Kesästä 07 yrittäneet

Haikaraa pyydystämässä:

Miuliini85...............kp 106/29-36..............yk 9..........1.toiveissa
Stella82.................kp 73/30-32................yk 9..........1.toiveissa
Miranda-81............kp 55/28-32................yk 10........2.toiveissa
Nanniina................kp 30/31-34.................yk 9..........1.toiveissa
HenLai...................kp 25/20-33.................yk 13........1.Toiveissa
Arabel....................kp 19/26......................yk 14........1.toiveissa
Kiharapää..............kp 19/32-52.................yk10.........1.toiveissa
Gilmore..................kp 18/31-35.................yk 9..........1.toiveissa
Rosetta.................kp 16/38-46..................yk 10........1.toiveissa
Mulmul...................kp 15/27-30.................yk 11.........1.toiveissa
Siskonen................kp 14/28......................yk 11.........1.toiveissa
Piglet.....................kp 14/27......................yk 8...........1.toiveissa
Merlin731...............kp 12/26-34................08/07.......2. toiveissa
Andala...................kp 10/31-41.................yk13.........1.toiveissa
Linneja..................kp 10/34-54.................yk 11........1.toiveissa
Töpökkä................kp 5/??.........................yk13.........6.toiveissa
Veena...................kp 2/24-28...................yk 14........1.toiveissa
Joppu....................kp 2/29-33...................yk13.........1.toiveissa
Jouskari-82...........kp -/- ..........................yk 10.........1.toiveissa
Tikka81................kp -/-............................yk 11........1.toiveissa
Lilla My.......................................................yk 12........1.toiveissa

Plussanneet:
Juli05....................yk 9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
Tiger75................yk 11

 
Joppu: Joo samoissa fiiliksissä ollaan. Alkaa pikku hiljaa riittään tää jatkuva epäonnistuminen ja kun aina on pettymys toisen jälkeen. Miksei voi olla jo oma vuoro??? No ei auta muuta kun tilata taasen lisää ovistikkuja ja aloittaa uusi kierto.

Kerroin muuten eilen yhdelle ystävälleni tämä koko vauvan yritys tarinan ja nyt on todella helpottunut olo. Jotenkin tuli sen jälkeen niin paljon kevyempi olo kun sai purettua itseänsä. Me kun ei olla siis aiemmin kellekkään tästä yrityksestä kerrottu.
 
Ääh! Kirjotin pitkän tekstin ja painoin väärää nappia... Hävis!! Prkl! :kieh:

Veenalle tuhat halirutistusta! Puhuminen auttaa yleensä aina, saa taakan jaettua. Meillä mä olen jo tavallaan alistunut siihen, että vauva tulee kun sen aika on. Miehelle se on tällä hetkellä kovempi paikka. :| Ja vaikka mekin tässä "projektissa" yhdessä ollaan, on välillä raskasta tukea toista kun itselläkin on paha olla. Ja mä oon semmonen että heitän laput korville ja meen yksin ulos purkamaan paskaa fiilistä. Ja toinen taas haluaisi halia ja puhua. Ollaan mekin pari! :D

On: Ristiriitaisissa fiilikksissä. Toisaalta jotain oireita on.. muttamutta.. Oviksesta 4-5 päivää kipristeli kipeästi mahaa ja tuli valkkaria. Väsyttää ja on koko ajan nälkä. Mielialat heittelee (vaikka jos mieheltä kysytään, se on normaalia..) tissit oli kipeet, ei enää. Eli ens ke asti saan jännittää... :D

Nyt on pakko lähteä kauppaan ostamaanevästä. Vika yövuoro, jes!

Halauksia kaikille! :heart:
 
Aika kyläluuta se täti, kun kaikkien luona käy. Vois jo kesän ajaks ainaki lopettaa sellasen. =)

Meillä vissiin ovistellaan, on vähän sellaiset tuntemukset tuolla alavatsassa. Kouristelee..

Isäntä lupas lämmittää saunan illalla. Taidetaan hyödyntää tuntemukset siellä. :)

Kesäloma alkaa mulla vasta ens viikon jälkeen ja nyt on jo sellanen olo, et ei kiinnosta pätkääkään olla töissä.
 
Joo lomaa täälläkin odotellaan. Pari viikkoa tosiaan vielä. Toivottavasti tuolla lomailulla on suotuisa vaikutus raskautumiseen, kun ei ole niin ressaantunut B)

Tilasin aimo annoksen ovis- ja raskaustestejä niin että kovilla aseilla lähdetään tykittään tässä kierrossa :D Ei vaan jotenkin on kyllä sellainen olo että miten se nyt voisi tärpätä kun ei ole tähän mennessäkään tärpännyt. Toisaalta kyllähän se voi ;)
 
En mäkään oon hävinny mihinkään enkä ihan vähään aikaan häviikään kun kesälomaanki on vielä puolitoista kuukautta! Täällä on kai ovis ollu eilen tai joskus, jos mulla nyt sellasta on ollenkaan... en jaksanu tässä kuussa tikuttaa kun on niin paljon töitä oviksen aikaan, 7-22 vuorojakin joinain päivinä eikä viiti töissä tikutella.

Mä kävin viime viikolla terkkarissa lääkärillä, ja se laitto mulle lähetteen noihin perusverikokeisiin mitä lapsettomuusasioissa eka otetaan. Kun saadaan niisät vastaukset, laittaa lähetteen lapsettomuuspolille. Toki syksyllähän se vasta käsitellään, kun sulku on päällä, mutta onpahan sitten siellä valmiina odottamassa.

Nyt on vaan sellanen olo, että odottaa tutkimuksiin pääsyä, eikä ees odota että mitenkään vois tärpätä luomusti. Toki oviksen aika silti hyödynnetään ;) Sen verran kuitenki näytti hiljasilta ne mun munasarjat siellä epävirallisessa ultrassa etten kauheesti toiveita elättele.

Veena, mäkin oon huomannu että tän asian kanssa on paljon helpompi elää kun joillekin puhuu. Mä oon kertonu muutamalle parhaalle kaverille, ja parilla niistä on ihan sama tilanne, joten tukea saa tosi paljon.

Mut aurinkoisia kesäpäiviä kaikille!!
 
töpökkä
Meillä on tytöt: 17,16,13 ja ens kuussa 8v. :D ja poika hetken aikaa vielä 4v. :D .
**
Mikähän kumma mulla yöllä oli, kun käännyin vihlas sikana oikeelta puolelta, että piti hetken maata täysin liikkumatta ja sitten valahti valkovuotoa ihan läjäpäin jossain vaiheessa.Ei kait aikainen ovis?? No illalla kaiketi jotakin vois harkita :p
 
Pahoittelut jälleen tippuneille :hug: Täällä yritetään kovasti tjottailla, mutta huonolla menestyksellä. Bongailin tällä viikolla oviksen niin hetihän se vauvanteko oli mielessä perkuta, kun on niin selvät ovis merkit. Kovasti odotellaan että kuukausi menisi nopsaa, jotta pääsisi neljäksi viikoksi kesälaitumelle :D
 
Huomenta! :wave:

Ihanaa herätä auringonpaisteeseen! =) Tosin mittarin mukaan siellä ei kauheen lämmin ole, mutta en olis jaksanut enää vesisadetta...

Juu, kaikesta huolimatta olen aika varma, että se per... täti on jo matkalla tänne.. ihan normit menkkoja edeltävät oireet on, valitettavasti. :/ Ainut mikä puuttuu, on tissikipu (eli tarkottaa mulla sitä että tulee niukempi vuoto). No, eteenpäin mennään. Joka tapauksessa.

Jouskari: Olen huomannut saman, tjottailu on hankalaa.. :D Ovisviikolla (en tikuta) sitä vaan kampittaa miestä ihan huomaamatta useammin... ..ne on ne hormonit ;)

Mitäs muille kuuluu?
 
Jouskari: Toivottavasti TJOtttailu tuo tulosta! On se hyvä kun ihan luonnostaakin "himot heräävät" aina ovis aikoihin :D

Arabel: Täälläkin aurinko paistaa ja olisi niin ihanaa olla kotona lomailemassa. Pari viikkoa tosiaan vielä niin sitten...! Toivotaan että täti jättää vierailun väliin.

Täällä on jotekin masisteltu muutama päivä.. Jotekin tuntuu että miten se nyt voisi tärpätä kun ei ole tähänkään mennessä tärpännyt :headwall: Noh, kai se tästä taas lähtee kunhan tuo tätsy ymmärtää häipyä..
 
Haikaraa pyydystämässä:

Miuliini85...............kp 110/29-36..............yk 9..........1.toiveissa
Stella82.................kp 77/30-32................yk 9..........1.toiveissa
Miranda-81............kp 59/28-32................yk 10........2.toiveissa
Nanniina................kp 34/31-34.................yk 9..........1.toiveissa
HenLai...................kp 29/20-33.................yk 13........1.Toiveissa
Arabel....................kp 23/26......................yk 14........1.toiveissa
Kiharapää..............kp 23/32-52.................yk10.........1.toiveissa
Gilmore..................kp 22/31-35.................yk 9..........1.toiveissa
Rosetta.................kp 20/38-46..................yk 10........1.toiveissa
Mulmul...................kp 19/27-30.................yk 11.........1.toiveissa
Siskonen................kp 18/28......................yk 11.........1.toiveissa
Piglet.....................kp 18/27......................yk 8...........1.toiveissa
Merlin731...............kp 16/26-34................08/07.......2. toiveissa
Andala...................kp 14/31-41.................yk13.........1.toiveissa
Linneja..................kp 14/34-54.................yk 11........1.toiveissa
Töpökkä................kp 9/??.........................yk13.........6.toiveissa
Veena...................kp 6/24-28...................yk 14........1.toiveissa
Joppu....................kp 6/29-33...................yk13.........1.toiveissa
Jouskari-82...........kp -/- ..........................yk 10.........1.toiveissa
Tikka81................kp -/-............................yk 11........1.toiveissa
Lilla My.......................................................yk 12........1.toiveissa

Plussanneet:
Juli05....................yk 9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
Tiger75................yk 11

 
:kieh:

Mie aloitan tänään oviksen tikuttelun, vähän limoja olen jo bongannut. Jospa se tulis vaikka aikaisemmin kuin viime kierrossa =).

Viikonloppuna oltiin mökillä ja talviturkinkin sain viimein heitettyä :)
 
Töpökkä: Oooohhhh! Oot kyllä herkkähipiäinen kun sen jo nyt tunnet :LOL: Tai sitten sulla on jotain ennustajan kykyjä :D

Rosetta: Se vesihän on aivan jäistä vielä :eek: Itse olen kyllä sellainen vilukissa että en menisin lähellekään :|
 
töpökkä
Alkuperäinen kirjoittaja Veena:
Töpökkä: Oooohhhh! Oot kyllä herkkähipiäinen kun sen jo nyt tunnet :LOL: Tai sitten sulla on jotain ennustajan kykyjä :D

Rosetta: Se vesihän on aivan jäistä vielä :eek: Itse olen kyllä sellainen vilukissa että en menisin lähellekään :|
 
Nanniina, voi kuinka ihana uutinen, kyllä näköjään me kesästä asti kuumeilijatkin pikkuhiljaa raskudutaan, uskottava se on, vaikka aikaa viekin! Onnea kovasti ja kyllä se siitä vahvistuu :heart: :flower:
 
Nanniina Onnea onnea ! :flower: kiva kuulla, että saa itsekin jotain potkua tähän touhuun... tuntuu että jos yli vuoden on yrittänyt niin siinäpäs itten sa ayrittää vaikka koko lopun aikaakin. Mutta onhan se mukavaa että mekin tosiaan joskus edes raskaudutaan... ;)

Nyt on palailtu viikonlopusta. En edes koneella tullut käymään kun mies vihdoin ja viimein tuli kotiin. Oli niin ihana viikonloppu, että ihan jännityksellä odotan seuraavaa... :heart:
Täällä ei ainakaan seuraavaan 5 viikkoon voida raskautua. Ei mitenkään ole tuuria että ovis kolahtais juuri sille vk:n lopulle kun mies tulee... Nooh, sitten kun se taas kotiutuu niin alkaa kunnon vauva rumpa.. ainakin sen yhden kierron ajan, kunnes muistan että ei se ollutkaan niin helppoa... :ashamed: Toivon vaan että tämä kierto ois jo ihan säännöllinen.. alkaa menee niin yli hermojen nuo kp57 päivät että huh...
 

Yhteistyössä