K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Koska se on tykännyt Sonnyn saunatukka tilin postauksesta, eilen vai? Itsellä ei ig:tä. Itsehän uskoin sen B:n Suomen lennolla olon, kun jo toinen ihminen toi sitä tietoa vauvalle niin ajattelin, että tämä ei ole trollaus.
 
vierailija
Enpä usko, että tapaavat. Tuolta B varmaan lentää jo tänään Sloveniaan. Luulisi olevan töitäkin.
Näin minäkin luulen. Miettikää nyt vähän, jos olis nuori lempi kyseessä B ja S välillä, niin eikö sitä käyttäis kaikki mahdollisuudet tavata toista? Ja jos S on nyt Pariisissa, niin helppoa olis ollut lentää Turkista Pariisiin ja ei se S siellä 24/7 työskentele niin olis heillä ollut siellä yhteistä aikaakin. Mutta ei, B ei lennä Pariisiin, eikä kotiin, vaan Helsinkiin!
 
vierailija
Näin minäkin luulen. Miettikää nyt vähän, jos olis nuori lempi kyseessä B ja S välillä, niin eikö sitä käyttäis kaikki mahdollisuudet tavata toista? Ja jos S on nyt Pariisissa, niin helppoa olis ollut lentää Turkista Pariisiin ja ei se S siellä 24/7 työskentele niin olis heillä ollut siellä yhteistä aikaakin. Mutta ei, B ei lennä Pariisiin, eikä kotiin, vaan Helsinkiin!
Kyprokselta varmaan tarkoitit, on oma valtionsa.
 
vierailija
Joku muori taas luulee tietävänsä jonkun hänelle tuntemattoman ihmisen some käyttäytymisestä jotakin. Ei todellakaan ole mitään sääntöä sen suhteen, että juuri kaukaisimpien tuttujen päivityksistä tykkäillään ja läheisimpien ei. Suurin osa ihmisistä laittaa niitä tykkäyksiä sen perusteella, että onko joku päivitys kiinnostava vai ei.
 
vierailija
Näin minäkin luulen. Miettikää nyt vähän, jos olis nuori lempi kyseessä B ja S välillä, niin eikö sitä käyttäis kaikki mahdollisuudet tavata toista? Ja jos S on nyt Pariisissa, niin helppoa olis ollut lentää Turkista Pariisiin ja ei se S siellä 24/7 työskentele niin olis heillä ollut siellä yhteistä aikaakin. Mutta ei, B ei lennä Pariisiin, eikä kotiin, vaan Helsinkiin!
Trolli on nyt niin innoissaan, että sekoittaa Kyproksen Turkkiin.🤣
 
vierailija
Joo en minäkään, eiköhän B saa ihan tarpeekseen kokea kiertue-elämää omankin työn kautta. Mut ehkä kun oli pakettimatkan lennot ja sit J vaan houkutteli sen katsomaan uutta kämppää ja hommasi vielä liput tonne keikalle, niin mikä ettei pari päivää Hgissä vielä loman päälle.
Onkohan K saanut liput tonne esim. levy-yhtiönsä kautta vai onko joutunut itse hankkimaan?
 
vierailija
Joku muori taas luulee tietävänsä jonkun hänelle tuntemattoman ihmisen some käyttäytymisestä jotakin. Ei todellakaan ole mitään sääntöä sen suhteen, että juuri kaukaisimpien tuttujen päivityksistä tykkäillään ja läheisimpien ei. Suurin osa ihmisistä laittaa niitä tykkäyksiä sen perusteella, että onko joku päivitys kiinnostava vai ei.
Eiköhän se ollut yhtä teoria muiden joukossa.
 
vierailija
Näin minäkin luulen. Miettikää nyt vähän, jos olis nuori lempi kyseessä B ja S välillä, niin eikö sitä käyttäis kaikki mahdollisuudet tavata toista? Ja jos S on nyt Pariisissa, niin helppoa olis ollut lentää Turkista Pariisiin ja ei se S siellä 24/7 työskentele niin olis heillä ollut siellä yhteistä aikaakin. Mutta ei, B ei lennä Pariisiin, eikä kotiin, vaan Helsinkiin!
Varmaan S jonkun asian takia sinne Pariisiin on tullut, eli hänellä voi olla hyvinkin tiivisti töitä muutama päivä. Sen jälkeen voi katsoa vaikuttaako siltä, että näkevät jossain. Tosin sekin voi olla, että vaikka näkisivät, niin ei me saada tietää siitä mitään, kuten ei tästä B:n Suomen reissustakaan olis saatu, jos B:tä ei olis bongattu keikalta.
 

Yhteistyössä