Vauva vessanpönttöön, äiti kuvaa

Marko-Petri on taas liekeissä kuten aina.
Hän jos kuka on hoidon tarpeessa tällä palstalla.
En viitsi lähettää valvojalle ilmiantoa jotta palstan lukijat näkevät miten sairas tyyppi hän on.

Lähihoitajaopiskelija osoitti naisen vastuuta elämästä:

Nainen otti viimeiset raskaudenkeskeytyslääkkeet 17. lokakuuta. Vauva syntyi illalla noin kello 21.30.
Nainen synnytti tyttövauvan vessanpönttöön. Samalla hän viestitteli puhelimellaan ystävilleen.
– Mult tuli just vauva pönttöö, nainen kirjoitti kaverilleen 21.44.
– Se itki.

Nainen viestitteli tapahtumien aikana myös kahdelle muulle kaverilleen, joista toista hän oli jo ehtinyt pyytää lapsen kummiksi. Hän lähetti myös kuvia kuolleesta vauvasta.

Näin ne miehetkin ottaa vastuuta elämästä:
Mutta teoistaan ei, kun meni luuseri tappamaan itsensä.

Ainoa joka on mennyt johonkin ja mokannut niin olet sinä. Kun et ymmärrä niin kerron sinulle että tuo psypaattinen narsistinainen on onnistunut manipuloimaan sinut hoviinsa itseään nuoleskelevaksi aivottomiksi puudeliksi
Marko-Petri kyselee usein peiliteorian perään. Nyt hän näki itsensä täysin oikein peilistään. Ihminen joka syyttää toista asioista joista ei pidä on itse juuri sellainen. Ilmankos hän linkittää pierukuvakkeisiinsa mustan eläimen kuvan.

Ainoa joka on mennyt johonkin ja mokannut niin olet sinä. Kun et ymmärrä niin kerron sinulle että tuo psypaattinen narsistinainen on onnistunut manipuloimaan sinut hoviinsa itseään nuoleskelevaksi aivottomiksi puudeliksi
En minä ketään nuole, sinut hän on manipuloinut vastaamaan jokaiseen viestiinsä ja miettimään häntä päivin öin. Etkö oikeasti itse tajua?

Yhteistyössä