Kesästä 07 yrittäneet

Aurinkoista päivää! =)

Ihanaa Juli, onnea vielä tätäkin kautta! :heart: Näyttää niin kivalta tuo päivitys kun on eka plussa plakkarissa! :D ..ja lisää tulee ;)

Täällä menkat on ohi menossa ja odotellaan että loppusivat kokonaan! Jännä kun ennen menkkoja mua ei vois vähempää kiinnostaa seksi ja heti kun ne alkaa ni alkaa kamalat himot! :D No, hyväähän tunnetusti kannattaa aina odottaa, eikö? :D Mehuakin oon muistanu vedellä naamaan joka päivä, toivottavasti tuottaa tulosta! ;)

Kyllästyin omaan peilikuvaani ja päätin että varaan parturin ja hommaan ihan uuden lookin kevään kunniaksi! Piristää varmasti kehoa ja mieltäkin. Ollut aika masentavia päiviä tässä kevään aikana, mutta toi aurinko kyllä auttaa siihenkin. Onneksi.

Täytyy rientää taas! :wave:
 
Heippa!

Minäkin taidan kuulua tähän ketjuun. Yritys on aloitettu 8/07, ja nyt taitaa olla seitsemäs kierto menossa sen jälkeen. Ensimmäistä kovasti toivotaan.

Kiertopäivät on niinkin komeat kuin 43/31-35, en tiedä olisiko tämä ovuloimaton kierto, vai mikä sitä tätiä pitelee. Negan testasin viimeksi lauantaina Aconin kympillä, eli raskaana ei ilmeisesti olla. Tässä kovasti pohdiskelen johtuuko nämä alavatsan kourinnat todella myöhäisestä oviksesta vaiko alkaako täti kolkutella porteilla. Eilen tuli kirkasta verta parin pisaran verran, mutta se loppui siihen, tänään ei mitään. En sitä vielä laske kp 1:ksi, koska yleensä tädin kyllä huomaa kun se on tullaakseen, mutta saattoihan se jonkinlaista alkusoittoa jo olla. Katsellaan. Jossain vaiheessa pitää hankkiutua lääkärisedän pakeille, jos ei kierto ota loppuakseen.

Onnea Julille minunkin puolestani!
 
:heart: Haikaraa pyydystämässä :heart:

Gilmore...................kp 44/31-35................yk 7.........1.toiveissa
Miuliini85.................kp 42/29-36................yk 9.........1.toiveissa
Piglet......................kp 27/27......................yk 6.........1.toiveissa
Mulmul....................kp 26/27-30.................yk 8.........1.toiveissa
HenLai....................kp 24/24-33.................yk 11.......1.Toiveissa
Veena.....................kp 20/24-28.................yk 11.......1.toiveissa
Miranda-81.............kp 19/28-32.................yk 9..........2.toiveissa
Toiveilija82.............kp 18/34-42.................yk 9..........1.toiveissa
Tikka81...................kp 16/29-38.................yk 9..........1.toiveissa
Jouskari-82.............kp 12/28......................yk 8..........1.toiveissa
Arabel.....................kp 5/26........................yk 12........1.toiveissa
Lilla My........................................................yk 12........1.toiveissa
Merlin731....................................................................2. toiveissa

:flower: Plussanneet :flower:
Juli.................yk9


Tervetuloa Gilmore mukaan! :wave: Aika reippaasti on mennyt kp:t yli, heittääkö sulla useinkin kierto yli? Toivotaan että olisit raskaana ja se ei vain vielä testissä näy :p
 
Kävin eilen lääkärillä (viimeksi kävin terkkarilla ja se hoksas tulehduksen ja määräs trikozolia ja seksiä vain kortsun kans). Kysyin siltä haittaako jos tulee raskaaksi sen kuurin aikana ja sanoi että ei haittaa eikä ymmärrä miks terkka oli sen multa kieltäny.. että samat bakteerithan minussa ja miehessä on kuiten.. no ihan sama. Se sit ultras kohdun ja munasarjat ja sano että kaikki näyttää hyvältä ja normaalilta mutta että isoa munasolua se ei löytäny vaikka ovis pitäs olla tulossa any day now. Määräs mut verikokeisiin kp 23 eli ens keskiviikkona käyn antaan verinäytteen ja sit vaan ootellaan tuloksia. Mie olen koko ajan arvannukki että on jotain häikkää oviksessa. Helpotti huomattavasti ku saa asioita eteenpäin. Kävin siis yksityisellä, julkisella ei alkaneet ollenkaan toimimaan niinku oisin halunnu.

Tervetuloa uudet yrittäjät! Ihana huomata että on samassa tilanteessa painivia vaikka tilanne ei välttämättä niin hauska oiskaan. Kyllä me varmasti kaikki saadaan joku päivä oma vauva syliin. Ennemmin tai myöhemmin ja helpommin tai vaikeammin mutta olen varma että meistä tulee vielä äitejä. Sitä ootellessa nautitaan elämästä kahestaan hellun ja/tai mahdollisten jo olemassa olevien lasten kans :heart:
 
Tervetuloa porukaan Gilmore :wave: Tuntuu ihan mukavalta kun on sellainen porukka missä muut on samassa tilanteessa ja tietää miltä tuntuu..

Arabel: Mulla on ihan sama juttu että menkkojen aikana tekee mieli. Jospa se on se sama kuin tupakan ja suklaan kanssa että kun sitä ei saa, niin silloin sitä tekee mieli. No, onpa sitten sitä hurjemmat himot kun vihdoin pääsee vauhtiin :D

).( Tänään kävin sitten siellä verikokeissa. Kävin siis ihan tuossa meidän terveyskeskuksessa ja lähettävät sieltä tulokset ja laskun kotio. Otettiin nyt sitten vaan se Progesteroni ja menen sitten erikseen kierron alussa siihen Prolaktiini kokeeseen. Nimittäin eilen tuli kotio se gynen lausunto ja siinä luki että "prog vk päästä. Alkukierrosta Prl.". Niin menempä sitten uudestaan tädin kyläilyn jälkeen. Ellei sitten kävisi niin onnellisesti ettei tarvitsisi.
 
mulmul :hug: :hug: jaksamisia inhottavan tädin riivaamana :heart:

Lainaan itse itseäni toisesta pinosta;
Täällä ei jaksanut/kerennyt touhuilla :ashamed: joten tämä kierto meni nyt kankkulan kaivoon, koska mies lähti töihin ja tulee vasta lauantaina ja ovis on tietty huomenissa... enkä usko että maanantainen lemmiskely riittää :headwall: Noh sille nyt ei vain voi mitään!
Olo on ehkä vähän parempi lunssan suhteen, nokka vuotaa ja köhää on, tietty vielä siitepöly kausikin vaivaa tähän samaan syssyyn :snotty: Mutta joo tässä kierrossa ei ole mitään jännättävää |O jos jotain oireita on, niin ne on puhtaita pms-oireita loppu kierrossa..
 
mulmul :hug: :hug: :hug: Koita jaksaa :heart:

Jouskari-82, vähän sama juttu täällä. En tiä miten ton oviksen kans sit... Viiva ei oo ainakaan viel ollu tarpeex vahva, mut valkovuotoo on ollu ja nippailuja, mut en tiä sit :ashamed: Toivotaan, et se sun ovis ei tulis vielä huomenna, ja kerkeisitte hyödyntään sen :D
Mulla on kans siitepölyallergia :snotty: Oonkin miettiny, et mitenkä sit, ku on raskaana ja siitepöly kun nyt tunnetusti aiheuttaa NIIN KIVOJA oireita, että... Siitä on oltu vähän montaa mieltä, et saako raskaana ollessa ottaa niitä allergialääkkeitä :/
 
toiveilija82 olen lukenut, että täällä on jotkut ihan lääkäriltä kysynyt ja noita perus tavallisia siitepölylääkkeitä kuulemma sais käyttää. Toki on hyvä vielä itse kysyä henkilökohtasesti lääkäriltä sit kun/jos raskautuu... Mutta myös on puhuttu että raskaus voi mullistaa niin paljon elimistön hormoneja ym. että allergiat saattaa hävitä kokonaan raskauden aikana ja sen jälkeen :D Toivotaan, että ajoitus meillä kummallakin menisi kohdilleen :hug: ja tsemppiä siitinpölykaudelle, on aika ikävää aikaa, vaikka muuten onkin ihanaa kun on kevät B)
 
Raskaus voi kyl tosiaan mullistaa niit hormooneja, mullistaa muutenkin koko elämän :D
Jee, jee, kohta me plussataan Jouskari, eix ni? :D Me ollaan sovittu DD:n kanssa, et mä meen ihan kohta perässä odotuspuolelle, ni tuut säkin sit, ja kaikki muutkin tietty =)
Oispa se niin kiva kasvatella vauvamasua kesäauringossa, voih... :ashamed: :heart:
 
Mulmul: :hug: On se yks piru kun ei osaa pysyä poissa! Koitja jaksaa.. kyllä se taas muutaman päivän päästä helpottaa!

Jouskari: Toivottavasti ovis olisi vastatuloillaan tai sitten toivotaan että miehelläsi olisi super sinnikkäitä simppoja :)

Ja muuten täällä kanssa yksi siitepöly allergikko. En ole uskaltanut syödä nyt vielä lääkkeitä (mistä johtuen niiskutan kokoajan), kun pistin tänne joskus aloituksen aiheesta niin siellä sanottiin ne ne voi vaikeuttaa raskautumista..

Niin ja sovitaanko että otatte mutkin mukaan tuonne odotuspuolelle?? Ei saa jättää tänne! Ni :D
 
Heipsan kaikki!

Löysin vihdoin ihmisiä samassa tilanteessa. Itse taas tänään lyönyt päätä seinään, kun täti saapui taas kerran vierailulle. Eli meillä yritys aloitettu 7/07 ja nyt lähtee 11. kierto käyntiin. Kp:t vaihtelee mulla aika tasaisesti 29-33 välillä. Olen miettinyt monet kerrat onko jotain vialla tai sitten se vaan vie juuri meillä hieman kauemmin.
joka kerta kun menkat on tulleet olen ajatellut, että seuraavassa kierrossa plussaan...
 
VEENA: äläpä muuta sano se pirulainen sais kyllä jo jättää tulematta meille!!mieski puhuu niin ihansti siitä kuinka toivois meitä olevan kolme ja miten ihana semmonen pikku nyytti olis... :'( saapa nähä miten kovasti vaavakuume kasvaa ensviikolla ku nään kamun 3kk tytön ekaa kertaa livenä!! :D
 
Joppu tervetuloa mukaan!!! Tekee ihan hyvää purkaa itteensä muille jotka on samassa tilanteessa! Samoja asioita olen itsekin pohtinut ja nyt meillä on sitten tutkimukset aloitettu. Saa nähdä mitä selviää...

mulmul: Joo se vasta tilannetta pahentaakin. Meilläkin tuossa kun kävi kylässä kaveripariskunta 3 kk lapsensa kanssa niin leijailin sen jälkeen ihan pilvissä ja unelmoin omasta nyytistä monta päivää. Ja jotenkin musta tuntui kokoajan että ne näkee musta läpi että me ei saada lasta vaikka halutaan niin kovin. Tämä nyt oli varmasti mun omaa kuvitelmaa, tuntui vaan siltä.
 
:heart: Haikaraa pyydystämässä :heart:

Gilmore...................kp 45/31-35................yk 7.........1.toiveissa
Miuliini85.................kp 43/29-36................yk 9.........1.toiveissa
Piglet......................kp 28/27......................yk 6.........1.toiveissa
HenLai....................kp 25/24-33.................yk 11.......1.Toiveissa
Veena.....................kp 21/24-28.................yk 11.......1.toiveissa
Miranda-81.............kp 20/28-32.................yk 9..........2.toiveissa
Toiveilija82.............kp 19/34-42.................yk 9..........1.toiveissa
Tikka81...................kp 17/29-38.................yk 9..........1.toiveissa
Jouskari-82.............kp 13/28......................yk 8..........1.toiveissa
Arabel.....................kp 6/26........................yk 12........1.toiveissa
Nanniina.................kp 2/31-34...................yk 8...........1.toiveissa
Joppu......................kp1/29-33...................yk11..........1.toiveissa
Mulmul....................kp 1/27-30...................yk 9..........1.toiveissa
Lilla My........................................................yk 12........1.toiveissa
Merlin731....................................................................2. toiveissa


:flower: Plussanneet :flower:
Juli.................yk9



 
veena: :hug: ei se niin helppoa ole meilläkään tuo vauvan saaminen lokakuussa tuli plussa mut tammikuussa meni kesken eikä vieläkään uutta plussaa olla saatu vaikka kuin olemma kaikki kikat kokeilleet :'(
 
Hups :ashamed: Nyt pitäis olla oikein!!

Sanos muuta miksei voi olla inasen helpompaa. Me taas ei olla tähän mennessä saatu vielä haaleitakaan haamua aikaiseksi (vaikka olen suurin piirtein suurennuslasin kanssa niitä testäjä joka kuukausi tiirannut). Kyllä mä olen nyt sitä mieltä että tämän pinon olis korkea aika tehdä joukkoryntäys tonne odotusupuolelle!

Muoks. Oli vielä pakko tulla jatkaan että tänään tulee rimakauhua ja rakkautta. Mä olen aivan koukussa siihen. Viimeksi se yksi pariskunta kävi lapsettomuushoidoissa ja nyt varmaan selviää onnistuiko.. (mikä elämä? :D )
 
veena: ei se mittään sattuuhan noita!!
seuraavassa kierrossa plussataan kaikki ja tehään jokko hyökkäys tonne odotus puolelle!!pois alta vaan risut ja männyn kävyt :D kuka lähtee messiin??
rupesin tossa miettiin et voiko olla mahollista et mulla olis ovis jo ensviikolla eli kp7-13 tienoilla laskin tolla yhellä laskurilla niin tuli komien menkkojen perusteella tollanen tulos...piru ku ei oo rahaa tilata niitä testejä nyt niin vois heti ku täti poistuu alottaa testailut... :kieh:
 

Yhteistyössä