Kesästä 07 yrittäneet

merlin tervetuloa mukaan ja myöskin Kaa jos tänne pinoon haluat :wave: Me tietysti halutaan tuollainen asiantuntija mukaan :p
merlin hienosti mennyt painonpudotus sinulla :flower: Onneksi olkoon! Onko tavoitetta vielä jäljellä vai saavutitko jo tavoite painon? Toivotaan, että olisi jostain mukavasta syystä mensut myöhässä eikä painon pudotuksen takia :saint:

Veena täytyykin käydä kurkimassa siellä lapsettomuus puoli pinossa, jos joku ystävällinen immeinen vastailis sinulle :)
 
Kaa ja muut viisaat: Piti tulla vielä juoruamaan että noissa lähetteissä siis lukee toisessa Prgl. (tämä on vissiin se keltarauhashomma) ja toisessa Prl (tämä se mystinen, jossa ohjeissa että pitää olle hereillä 4h ennen, ei yhdyntää ja rintojen puristelua vrk ennen). Eli siis kaippa nämä voi ottaa samalla keikalla kummatkin?

Merlin: Kerropa tosiaan millä keinolla olet tiputtanut? Itsellekin päässyt kertymään kiloja salakavalasti ja paljon kun lopetin niksupurkan syönnin.
 
Tännekin :hug: :hug: :hug: arabel. Kirjottelinkin sulle jo tonne esikoispinoon. VOIMIA!
Niin, ja tervetuloa merlin :flower: :flower: :flower:

Tääl ei edelleenkään mitään ihmeitä. Vasemmalla puolen pikku nippasuja sillon tällön, mut ovistestistä ei viel plussaa :/
 
Kaa
Alkuperäinen kirjoittaja Veena:
Kaa ja muut viisaat: Piti tulla vielä juoruamaan että noissa lähetteissä siis lukee toisessa Prgl. (tämä on vissiin se keltarauhashomma) ja toisessa Prl (tämä se mystinen, jossa ohjeissa että pitää olle hereillä 4h ennen, ei yhdyntää ja rintojen puristelua vrk ennen). Eli siis kaippa nämä voi ottaa samalla keikalla kummatkin?
Tuo Prgl on mulle ihan mysteeri...? Ei tuu muuta mieleen kuin progesteroni... proge on siis juuri keltarauhasen erittämän hormoni. Se vaikuttaa mm. kohdun limakalvon rakenteeseen ja toimintaa sekä ovulaatioon. Mutta en siis tiedä onko se juuri tuo hormoni. Prolaktiini on tosiaan otettava tuon neljä tuntia heräämisestä (niinkuin aiemmin selitin). Jos tuo ensimmäinen on tosiaan progesteroni, niin sillä ei ole niin vahvaa vuorokausirytmiä, ettteikö sitä voisi ottaa yhdessä tuon toisen verinäytteen kanssa. Eli tärkeintä on vaan se, että on ollut hereillä sen neljä tuntia ja elänyt "siveellisesti" edellisen vuorokauden. :saint:
 
Voi että arabel :hug:

Apua, en voi sille mitään, mutta mua huvittaa tuo Veenan lähetteessä lukenut;
(tämä se mystinen, jossa ohjeissa että pitää olle hereillä 4h ennen, ei yhdyntää ja rintojen puristelua vrk ennen)
:LOL: ja Kaan vastaus;
Eli tärkeintä on vaan se, että on ollut hereillä sen neljä tuntia ja elänyt "siveellisesti" edellisen vuorokauden.
:LOL: Anteex nyt nutta vaan huvittaa, kun mielikuvitus täällä taas lentää :ashamed:
 
Omaa napaa: eilisestä asti ollu semmonen ällö olo.Jos maha on vähänkin tyhjä niin oksettaa.Eilen piti lähteä kesken illan vieton kotiin,kun oli niin huono olo_Olin aivan varma et oksennan...Menkka kivut menee ja tulee.
 
:heart: Haikaraa pyydystämässä :heart:

Miuliini85.................kp 39/29-36................yk 9.........1.toiveissa
Juli05......................kp 30/25-29.................yk 9.........1.toiveissa
Piglet......................kp 24/27......................yk 6.........1.toiveissa
Mulmul....................kp 23/27-30.................yk 8.........1.toiveissa
HenLai....................kp 21/24-33.................yk 11.......1.Toiveissa
Veena.....................kp 17/24-28.................yk 11.......1.toiveissa
Miranda-81.............kp 16/28-32.................yk 9..........2.toiveissa
Toiveilija82.............kp 15/34-42.................yk 9..........1.toiveissa
Tikka81...................kp 13/29-38.................yk 9..........1.toiveissa
Jouskari-82.............kp 9/28........................yk 8..........1.toiveissa
Arabel.....................kp 2/26.......................yk 12.........1.toiveissa
Lilla My........................................................yk 12........1.toiveissa
Merlin731....................................................................2. toiveissa

 
Heippa!

Mieli on taas parempi. Kiitos kaikille lohduttelijoille :heart:

Alotin eilen greippemehukuurin ja voi että se maistuu mielenkiintoselle :/ ..no, mitäpä sitä ei kokeilisi plussan saamiseksi! :D

Olen kokonaan unohtanut toivotella uudet tervetulleiksi :ashamed: Eli Tervetuloa munkin puolesta! :hug:

Juli: Voi kunpa plussaisit! =) Piristää niin, kun plussia pärähtää pinoon. Varsinkin silloin kun on yk:t näinkin pitkällä kun tässä meidän pinossa on. Eipä sillä, kaikkihan me vielä se vauva saadaan! :D

Tää lähtee nyt kesärenkaiden vaihtoon! :wave:

T:barael ;)
 
Arabelille hirmuisesti voimia :hug: Hyvä jos on taas parempi olo. Ihan oikeassa olet, kaikki me vielä oma nyytti saadaan, toisilla vaan kestää vähän kauemmin kun toisilla.

Julilla vaikuttaa nyt todella lupaavalta! Koska meinaat testata?

Jouskari: Tuntuu nuo ohjeet kyllä itsestäkin oudolta. Varsinkin tuo rintojenpuristelu kielto :D

Kaa: Kiitos taas neuvoista, näin siis teen. Ei muuta kun siveysvyö päälle ja verikokeisiin :D

).( Eilen oli kaverin synttärit ja mulla on aivan järkyttävä krapula.. Viiniä, sihiä ja mansikkamargariittoja yhdistelmänä ei ole hyvä setti :x Semmonen en-enää-ikinä-koske-viinaan-fiilis. Toivottavasti ei tarttekaan jos plussa tulisi :)
 
Mulla alko pe tuo pahoinvointi.Olin silloin viettämässä kaverin synttäreitä enkä yhtään mitään alkoholipitosta saanu alas.Pe olis oikeastaan pitäny menkkojen alkaa.Oottelen tässä nyt ainakin pari päivää ettei tulis pettymystä jos en ookkaan raskaana.
 
Ihan sellainen asia tuli mieleen että onko teidän miehet suhtautunut kuinka siihen ettei plussaa kuulu ja pitäisi mennä tutkimuksiin? Me ollaan aina pystytty puhumaan kaikesta mutta jotenkin tuntuu että tuo mies on vetäytynyt tässä asiassa kuoreensa nyt kun kerroin tutkimuksista. Luulen että johtuu siitä että sitä pelottaa jos syy on hänessä. Vaikka kyllä olen yrittänyt selittää että syyllistä ei tässä lähdetä hakemaan, vaan selvitetään jos vika olisi joku sellainen mikä olisi "korjattavissa".

Itse asiassa mä luulen että mulla on "putket tukossa". Mutta sehän selviää vasta sitten..

No eipä muuta kun työviikon alkua kaikille!

Juli: Jännää! Tule sitten kertomaan kun päätät testata!!!
 
:heart: Haikaraa pyydystämässä :heart:

Miuliini85.................kp 40/29-36................yk 9.........1.toiveissa
Juli05......................kp 31/25-29.................yk 9.........1.toiveissa
Piglet......................kp 25/27......................yk 6.........1.toiveissa
Mulmul....................kp 24/27-30.................yk 8.........1.toiveissa
HenLai....................kp 22/24-33.................yk 11.......1.Toiveissa
Veena.....................kp 18/24-28.................yk 11.......1.toiveissa
Miranda-81.............kp 17/28-32.................yk 9..........2.toiveissa
Toiveilija82.............kp 16/34-42.................yk 9..........1.toiveissa
Tikka81...................kp 14/29-38.................yk 9..........1.toiveissa
Jouskari-82.............kp 10/28........................yk 8.........1.toiveissa
Arabel.....................kp 3/26.......................yk 12.........1.toiveissa
Lilla My........................................................yk 12........1.toiveissa
Merlin731....................................................................2. toiveissa

 
Veena, mulla toi mies oli silleen, et ookoo, verikokeet ja pissanäyte, mut sit kun puhuin siit sperman tutkimisesta, oli vähän et juujoo... Enemmänkin ehkä sen takia, ku elokuvissa yms. se ei oo niin hehkeetä runkata jossain huoneessa ja yrittää saada tulemaan... :D
Kunnes sit rauhottelin, et ensinnäkin, eihän siihen välttämättä tarvi alkaa, ja toisekseen, kyl sen näytteen voi varmasti ottaa kotona, mä apuna... :D
Noh, toivottavasti tärppäis tässä kierrossa, eikä tarviis alkaa tarkempiin tutkimuksiin :/
Tuolla meidän esikoispinossa on kyl nyt sadellu plussauutisia, meinaa ihan kateus nostaa päätään :ashamed:
 
Oi Juli05! Ihan uskomattomasti onnea! ja tarrasukkia! Sie annat meille kaikille toivoa.:D

En oo päässy kirjotteleen enkä katteleen ku kone ollu jumissa mutta tervetuloa kaikki uudet! Ja esittäkää lisää noita "tyhmiä" kysymyksiä ja viisaita vastauksia, ne on melken kaikki uutta asiaa kaikille. Viisastutaan yhdessä

).( mulla on tulehdus tuolla alakerrassa ja sain siihen Trikozol-kuurin. Lääkäri sano että seksiä vain kondomin kans kuurin ajan ja kolme päivää sen jälkeen. Vaikuttaako se lääke jotenki siihen munasoluun että saattaa tulla epämuodostumia vai miksei saa sekstata? Kyse oli siis nimenomaan ettei saa tulla nyt raskaaksi muuten kyllä voi tehä mitä haluaa. Elikkä meikän mahikset tässä kierrossa meni jo ku ovis ois nyt para-aikaa... HOHHOI! :kieh:
 
Julille tännekin pinoon super paljon onnea :flower: Toivottavasti me muut tullaan pian perässä!

Tikka: Menin aikoinaan lääkäriin kun sain ehkäisyrenkaan lopetuksesta aknen (onneksi se parantui). Ja mulle määrättiin jotain antibiootteja. Lääkäri sanoi että niiden aikana pitäisi käyttää kumia ettei tule raskaaksi. Mutta jos niin kävisi niin lääkitys on lopetettava välittömästi. Sitten sanoi että jos ne eivät auta niin sitten siirryttään tujumpiin antibiootteihin jolloin ei missään tapauksessa saa tulla raskaaksi (oltava aina jokin hormonaalinen ehkäisy myös), sillä raskaus jouduttaisiin keskeyttämään. En tosin tiedä miten ne vaikuttaa mutta voi sitten vissiin olla aika myrkkyjä :eek:
 
:heart: Haikaraa pyydystämässä :heart:

Miuliini85.................kp 41/29-36................yk 9.........1.toiveissa
Piglet......................kp 26/27......................yk 6.........1.toiveissa
Mulmul....................kp 25/27-30.................yk 8.........1.toiveissa
HenLai....................kp 23/24-33.................yk 11.......1.Toiveissa
Veena.....................kp 19/24-28.................yk 11.......1.toiveissa
Miranda-81.............kp 18/28-32.................yk 9..........2.toiveissa
Toiveilija82.............kp 17/34-42.................yk 9..........1.toiveissa
Tikka81...................kp 15/29-38.................yk 9..........1.toiveissa
Jouskari-82.............kp 11/28.......................yk 8.........1.toiveissa
Arabel.....................kp 4/26.......................yk 12.........1.toiveissa
Lilla My........................................................yk 12........1.toiveissa
Merlin731....................................................................2. toiveissa

:flower: Plussanneet :flower:
Juli.................yk9
 
Onpas hienoa kun saatiin plussatili auki. Nyt lähdetäänkin sitten joukolla tuonne odotuspuolle ja tehdään joukkovaltaus Tammikuisiin :) Ois se ihanaa... huoh..

No, todellisuuteen. Eli huomenna edessä verikokeet! Mies oma-aloitteisesti kysyi aamulla siitä sperma testistä, että minne menee ruikkimaan :D No, puhuttiin sitten vähän muutakin. Tuli jotenkin helpompi olo kun se aloitti puhumaan asiasta :)
 
Niinpä niin 10 pitkää päivää itselläkin edessä ennen kuin voisi edes sitä plussaa tulla. Kävin kuitenkin kurkkimassa tuolta laskurista että laskettuaika olisi 7.1 jos tärppäisi. Mielialat kyllä heittelee hirveesti. Välillä on ihan maassa ja sitten taas into piukassa tutkimassa jotain laskureita.
 

Yhteistyössä