Kesästä 07 yrittäneet

Heippa!

Täälläkin toivotaan, että saataisiin edes se yksi toiveiden nostattaja -plussa heti alkuun tähän pinoon.. Mä se en valitettavasti taida olla, oireiden perusteella. Sen verran monta kiertoa jo takana ni osaan jo aika varmasti sanoa, että ei natsaa tässäkään kierrossa. No, ehkä sit seuraavassa?

Onko kukaan huomannu samaa: Mulla menee joka toinen kierto kamalilla menkkafinneillä, tissikivuilla ja kovalla vuodolla ja joka toinen kierto ilman oireita (PMS:ää lukuunottamatta, se on aina :D ) ja niukemmalla vuodolla. Mistä lie kertoo? ..naama alkaa taas olla kivassa kunnossa... :(

Kieltämättä sitä jotenkin lannistui kun mentiin tuon yk10 yli. MUTTA, edelleenkin olen sitämieltä että kyllä meillekkin pikkunen vielä suodaan. :heart:

PS. Raskausbasilleja kaikille! ;) (..oli niin ihanasti sanottu tuolla aikasemmin.. =) )
 
Mie oon kertonu meän yrityksestä parille kaverille ja äitille kans. Kyllähän ne aina kysyy että jokojoko ja ovat sillai kiinnostuneita että "jännää jos teille tulee vauva" tms. Mutta ku ne ei tosiaan ole samassa tilanteessa niin aika hankala kertoa kuinka se ahistaa joka kerta ku menkat alkaa eikä ne ees ymmärrä vaikka kertoiski. Saatika että jaksavat sitte kuunnella mun juttuja ovislimoista tai vatsan nipistyksistä, olemattomista oireista nyt puhumattakaan. :) Miehelle voi tietenki kertoa mutta ei sekään jaksa niistä koko ajan jauhaa ja mies on mies, ei se ymmärrä naisen elämästä/kropan toiminnasta/hormonien heilunnasta mitään. Tai siis paljoakaan.

Mutta onneksi täällä on muitaki jotka tietää miltä tuntuu ku ei taaskaan tärppää. Teille saapi jauhaa kaikkea mitä mieltä painaa. Enhän mie tiiä luettako kaikkea mitä kirjotan mutta se helpottaa jo että saa purkaa näitä ajatuksia johonki ja lueskella muitten kohtalotovereitten kertomuksia. Mie olisin varmaan kaikkien riesana jos näitä keskustelupalstoja ei olis. Onni mun kavereille :LOL:
 
Tikka kyllä täällä luetaan paitsi jos on erittäin aktiivinen pino (niin kuin tuo esikoisesta haaveilevat ) niin en ole enää jaksanut siellä pahemmin lueskella kun joka päivä tulee parikymmentä sivua luettavaa, menee jo nikit ja tarinat sekaisin :LOL:

Mutta tämä on aika mukava pino kun ollaan niin samassa tilanteessa kaikki :saint: Täytyy vain toivoa että tässä pinossa alkais plussat ropisee pikkuhiljaa :heart:

Piglet tuohan voi olla hyväkin idea olla hetki ilman lääkitystä ja jossain luin ettei jotain lääkitystä saisikaan käyttää montaa kuukautta putkeen?! En kyllä ole varma... kun en itse käytä mitään kun on niin säännölliset mensut!

arabel mulla vaihtelee pms oireet aika lailla joka kolmas kk on tissit kipeet, joka kolmas vain nännit ja sit selkä ja joka kolmas on aika oireeton. Finnit lisääntyy aina joka kk nassuun, että ota siitäkin nyt sitten selvää mitä nuo oireiden vaihtelut tarkoittaa :LOL:
 
Jouskari: Juu, tutkimattomat ovat naisten hormoonitoiminnan tiet :D Menee vaan niin tasatahtiin mulla.. =) Oon pudonnu kärryiltä tuolla esikoissa, mutta tää pino tuntuu mustakin "omalta". Kiitos teille kaikille siitä =)

Koitetaas ottaa rennosti! :D

Hyvät yöt! :wave:
 
Mulle saa päivittää listaan jos joku vaan viittii, niin kiertopäivän 34/29-36. Ensimmäistä täälläkin kaipailtas jo kovasti! Kierrosta sen verran että mulla oli just kaksi 29päivän kiertoa peräjälkeen, mutta nyt taas yhtäkkiä kierto onkin pitempi :( tietysti tänään koitin testin tehdä, josko olis tärpännyt, mutta ei tullut viivaa :( joten tätiä odotellessa...
 
:heart: Haikaraa pyydystämässä :heart:

Miuliini85.................kp 35/29-36................yk 9.........1.toiveissa
Juli05......................kp 26/25-29.................yk 9.........1.toiveissa
Arabel.....................kp 22/26......................yk 11.......1.toiveissa
Piglet......................kp 20/27......................yk 6.........1.toiveissa
Mulmul....................kp 19/27-30.................yk 8.........1.toiveissa
HenLai....................kp 17/24-33.................yk 11.......1.Toiveissa
Veena.....................kp 13/24-28.................yk 11.......1.toiveissa
Miranda-81.............kp 12/28-32.................yk 9..........2.toiveissa
Toiveilija82.............kp 11/34-42.................yk 9..........1.toiveissa
Tikka81...................kp 9/29-38...................yk 9..........1.toiveissa
Jouskari-82.............kp 5/28........................yk 8..........1.toiveissa
Lilla My........................................................yk 12........1.toiveissa

 
Miiuliini85 :hug: tuo on varmasti inhottavaa, kun kierto sitten yht'äkkiä venyykin :/ Itsellä kyllä pysynyt aikalailla kp 28 tienoolla, mut en olekaan käyttänyt hormonaalista ehkäisyä moneen vuoteen. Mietin ihan että pitäiskös pyytää kaikista pinoista missä olen niin poistamaan kp luvut, yk voisi olla, niin ei tulisi tuijotettua noita lukuja. Noh toisaalta taas sitä itse päässään laskee että milloin oli menkat ja siihen sitten lisäilee 14 päivää niin johan on ovis tiedossa taas :headwall: :D Kyllä on vaikeaa...
 
Hyvää huomenta mammasiskot!

Arabel: Mulla kyllä on kanssa kaikea tuota mutta en ole huomannut tsekkailla millaisille sykleillä. Välilä siis finnejä, välillä ei, välillä tuhrua, välillä pelkät "niagarat". Musta tuntuu että ne on erilaiset aina sen takia että mulla on enemmän oireita pähkäiltävänä.:D

Tikka: Me ei olla kerrottu kellekkään mitään. Päätettiin niin heti alkuunsa, sillä kyselyitä ja tenttausta aiheesta tulee muutenkin paljon. Välillä ois kyllä tehnyt mieli kertoa, varsinkin silloin kun tekee pahaa koko touhu. Mutta kyllä tässä pää olis jo hajonnut jos en olisi päässyt tänne palstaileen, sillä kuten sanoit mies on kuitenkin mies. Ja vaikka se kuinka ihana onkin, ei se taida ymmärtää näistä niin kuin naiset :D Ja kaiken lisäksi yhdessä vaiheessa se ainakin ahdistui tästä jutusta (siis tärppäämättömyydestä ) kun koki että mä luon sille hirveet paineet. Sen takia oon koittanutkin sitten höpöttää aiheesta vähän vähemmän..

Piglet: Mikäs lääkitys teillä olikaan käytössä?

Miuliini: :hug:

Tuo tjottailu olisi kyllä hyvä, mutta ei taida onnistua meikäläiseltä. Joka tapauksessa olen nyt tosissaan päättänyt harhauttaa itseäni tämän pohdinnan suhteen ja kehitellä muuta ajateltavaa. Aloitin yhden uuden harrastuksenkin :)
 
Huomenia siskot :wave: Täytyy todeta tännekin, et kyl nää palstat on eräänlainen henkireikä =) Täällä saa ja voi purkaa kaikkia tuntoja, varsinkin niitä tuntoja on tullut purettua paljonkin, ku monesti on joutunu tippumaan, välillä korkeelta ja kovaa :ashamed:
Täällä edelleen nää tylsät päivät meneillään, ku oikein mitään ei tapahdu. Oviskaan ei varmaan tuu viel muutamaan päivään, mut jos kp 14 alkas tikutteleen ihan varmuuden vuox :D
 
:eek: näin viime yönä unen että pari kaveriani sai tytön ja pojan samaan aikaan. Toisen tiesin olevan raskaan, mutta tämä toinen ei ole. Noh ilmotin heille asiasta, niin nyt tämä toinenkin ystäväni ilmoitti, että on raskaana ja heillä on jo ennestään useampi lapsi ja tuo raskaus on vasta viimeviikolla testattu! Mähän olen ennustaja eukko :LOL: Toisaalta olen niin onnellinen heidän puolestaan, mutta toisaalta melko surullinenkin kun ei meille kuulu sitä pientä :'( Toki eihän tässä mikään kiirekään ole, mutta kuitenkin on niin tyhjä olo :ashamed:
 
Aivan mahtava uni Jouskari :D Nyt painut päikkäreille ja uneksit mullekin komian plussan :LOL:

Hetkonen olitkos se juurikin sä joka puhui tuossa esikoispinossa joskus että näit unta me oltiin kaikki plussattu ja sitten nähtiin jossain lasten kanssa vai miten se oli? Vai oliko se joku muu? Toivottavasti sä kun sull on noin yliluonnollisia kykyjä :D
 
Ei en mä se ollut joka on nähnyt tollasen ryhmä unen, mutta näin viimeksi, että mulla alkaa kuukaustiset ja niinhän ne alkoikin, mutta se nyt ei ollutkaan ihme :LOL: Joo täytyy mennä taas uneksimaan :D Oli meinaan helkkarin outo fiilis kun kaveri sitten myönsi että on ihan aluillaan :eek: Huh huh, ihan itseä alkoi pelottamaan!
*muoks* jännä nähdä pitääkö paikkaansa ne sukupuoletkin, että toiselle tulee tyttö ja toiselle poika ;)
 
jees täälläpäs tulee tietoja eli nyt eletään kp 19/27-30 yk on keskenmenon jälkeen 3 mut yhteensä jos lasketaan niin 8 (jätin välistä 4 kk ku oli se +) ... :/ onpas kyllä sekava toi mun selitys mut en osaa ton paremmin nyt sitä selittää... |O niin joo ja esikko on kuumeen alla :)
 
mulmul ymmärsin selityksesi, hyvin selitetty meni jopa blondille jakeluun :D Pahoittelut km:sta! :hug:

Ootteko työ kanssasisret muuten minkä ikäsiä? Parista nikistä saa selvää, että olette samaa vuosikertaa kuin meikä ja osa vuotta varttuneempia, mutta mites muut? :attn:

Meikä on siis 25v. loppuvuodesta tulee 26 plakkariin. Mies on 26v. ja sillä tulee kesällä 27v. Yhdessä ollaan oltu about 7-8-vuotta, vuodesta 2000 asti ollaan tunnettu!
Nyt hankittiin koiruus se on sellanen lutunen 4kk ikänen karvapallo ;) Kun ei sitä ihmislasta saada niin tuo kyllä auttaa hoitoviettiin :D Kiinanharjakoira, usein tulee mieleen naku koira, mutta niitä on myös karvasia malleja =)
 
jouskari-82 kiitos halauksesta!pikkuhiljaa sitä on alkanut jo toipua ja miettiä mukavampia asioita!! kesä mennään tjot meiningillä ku mies lähtee töihin toiselle paikkakunnalle ja nähään vain vkonloppusin...täällä ollaan kohta 25 ja mies 23
 
Jouskari: Mä olin ihan kuvitellut sut jostain syystä bruneteksi, ei siis sillä että blondissa värissä missään tapauksessa mitään vikaa on mutta kyllä tässä on jo jonkinlaisia virtuaalikuvitelmia piirtynyt ihmisistä kun on pitempään palstaillut. Tosin tähän mennessä ne on KAIKKI osoittautunut vääriksi. Eli siis täällä ei valitettavasti omata mitään selvännäkijän taipumuksia :D

Mulmul: Kyllä täälläkin meni selitysperille vaikka henkinen blondi olenkin :) Toivotaan että tärppi tulisi pian ja saisitten pikkuisen nyytin perille asti!

HenLai:
Mullakin kieltämättä kirpasee se kun lähipiirissä plussataan niin helpolla. Tuntuu vaan niin epäreilulta kun itsekin haluaisi plussata pian. No jospa me nyt sitten näistä kierroista niin ei tartte ihan katkeroitua :D

Niin galluppiin vielä että meillä ikää kertyy tänä vuonna itsellä 26 ja miehellä 30. Yhdessä ollaan oltu reilut nelisen vuotta.
 
Veena Mul on terot 2/pvä, clomit 2/pvä ja metut 2/pvä. Ihan lääkäriäkin asiasta informoin ja se oli ok että oon vähän aikaa ilman. Saas nähdä mies on kovastikin varma että oisin raskautunut nyt. On jatkuvaa nippailua alamasulla, jogurtin hapan tuoksu sai melkein oksun aikaiseks ja nyt nännejä hiukan aristaa. Lämpöä on mutta myös nuhaa.
 
Mooi! :wave:

Jouskari: Nää mustakin unta, jooko? :D Hassua, miten joskus nuo unet menee niin hyvin yhteen todellisuuden kanssa.. Tästälähtien kysyn sulta joka päivä, mitä unta sä näit ;) Ja onnittelut koiravauvasta!

HenLai: :hug: tuttu tunne, ei voi muuta sanoa. :| ..mutta me ei luovuteta!! =)

Piglet: Ihanaa, jos sulla oliskin eka plussa! :heart:

Tämän nickin takana on 25 vuotias tytteli ja mies 28 vuotta. Ihan totta mitä Veena sanoi siitä, että kyllä sitä jonkunlainen mielikuva on kaikista, kenen kanssa on kirjoitellut samoihin pinoihin =) KUN me kaikki ollaan saatu itsemme tonne odottajien puolelle, ni varmasti treffataan! Kiva sit nähdä että kuinka nuo mielikuvat ei pidä yhtään paikkaansa :D

Ainiin, voisko joku lähettää mulle oireita? :D Haluu kanssa jännittää ja pohdiskella!

:wave:
 
:LOL: mä taisin viime yönä kovasti yrittää nähdä teistä unia, kun olin ihan hiestä märkä keskellä yötä, niin kovasti pinnistelin, että näkisin teidät raskaana. Meni ihan muisti, en muista yhtään mitä unta näin B) Se jää nyt jännistyseen sitten kuka ensimmäisenä tuo ilosanoman, onko se kenties Piglet? :p

Veena joo olen kylläkin tekoblondi, oikeesti on tummat maantienharmaat hiukset =) Sulle mä olen kuvitellut rusehtavat, suorat ja herteille asti ylettyvät :D Mä työkseni olen paljon puhelimessa ja kuvittelen esim. huoltomiesten ulkonäön luonteen/äänen perusteella. Sitten kun ne näkee ensimmäisen kerran on ihan äimän käkenä kun ei se ääni natsaa ollenkaan siihen kroppaan ja usein on tullut pettymyksiä ulkonäöstä :LOL: Kauheeta sanoa, mutta se on totuus. Noh jos on ilkeä ihminen, niin se saattaa yllättääkin ulkonäöllisesti positiivisesti :D

Ihana päivä ainakin täällä mansessa, harmi kun joutuu olee töissä sisäll! Mukavaa päivää kaikille!! B)
 
:heart: Haikaraa pyydystämässä :heart:

Miuliini85.................kp 36/29-36................yk 9.........1.toiveissa
Juli05......................kp 27/25-29.................yk 9.........1.toiveissa
Arabel.....................kp 23/26......................yk 11.......1.toiveissa
Piglet......................kp 21/27......................yk 6.........1.toiveissa
Mulmul....................kp 20/27-30.................yk 8.........1.toiveissa
HenLai....................kp 18/24-33.................yk 11.......1.Toiveissa
Veena.....................kp 14/24-28.................yk 11.......1.toiveissa
Miranda-81.............kp 13/28-32.................yk 9..........2.toiveissa
Toiveilija82.............kp 12/34-42.................yk 9..........1.toiveissa
Tikka81...................kp 10/29-38.................yk 9..........1.toiveissa
Jouskari-82.............kp 6/28........................yk 8..........1.toiveissa
Lilla My........................................................yk 12........1.toiveissa
 
Voi jouskari kumpa olisikin totta =) Tällä kertaa mies toivoo että plussa tulisi enemmän kuin mä. Mä tietysti toivoisin sitä mutta en uskalla uskoa vaikka mieli tekisi, että voisi se hyvinkin tulla. Eilen tosissaan menin mahalleni maate niin sattui alamasuun ja oli ilkeä painon tunne. :eek: hmm pistää miettimään. Eiköhän se Miuliini mahda olla eka joka plussais?! =) muut tullaan sitten perässä. =)
 
Totta täällähän on moni jännillä päivillä, lähellä loppu kiertoa!! :p +++++++++++ :whistle: Kaikille plussa tuulahduksia! Ja minäkin arabelin tavoin haluan lueskella teidän mahdollisia oireitanne :p
Aina kun arabel kirjoittaa, käännän sen barael, kiva leikkiä sanoilla. On mullakin huvit :LOL:
 

Yhteistyössä