POIS

ja muut plussanneet/haamuilijat
Täällä odotellaan tätiä, joka yleensä on saapunut pikkuhiljaa(lue tiputellen), NYT EI MITÄÄN...
Testi näyttää yhtä viivaa...
Mutta ei oireita kumpaankaan suuntaan....
:eek: :eek: :eek:

lisäys kp:t 31/31
 
PinkCadillac ei hätiä mitiä!! :D Siis pointti oli vaan se, että en mä tällä viikolla testaile, kun tädin pitäis vasta sunnuntaina tullatupsahtaa. Eli jos sitä paholaista ei näy, niin testailen sit ensviikolla... Kauhea nuha loppu kun seinään viimeyönä ja tilalle tullut inhottava etova/pahaolo. Tosin voi johtua noista yövuoroista, kun niissä jotenkin menee kroppa aina vähän "sekasin". Mut piinaillaan...
 
:whistle: tänään kp 28/24-30 tätiä ei ole vielä ainakaan kuulunut enkä ole vielä halunnut testiäkään tehdä mutta odotellaan täs muutama päivä.. onnea plussanneille ja haamuille ja pudonneille tsemppiä seuraavaan yritykseen katsellaan kuinka meidän muiden tässä käy mutta peukkuja kaikille !!! :)
 
Minut voi poistaa sieltä haamutiimistä :(

Mulla alkoi menkat tänään kp33/30 ja ne oli siis myöhässä ensimmäistä kertaa ikinä.
Mä istuin työpaikan vessassa itkua tihrustaen ja tuntui jotenkin tosi pahalta ... :(
Osasin tietenkin odottaa, että yrityksessä saattaa mennä aikaa ja nythän oli vasta yk1, mutta osa minusta kuitenkin antoi toivoa siihen, että olisi voinut tärpätä. Ja vielä nämä kaikki oireet, joita mulla siis on edelleenkin...

 
Alexandra-85 poikkesin teijän pinoon ja vähän kuulostas siltä et siulla on ollu kysees kemiallinen raskaus..kuten miule oli viime kierros..haamun sain testii ja kappas..menkat alko :/ oireita oli,mut ne loppu sit ku menkatki alko..sain viel 2pv päästäkii haamun mut sit se hävis..oli kerenny erittyy sitä hormoonia kehoon.Älä vaivu synkkyyteen,teillä ainakin on mahdollista tärppin :hug: kuten meilläkin..se ei vaan kiinnittyny kunnol ja usein on kysees sikiön kehiyshäiriö.Keho hoitaa sen noin pois..
 
Ei se yrityskertaa laske kuinka huono mieli tulee.....vaikka epätoivoon et varmastikkaan vajoa kun ei ole siihen syytä.Mutta suurensuuri :hug:

Luulen että se sama TYHMÄTYHMÄTYHMÄ tätiläinen tännekkin kurvaa vielä :'(
 
Torstai 10.4.2008 TESTIVIIKKO!!

ina21.......................kp37/27................yk.ylläri......Kakk onen
johanna83.............. kp40/32-40............yk1...........Esikoinen
töppö.......................kp29/24-30...........yk5............K akkonen
Tuisku-84-................kp31/28................yk4............Kakkonen
Tikka81................... kp32/30-38...........yk 8...........Ensimmäinen
Matonen...................kp33/31............... yk 6...........Kolmonen
Kassu.......................kp32/31................yk2............Vitonen
Riine.........................kp29/31-34.........yk5 km:n jälkeen.. esikko


Haamujen isoäidit

millimenninkäinen............kp33/31.............yk3............Toinen (eka yhteinen)


Tippuneet

Toiveilija...................kp37/34-42............yk8..........Esikoinen
TMK..........................kp30/28.................yk1...........Kolmonen
Tikka81................... kp29/29-38...........yk 8...........Ensimmäinen
Hammy.....................kp28/29................yk4............Esikoinen
Alexandra-85...........kp32/30.................yk1...........Esikko
PinkCadillac..............kp33/32-35...........yk2............Esikoinen
neiti21wee...............kp29/28-29...........yk2...........Toinen

Plussanneet :heart: :flower:

Tikruliini......kp40/28-33........yk3........Kolmonen........8.4.2008
 
Kaikille tippuneille iiiisssooo :hug: . Tiiän tasan tarkkaan miltä teistä tuntuu :snotty:

Ja yhtä iiiissssooot onnenpotkut niille jotka vielä jänskäävät, mie uskon että teillä vielä tärppää! Eihän tää yhteen plussaan voi jäädä.

ja iiiissssoot onnittelut Tikruliinille plussasta, jos en vielä oo onnitellu. Oon niin onnellinen sinun puolesta =)
 
Voipi olla että tikruliini toi ainoan plussan tähän pinoon :'( Paksua limaa valuu (tosin kirkasta) ja mahassa täysin menkkafiilis.Testi aamulla puhdastakin puhtaampi nega.Ei jouluvauvaa Kassullekkaan siis.Luulen että kohta vuotaa rytinällä:laitoin jo siteenkin.Tosin mun kiertopäivät on pikkuisen väärin (ei todellakaan päivittäjän vika!) :laskin vasta nyt tarkkaakin tarkemmin oikein kalenterista nuo päivät ja huomenna olisi siis se päivä kjun pitäisi vuodon alkaa.Eli aika kellontarkka taitaa kiertoni olla:joten siitä olen iloinen :)
 
JEE Tuisku -84- :heart: :heart: :flower: Paljon jarrusukkia ja tahmatossuja odotukseen :heart:

Voi harmi että noin monelle oli kuukautiset alkaneet :( :hug: Onneksi on aina seuraava kierto (vaikkei se heti mitään lohdutakkaan..).

En ole nyt testannut itse uudestaan, mitään raskausoireita ei ole eikä täti oireitakaan, kuukautiset nyt kp37/27, niiden kahden negan (tai negan ja roskishaamun) jälkeen ei ole kovinkaan paljoa odotuksia..luultavasti vain imetyksen takia jumittaa se kuukautisten tulo, vaikka ei kyllä aikasemmissa imetyksen kierroissa jumittanutkaan (mutta ei niitä ole ollutkaan vielä kun kaksi). Huomis aamuksi ostin testin, eli seitsemän jälkeen ollaan taas pikkusen viisaampia :)

Johanna ja töppö: Teillä näyttäs alkavan jännitys ;) Onko mitään tuntemuksia?
 
halit tippuneille ja onnea Tuisku -84- :heart:

itellä on kyllä raskaana oleva olo! uutta testiä en vielä ole tehny mut olen 99%varma että viiva vahvistuu.
pahaa oloa on ollu ja tää tunteiden heilahtelu... ihan järkyttävää! ensin meinaan kiukutella työkavereille ja seuraavaks meinaa jo itkettää.. :LOL:

vatsan nippailut on hiukan rauhottunu ja rinnat on tullu täydemmäks..

uuden testin teen kai sunnuntaina.. nyt ei ole mikään kiire kun ei enää sillai jännitä.. on niin varma olo..
 
tuisku84 tuli aivan puskista, mutta pirkaleesti onnea ja iloa :heart: :heart: :heart:

ina21 mulla ei minkäänlaisia tuntemuksia, ei enää edes niitä menkkafiilareitakaan :/ tiistaiaamuna tein testin joka ol selvä nega. kierto taitanee vaan venyä ja paukkua :kieh: pakko mainita että miun kohdalla kyllä ennen kuulumatonta jos kp:t menee 50. Outoa kun luulis että nyt ois taas säännöllisemmät menkat kun liikun taas tasaseen tahtiin eikä oo niin pahaa stressiäkään nyt ollu töissä tai kotona. Enkä mielestäni tästä vaava-asiastakaan niin stressaa.

mites töppö?
 
Moikka kaikille! =) Täällä myös yks tällä viikolla testaava. En kyllä tiedä onko siinä mitään järkeä, kun varhasesta keskenmenosta on vasta 4 viikkoa. Mutta ainahan se raskauden mahdollisuus on kuitenki olemassa, ehkäsyä kun ei olla käytetty... :heart:
 
Huomenta.

Negapa nega.. eli mut voi poistaa jännääjistä koska 99% varmasti kyse on siitä että kuukauis kierto ei imetyksen takia ole vielä lähelläkään sännöllistä. Poika on kova juomaan maitoa yöt ja päivät..

Se hyvä puoli tässä yllätyksen jännäämisessä oli että ennen "ei todellakaan edes puhuta toisesta lapsesta" mies on muuttunut "katsotaan nyt" mieheksi :)

Johanna: Vaikuttaa lupaavalta;)

Käyn vielä varmasti kurkkimassa miten lopuilla jännääjillä käy, onnea :heart:
 

Yhteistyössä