POIS

Ja negahan se tupsahti tännekin :( Huomenna uusiksi, ellei mitään epämiellyttävää sitä ennen tapahdu.

Millimenninkäinen, mulla taas tuli sellanen oksutuskohtaus. Piti vaan yrittää olla paikallaan ja pidätellä :x Saapa nähdä miten meidän käy. Ennen kuin avasin netin, niin olin varma et kaikki muut on plussannu paitsi minä :ashamed: =)
 
ina21 ja PinkCadillac :hug:

Mullakin toi Apteekin Raskaustesti näytti täysin negaa. :/
Mutta sitten kun testasin myös Clearbluella niin sain siihen ihan niinku eilenkin sellasen tooooosi haaleen plussan. Hmm... Taidan nyt odotella pari päivää vielä, jos ei sitä ennen ala menkat.
Tajusin muuten, että mulla on yksi kp tippunut laskuista poies ja tänään on siis jo kp32/30.
Lämmön mittasin äsken ja se on 37.2 - ollut nyt siis jo kahden viikon ajan joka aamu.

Tsemppiä kaikille :flower:
 
Tiistai 8.4.2008 TESTIVIIKKO!!

ina21.......................kp35/27................yk.ylläri......Kakk onen
johanna83.............. kp38/32-40............yk1...........Esikoinen
töppö.......................kp27/24-30...........yk5............K akkonen
Tuisku-84-................kp29/28................yk4............Kakkonen
Tikka81................... kp30/30-38...........yk 8...........Ensimmäinen
PinkCadillac..............kp32/32-35...........yk2............Esikoinen
Matonen...................kp31/31............... yk 6...........Kolmonen
millimenninkäinen.....kp31/31................yk3............Toinen (eka yhteinen)
Kassu.......................kp30/31................yk2............Vitonen
Hammy.....................kp28/29................yk4............Esikoinen
Riine.........................kp27/31-34.........yk5 km:n jälkeen.. esikko


Haamutiimi

neiti21wee...............kp28/28-29...........yk2...........Toinen
Alexandra-85...........kp32/30.................yk1...........Esikko


Tippuneet

Toiveilija...................kp37/34-42............yk8..........Esikoinen
TMK..........................kp30/28.................yk1...........Kolmonen
Tikka81................... kp29/29-38...........yk 8...........Ensimmäinen


Plussanneet :heart: :flower:

Tikruliini......kp40/28-33........yk3........Kolmonen........8.4.2008
 
TMK
PinkCadillac: Hyvä idea!!
Nimittäin minäkin tulin ilmottelemaan, että mä jään pois tästä pinosta, Piruvie, kun täti porhalsi eilen illalla kulman takaa niin että huh :(
No ei auta muutakuin uutta putkeen, tämä kun olikin vasta eka yrityskerta :p Elikkäs mulla siis nyt kp 2/ 28-30 yk 2 ja kolmatta ootellessa.
PAALJON ++++++tuulia teille kaikille :)
 
.....kaikille neganneille iiiiiiiiiiiiiiiiso :hug:

Postissa tulee aamupäivällä netistä tilaamani testit ja aamupissan otin talteen :wave: Tulen ilmoittamaan kuinka minun käy....Tai no vielähän tässä on 1-2 päivää "pelivaraa".....mulla on kyllä esim.viimekierrossa tullut kahtena päivänä (kp 29 ja 30) sellaista rusehtavaa tai vaaleanpunaista valkovuotoa ennenkuin menkat sitten kunnolla pärähtänyt päälle.Nyt ei tuu mittään......Oireista sen verran että tänäaamuna kuvottaa kunnolla ja kahvi jäi kesken.MUTTA toisaalta massussa välillä aika kovaa menkkajomotusta:sellaista että nyt alkaa ihan just vuoto :x :x
 
Ei mullakaan apteekin omassa ollut viivanpaikkaa.. Tykkään muutenkin siitä (paitsi eilen kun näytti negaa) selkeä ja suht halpa.

En muuten suosittele ostamaan tollasta Early detection kasetti testiä, se on kauheen hankala käyttää ku joutuu pipetoimaan pissaa ja siinä ei oikein selkeästi sanota miten päin testikasettia pidetään tms..tai kuvat ja teksti on ristiriidassa..

Neiti21wee: Ei mullakaan esikosta näyttänyt kuin haaleeta viivaa kun menkat oli yhen päivän myöhässä, ja sullahan ei taida vielä olla kp:t kovin pitkällä..eli älä todellakaan vielä heitä toiveita!


 
PinkCadillac hyvä idea se uusi pino viikon 15 jatkoista!
Meille on tässä pinossa muodostunut tosi kiva henki -ainaskin mun mielestä :)

Ja kassu käsittääkseni Apteekin Raskaustestiin ei tule sitä viivanpaikkaa. Teitkö ko. testin, mitä se näyttää?


 
Mä olin just päässy yli jo pahimmasta morkkiksesta ja rupesin miettimään hyviä puolia siinä ettei pikkukakkosta ihan vielä tulis..nyt ajatukset alko taas jylläämään toiseen suuntaan...hullua..

 
minäkään en malttanut enempiä ootella, mutta negahan se sieltä pärähti :/ ei tullu jouluvauvaa :xmas:

voimia kaikille kanssasisarille! :hug:

täti ei oo viel tullu mutta uutta pinoa kohden varmaankin. se on vaan alettava peittoi heiluttelemaan tiheeseen tahtiin kun näyttäs toi kierto olevan "kiero".
 

Yhteistyössä