POIS

...ole eläissäni mittaillut lämpöjä :ashamed: joten en tiedä niistä hökkäsenpöläystä :LOL: Mutta nyt on niin jotenkin kipeät munasarjat että ehkä se täti tulee sittenkin :x No,huomenna testaan kyllä ekan kerran aamupissasta.Vaikka on ehkä aikaista,kun kiertoni on noin 31 pävää....
 
Esikoisesta haaveillaan kihlattuni kanssa.
Mulla nyt menossa kp29/30 ja yk1.
Itsellä on ollut oireita jo heti muutama päivä oviksesta ja on nyt siis jatkuneet kohta 2 viikkoa. Tissit on ollu nyt reilun viikon ajan tosi kipeet, ja aamulämmön oon mitannut joka aamu ja se on ollut 37.2 - 37.4 välillä *hui* Lisäksi mulla on ollut alavatsassa ajoittain voimakasta nipistelyä ja varsinkin aamusin ja iltaisin on tosi öklö olo. Kurjia oireita, mutta on ne sen arvoisia, jos kyseessä olisi jokin ihana tapahtuma. :)
Olin siis alunperin tuolla viikon 14 testaajat pinossa, mutta tämä sopisi mulle paremmin, sillä menkkojen pitäs vasta huomenissa alkaa. Testasin siis jo hätäpäissäni viime perjantaina, mutta liian aikaistahan se vielä oli. :ashamed:

Toivotan teille kaikille oikein paljon onnea matkaan. :flower:
 
Tervetuloa kaikki uudet jännäilijät! Huomena alkaa se meidän jänskätysviikko. Mulla ei tunnu oikeestaan missään mitään. Äsken ehkä hieman tunsin vihlasuja/pakotusta alamahassa mutta niin pientä ettei sitä oiken rekisteröikään. Hulluna haluttais testata jo huomenaamulla vaikka menkkojenki pitäs alkaa vasta keskiviikkona. Ja toisaalta ei haluttais nähä vain yhtä viivaa... Hankalaa ku on käyny lukemassa kaikkia plussatarinoita joissa aika aikasessa vaiheessa suuri osa oli testannu ja saanu ainaki haamun. Jos sitä kuitenki yrittäis malttaa ees sinne keskiviikkoon tai torstaihin ootella

Hirmuisesti plussia tähän meän ketjuun +++++++
 
Huomenta! Oon täällä jo aamuvirkkuna vaikka sängystä ylös pääseminen tekiki tiukkaa. Tein sitte sen testin vaikka piti oottaa. No testiajan sisään näky tuskin silminhavaittava viiva jota en sitte nähny vähän ajan päästä enää mutta nyt ku kävin kattoon niin ihan selvä haamu siinä möllöttää!!!

Testistä nyt aikaa jotain puoli tuntia. Testi tosinki oli rfsu:n liuska. kuinka ne on luotettavia ja antavatko kuinka paljon vääriä hälytyksiä? Anyway, mie teen uuden testin ku pääsen töistä. Toivottavasti se siitä vahvistuu. aika jännäksi menee. Aamu ainaki parani puolella :p ja nyt on kp 29/30-38. Oireita ei oikiastaan ole, eilen illalla edellisen viestin jälkeen meni kyllä maha vähän kipiäksi alaosasta eli siis menkkakivuilta tuntu..

Ei muuta ku hauskaa päivää ja pietään ne menkat kaukana poissa :D
 
Pääsisinkö mukaan jännäämään, kun halkean jännityksestä..

Me saimme ihanan pojan viime kesänä ja yritystä ei sen jälkeen ole ollut, ei edes paljoakaan seksiä noin ylipäätänsäkkään joten tää mahdollinen ylläri ois aikamoinen ylläri..tajusin vaan että kiertoni on jo kp 34:ssä vaikka normaali kiertoni on ollut ennemminkin 27 päivää.
Tosin ei mulla ole vielä kovin monta kertaa ole kuukautisia ollut tuon esikoisen jälkeen, että voihan se kierto olla vain venynytkin.. Ei oo mitään oireita, paitsi menkattomuus..
Esikoisesta oli ainakin menkkamaiset tuntemukset ja nippailut, ja myöhemmin yrjötys ja oksentelut.

Joten siis tuntuu hassulta edes jännittää koska en edes muista harrastimmeko seksiä viimekuukautisten jälkeen.. mutta silti jännittää jännittää niin maan kauheesti!

Eli tiedot Ina21 kp 34/27 yk ylläri toista haaveillaan
 
voi että Tikka81 miten jännää sulla!!!! mietin vaan et pitäiskö sun odottaa huomisaamuun niin jos viiva on tullakseen niin vois olla vähän vahvempi? päivällä saattaa olla vielä heikompi kuin aamulla.. tai mistä sitä tietää.. onnea testaukseen!!!

).( aamulämpö vielä 36.9 eli nyt kaksi aamua ollu korkeampi, ennen 36.6.. eikö tässä vaiheessa pitäis jo laskea eikä enää nousta??
eilen illalla oli kovat menkkakivut mut yöllä eikä nyt mitään havaittavaa.. jännäks menee! kukas meinaa nyt alkuviikosta testailla??

aattelin lähteä uimaan ennen töitä tyttökin kun on mummilla niin pääsis rauhas.. täti tulee kuitenkin siellä... :kieh:

mukavaa maanantaita jännäillen!!
 
Maanantai 7.4.2008 TESTIVIIKKO!!

Tikruliini................... kp39/28-33...........yk3...........Kolmonen
ina21.......................kp34/27................yk.ylläri......Kakkonen
johanna83.............. kp37/32-40............yk1...........Esikoinen
TMK..........................kp31/28.................yk?...........Kolmonen
töppö.......................kp26/24-30...........yk5............Kakkonen
Tuisku-84-................kp28/28................yk4............Kakkonen
PinkCadillac..............kp31/32-35...........yk2............Esikoinen
Matonen...................kp30/31............... yk 6...........Kolmonen
millimenninkäinen.....kp30/31................yk3............Toinen (eka yhteinen)
Kassu.......................kp29/31................yk2............Vitonen
Hammy.....................kp27/29................yk4............Esikoinen
Riine.........................kp26/31-34.........yk5 km:n jälkeen.. esikko


Haamutiimi

Tikka81................... kp29/30-38...........yk 8...........Ensimmäinen
neiti21wee...............kp27/28-29...........yk2...........Toinen
Alexandra-85...........kp30/30.................yk1...........Esikko


Tippuneet

Toiveilija...................kp37/34-42............yk8..........Esikoinen
 
Tervetuloa ina21! :flower:

Onnea onnea Tikka81!! Jospa siellä nyt olisi pikkuinen tuloillaan :heart:

Hätähousu täälläkin! En millään malttanut odottaa ja piti jännäysviikon kunniaksi heti aamusta testata.. No negaahan se näytti. Ei haamun haamuakaan :( No eipä ole vielä menkatkaan itsestään ilmoitelleet joten toivoa on vielä :saint:

Joo jännäks menee niin ku millimenninkäinen toteski. Puntit tutisee :p
 
mie kyl testaan keskiviikkoaamuna jollei sitä ennen tätiä näy :)
plussaonnea koko porukalle :whistle: :whistle: :whistle: äläkä sie pinkcadillac lannistu, mahiksia on!
tikka81 sulla on siel ollu jännä aamu, toivotaan että haamu vahvistuu :heart:
 
....hätähousu täälläkin :ashamed: Eli aamupissasta testasin ja negaa :/ Tai no siis mie oon näkevinäni siinä haamujen isoisoisoäidin,mutta kyllä se nega on.Lohtu sinänsä on se,ttä esim.kolmosesta testasin plussaa vasta kp40 ja jotain ja eilen juttelin puhelimessa ystäväni kanssa joka odottaa kolmostaan rv14 ja kysäisin milloin tuli plussaa testiin.Oli kuulemma 2 päivää ennen menkkojen alkamispäivää testannut täysin negaa ja sitten 5 päivää myöhemmin plussaa.Joten on se ihmiskroppa (naisen) niinkin tarkka,että ei se höpöpuhetta ole että kannattaisi testailla vasta samana päivänä kun odottaa kuukautisten alkavan.Ja kyllähän me se tiedetään,mutta kun EI MALTA :headwall:
 
IIK! Onnea neiti21wee ja kassu haamujen haamuista ja tervetuloa ina21 joukkoon! Mieki ehkä näen nuista kuvista pientä haamuviivaa :)

Nyt tuntuu että olikohan koko viivaa ees olemassa ja näinkö unta... No kyllä mie hereillä olin mutta :LOL: olis varmaan parempi jos vasta huomena tai ylihuomena testaisin mutta enhän mie malta olla testaamatta niiin kauan. Pakko saada tietää HETI (ja sit sieltä tuleeki nega.. :| )

Olin kuitenki aamulla töihin lähtiessä niin sekasin että revin auton ovea auki enkä saanu niin lähin kävelemäään ja hoksasin vasta puolessa välissä matkaa että enhän ollu ees aukassu avaimella sitä ovea. Luulin vain että se oli jäässä :LOL: :LOL: :LOL:
 
Minä kanssa testastin tänään aamulla...
Käytin tollasta Clearblun testiä, joka siis lupaa, että näyttäis jo kolme päivää ennen menkkoja suuren uutisen.
Mutta pöh...
Tänään olis se päivä kun menkkojen pitäis alkaa.
Ja mulla on aina ollut päiväntarkka kierto. Anyways niin se testi, en nyt tiedä, että voiko tuota haamuksi sanoa. Siihenhän tulee se + merkki, jos on raskaana. Mulla toi + merkin vaakasuora viiva on tosi vahva, mutta sitten se pystysuora viiva on toooooosi haalee.
En uskalla innostua vielä yhtään. :ashamed:
Mietin, että jos kuitenkin hakisin vielä apteekin oman testin ja testailisin sillä joko huomenna tai keskiviikkona.

Plussarikasta viikkoa kaikille :flower:
 
Tervetuloa uusille :flower: jännääjille!
Ja onnea haamuista, ihan mielettömän jännää! :heart:
Niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy!

Täällä olo ihan normaali, en nosta toiveita kovin ylös, mutta kiva jännäillä silti taas! Torstaihin asti joudun tätiä odottamaan ja nyt on vasta maanantai, apua! toivottavasti sitä ennen nähdään monta monta plussaa!
 
Moikka, Onnea haamun saaneille!! :flower: :flower: Kyllä se haamu ainakin minun esikoisen kohdalla tarkotti ihan oikeaa plussaa, vaikka oli haamu vielä silloin kun menkat olisi olleet sen yhden päivän myöhässä, ja testasin silloin sellasella ultra tarkalla netistä tilattavalla testillä.. En kyllä testannut uudestaan ollenkaan koska oli muutenkin niin vahva olo raskaudesta ja kyllä se haamuillija siinä tikussa vieläkin näkyy (kutsukaa hulluksi mutta tuolla se on vielä kaapissa tallessa, elämäni ensimmäinen plussa tikku :) )

Alexandra-85: Vaikuttais tosi lupaavalta! Ja pitäishän sen laskea, ainakin mulla laski muissa paitsi siinä kierrossa mistä tulin raskaaksi.

Omasta tilanteesta vielä sen verran että jännittää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kukaan ei ollu tainnu vielä kyhätä tälle sivulle tätiaitoja!?! Tässä tulee..
#######################################
######################################
############ #########################
######################################

Ja paljon plussatuulia :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä