POIS

TMK
Heips, minäkin voisin siirtyä tuolta vko 14 pinosta tänne :wave:
Tätin olisi pitänyt saapua jo perjantaina, mutta vielä ei ole kuulunut..joskin joka kerta vessaan mennessä olen varma että nyt se näyttää nenänsä, mutta ei.
Testaillut olen jo viime torstaista, vuorotellen predictor ja apteekin oma, viimeksi tänä aamuna predictorilla. Ei auta kuin hakea tänään taas pari testiä lisää....hirveetä tää epätietoisuus :/
Niin ja siis 3s olisi meillä toiveissa ja kp on nyt sitten 31/28
 
Onnea haamuilijoille :flower: Mä nyt sit taidan ainakin tippua tästä porukasta :ashamed:
Eilen tuli vessassa käydessä ensin vaal.pun. pyyhkiessä, nyt tulee jo siteeseenkin jonku verran. Testin tein joka oli nega, yllätys yllätys :'( :'( :'( Eipä siis joulunyyttiä meille :'(
Onnea teille, ja kovasti plussapuhuria +++++ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
 
Ja mie taian perua tän päivän uusintatestin jos en nyt vahingossa pysty piättelemään sitä neljää tuntia. Mie oon jo varmaan 5 kertaa käyny tänä aamuna veskissä niin että se on pallo ottassa jos vähänki yrittää piätellä. Ja tosinki olis varmempi aamulla niinku joku viisas neuvo, en muista kuka. Sitte olis vuorossa apteekin oma testi tai onni-testi, seki apteekista ostettu. Molemmat on herkkyyttä 25??/ml (olikohan se noin?). Kummallakohan testais...

Mutta oispa se ihanaa jos tästä pinosta tulis niin monta plussaa ja vielä enemmän ku miltä nyt näyttää... Onnea kaikille testaukseen!!
 
...poikien ja kupus-tytön kanssa kun esikko pääsi serkuille kylään tuonne naapurikaupunkiin.En voinut olla ostamatta testiä.Ostin S-Marketista sellaisen Pregent Stick-tuplapakkauksen.Kotiin tullessani huomasin,että en ollut käynyt vessassa sitten aamuseitsemän.Joten tyypilliseen tapaani tein testin :ashamed: Enpä ota tuloksesta selkoa.Oireita on joka toinen minuutti ja jokatoinen ei ole ollenkaan :LOL:

Joo.....laukussa on vielä yksi apteekin oma ja toinen tuplapakkauksen testeistä sekkä huomenna tulee postissa netin kautta vielä pari liuskaa.Että eiköhän niillä se varmuus asialle jossain vaiheessa saada :LOL: Jos totta puhutaan niin otaisin sen tädinkin mieluummin kuin elän tässä onko-vaiko-eikö-vaiheessa :headwall:
 
Kävin myös ostamassa testin ja tuossa se nyt kuumottaa, pisalla on käyty koko päivä tiheesti joten ois pakko odottaa aamuun..miten se onnistuu ?!? Koitetaan tikka81 pitää sormet erossa testeist niin saadaan sitten varmempi tulos, nyt kun testais ja se ois nega niin ei sitä uskois, ja jännittäis silti entisen lailla.. Ja negahan se luultavasti ois jollain puolituntia rakossa olleilla pisuilla :)
 
ina21, joo yritetään yhessä olla testaamatta. Olen tässä koittanu itelle koko ajan vakuuttaa että vasta aamullla kannattaa testata. Ja niinhän se on, järkiki sen sanoo mutta se järki jää joskus taka-alalle. Mutta ehkä se on helpompaa ku on toinen apuna kannustamassa että EI SAA TESTATA VIELÄ =) Testataan sit yhessä aamulla B) Mihin aikaan heräät? mie siinä seiskan maissa.... tulee piiiiiitkä ilta... :LOL:
 
Tikka81: On tää kyllä jännittävää.. Me herätään kanssa 6-7:30, tuun sitten heti kertomaan mitä näyttää.. Ei tässä oo enäää kuin 16 tuntia, joista onneksi luultavasti puolet untenmailla:) Kyllä me pystytään siihen, pitäs keksiä jotakin muuta tekemistä, mutta jännitykseltä mä ainakin vaan haahuilen täälä kotona enkä oikein saa mitään muuta aikaseksi kuin erilaisia kaavailuja siitä mitä sitten tapahtuisi jos nyt raskaana oisin, miten pitkällä oisin kesäällä?, milloin laskettuaika ois?, minkäikäinen esikoinen silloin ois? Yms..

No jos joku muu on pytynyt oleaan rauhallisemmin niin en halua tartuttaa tätä päähajoo meininkiä:) Moikka!
 
Mulle vois antaa potkut töistä ku täällä vaan ravaan koko ajan ja mietiskelen omia asioita. Just tollasia samoja asioita että milloin ja miten kertois omille ja miehen vanhemmille jne. Onneksi on kuitenki kampaajalle aika ja sit olis sulkapallovuoro, sen jälkeen saunaan ja täydelllisiä naisia kattooon ja unta palloon. Eiköhän se siitä mene...
 
Mä sorruin ja tein testin..nega oli :( :( En nyt koko toivoa heittänyt mutta 80% Koska tämä raskaus olisi ollut kuitenkin jo sen verran pitkällä että pitäisi näkyä..) Missä se täti oikein viipyy..nyt jo viikon myöhässä?
 
:hug: sulle ina21. Eihän sitä kuitenkaan koskaan tiedä. Mutta mulla kans meinaa loppua usko ku joka kerta vessassa käydessä tulee tuhrua :( Testaan kuitenki huomenaamulla. Kummallisia kouristuksia ja paineentuntuja alamahassa, täytyy sanoa rehellisesti ettei ikinä ennen, mutta mistäpä nuista tietää... Mutta ilmottelen aamulla miten kävi :wave:
 
ina21 :hug: Odottelehan rauhassa hetki vielä:testasin kolmattamme odottaessa plussaa vasta kp 46!

ON (@) :Elikkäs omaa napaa.....tiiättekös kun hetken aikaa jomottaa alamassua NIIN selvästi menkkakivuliaasti ja sitten jonkin ajan päästä tunnen "kohdun" sellaisena painontunteena ja se tunne tuntuu tutulta aiemmista alkuraskauksista.Niin sii että ärsyttää ihan kamalasti kun ei ees oma kroppa tiedä mitä se nyt olis:menkkoja vai raskautta
:headwall: :headwall: :headwall:

No eihän tässä montaa päivää tartte jännätä,mutta alkaa jo vaan niin kovasti itteään ottaa pähän tää oman olotilan tutkailu :kieh:
 
Mä kävin tänään apteekista hakemassa vielä kaksi Apteekin Raskaustestiä. Ajattelin, että testailisin huomenna aamulla. Olikos täällä muitakin, jotka 7 aikaan aikovat ryhtyä testaamaan? :)

Meinasin jo äsken testata, mutta ajattelin, että kyllä se on parempi malttaa odottaa huomiseen (sillon kp31/30) ellei sitten käy niin, että menkat alkaa ... :(

Tänään mulla on koko päivän ollu sellainen darra olo, eikä siihen ole auttanut mikään. Olen syönyt kunnolla ja juonut paljon vettä. Lisäksi mun tissit on edelleenkin tosi kipeät. Ja koska mulla oli tänään vapaapäivä -onneksi- mun oli pakko nukkua 3 tunnin päikkärit, kun nukahdin soffalle lehteä lukiessani. Ja nyt illalla mua palelee taas ...
Hmm... Onneksi tuo kello on jo melkeen kahdeksan - pääsee taas parin tunnin päästä unten maille, niin sitten onkin jo aamu ja uuden testailun aika.

Haleja kaikille :hug:
 
On koko päivän tehnyt mieli hakea testi apteekista. Mutta vielä sain hammastapurtua. Mutta katsoo miten huomenna käy kun mennään keskustaa asioille. Täytyy käydä jossain toisessa apteekissa jos sieltä löytyisi apteekin omatesti.
 
Moikka!

Pahin pettymys on jo lientynyt, vaikka en toivoa vielä olekkaan heittänyt.. Itselläni on vaan se tilanne että jos ei ois nyt vahingossa tärpännyt niin voi kestää aika kauankin ennekuin seuraavan kerran pääsee jännäämään, mies kun ei ole vielä kakkosesta haaveillut..

Ostin huomisaamuksi uuden testin jos tätiä ei näy, eli meitä on sitten ainakin alexandra ja tikka ja minä testailemassa aamutuimaan, huomenna nähdään! Paljon paljon plussa tuulta teille ja kaikille muillekin! :heart: :heart:

Kassu: Mulla oli esikoisesta just tollasia kumpaakin tuntemusta eli menkkamaista oloa ja painon tunnetta! Sulta mun piti kysyä sitä että onko sulla ollut kaikissa raskauksissa eri tuntemukset ja oireet vai onko jotakin mikä on toistunut kaikissa?

No niin huomiseen!
 
Yksi huomisaamun testaaja ilmottautuu täälläkin :D Heti sit tulokset 2+:lle :LOL:
Mäkin hain apteekista pari testiä.

Mulla on alavatsan ja munasarjojen kivut / nippailut yhtäkkiä loppunu. Kohdunnapukkakin on paennut paikalta. Rinnat on arat ja paisunu yhdellä kuppikoolla, kauheet lollot A->B :LOL:

Toivotaan menestystä meille ihan jokaiselle :heart: =)
 
Huomenta! Nega tuli että pärähti. Tein apteekin omalla ja rfsu:n testillä, näyttäs että rfsu:ssa olis lähes huomaamatonta viivaa mutta taitaa olla vain viivanpaikka. Sitä se varmaan oli eilenki. Lisäksi punasta tulee jo niin ettei tässä taia olla enää tulkinnanvaraa. Suoraan sanoen ottaa kyllä päähän niin armottomasti :headwall: oli niin hyvät oireet ja kaikki... no niinhän ne aina :/

Mutta toivottavasti muilla plussaa ihan kunnolla, minut voi ottaa haamuilijoista pois, ilmotan jos/kun nää menkat alkaa kunnolla.

Onnea testaukseen!! ++++

:wave:
 
Huomenta

Tikka81 :hug:

Näin yöllä unta että plussasin. Pitkästä aikaa tuli nukuttua hyvin yö. En ollut aamulla väsynyt.
Kohta tarvis lapset herättää että saadaan syötyä ja päästään liikkeelle. Menee varmaan taas koko päivä asioita hoidellessa keskustassa. Siellä tulee ehkä kerran viikossa vain käytyä. Ainakin vielä. Katsotaan mihin muutetaan ensikuussa.
 
Tikka81 :hug: pää pystyssä uuteen kiertoon.. sinne minäkin värmaan tuun.. B)

).( aamulämpö 36.8 eli 0.1 vähemmän kuin eilen... no en huolestu...
jomottanu on nyt sit jo kunnolla montapäivää eli taitaa joku megatäti tehdä tuloaan.. huomenna testään jos tänään ei mitään tapahdu.
ai niin ja eilen tuli sellainen huono-olo kohtaus tui ihan tuskahiki ja oli pakko istua alas, pelästyin jo että nyt sain sen mahataudin..

onnea tän päivän testaajille!!! ++++++++++++++ :whistle:
 
Negaahan se näytti, kai se on vaan niin että imetys vielä sekottaa tota kiertoa tms.. Ennen poikaa on ollut aina niin tasanen kierto ja suht lyhyt..

Eilen harmitti kyllä niin paljon, että vaan te voitte tietää miltä se tuntuu :'(

:hug: Tikrulle :hug:

toivottavasti lopuille pärähtää :heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä