POIS

Jee Ina ja Kassu! :heart:
:hug: Jossulle

En jaksa millään uskoa jouluvauvaan täälläkään, sillä täti tekee kovasti tuloaan. Oireista ei voi erehtyä ja mieli on maassa!

Tsemppiä toiveilijoille! :wave:
 
.....apteekin testin haamu vaan vahvistuu koko ajan??????Mutta viivasta näyy niinku reunat:aivan kuin kaksi ohuenohutta viivaa.Joten taitaa mun testissä sittekin tuo viivanpaikka näkyä.Ei saa laittaa mua haamuileviin vielä.Ei,ennenkuin saan selvemmän haamun ja nyt odotan kiltisti aamuun. :ashamed:
 
tännekin siis ilmoitan että menkat alko kunnolla joten 1/29-38 ja yk 9. Alkaa usko mennä, vaikka oon todellaki positiivinen ihminen niin kyllä tää koettelee. Mutta mie tiiän että huomenna on jo parempi päivä.

Olen absolutely sitä mieltä että rfsu:n testissä on typerä viivanpaikka vaikka se kyllä eilen melkosen selvä haamu oliki. En siis luota niihin enää.

Mutta hui ku mulla jännittää teän puolesta vielä, melken ku itellä ois vielä mahkuja :p
 
Ensin :hug: ja sitten:niissä on minustakin aivan selvä viivanpaikka.Niin monesti olen sen todennut.Siksi ostinkin tuon apteekin oman.

Lisäksi ymmärrän jos joku haluaa kirota minut alimpaan hele......ttiin jos plussaankin nyt.Meillä on jo 4 ihanaa pikkuista ja tämäkin olisi sitten ihan ilman kepuliskonsteja helposti alkunsa saanut :x En voi edes yrittää ymmärtää miltä tuntuu kun kierrosta toiseen joutuu pettymään.Keskenmenon olen itse kokenut viikolla 13,joten sen tuskan tiedän :'( Mutta hengessä elän mukana ja plussatuulia puhaltelen.Eikä sitä paitsi aina ole helppoa olla "helpostiraskautuva" ihminenkään :ashamed: :kolmostamme kun aloin odottamaan,söin minipillereitä enkä unohtanut ottaa yhtäkään.Kyllä siinä oli parisuhdekkin hetken kovilla yllätyksestä....
 
Tikka81 olen pahoillani sun puolesta :hug:

Onnittelut tikruliinille :flower:
Kyllä toi ihan selkeä plussa on.
Ihana uutinen! :)

Mä kävin tänään hakemassa vielä tommosen Clearblun testin,
huomisaamuna aion testata jälleen
*jänskättää*
 
Voi hitsi, täällähn ollaan plussailtu!! Onnea!! :heart: :heart: Ja pahoittelut tädin riivaamille. :hug:
Mä taisin tunkee itteni vähän väärään pinoon, kun odotan sitä tätiä saapuvaksi aikaisintaan sunnuntaina, eli en kyllä tällä viikolla testaile. :ashamed: Toiveet minkään muun suhteen ei ole kauhean korkealla. Ja on niin kauhee flunssakin päällä, että mitään "oireita" en jaksa edes yrittää bongata. Nyt on ajatukset vaan niistämisessä! :snotty:
 
Keskiviikko 9.4.2008 TESTIVIIKKO!!

ina21.......................kp36/27................yk.ylläri......Kakk onen
johanna83.............. kp39/32-40............yk1...........Esikoinen
töppö.......................kp28/24-30...........yk5............K akkonen
Tuisku-84-................kp30/28................yk4............Kakkonen
Tikka81................... kp31/30-38...........yk 8...........Ensimmäinen
PinkCadillac..............kp33/32-35...........yk2............Esikoinen
Matonen...................kp32/31............... yk 6...........Kolmonen
Kassu.......................kp31/31................yk2............Vitonen
Riine.........................kp28/31-34.........yk5 km:n jälkeen.. esikko


Haamutiimi

neiti21wee...............kp29/28-29...........yk2...........Toinen


Haamujen isoäidit

millimenninkäinen............kp32/31.............yk3............Toinen (eka yhteinen)



Tippuneet

Toiveilija...................kp37/34-42............yk8..........Esikoinen
TMK..........................kp30/28.................yk1...........Kolmonen
Tikka81................... kp29/29-38...........yk 8...........Ensimmäinen
Hammy.....................kp28/29................yk4............Esikoinen
Alexandra-85...........kp32/30.................yk1...........Esikko


Plussanneet :heart: :flower:

Tikruliini......kp40/28-33........yk3........Kolmonen........8.4.2008
 
Onneksi olkoon millimenninkäinen ja tikruliini :heart: :heart:

:hug: :hug: Tippuneille ja onnea ensi kiertoon!

Omaa: Mä käyn tunnin välein tuijottelemassa tota tehtyä haamujen isoäiti testiä joka on siis vielä kaikenlisäksi "roskishaamu" Eli ihan heti testiin ei tullut yhtään mitään.. Täti ei oo vielä tullut, mutta mun fiilikset alkaa olla fiftififti siitä että joko vielä jatkuva osittainen imetys sotkee kiertoa ja tämä koko rumba on vaan väärähälyytys tai sitten oonkuinoonkin raskaana.. Tänä aamuna pystyin olla testaamatta, ja pyysin myös lähetteen tk testeihin, mutta inne voi mennä aikasintaan kun menkat on 2vk myöhässä eli maanantaina.. Jos jostain saan supermiehen mielenlujuuden niin ootan maanantaihin tai sitten ostan testin tänään ja teen huomen aamuna..

Hei vähäksi aikaa :wave:
 
Moi, lueskelin ähän muita tekstejä ja vissiin tolla acon early detectionilla on aika useat saaneet roskishaamuja, jotka ei oo tarkottaneet plussaa..joten se siitä...nyt on mun ajatukset korkeintaan 10% raskauden puolella, vaikka sitä kovasti toivoisinkin.....tyhmä minä kun pitää mennä kurkkimaan niitä testejä testaus ajan jälkeen... :headwall:
 
Nyt saatte Kassun tulosta venailla kun eilen ei tullutkaan postissa testejä joten ne tulee tänään.Aamupissan otin talteen ja ajelen kerhoon lasten kanssa apteekin kautta.Joten palaan asiaan puolenpäivänaikaan kun saan lapset unille.Peukkuja pystyyn bd !!!!!


Onnea plussanneille ja :hug: tädin yllättämille :heart:
 
No kyl mäkin oikeenpuoleisesta erotan jonkun haamujen haamun =) Älä menetä vielä toivoa kun menkatkaan ei ole kunnolla alkaneet!

Mulla vähän samanmoinen tilanne.. Rusehtavaa valkkaria tuli eilen tippa, testi nega, mut menkkoja ei oo vielä näkynyt :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PinkCadillac:
Onnea millimenninkäinen haamujen esi-/isoäidistä :heart: :heart: :flower:

Mukaan vaan Riine! Laitahan tietoja niin saan listattua =) Tervetuloa!
Oh hoh.. Sähän olet jo listalla ja itse sut olen vielä lisännyt. Mulla on tän viikon ollut pipo ihan sekasin. Blääh :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä