Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

Pantsu, Rosetta ja Arabel: Voi prkleen täti kun ei osaa pysyä poissa. Se on oikeen kunnon biaaz. Jaksamista teille niiiin paljon :hug:

Maanantaina tehtiin sitten tosiaan inssi ja oli se eri lääkäri. Ja suoraan sanottuna toimenpide oli jokseenkin kivulias. Mieskin sanoi että sen touhu oli kyllä ihan erinäköistä kun sillä toisella lääkärillä ja tosiaan eri tuntuista. En kyllä halua sille enää mennä. Toivottavasti ei tarvitsiskaan. Tosin ei kyllä ole yhtään sellainen olo että oisi tärpännyt, mutta kai se fiilis tästä muuttuu loppukiertoa kohden.

KP: joko oot testannut?
 
Andala: Voi hitto tota siivousketjua :LOL: Joo, meillä ei todellakaan imuroida joka päivä. Kerran viikossa ois tarkoitus imuroida ja pyyhkiä pölyt ja pestä vessat. Lattioiden ja ikkunoiden pesut ja mattojen tamppaus.. öö.. en kehtaa edes myöntää :D Eihän sitä aikaakaan ole että niitä kerkiäise tehdä jatkuvasti :eek:
 
Hei kaikille! Tulin antamaan teille toivoa sillä meki alotettiin yrittäminen heinä-elokuussa -07 ja nyt sitte tuli plussa. 13. kerta toden sanoi meillä. En uskonu enää koko hommaan mutta niin se vain onnistu. Toivottavasti nyt pysyy vaan kyydissä pikkunen. Oireet samat mitkä muissaki kierroissa, ei siis mitään selvää merkkiä. Siksi tein testinki vasta reilun viikon myöhässä ku en uskonu että on tärpänny. Ny on vähän tissit kipeinä välissä ja alamaha menkkatyyliin juilii sillon tällön.

Kaikille onnea ja jaksamista, tiiän kyllä tasan miltä teistä tuntuu. Kyllä se vielä tärppää.
 
Veena: Toivon sulle tärppiä tähän insiin :heart: Jos se vaikka oiski niin päin, että kun tuntuu ettei ainakaa nyt tärppää nii sit se just onnistuiski!Voimia ja tsemiä odotteluun =)

Andala: Meillä on VL:ssa (tre) ainakin E ja se on ihan huippuhyvä, ei sattunut ees aukkari kun sen pikkasen, mitä sen on varmaan pakkoki tuntua. Ja on ollu muutenki helläkätinen, ja ainaki T:stä oon kuullu hyvää, ja tosta A:sta en sitten mitää kommenttia....en sit tiiä onko siellä muitakin.

Kiharapää: joko oot uskaltanut testailla, josko se ois sitten vaikka tärppi tullut :heart: ?
 
Oi ihanaa, Jouskari on päivittänyt meidän kauan kadonneen listan!!!

Andala ja Stelliina: Tämä kyseinen oli A, ja tosiaan ei oikein napannut. Varsinaisesti olen hoidossa T:llä, mutta olen myös ollut useamman kerran E:llä ja kummatkin on tosi hyviä. Ollaankohan me joskus törmätty tuolla vastaanotolla B)

KP: :hug: Koita jaksaa..
 
Andala: Luettu on :wave: Ja joo tosiaan samanlainen fiilis mulle tuli siellä. Nää kaksi muuta aina juttelee ja selittää kaikki asiat (ja on tosiaan ollut paljon helläkätisempiä ), ja tää taas.. Jotenkin se oli vähän sillain "tuskin tästä mitään tulee ja menkääs nyt" -fiiliksellä.
 
Andala: Meillä kävi tosi hyvä tuuri tuossa lääkäriasiassa. Meillekinhän oli laitettu alunperin aika A:lle (ja halusin myös itse naislääkärin), mutta jouduin perumaan tuon ajan jonkun muun menon takia, ja seuraava vapaa aika olikin sitten E:lle ja suostuin ottamaan sen. Sitten etsin sen jälkeen vähän netistä tietoa kyseisestä lääkäristä (kun mieslääkäri vähän jännitti) ja kaikilta keskustelupalstoilta löytyi vaan positiivisia kommentteja, joten olin aika tyytyväinen, et näin kävi. Eli näin päädyimme E:n asiakkaiksi ja oon onnellinen siitä, että itellä on tunne, että ollaan hyvissä ja osaavissa käsissä.

Veena + Andala: Oon itekin aina VL:ssa käydessäni miettinyt, kun siellä istuu odottamassa muitakin, että onkohan monikin heistä täältä palstalta? Meidän pitäsi varmaan kehittää joku salainen koodi (tyyliin hieroa vasenta korvaa tai naputella oikeeta jalkaa) josta vois tunnistaa toisen palstajengiläisen vastaanoton odotutiloissa :LOL:
 
Bianca72
Omaa napaa:

Nuha+tukkoisuutta.
Päätäkin hieman painostaa
Heikottaa jotenkin
Nämä flunssaan menee...
mutta sitten en tajua, kun kusettaa hela tiden ja painostaa alamahaa välillä...
Lämpö heittelee..
**
Rinnoissa ei mitään tuntemusta, mutta ei kai se nyt ookkaan pakollista ;) ..
Laskeskelin, että sekstailtiin kyllä mahd. oviksen aikaan, mutta sitten olikin joku 4 päivää väliä, hm....
 
Flunssaa täälläkin. Pari viikkoa jo menny palellessa ja keskiviikkona lämpöä oli 37 astetta. Päätä jomotti ja nokka tukossa. Etovaa oloa oli pari päivää viime viikolla. Menkkamaista kipuilua alavatsassa ja tissit kipeet. Eilen illalla töissä alko yhtäkkiä huipata... Muutamat näistä oireista sopii kyllä raskautumiseenkin, mut taitaa olla vaan flunssaa *yrittää kovin pitää ajatukset ja toiveet aisoissa*. Viimeisen viivan ovistikkuun sain lauantaina. Sunnuntaina ja maanantaina etovaa oloa, liittyen todennäköisesti vaan flunssaan. Eilen oli muuten hyvä olo jo, mutta se iltanen huippaaminen ei ollu järin mukava. Tänään taas ihan passeli olo.. vielä. B)

Tsemppiä kaikille VL:ssa käyville b ;) d
 
selkää jomottaa, vatsaa jomottaa eli täti pian tulossa... äääähh!!!!! vaikka kuinka olen asennoitunut, ettei nyt ota päähän yhtään, kun aika VL:ään on varattuna, mutta silti... mä VIHAAN menkkajomotuksia aina vaan enemmän... :headwall:
onneksi on sentään viikonloppu tulossa...
 

Yhteistyössä