Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

Pitäkää mulle peukkuja, että menkat alkais tänään. Haluan nimittäin päästä mahdollisimman nopeasti uuteen kiertoon, että päästään mahdollisimman nopeasti myös sinne inssiin. Oireet on onneksi jo ihan lupaavat, eli tissit eivät enää ole yhtä kipeät kuin eilen. Se on mulla yleensä varma menkkojenalkuoire.

Aloin eilen neuloa joulukuussa syntyvälle vauvalle syntymälahjaa. Voi kun sais tehdä kaikkea ihanaa hyvillä mielin jo sille omalle pienelle! :heart:
 
Andala: b =) d Peukut ylhäällä! Ja jos ne ei alkaiskaan, niin peukutan edelleen... ;)

Mulla etova olo jatkuu edelleen. Eilen saunassa alkoi yhtäkkiä oksettaa ja suihkussa meinas lähtee taju. Mitään kovia löylyjä en edes ottanu. Ja se on aika jännä, et se olo kestää hetken. Pisimmillään ehkä puoli tuntia ja sit voi olla pitkän aikaa pois.

Onkos täällä ollu muuten jotain kyselyy palstasisarten ikäjakaumasta? Ihan uteliaisuuttani aloin tätä pohtimaan tänään, joten nyt sitte aattelin tiedustella.
Mä oon ite -78 syntynyt eli kolmekymppisiä on tullu vietettyä tänä vuonna. B)
 
Moi!

Taidan alkaa pikkuhiljaa taas aktivoitua palstailuun. Tänään kp:t 5/? ja kolmas clomipäivä 2 tabun annostuksella. Tätikin pakkasi jo kamansa. Halutkin on palautuneet, ennen menkkoja ei meillä tapahtunut makuuhuoneessa mitään yli viikkoon, kun ei vaan huvittanut. :ashamed:

Andala: Toivottavasti toiveesi toteutuu ja pääsette inssiin! (Toki salaa peukutan myös sen toisen mahdollisuuden puolesta! ;) ) b=)d

ikägallup: Vuosimallia -83 olen, eli 25-vuotta pärähti mittariin keväällä.

Lueskelin tuossa tarkemmin noita TYKSistä tulleita papereita, ja huomasin, että siinä pyydetään ottamaan normaalien hormoniverikokeiden lisäksi myös verensokeri ja insuliini. :eek: Onko muilla otettu niitä, yksityisellä tai julkisella? Entä tiedättekö voinko käydä niissä, vaikka syön metuja (diabeteslääke, joka vaikuttaa verensokeriin)? Toki kysyn näitä gyneltä, kun sinne pian menen, mutta ajattelin, jos täältä löytyisi vastauksia jo etukäteen. :saint:
 
Kopioin itteäni :D
Heips,
Täällä välillä kärsitään pahastaolosta. Alamassua nipistelee aina välillä ja nännit on tosi arat. =menkat pian tulossa. No mutta positiivista siinä on että pääsen uusiin verikokeisiin ja ollaan taas askel lähempänä sairaalan aikaa.
 
Piglet: :hug: Mulla aika lailla sama tilanne, eli menkkoja odottelen, mutta eivät pahus vie vielä ole alkaneet. Huomenna alkavat kuitenkin viimeistään, ellei tämä ole taas joku hormonihäiriökierto. Kovasti odottelen, että päästäis aloittamaan hoidot.

Merlin: Mä olen 31.
 
Ny omaa napaa...täällä yksi odottelija on niiiiin totaalisen väsyny tähän odotuksen odotteluun, syysmasis pukkaa päälle ja epätoivo meinaa kaataa...ei tästä hommasta taida kertakaikkiaan tulla meillä ikinä mitään. Menkat ei ala (en tiä pistikö clomit mun kierron ihan sekasin lopullisesti, eivät kuitenkaa ees saanu mulle follia kasvaan...) ja väsyttää tää venailukin, kun tietää ettei tärpille oo ollu ees mahdollisuutta nyt ku ei ollu ovista....eikä pääse uusiin hoitoihin ennen ku menkat alkaa...:(

Ja sit yksi asia joka pistää ärsyttään: toi BB-Johan, joka niin mun mielestä edustaa kaikkia niitä tuhansia ihmisiä, jokka vaan kuksii ympäri Suomenmaata ja sit niitä lapsia syntyy ku sieniä sateella...ja tuleva iskä sit ryyppää ja naiskentelee koko kansan nähden tosi-tv:ssä...en tiä, jotenki yleensä en jaksais tästä moralisoitua, mutta ku oma tilanne on mikä on, niin tuntuu niin pahalta niiden kaikkien ihanien, vastuuntuntoisten, huolehtivaisten, uskollisten ja huippujen miesten puolesta, joista tulis maailman parhaita iskiä, ja jotka ei vaan saa sitä mahdollisuutta (kuten mun oma rakas...)Seki vaa ny itkettää :'(
 
Stellina: :hug: :hug: Tuo on kyllä tosi kurjaa, kun hoidot, joita on odottanu, vihdoin alkaa, eikä ne sitten tehoakaan. Toivottavasti se uus lääke toimii sulla paremmin, niin että ens kierrossa ois jo toinen tilanne. :heart:

).( Mulla ei ole vieläkään menkat alkaneet. Se nyt ei sinänsä ole kovin ihmeellistä, koska nyt on oviksesta vasta 14 päivää, ja tavallisesti menkat alkaa 14-15 päivää oviksen jälkeen. Mutta mutta... Tissikipu onkin nyt yhtäkkiä lisääntynyt. Se ja se viime maanantainen tuhruvuoto nostaa vähän toiveita, että jospa sittenkin... :heart: Toisaalta en usko ollenkaan. Pitää nyt yrittää pitää pää kylmänä vielä huomisen ajan ainakin. Onhan näitä kaikkia ihmeellisiä oireita ollut aikaisemminkin, eikä mitään ole silti tapahtunut.
 
Mulla tissit vaan kipeytyy, menkkoja ei näy, ja menkkamaiset kivut, joita on ollut useissa jaksoissa pitkin päivää, ovat lievittyneet joka kerta kokonaan pois. Nyt alkaa jännittää, vaikka vielä aamulla en pitänyt raskautumista mahdollisena. Anteeksi kun jauhan tätä täällä koko ajan, mutta jännittääääää...
 
Stelliina: Ei hitto mä repesin :LOL: Ehdottomasti käyttöön pitää ottaa salainen jengiterveyhdys. Ens kerralla mä alan möyhentään korviani ja katson vastaako kukaan :D Viimeksi kävi niin että näin yhden puoli tutun siellä vastaanotolla, se tunnisti mut aivan varmasti ja mä sen, mutta kumpikaan ei sanonut mitään. Ja parempi niin, en todellakaan olisi pystynyt siinä mielentilassa keskustelemaan säästä :D

Jouskis: Onnea uudesta nimestä, vai miten se oli :flower:

Ikägalluppiin: Tänä vuonna ikää kertyy itselle 26 ja miehelle 30.

Useammalla täällä jännät päivät menossa ( ja tekstistä päätellen kaikki koittaa vakuuttaa itseänsä siitä että se on täti, eikä plussa :D). Joka tapauksessa peukutan täällä jotta saadaan pessimisteille plussat (itseni siis lasken tähän kastiin myös).

Bianca: :hug: Jaksamista uuteen kiertoon.

Stelliina: Muakin ällöttää se Johan, yök. Haluisin sen eniten ulos talosta. En ole muuten koskaan ennen katsonut BB:tä mutta nyt on muutama kerta tullut katsottua ja mietin että ne varmaan oikein tarkoituksella valkkaa sinne taloon sellaisia ihmisä jotka on vähän.. No, ei ehkä kaikkein välkyintä sakkia.
 
Ikägallupiin lisäystä: Minä 27, mies kohta 30

Ja sitten ON: mulla sitten kp 2 menossa.. se oli sitten eilen taas siinä... yrityskertoja en jaksa enää laskea, mitä v...n väliä niillä enää on...
 
Bianca72
Jippii! Soittelin neuvolaan näitten terojen takia, kun oli vähän kysyttävää, niin tuli ilmi, että mulla on jäänyt "roikkumaan" yks verikokeen lähete! Sillä siis katsotais mun prolaktiini+kilpirauhas arvot =) ..Nyt meen sit, kun menkat+nuha hellittää, että oon häpi!! Saattaa olla, että mulla on yhä maitoh. koholla, joten sit en ovuloi lainkaan tai ehkä joskus vaan.
Viikko alkoikin lopulta hyvin :D :D !!!
 
Joppu ja Bianca: :hug: :hug:

).( Täällä näyttää tilanne hyvältä, eli täti ja kaikki tätioireet ovat pysyneet poissa koko päivän, ja tissikipu on jos mahdollista edelleen lisääntynyt. Nyt toi oikeanpuoleinen on oikein erityisen kipeä, kun jouduin jumpassa makaamaan vatsallani. Kieltämättä kaikki tää nostaa toiveita aika kovasti. Aion testata huomenna ja tulen sitten jossain vaiheessa iltaa kertomaan, kuinka kävi. :heart:
 
Kiitos kaikille peukuttelusta, ootte ihania! :heart:

Niin siinä vaan kävi, että ruskea tuhru viikko sitten oli kiinnittymisvuotoa. Testiviiva oli tänä aamuna jo sen verran vahva, ettei sitä tarvinnut tihrustaa. Siis ihan selkeä vaaleanpunainen, vaikka vielä aika paljon kontrillia heikompi. Testaan uudestaan vielä viikonloppuna, että viiva varmasti vahvistuu. Mutta hyvältä näyttää kyllä. =) :D :heart:

En haluais vielä ihan kokonaan lähteä täältä, koska te olette niin mukavia, täällä on ollut kivaa ja jännään teidän kaikkien puolesta. Ainakin vakoilemassa täytyy käydä vielä pitkään, ihan ehdottomasti. Odotuspuolelle en uskalla siirtyä ennen kuin tiedän, että masussa todella on jotain ja vielä ihan oikeassa paikassa. Enkä tiedä muutenkaan. Jouskis, onko odotuspuolella yhtä kivaa kuin täällä, vai onko siellä hirveästi sellaisia "aloimme heti siivota joka päivä kun kuulimme raskaudesta" -superäitityyppejä?

Myy: Joko testit on tulleet? Pidän sulle hurjasti peukkuja! :heart:

Ja ja... tän oman kokemuksen perusteella ymmärrän, miksi se "lopettakaa yrittäminen ja unohtakaa koko juttu" -koulukunta on syntynyt. Me kiinnitettiin kyllä huomiota ajoitukseen tässäkin kierrossa, mutta en hetkeäkään uskonut luomuraskautumiseen ennen sunnuntai-iltaa, jolloin toivo alkoi nostaa varovasti päätään. Tää on siis ainut kierto, jossa olen osannut olla stressaamatta. Noissa "älkää stressatko" -kommenteissa on vaan se huono puoli, että hermoilematta voi oikeasti olla vasta sitten, kun on menenttänyt kaiken toivonsa.
 
Kiitos, Jouskis, olet ihana! :heart: Voi ei, eikö siellä odotuspuolella ole ollenkaan tällaisia pikkupinoja? En sitten tiedä, tulenko sinne ollenkaan. Kaiken lisäksi se laskettu aika on just 31.5., niin että en oikein kuulu kunnolla toukokuisiin enkä kesäkuisiinkaan. Epäilen, että synnytän kuitenkin vasta kesäkuussa, kun olen itse syntynyt kaksi viikkoa yliaikaisena ja sisko myös. (Siis jos nyt kaikki menee hyvin ja synnytän... ) Kuinka nopeasti muuten otitkaan yhteyttä neuvolaan ja kuinka nopeasti pääsit sinne? Tehtiinkö siellä uusintaraskaustesti?
 
Heippa kaikki!!
Viimeisestä vuodatuksesta onkin jo kulunut aikamoinen tovi.... :ashamed:
Siis meillä; simpat kunnossa sekä minun verikokeitten tuloksissa asiat kohdallaan!!!Kyllä se täytyy hyvänä asiana nyt ottaa...Kaikista eniten olen helpottunut,että nuo simpat olivat norm.arvoja hiukkasen paremmat!!! =) Mutta nyt se "pallo" siirtyi taas minulle takaisin...
Onneksi,tämän viikon pe on aika lääkärille ja keskustellaan,että mitä seuraavaksi....Toivottavasti pääsisin jo aloittamaan jonkinlaisen nappi kuurin!!!! :D
Ainiin,onhan tässä nyt tullut pariin otteseen jo noita oviksia tikuteltuja ja ensimmäisessä kierrossa en saanut mitään tulosta ja toisella kierrolla sain "jotain",mutta en tiedä oliko se viiva nyt sitten oviksen merkki kun oli kuitenkin mielestäni vähän "outo"...ääh ....menipä taas niin pirun vaikeeksi.... :headwall:

Nyt olen itsestäni huomannut raivostuttavan uuden piirteen...olen aivan mielettömän "katkera" toisten vauvamassuista.. :kieh: Tuossa jokin aika sitten kävin koruliikkeessä ja tiskin takana oleva nainen nousi kyykystä ylös ja kappas,siellähän oli mami maha pönderillään!!!Oli muuten tosi tosi lähellä,etten kääntynyt ympäri ja ampaissut ovesta ulos,sen verran katkera olo oli... :kieh: ...taitaa olla vaan asenne ongelma päällä.... :headwall:


 

Yhteistyössä