Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

Aivan mahtavia uutisia Andala!! :heart: :flower: Tarriksia pikkuiselle!!

Mulla tänään sitten kp1 :'(
Ja etova olo senkun jatkuu. Kait se sitte on jotain vatsataudin poikasta... :/
Täti tuli kyllä oikein rytinällä kylään. Normaalisti on tullu rauhallisesti hiippaillen, mut tänään yllättävänkin rajulla hyökkäyksellä. Meikäläinen töissä enkä ollu osannu varautuu tädin tuloon, kiva :whistle:
 
Andalalle hirmu isot Onnittelut ja paljon Onnea koko raskausajalle! :hug: :flower: :heart:


Niin kysymykseesi , tuliko testini, täällä pinossa laitoin sellaisen avauksen kuin mitä mieltä olette tästä..eli siinä on aamun clearblue haamuni ja sitten kun testasin sillä tulleella 10 herkkyyden omaavalla, tulikin viivan paikka..eli jännäilen vielä ainakin 4 päivää..raskausoireita on hirmusesti! :heart: :xmas: :saint:

Ihanaa iltaa kaikille ja kiitoksia onnitteluista, vaikka vähän aikaista on! :flower: :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :xmas: :wave:
 
Andala: Uskomattoman hienoa!Ja tää oli siis teiän vika luomukierto ennen inssiä? Tosi ihanaa varmasti :) Nyt pääset sitten kutoon niitä nuttuja omalla pienelle :heart: Mä toivon että me muutkin täältä perästä tullaan plussanneisiin. Ihanaa oikeesti, että joku pitkäänki yrittäny välillä plussaa. Tarrasukkasia masuasukille =)
 
Merlin: :hug: Toivon sulle niiiin kovasti onnea tähän uuteen kiertoon. b =) d

Myy: Kävin katsomassa siitä toisesta pinosta sun testikuvan, ja kyllähän siinä vaan pystyviiva näkyy! Kun tuo on kaiken lisäksi tehty noin paljon ennen oletettua menkkojenalkupäivää, niin musta näyttää aika toiveikkaalta ja hyvältä. :heart: Ja mitä niihin liuskatesteihin tulee, niin mulla on niistä vain huonoja kokemuksia. Raskaustestaukseen en ole niitä käyttänyt, mutta liuskaovistestit toimi mulla ainakin paljon huonommin kuin puikot. Viivat oli tosi hailakoita aina.

Stellina: Joo, vika luomukierto oli, ja siksi en tosiaan uskonut, että tärppäis. Ja täytyy tunnustaa, että jokunen nuttu on tullut kudottua jo silloin yrityksen alkuvaiheessa, kun vielä uskoin, että raskaaksi tuleminen on varmaa. Välillä piti sitten varastoida ne pois silmistä. :ashamed: Toivottavasti sulla lähtee uusilla lääkkeillä ne follit kasvamaan. Sä ja Veena olette oikein erityisesti mun mielessä, kun oltiin samassa paikassa tutkimuksissa/hoidoissa.

Ja iso kiitos vielä kaikille uusille onnittelijoille! :heart:
 
Andala, mä en voi lopettaa hymyilemästä kun luin tuon sun viestin. Et saa meitä sitten kokonaan hylätä, vaan tuuthan kertomaan kuulumisia. Me muutkin tullaan kyllä kohta sinne odotuspuolelle niin saadaan sinne tuttuja :)
 
Andala: kiitos tsempityksestä, täältä mekin Veenan kanssa sinne odottajiin toivottavasti pian siirrytään :) Munkin täytyy tunnustaa, että vaavinvaatteita oon välillä jo varastoon ostanu, kun joku oikeen ihana on kohdalle sattunu (kutoa kun en valitettavasti kunnolla osaa....ehkä pitäis alkaa harjotteleen...). Ja mäki oon sun juttuja aina tarkasti lukenu, kun on noi tutkimukset ja hoidot tosiaan edenny aika samois aikatauluissa ja samassa paikassa. Oon kyllä oikeesti tosi onnellinen puolestasi :heart: Tuu tosiaan tänne moikkaileen, ja toivottavasti me nähdään kohta siellä odottajien pinossakin...toivotaan parasta =) Ja hei, nyt teiän ei tarvitse käydä sillä tietyllä A:llakaan enää ;)

Veena: Kuinkas sun piinaviikko etenee, tuntemuksia puoleen tai toiseen? Toivotaan, että pääset nyt het Andalan seuraksi plussanneisiin, ja mä sit seuraan teitä perässä pika puolin...jos tää "Tren VL:n jengi" vaikka sais Andalan esimerkistä nyt kunnon plussaputken päälle =)
 
Andalalle hirmuisesti onnea! :heart:

Itse odotan jo kuumeisesti seuraavia menkkoja, vaikka edellisetkin on vielä kesken *heh* Koska reilun kolmen viikon päästä ensikäynti VL:ään ja sitten nähdään mihin päin mennään. toivottavasti parempaan ja apua löytyis.
 
Stelliina: No taas välillä jotain nippailuja on ollut (mutta niitä on ollut joka ikisessä kierrossa) ja sitten mulle on tullut 4 finniä. Ja joskus muistan lukeneeni että se vois enteillä asiaa. Joopa joo.. Pitää varmaan kysyä joltain sammakkoennustajalta tms. nimittäin nämä mun "oireet" on yhtä luotettavia :D
 
Andala: Voi ei miten ihanaa =) Hirmuisen paljon onnea :flower:

Kutsu lapsettomuuspolille saapui eilen vain viikko lähetteen laiton jälkeen. Sanoisinko että aika nopeaa toimintaa julkiselta puolelta.
Soittelin sinne äsken miehelle simppa analyysi ajan ensi viikon torstaille.
Sitten kun saadaan analyysin tulokset varailen pariskunta aikaa.
 
Haikaraa pyydystämässä:


Linneja..............kp 81/34-54........yk 11.......1.toiveissa
Gilmore..............kp 45/31-35........yk 11......1.toiveissa
Merlin................kp 34/26-34........08/07......2. toiveissa
Stellina..............kp 31/31-39........yk 11.......1.toiveissa
Nanniina............kp 27/28-32........10/07 ....1.toiveissa (07/08km)
Piglet.................kp 27/27-29........yk 10.......1.toiveissa
Veena................kp 20/24-28........yk 17.......1.toiveissa
Siskonen............kp 19/28.............yk 14.......1.toiveissa
Rosetta..............kp 10/37.............yk 13.......1.toiveissa
Arabel................kp 9/29...............yk 18.......1.toiveissa
Pantalaimon......kp 8/41................09/07......1.toiveissa
Kiharapää..........kp 7/32-35..........yk 13.......1.toiveissa
Joppu.................kp 4/29-33..........yk 15.......1.toiveissa
Bianca72 ...........kp 3/-..................06/07......6.toiveissa (07/08km)
NuuNuu83.........kp -/-....................07/07......1.toiveissa
testihirmu..........kp -/-....................................


Haamuilijat:
Rva Pikkumyy..kp 29/32..yk1, km2/08, tm 8/08, 1.yht/4.s haaveissa

Plussanneet:

Juli05....................yk 9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
Tiger75................yk 11
HenLai.................yk 13
JJ-t......................07/07
Solina83..............yk 15
Jouskari82...........yk 11
Pantteri76 ..........yk 11
toinen.................yk 12
Tikka81...............yk 13
Andala.................yk15
 
Täällä kummastelen omaa oloani, jatkuvasti väsyttää, eilen 10h yöunet, alkuillasta 2.5h päikkärit. Viime yönä 9.5h yöunet ja 16.45 nukahdin sänkyyn, tosin vaan puolen tunnin päikyt.
Välillä huimaa ja lämpö tasan 37, ei kuitenkaan kuumeinen olo. :eek:
 
Bianca72
Mä olin tänään verikokeessa. Otettiin prolaktiiniarvo, kilpirauhasarvo ja tavallisia..Ehkä selviää nyt mistä kiikastaa tää munkin asia. Mullahan on ollut vuosia sitten tuo prolaktiini koholla.Viikon joudun odottelemaan tuloksia.
 
Haikaraa pyydystämässä:


Linneja..............kp 82/34-54........yk 11.......1.toiveissa
Gilmore..............kp 46/31-35........yk 11......1.toiveissa
Merlin................kp 35/26-34........08/07......2. toiveissa
Stellina..............kp 32/31-39........yk 11.......1.toiveissa
Nanniina............kp 28/28-32........10/07 ....1.toiveissa (07/08km)
Piglet.................kp 28/27-29........yk 10.......1.toiveissa
Veena................kp 21/24-28........yk 17.......1.toiveissa
Siskonen............kp 20/28.............yk 14.......1.toiveissa
Rosetta..............kp 11/37.............yk 13.......1.toiveissa
Arabel................kp 10/29...............yk 18.......1.toiveissa
Pantalaimon......kp 9/41................09/07......1.toiveissa
Kiharapää..........kp 9/32-35..........yk 13.......1.toiveissa
Joppu.................kp 5/29-33..........07/07......1.toiveissa
Bianca72 ...........kp 4/-..................06/07......6.toiveissa (07/08km)
NuuNuu83.........kp -/-....................07/07......1.toiveissa
testihirmu..........kp -/-....................................


Haamuilijat:
Rva Pikkumyy..kp 29/32..yk1, km2/08, tm 8/08, 1.yht/4.s haaveissa

Plussanneet:

Juli05....................yk 9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
Tiger75................yk 11
HenLai.................yk 13
JJ-t......................07/07
Solina83..............yk 15
Jouskari82...........yk 11
Pantteri76 ..........yk 11
toinen.................yk 12
Tikka81...............yk 13
Andala.................yk15
 
KP & Joppu: Tiedot päivitetty B)

Bianca: Toivotaan hyviä uutisia kokeista. Piinaavaa odotella vastauksia. Ja meillä muuten meni kaikissa kokeissa aina kauemmin kun sanottiin, toivottavasti sulle tulee ajallaan.

Piglet: hooo! Tollasia unisuusoireita jä loppukierto :eek: Voisko olla...?
 
Huomenia : Minut saa ottaa takaisin pois haamuiljoista..testasin tänä aamuna , kun meni hermot niissä haamuissa..ja edelleen jotain viivanpaikkoja, mutta alan nyt odottelemaan menkkojen tuloa, ja sitten innolla uuteen kiertoon!! :heart:


Ihanaa päivää kaikille täältä aurinkoisesta Lounaasta! Paistaako muualla aurinko?
Lähden pitkälle sauvakävelylenkille, jos vaikka tättähäärä tarttuisi kiinni!! :D

Heissan taas! :heart: :wave:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

sama haave edelleen:

 

Yhteistyössä