Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

Maanantai 11.8.

Haikaraa pyydystämässä:


Linneja................kp 56/34-54..............yk 11........1.toiveissa
Pantalaimon........kp 51/41....................yk 9..........1.toiveissa
Gilmore...............kp 34/31-35...............yk 10.........1.toiveissa
toinen.................kp 29/30....................yk 11.........2.toiveissa
Merlin..................kp 27/26-34..............08/07.......2. toiveissa
Pantteri76..........kp 27/27....................yk 11........1.toiveissa?
Rosetta...............kp 25/37...................yk 11........1.toiveissa
Andala................kp 25/31-41...............yk14.........1.toiveissa
Stellina...............kp 17/31-39............... yk 10.........1.toiveissa
Joppu..................kp 15/29-33...............yk 14.........1.toiveissa
Arabel.................kp 13/25-28...............yk 16........1.toiveissa
Piglet...................kp 6/27-29.................yk 9...........1.toiveissa
Veena.................kp 4/24-28.................yk 16........1.toiveissa
Kiharapää...........kp 2/32-52...............yk 12.........1.toiveissa
Siskonen.............kp 2/28.....................yk 13.........1.toiveissa
NuuNuu83...........kp -/-........................07/07........1.toiveissa
Jouskari-82.........kp -/- ........................yk 11........1.toiveissa
Tikka81...............kp -/-.........................yk 11........1.toiveissa
Nanniina.............kp -/-......................10/07 .....1.toiveissa (07/08km)
Bianca72 ...........kp -/-.......................06/07 ... 6.toiveissa (07/08km)
= ex töpökkä


Plussanneet:

Juli05....................yk 9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
Tiger75................yk 11
HenLai.................yk 13
JJ-t......................07/07
 
Heips!

Tässäpä meille uusi pino, kun ei tuohon vanhaan kirjoittaminen enää onnistunut. Toivottavasti uuden pinon myötä saamme tänne oikean plussa-aallon! + :heart: + :heart: + :heart:

Tiukasti omaa napaa: Seurailen mielenkiinnolla tilanteen kehittymistä. Vielä ei kunnon vuoto alkanut, mutta pikkuhiljaa kivut voimistuvat ja ponnistaessa tulee jo kirkasta, joten eiköhän se sieltä. Ties mikä megatsunami tulossa! :kieh: Kiva aloittaa uudet työt huomenna... :headwall:
 
Tuota.. asiahan ei tietysti mulle kuulu, mutta ihan näin ulkopuolisena ketjuanne toisinaan seuranneena pikku ihmetys kuinka ette huoli(?) kaikkia mukaan..?

Alkuperäinen kirjoittaja Solina83:
miekin voisin hypätä listalle mukaan. Kun en itseäni siellä vielä nähnyt.

Eli Solina83 kp 14/30 yk 15 ja kolmas haaveissa
 
Siskonen: Tosi kurjaa! :| Iso lohtuhali sulle :hug: Koita jaksaa! Mä päätin, etten tänä vuonna jää koukkuun tuohon BB:hen, mutta niin olen päättänyt aina aikaisemminkin, eikä päätös ole koskaan pitänyt. :D

Käytiin tänään sitten ekaa kertaa Väestöliitossa. Ultrassa ei näkynyt mitään negatiivista, tosin toista munasarjaa lääkäri ei nähnyt ollenkaan, kun siinä oli joku suoli edessä. Toisella puolella kuitenkin näkyi joku keltarauhasta muistuttava, joten kaitpa se ovis on sentään tapahtunut. Lääkäri sanoi, että jos vikaa ei löydy, niin alussa mennään muutama kierto joillain ovulaatiota ja keltarauhasta vahvistavilla lääkkeillä, ja inssi tulee kuvioihin vasta, jos lääkkeet ei tehoa. Mites Veena, ettekö te päässeetkin (vai joutuneetkin, kumpaa se nyt on) suoraan inssiin, vaikka mitään vikaa ei löytynyt? (Meille tuo lääkäri sanoi, että jos sperma on huippulaatuista, niin inssistä ei ole apua.)
 
Kiitokset tsempityksistä ja lohtuhaleista tytöt :) Eiköhän tää tästä iloks muutu! Joskus vaan iskee epätoivo. En kyllä muuten ole luonteeltani mikään surkuttelija, joten uskon että tästäkin noustaan!

Kiitti Pantalaimon uudesta pinkasta, eiköhän tää ollu ihan paikallaan kun se entinen veny jo aikasta pitkäksi...

Andalalla ollu jännä päivä! Tai mua ainakin jännittää eka käynti lapsettomuuspolilla! Mut hienoo että ultrassa oli kaikki ok. Itekin pitäis alkaa varmaan perehtyä näihin lapsettomuushoitojen saloihin, kun ne sitten loppusyksystä/talvella on edessä ittelläkin.

Tää lähtee ulos kun aurinko erehty tuolla pilkahtamaan!!!
 
Heissan taas! no nyt on meillä miehen spermatestin tulokset saatu, kaikki muuten ok, tiheys ja liikkuvuus, mutta normaalimuotoisia vain 1 %... Lausunnossa kuitenkin oli että hedelmöittymiskyky tod. näk. hyvä. En tiedä mitä ajatella, jotenkin vain tuo 1 % pistää silmään että voiko kaikki olla ihan ok. Täytyy tässä jossain välissä varmaan varata aika lääkärille ja katsoa että mites edetään.
 
Toivottavasti tässä pinossa porukka alkais plussaileen vähä ahkerammin. Käyn sillon tällön lukemassa näitäki ketjuja vaikkaki palstailu on jääny vähemmälle ihan siitä syystä että melkeen joka päivä särkee päätä ihan hirveesti ja ku lääkkeitä ei oikeen saa käyttää tai ainakaan sellasia mitkä tehoais.

Onneks vähä reilun viikon päästä on np-ultra ja pääsee kurkkaamaan taas sinttiä.

HenLai ja sintti 10+2
 
Merlin ja Siskonen: :'( :'( :'( Nyyh ja nyyh...samoissa fiiliksissä ollaan täälläkin...tosin ihan vaan siksi, että "ei edes niin kovin läheinen kaverini" saa nyt sitten vauvan...ja ovat miehensä kanssa olleet yhdessäkin paljon vähemmän aikaa kun mä ja mun mies...ja menivät just naimisiin ja ostivat talon ja saavat nyt sitten oman pikkuisenkin JA KAIKKI ON NIIIIIIIIIIIIIIIN ÄRSYTTÄVÄN TÄYDELLISTÄ!!!!!!!!Ymmärrän niin täysin tunteenne siitä, että sitä melkein alkaa vihaan niitä ihmisiä, vaikkei vihaakaan...sitä vihaa oikeesti tätä epäreilua elämää, mutta kun ei oikein tiedä mihin sen vihansa kohdistaisi, niin sitä vaa sitten vihaa sitä muiden ihmisten onnea....Ja joka kerta ku sitä kuulee uuden raskausuutisen niin joutuu jotenkin taas pohtii niitä kaikkia muitaki, joita on jo kuullut sinä aikana, kun itse on vaan yrittäny ja yrittäny ja YRITTÄNY!!!Aluksi sitä oli ihan iloinen ja innoissan muidenkin uutisista ("jee, ollaan siis varmaankin yhtä aikaa raskaina, kohta mäki saan kertoa noille, että meillekin tulee vauva"....), puolen vuoden yrityksen jälkeen sitä alkoi olla jo hieman kateellinen muiden onnesta (hmm...miksihän noilla tärppäsi näin nopeesti, no, kyllä meilläki varmaan pian tärppää, todnäk jo ensi kierrosta...) ja nyt vuoden jälkeen ku kuulee uuden vauvauutisen niin sitä vaan HAJOAA TÄYSIN!Nykysin jos nään esim jonkun vanhan koulukaverin kaupungilla ihanan vauvamasunsa kanssa, niin en pysty meneen edes jutteleen...huomasin just täs vanhan tuttuni vaatekaupas ja olin innoissani menos moikkaan, kunnes huomasin hänen kääntyessään, että hän oli viimoisillaan raskaana...en pystynyt meneen jutteleen vaan poistuin paikalta (kaveri ei siis huomannut mua) ja kotona vaan itkin ja itkin...eli näin älyttömästi tää koko odotuksen harras odotus (ja lapsettomuus...uskaltaako sitä sanaa sanoa?) saa ihmisen käyttäytymään!!!

Täällä odotellaan edelleen ovista, kp17 jo menossa. Tosin tänään viivat oli tikussa melkein yhtä tummat, eli ilmeisesti ovis on lähipäivinä.Ärsyttää koko tikuttelutouhukin nyt just, ihan turhaa se kuitenkin taas on (täs jo henkisesti valmistautuu tulevaan vuotoon ja pettymykseen..). Silti kellistin kultani tänään...yritin ihan vilpittömästi "vietellä" ja helliä häntä, en tosiaankaan mainostanut lähestyvää ovista...mutta silti se "tässä nyt oikeesti kumpikin yritetään hampaat irvessä sitä lasta"-fiilis on nykysin aina siinä touhussa läsnä...ärsyttää kun seksistäkin tulee tän keskellä väkisinkin sellasta "lapsen metsästystä"....

Veena: Mulla on adoptiosta nyt samat fiilikset kuin sullakin...Jotenki en halua viä luopua biologisen lapsen saamisen haaveesta.Mulla koko halu saada lapsi syntyi silloin kun tapasin oman mieheni...ois ihana saada just meidän vauva, jossa näkyis piirteitä meistä...tosin uskon, että myös adoptoituun voi kiintyä yhtä lailla..mut en viä oo valmis ajatteleen sitä oikeesti...Kyllä me saadaan vielä etsiä omien lasten kasvoista niitä omia ja miehen piirteitä, uskon niin :heart:

Meillä on siis tällä viikolla eka käynti Väestöklinikalla.Ilmoittelen tänne sitten, kun on siellä käyty...jotenkin en tiedä mitä oottaa ja aatella...masentaa tavallaan se, että tähän on sitten oikeesti nyt tultu...en ois koskaan tätä uskonu, kaiken piti mennä toisin... :'(
 
Siskonen, Merlin, Stellina ja kaikki muutkin sureksijat: Niin tuttuja ovat nuo tunteet. Pelottaa että jos me ei saadakaan lasta niin tuleeko musta sitten sellainen kärttynen, elämäänsä vihaava, lapsia ja ystäviä karttava eukko. Mä en halua että musta tulee sellainen. Kaikki tämä tuntuu niin pahalta ja epäreilulta. Luin juuri tuon yhden lapsettomuutta käsittelevän kirjan ja se sai mut jotenkin ymmärtämään että nämä kaikki tunteet ovat ihan normaaleja. Toivon vain että ne jo pian muuttuisivat iloksi.

Joppu: Kyllä ne lääkärit tietänee mitä kirjoittaa ja eikös se olekin niin ettei se määrä (pelkästään) vaan se laatu. Eli jos ne on sellaisia hyviä simppoja niin on hyvällä mallilla.

Andala: Onpas ihan erilaiset jutut lääkäreillä :eek: Meillä kun tosiaan sanoi että ensin sitä inssiä koitetaan 3-3 kertaa ja sen jälkeen tujummat hoidot. Jos noihin keinohedelmöityksiin mennään niin siten pitää vielä odottaa se jono julkisella, kun ovat turhan hinnakkaita yksityisellä.
 
Kiitokset kannustajille. Kyllä tietty pikkuisen epäilyttää, jos 99 % siittiöistä on epämuodostunut pää, eli eikös se tarkoita sitä että ei ne ainakaan pääse hedelmöittämään munasolua, tai niin ainakin kuvittelen.. Nyt vaan on päässä pyörinyt ajatukset, että onkohan niin että luomusti ei vaan meillä tärppää ja se on lähdettävä hoitoihin.. miestä kyllä eilen jännitti lukea tulokset, ihmetteli sekin tuota normaalien määrää, mutta lohdutti että onhan niitä kuitenkin.
 
kiitos Jouskari vinkistä, et on uusi pino avattu! Oon laittanu pinon kirjanmerkkeihin, joten ei tuu katottu tuolta juuresta saakka.

JOPPU! Meillä isäntä kävi noin seitsemän vuotta sitte antamas kans näytteen ja tulos oli kutakuinki sama, ku teil. Mun lekuri totes siihen, et kyllähän niitä siellä vielä on kunnollisiakin ja kun se ei tartte ku sen yhden reippaan siimahännän. No meidän likka on nyt 6v ja aloittaa eskarin parin viikon päästä.

Tsemppiä ja voimia kaikille hoidot aloittaneille ja sitä harkitseville. Meillä kokeillaan vielä ihan luomusti jonkin aikaa. Ei olla vielä hoidoista juteltukaan.

Olo alkaa taas helpottamaan. Tää on niin tätä, kun mielialat heittelee laidasta toiseen. Koittakaa kestää.. :p
 
Jouskari: Onnea ihan hirmu paljon! :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: Kiva saada hyviä uutisia välillä taas tähänkin pinoon. Tule kertomaan heti, kun olet testannut uudestaan, ja kuulumisia sitten myöhemminkin. Annoit mullekin taas uutta toivoa!
 
Kiitos teille paljon onnitteluista!! :D Lähdetään miehen kans mökille niin on taas nettiin pääsy vaikeaa mut tulen huomenna infoon miten kävi testin kanssa :heart: Olo on niin hämmästynyt... teille muillekin paljon ++++++++++++++++++ :whistle: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Vähän kummastuttaa taas mitä tää mun kroppa oikein touhuaa :|. Kolmena päivänä on pientä tuhrua tullut pyyhkiessä, muuten ei mitään. Menkkajuilintaa on myös on muina päivinä, mutta nyt nekin on kadonnut, ihan semmoinen olo kuin alkukierrosta menkkojen jälkeen. Tuossako se tädin vierailu sitten oli. Pitää vissiin huomenna testata varmuuden vuoksi. Mulla on kerran aikaisemminkin ollut tuommoinen tiputtelu tädin vierailu, onkohan tämä nyt samanlainen :/
 
Bianca72
Mä oon ihan ulkona , ku lumiukko :LOL: , mutta ei kai se haittaa :whistle: .
Onnea Jouskari :hug:

Mulla olis vissiin kp.6 menossa ja yk 1 vai? :LOL: , mutta antaa olla kuitenkin tiedossa tuo km.

Mä oon oppinu nauttimaan muustakin, kuin vaan siitä, että vauva on silmis, kun puuhataan, että ei nyt ole ollut päällimmäisenä mielessä onneks! Kaipaankin henkistä lepoa, vaikka toki saa tulla heti, kun on tullakseen :heart: .

P.S voitteko poistaa ton töpökän tolta, kun kaikki varmaan jo tunnistaa minut :whistle:
 
Onnea Jouskari!!! :flower: :heart:

Joppu: Meillä isäntä kävi noin 7 vuotta sitten antamassa näytteen häntäveikoista ja tulos oli: normaalimuotoisia 9%. Lausunnossa lukee, että näytteen hedelmöityskykyä voidaan pitää kohtalaisesti alentuneena.. Mä siinä silloin itkeä tihrustin viikon verran ja sitten kun vein lapun mukanani lääkärilleni, hän totesi että "kyllähän siellä vielä niitä kunnollisiakin on, kun se ei tartte ku sen yhden." No mun tihrustamiset loppu siihen ja nyt meidän esikoinen on 6 vuotias eskarilainen. Ihan luomusti tehty.

Mulle tuli tänään postissa ne Mammaksin tikut. Tulis täti sit äkkiä, niin pääsis tikuttamaan =)
Enpä oo aikaisemmin moista toivonut. Että tulee oikein kutsuttua täti kylään... :LOL:
 
Jouskari: MAHTAVAAAAAAAAAAA :heart: Paljon onnea teille sinne, vitsit, ei tosiaan kannattanut heittää kirvestä kaivoon, kuten jo silloin taannoin tässä totesinkin =) Oon oikeesti HUISIN onnellinen puolestanne, kaiken pitkän odotuksen jälkeen lopultakin se ihana palkinto, sen kyllä suo!Valaa aina nää tositarinat uskoa itsellekin, että vielä se tärppää joku kerta. Kiitos vaan sullekin kannustuksesta, en mäkään siis vielä heitä kirvestä kaivoon, kiertohan on juuri mielenkiintoisimmillaankin...eilen vaa niin oli surkupäivä....tänään taas töissä oli mukavaa ja sun uutinen sai mut tosi iloiseksi....PLUSSIA PÄIN VAAN NYT KAIKKI MUUTKIN TÄÄLLÄ PINOSSA!EI LUOVUTETA =)
 
Bianca72
Merlin:
Enpä oo aikaisemmin moista toivonut. Että tulee oikein kutsuttua täti kylään... :LOL: [/quote]

:LOL: Mäkin ootan tätiä, että sais alkaa sitten teroilemaan seuraavassa kierrossa, mutta sanoi olevansa vielä hetken Pariisissa shoppailemassa :D
 
MitäMitäMitäMitä???? Jouskarille miljoonasti onnea!!!! Varmaan olet ihan onnesta sekaisin!

Se voi olla että teillä probleema oli vaan ajoituksessa kun täähän oli ensimmäinen kierto niillä ovis tikuillà. Tai mistäs sen varmaksi tietää, pääasia että tärppi kävi :)
 

Yhteistyössä