Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

Bianca72
Mulla nyt 2 päivä menossa teroja, mutta mitään kipuja ei oo. Viimeksi oli, kun raskauduin(km raskaus)..En tiedä on ko se hyvä vai huono merkki tuo kivuttomuus.. |O ..Kylmä on ollut koko päivän, mutta ei ainakaan lämpö ole noussut oviksen tms. suuntaan.
 
Voi Pantsu, on sulla on kyllä kamala päivä eilen. Ei pelkästään se fyysinen kärsimys, vaan se henkinen sattuu pahasti. Kun alkaa väkisinkin uskoa että nyt se on vihdoin, että nyt se onnistuu ja sitten on kun lyötäisiin ilmat pihalle kun tajuaa ettei se ollutkaan sitä mitä toivoi.

Siskonen: Toi on oikea ratkaisu. Mä kanssa haluan tehdä sellaista mitä en olisi voinut tehdä jos oisin ollut raskaana. Saapahan ajatukset muualle. Mulla varmaan napsahtais päässä jos nyt joutuisi kuuntelemaan jonkun valitusta raskaudesta :eek: Eli ei siis sympatiapisteitä heruisi täältäkään..
 
Äsh, taas on mennyt melkein koko viikko, enkä ole ehtinyt kirjoitella tänne paljon ollenkaan. Ja nyt kun ehdin, on taas viikonloppu, eikä täällä ole ketään. :|

Pantsu: Voi ei! Sais noi raskausoireet jäädä tulematta silloin, jos ei raskaudesta ole kysymys. Mulla oli viime kierrossa ihan sama juttu, että luulin "oireiden" perusteella ihan viimeiseen asti olevani raskaana. Onneksi menkat kuitenkin alkoi ajoissa, niin ei tarvinnut enempää piinailla. Toivottavasti sullakin alkaa menkat pian, tai tietysti vielä parempi olisi, että sulle kävisi niin kuin Toiselle (että ne menkkakivut olisikin jotain ihan muuta... ) :heart:

).(: Menkkojen pitäis alkaa ensi viikonloppuna, mutta nyt en kyllä odota luomuplussaa ollenkaan. Jotenkaan noi meidän tutkimustulokset ei oikein anna aihetta sellaiseen, ja mitään oireitakaan ei ole, jos niitä nyt tässä vaiheessa oikein vois ollakaan.

Olen tässä alkanut miettiä pikkuhiljaa sitäkin, että entä jos insseistä ei ole apua. Jotenkin tuntuu, että jos spermasta puuttuu kaikki nopeasti suoraan etenevät siittiöt ja siittiöistä vain 2 prosenttia on normaalimuotoisia, niin voiko siitä pesusta olla hyötyä. Eihän sillä saada spermaan niitä hyvälaatuisia siittöitä lisää kuitenkaan. Lisäksi mietityttää sekin, tarkoittaako tuo siittiöiden huono laatu myös sitä, että siittiöissä on kaiken maailman geenivirheitä sun muuta. Sitten jos joku simppa pääsiskin inseminaation ansiosta perille, niin lapsi olisikin hirveän sairas tai vammainen syntyessään tai sikiö elinkelvoton, niin että raskaus menisi kesken. Tietysti voi olla niin, että sperma on inseminaatiopäivänä parempaa kuin oli ekalla näytekerralla ja onnistumismahdollisuudet ovat paljon paremmat.

Mietityttää sekin, että ne kolme inssiä on aika vähän. Siis eihän monilla ala muutenkaan raskaus kolmella yrityksellä, vaikka mitään vikaa ei olisikaan. Miten sitten tällaisilla ongelmaisilla? Tuntuu hurjalta ajatella, että ehkä jo neljän kuukauden päästä ollaan siinä tilanteessa, että pitää päättää koeputkihedelmöityksen ja luovuttamisen välillä. No joo, olen nyt ehkä aika tavalla asioiden edellä, mutta ei voi mitään. Välillä vaan on tällaisia päiviä. :headwall:
 
Bianca72

Miks joku 14v. jyystää ja tulee paksuks, sit tekee abortin...

Sit joku 17v. jyystää kerran ja tulee paksuks...Ihan tyhmää...Tekee abortin,jyystää ja tulee paksuks...Ja mun kauan kaivattu taimi menee wc-pöntöstä alas tai siteeseen, mä en jaksa taas tätä..!!!!

Epistä!



*Väsyttää* :'(
 
Huomenta kaikille! :wave:

Toinen: hurjasti onnea! :flower: Ihanaa lukea näitäkin uutisia välillä! :heart:

Kaikille tarvitseville halituksia, erityisesti sulle Veena.

Täällä on tissit kipunoinut jo viikon, eli menkat lähenee.. Ovis meni varmaan ohi, kun noi vuorotyöt sotki taas kaikki ajotukset, prkl! :kieh:

Mä oon myös huomannut jääneeni pikkasen ulkopuolelle kaikkien ystävieni keskuudessa. Ikään kuin kukaan ei "uskalla" mun seurassa puhua liikaa vauvajuttuja ja eipä noi paljon "osaa" muita juttuja puhua. Eli yhteydenpito on vähentynyt kummasti.. :| No, mä edelleen yritän olla se, joka jaksaa ymmärtää ja tukea, vaikka tiukkaa tekeekin. Jospa mun vuoro olisi seuraavaksi?

Mukavaa sunnuntaita kaikille! :wave:
 
Halloo!

Joskus kesällä taisin kirjoitella tuohon vol 1-pinoon aiemmalla nikilläni. Nyt uudet ihanat tuulet puhaltavat elämässsäni ja tasan 1 vuosi ja yksi kuukausi viimeisen pillerin jälkeen plussasin kirkkaasti! Toki pelottaa, että tämäkin on väärässä paikassa tai menee kesken, mutta olen myös superonnellinen. Tsemppiä kaikille, kyllä se vielä tärppää!
 
Pikkupantteri: Hurjasti onnea =)

Täällä ekat tiputtelut bongattu eilen, joten tän kierron kanssa taitaa käydä niin kuin muittenkin :'( .
Tänään on illalla onneksi lääkäriaika niin saa asiat eteenpäin =) .
 
Pilkkupantteri: Onnea paljon :flower: :flower: :flower: Milläs nimellä silloin aiemmin kirjoittelitkaan?

Arabel: NYt mä vielä jotenkin kestän lapsikeskustelut, mutta pelottaa ihan vietävästi se että mitäs 10 vuoden päästä. Kun KAIKILLA on viimeistään lapsia ja ne tuntuu olevan ainoa puheenaihe. Erakoidun varmaan ja vetäydyn johonkin luostariin karkuun :D

Andala: Mä mietin noita ihan samoja itsekin. Tätä pohtiessani mulle selvisi ainakin pari seikkaa. Toinen on se että jos jommankunmma limat on jotenkin epäsuotuisat (eli simpat ei pääse liikkumaan niissä), niin pesun jälkeen ne pääsee mahtavasti kirmaamaan. Ja toinen oli se että normaali yhdynnässä vain muutama prosentti simpoista pääsee sinne perille asti, niin nyt ne autetaan sinne jolloin mahkut paranee. Lisäksi tietty se jos kypsytetään useampi munasolu niin mahkut paranee. No joo, mut nuo tuli ainakin mulla mieleen, kun olen tänään positiivisella päällä (välillä näinkin :D)

Menkkoja/plussaa jännääville (ainakin Rosetta ja KP) onnea matkaan b :) d

Täällä pyörähtää tänään käyntiin inssi numero 2! Eilen illalla tuli ovistestiin 2 viivaa, aamulla ultraan ja hyvältä siellä näytti. Lääkäri sanoi että on oppinut näissä hommissa jo nöyräksi, muuten sanoisi että jos ei näillä olo suhteilla raskauduta niin millä sitten eli hyvältä näytti. Folli oli 22mm ja limis 7-8,5mm.

Mies menee nyt hoitamaan oman osuutensa ja sitten taas mennään iltapäivällä toimenpiteeseen. Lääkäri tosin vaihtuu taas.. Oma lääkärini oli kipeänä ja se jolla nyt kävin lähtee reissuun ja joten ihan uusi tulee, mutta kaippa tietää mitä tekee..
 
Voi kun ihanaa, onnea todella paljon toinen ja Pantteri!! :flower: :flower: Ja hirmu paljon vauvisliima pikkusille :heart: :heart: Pantteri tais olla Pantteri76 aijemmin?
Siskoselle onnittelut hääpäivästä :flower: :heart:
Voi ei Pantsu :hug: on se kumma miksi niitä hämyoireita pitää tulla :kieh: Mutta ehkäpä vielä voisi olla toivoa :saint:
Biancallakin tuntuu olevan huono fiilis :hug: jaksamista sinullekin!

Veena taas laitan kaikki sorkat pystyyn puolestasi ja toivon todella että nyt se ihanuus teille jo suotaisiin :hug: :heart: b :saint: d

Jouskis ja Nöppönen 9+1 :heart:
 
PilkkuPantteri: Onnea tosi kovasti sulle ja pienelle! :heart:

Veena: Voi miten hieno juttu, että teillä on alkutilanne nyt noin hyvä. Pidän sulle ehdottomasti peukkuja! :heart:

Tuo limajuttu voi tosiaan olla meillä yks sellainen juttu, minkä takia ei luomuna onnistu, koska miehellä oli aikas kovasti niitä vasta-aineita spermassa. Ja nehän sitten vissiin saadaan sillä pesulla pois? Sulla on ihana, kun sulla on noin lyhyt kierto, niin ei tarvitse kovin kauaa odotella uutta toimenpidettä. Vaikka kyllähän se aika silti aina pitkältä tuntuu. Mullakin on nyt tulossa vissiin vain 31 päivän kierto, ja silti tuntuu, että menkat ei ala ikinä.

Rosetta: :hug: ja tsemppiä lääkäriin!

Ja sitten vielä kaikille yhteisesti: Olkaa kilttejä ja vastatkaa mulle tähän. Mulla oli eilen vähän tylsä päivä ja lueskelin sitten vastoin tapojani tuota Mitäs nyt? -puolta oikein urakalla. Suurin järkytys mulle oli tämä ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1168253 . Ja tässä se kysymys: Siivoatteko tekin noin usein? Siis monta kertaa viikossa imurointia sun muuta? Meillä on ainakin tuo siivoustahti vähän eri. Järkytyin, kun luin ketjun. Olenko joku poikkeustapaus? (Harkitsee jo poistumista palstalta... :/ )
 
Moikka vaan taas. Viikonloppukin sitten meni ja yhtä hulinaa oli, ei oo kyllä tullut levättyä...

Toinen: Aivan mahtavaa!!! Onnea!!! Fiilikset on varmaan aika muikeat... Äläkä ihan kokonaan meitä jätä. Tuu kertomaan väliaikatietoja ainakin... =)

Tervetuloa testihirmu.

Pantsu: Hyvä, et mahatauti meni ohi. Mulla se vissiin tekee tuloaa, eilen illalla alkoi vatsassa kiertää ja nytkin "kiertää" kurkunpäässä.

Andala: Eihän se pesu niitä tietenkään paranna, mut saadaan sieltä ne heikommat ja vialliset pois edestä. Mä ainakin ymmärtäisin tolla huonolla laadulla, et ne on vähän epämuodostuneita kavereita, ei niinkään sisältäisi geenivirheitä. Toivotaan et jo se eka inssi tekis tehtävänsä ja saisitte vaavin alulle. Tosta siivoomisesta: Meillä on paljon karvoja päästävä koira ja meillä imuroidaan ehkä kerran viikossa. Pölyjä tulee pyyhittyä vieläkin harvemmin. Ei olla kumpikaan mitään siivousintoilijoita isännän kanssa.

Bianca: :hug: Kuulostaa niin tutulta nuo sun aatokset...

Onnea PilkkuPantteri!!!

Rosetta: :hug:

Veena: Tsemppiä inssiin!!! Mä pidän teille peukkuja! b =) d

ON: Meillä vissiin ovis oli tai sit ei. Haaleeta viivaa tuli siihen testiviivan viereen muutamana päivänä mut eilen ja tänään ei enää mitään. Prkl :/
Vois nyt tulla selkeet merkit et onko vai eikö irronnu... No eipä mitään, tikuttelu jatkukoon. Onneks harrastettiin noitten hailukkojen viivojen aikanakin ihan mukavasti. Jospas vaikka se ovis sitte tapahtuikin. Sellasia menkkamaisia kipuja ainakin oli edellisiltana. Oottelin kyl paljon selkeempää viivaa. Mammaksin ohjeen mukaan ne hailukat viivat kun ei tarkoita ovista... :ashamed: Eipä tässä mitään enää mahda, ku ootella tädin tuloa ja sitten laskeskella taas...
 
Bianca72
:hug: !! Pikkusen nyt noussu fiilis, kun sain marista taas jälleen ukolle+lukasin lapsettomuus puolelta, että kylmäpuristettu vehnänalkioöljy auttais =) =) , joten ostin sitä, hih!! Kuka muu tulee mun kans litkimään kyseistä öljyä?? *yllyttää****
 
Andala: Meillä imuroidaan kerran tai kaksi viikossa, riipuen ihan siitä miten paljon hiekkaa koiruus onnistuu kuljettamaan lattioille tassuissaan. Tasoja ja pölyjä pyyhitään silloin kun ne näyttää sitä tarvitsevan. Ehkä kerran kuussa tehdään perusteellisempi siivous.
Siisteyskäsitykset taitaa vaihdella ihmisillä aika lailla, joten ei varmaan yhtä ja oikeaa tapaa pitää koti siistinä :).
 
Bianca72
Voi höh,höö..Yritin pinoutua lapsettomien vehnänalkiopinoon, mutta sain tylyn vastaanoton..No joo, en oo lapseton toki, mutta näky siellä muitakin lapsellisia olevan...Vähän kyllä hämmästyin |O |O ...! oliko kateutta sitten, kun mulla sentäs on muksuja.. :/ ..Uskaltaako sitä enää missään pinoilla....
 
Moi!

Onnea PilkkuPantteri! Mahtavaa, että saatiin taas uusi plussannut tähänkin pinoon! :heart:

Veena: Kuulostaa lupaavalta, täällä on kaikki sormet ja varpaat ristissä, että tulosta syntyy ;)

Jouskari: Kiva että käyt täällä moikkaamassa, on ollut aika hiljainen pino aina välillä.. :) Toi nöppönen kuulostaa ihanalta! :heart:

Bianca: Mä uskon että siellä pinossa on vaan jollain ollut huono päivä ja siksi sait sellaisen vastaanoton.. :hug:

Merlin: Jospa sulla sittenkin olis ollut ovis? *kannustaa* Peukkuja pidetään! =)

Andala: Tohon galluppiin.. haha.. meillä on aina sellanen hallittu kaaos. Siivoan kunnolla n. kerran viikkoon (ei aina sitäkään), oon aina ollut tällänen epäjärjestyksen ihminen. Ei sillä, ei meillä ainakaan mun mielestäni mitenkään paskasta ole. Eikä kukaan oo (uskaltanut) valittaakaan :D

Kp ja Rosetta: :hug:

Unohtukohan joku?

On: mä luulen et mulla ei varmaan edes ollut ovista, ainakaan lämpöjen mukaan. Ei tässä vaiheessa kiertoa ole koskaan ollut vaan 36-36,3. Eli ke tai to menkat ja seuraavassa kierrossa kauhee tsemppi päälle. Taas. =)
 
Kiitos kovasti kaikille siivouskommenteista. Aika helpottavaa tietää. Tuntui jo, että KAIKKI siivoaa joka toinen päivä ne vessat ja kylppärit ja imuroi viisi kertaa viikossa. Ja että ihmisillä tosiaan kuuluu siihen viikkosiivoukseen kaiken maailman keittiönkaapinovien pesu sun muut. Ei meillä. Eikä kuulu sittenkään, kun lapsi syntyy. Kommentoikaa vielä muutkin, tää on hauskaa! =)

Merlin: Nuo ovistestit on niiiin ärsyttäviä. Mullakaan ei ikinä tule niihin riittävän vahvaa viivaa, vaikka ovuloisinkin. Nyt se on erityisen ikävää, kun ens kierrossa pitäis inssin takia todella tietää, milloin se ovis on tulossa.

).( Arvatkaa mitä? Mulla tuli taas tänään sellaista ihme tuhruvuotoa, ja oviksesta on viikko ja päivä. En voi käsittää. Tuota ei ole tullut koskaan ennen paitsi viime kierrossa ja nyt. Nyt en kuitenkaan enää usko, että kyse olis kiinnittymisvuodosta, kun tuhruilu ei kerran sitä ollut viime kerrallakaan. Näköjään sitä pystyy kehittelemään itselleen tällaisenkin "oireen", kun lasta niin kovin toiveilee.
 
siskonen Täällä ei tule menkkoja ilman teroluteja tai tulee mut ei säännöllisesti.
Nyt oon niitä syönyt 10kk putkeen. Ja pitkän ajan tuli ihan säännöllisesti nyt voi olla 27-29 se väli. Ollenkaan en ovuloi. En edes clomeilla, joita söin 150mg asti.
 

Yhteistyössä