Kesästä 07 yrittäneet

Jouskari: Esikoinen toiveissa kp8/38-48 yk9
Mulla on kanssa pieni laidutus projekti käynnissä, kun viime kesästä tullut muutama ylimääräinen kilo. Onneksi ei kuitenkaan ylipainoa ole, mutta ihan kiva ois päästä entiseen painoon ja eilen kun painoa mittasin niin pari kiloa olikin jo tippunut, vielä pari kiloa kun sais pois niin hyvä ois. =)
 
*lähettää pikaisesti Liikuntakärpäsiä Jouskarille ja Veenalle*

..jos sattus vaikka purasemaan.. :D

Joo, ei mullakaan normaalisti oo oikein intoa tai halua tästä sohvalta nousta, pakko tunnustaa. Siks otankin kaiken ilon irti tästä innostuksesta (jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin hiipuu parin viikon päästä ) :D

Massua on nippaillu täällä päivänä jos toisenakin ja tissit turpos ja kipuili muutaman päivän. Ja nyt taas ei mitään! Odottavan aika on pitkä.. =)

Mäkin haluan tietää, miten Pigletille kävi? :heart:

Palataan! :wave:
 
Rosetta päivitin sut tuohon tän päivän listaa!

Mun on kanssa pitänyt niin kovin pudottaa painoa mutta ei ole onnistunut. Olen nimittäin kerännyt aimo annoksen kiloja kun lopetin niksupurkan syönnin. :ashamed:

Kotin tänään varata aikaa siihen aukiolotutkimukseen niin eihän se onnistunutkaan. Eihän sillä lääkärillä ollut työvuoroja tehty sinne asti. Ja kun mulle kävisi vain se yksi päivä. Kun se pitää tehdä kp 10-12 ja jos mun kierto on sen 27 pv (yleensä 26-27) niin sehän osuu mukavasti viikonlopulle niin että vain perjantai kävisi.. Käskivät soittaa alkuviikosta uudestaan. Niin ja huomanna onkin sitten ukolla edessä koettelemus kun pitäisi sinne simppatestiin mennä. Siellä on kuulemma joku hämärä huone jossa on alan lehtiä :LOL:
 
Mulle voi päivittää 2/28-38 ja yk 10. Ei tullu kyllä mitenkään yllätyksenä noi menkat ku se gyne ei löytäny sitä munistakaan. Kävin verikokeissa kp 23 ja saan tulokset joskus. Lisäksi papa oli luokkaa 3 joka selvitellään myös että tässä on tapahtumassa kyllä kaikenlaista, saa nähä sitte että johtaako mikään mihinkään..

Minäki haluan kuulla mitä Pigletille kävi. Toivottavasti tuli toinen plussa tähänki pinoon niin alkais taas näyttämään positiivisemmalta lista. Ollaan päätetty hellun kans että aletaan yksityisellä hoidattaan tätä meän hommaa, saa sellasta palvelua ku haluaa vaikka siitä joutuis vähän maksamaanki. Ootteko te muut yksityisellä? Minkälaisia hintoja/maksuja teillä on?

Onnea ja jaksamista kaikille!!! Tää häipyy taas maisemista vähäksi aikaa ettei tuu hermoiltua liikaa. Käyn välillä kyllä ilmottelemassa että miten hoidot etenee vai eteneekö mitenkään
 
Veena :LOL: mies pääsee hämäriin puuhiin huoneeseen :D No toisaalta jos itseä ajattelis et pitäis mennä onanoimaan yksinään niin voisi olla hieman paineita, kun tietää että ulkopuolella odotellaan lopputulosta :/ :LOL: Mutta tsemppiä sille sun miehelles!

Tikka mä kävin alku kp:ssa yksityisellä gynellä ihan muuten vaan tarkistaa et kaikki on ok, niin oli se koko reissu 100e päälle. Papa, sisäinen tutkimus ja ultaras munasarjat... muista hinnoista en sit tiiä. Tarttis varmaan satsaa vakuutuksiin, niin noi vois saada siinä korvattuu, tietty on omavastuu mut se on pientä siihen verrattuna et kuinkapaljon sitä rahaa siellä saattaa palaa.
Toivotaan Tikka parasta ettei tuo 3. luokka papassa ole mitään vakavaa!!
 
Heippa,
Kiva että on kaivattu! =) En ole uutta testiä tehnyt. Soittoaika huomenna omalle gynelle josko sinne pääsis verikokeeseen. Se on klo:14 jlk. En ole jaksanut juuri koneella olla. Välillä ihan hirmusti masua poltellut. Sitten ollut pää kipeä melkein koko päivän ja meinas jopa taju mennä, kun nii kovasti huimasi.
 
Mies kävi näytteensä sitten antamassa aamulla ja sanoi että se oli aivan hirveää. No joka tapauksessa homma on nyt hoidettu. Pari viikkoa joutuu odottamaan että saadaan tulokset, on meinaan miehelle aivan tuskaa tää odottaminen. Olivat sanoneet siellä myös että usein joutuu tulemaan useamman kerran tai jotain :eek: No, siinä tapauksessa voihan sen viedä kotoakin.

Tikka: ne verikokeet on varmaan ne progesteroni kokeet kun mullakin ne oli tuossa vaiheessa kiertoa. Toivottavasti papassa ei ole kyse mistään vakavasta.

Piglet: Tulehan kertomaan sitten mitä lääkärissä sanottiin =)

Ainiin ja eilen tuli vihdoin ne progesteroni tulokset sekä papa tulokset postissa ja kaikki näytti olevan ok. Ne prolaktiini tulokset vielä puuttuu...!
 
oi voi miten surkea olo...kevät lunssa päätti iskeä kyntensä kiinni minuun eikä meinaa millään pästää irti. :snotty: keuhkot yskiny kohta pellolle...
ei tainnu lussaa tulla tässäkään kierrossa on vaan niin semmmonen fiilis...mut toisaalta olin kyllä viimeksikki ennen lussa testiä kipeänä ihan samalla lailla ku nyttenki ja vielä samassa vaiheessa kiertoa...no ei piä toivoa liikoja sen näkee sitten 20 pvä tuleeko täti vai ei...
 
Voi Piglet, niin toivoin että olisit sen plussan saanut. Sylin täydeltä voima haleja :hug: Koita jaksaa!!!! Toivottavasti terot tepsii!

muoks. prolaktiini tulokset tuli muuten tänään postissa ja mun nettitohtoriuteni perusteella niidenkin pitäisi olla ok.
 
Piglet: Voihan harmitus, kovasti jaksuja sinnepäin :heart:

Onko teillä muilla menkat pysynyt samanlaisina pillereitten lopetuksen jälkeen. Kun itse olen huomannut, että vasta nyt parissa kierrossa menkat on ollut semmoiset kun ne oli aikoinaan ennen pilsuja. Pilsujen lopetuksen jälkeen mulla oli tosi niukat menkat kesti hädin tuskin kaksi päivää, nyt joulun jälkeen on koko ajan muuttuneet runsaammiksi ja nämä viimeiset kesti viisi päivää. En tiedä onko tuolla vuodon määrällä mitään merkitystä mutta mietityttää vaan.
:)
 
Mulla ainakin palautuminen vuosien hormonaalisesta ehkäisystä otti aikansa. Pillereitä aloitin syömään varmaan joskus 15-vuotiaana ja viimeisenä nyt oli ehkäisyrengas (joka ei sopinut mulle ollenkaan, koska ei tehnyt enää mielikään lempiä ). Tosin onhan siinä vuosien varrella jotain taukojakin ollut. Renkaan käytön lopettamisen ansiosta sain aknen (ei niin kiva) ja ei ne halutkaan heti palautuneet. Meni melkein vuosi kunnes pääsin kaikista sivuvaikutuksista eroon. Mutta nyt elämä on taas auvoista. Ainoa että menkkojen kesto pidentyi. Ja pillereillä/renkaalla kun olin niin ne kesti 3-5 pv ja nyt n.7pv (alussa oli lyhyemmät mutta nykyään ton 7pv). Ja kivut on tietty pahemmat. Mutta lempi maittaa taas :D
 
Pigletille paaaaaaljon halauksia!! :hug:

Meikä ei ole moneen vuoteen käyttänyt hormonaalista ehkäisyä. Kortsun kans pelattu ja keskeytettyä yhdyntää. Ei meikä ainakaan raskaaksi ole tullut siitä ja sekin puhuttiin miehen kanssa, että jos raskaaksi olisi silloin tullut, niin toki oltaisiin raskaus viety loppuun asti läpi ja pidetty pinokaisesta hyvää huolta. Huomasin kans silloin kun käytin pillereitä, et olin tosi itkuherkkä ja jotenkin fiilis oli apea, eikä haluttanut seksiä harrastaa. Heti kun lopetin pillerit huomasi olossa selvää piristystä ja seksi kiinosti :D Siksi en haluakaan enää käyttää mitään hormonaalsita ehkäsyä. Mun mielestä ei ole tervettä että elimistö reagoi siihen niin negatiivisesti :| Toki näpyt ja runsaat, kivuliaat menkat joutuu kjärsiin, mut mielummin niin...
 
:heart: Haikaraa pyydystämässä :heart:

Merlin731................kp 64/26-34...............08/07.......2. toiveissa
Gilmore...................kp 60/31-35................yk 7.........1.toiveissa
Miuliini85.................kp 58/29-36................yk 9.........1.toiveissa
Piglet......................kp 43/27......................yk 6.........1.toiveissa
Miranda-81.............kp 35/28-32.................yk 9..........2.toiveissa
Toiveilija82.............kp 34/34-42.................yk 9..........1.toiveissa
Jouskari-82.............kp 28/28......................yk 8..........1.toiveissa
tiger75....................kp 24/27-29.................yk 10.......1.toiveissa
Arabel.....................kp 21/26......................yk 12........1.toiveissa
Nanniina.................kp 17/31-34.................yk 8..........1.toiveissa
Joppu......................kp 16/29-33................yk11.........1.toiveissa
Mulmul....................kp 16/27-30................yk 9..........1.toiveissa
Rosetta..................kp 10/38-48...................yk 9..........1.toiveissa
Veena.....................kp 9/24-28..................yk 12........1.toiveissa
HenLai....................kp 8/20-33..................yk 12........1.Toiveissa
Andala....................kp 4/31-41...................yk12........1.toiveissa
Tikka81...................kp 4/28-38.................yk 10..........1.toiveissa
Lilla My........................................................yk 12........1.toiveissa


:flower: Plussanneet :flower:
Juli.................yk9
 
Noni Jouskarilla on nyt jännät paikat! Samoin toiveilijalla ja Mirandalla! Ilmootelkaas nyt niitä plussianne :) Ja olikos sulla Jouskari nyt tänään tai huomenna ne polttarit? Saapahan ainakin sitten muuta ajateltavaa jos täti erehtyy tulemaan. Mäkin taidan kaivaa tänään perjantaipullon esiin kun on kaverin synttärit.

Ajattelin alkaa tässä taas tikuttaa ovista niin on sitten helpompi varata se aukiolotutkimus aika. Sen kyllä sanon että tuo simppatutkimus on miehelle kova paikka. Koitan nyt etten höpöttäisi tästä aiheesta niin paljon ettei sekään pohtis niin paljon että onko siinä jotain vikaa.
 
Minä nyt ylpeänä ilmoitan omasta PLUSSAUKSESTANI!!! :heart: :heart: :heart:
Eli tein vilja-raskaustestin jokunen aika sitten, ja tässä tulos...


Nyt testiviiva näyttää vielä vahvemmalta =) Kumpa pienokainen pysyisi loppuun asti mukana :heart: :heart: :heart:
 
Oi, Onnea miljoonasti Toiveilija!! :flower: Ja hyvää äitienpäivää myös tulevalle äidille! :hug: :heart: Ihana aloitus tälle päivälle, heti plussauutisia! :D Onkos sulla minkälaisia oireita? *omat piinapäivät käsillä* :D

Jouduin hakemaan lactal-kuurin kun oli ihan hiivatulehduksen oireita TAAS ilmassa.. :| Onneksi tuntuu auttavan jo niillä! Muuten ei kummempia, välillä tissit aristaa ja hetken päästä taas ei. Ota tästä sit selvää.. :D No, muutama päivä enää...

Piglet: :hug:

Täytyy tästä rientää äitin luokse, jotta ehditään vielä muutamaan kyläpaikkaan sen jälkeen... :wave:
 
Laiskana kopsasin tän mun kirjotuksen toisesta pinosta... :D :ashamed:
Mul on noi lämmöt ollu pari viikko 36,9-37,3 ja sit tulee NIIN järkyttäviä "kuumia aaltoja" ja hikeä pukkaa, et huh huh |O Nytkin naamaa kuumottaa ja aamulämmöt tasan 37,0. Tissit on huomattavasti kipeemmät, ku ennen menkkoja; eilenkin saunassa, kun pesin tukkaa ja oli tietty molemmat kädet ylhäällä, sekin sattu rintoihin niin perkuleesti. Sit jos on ilman rintaliivejä, ni au au |O Ajoittain, varsinkin jos on nälkä, ni tulee sellanen äklö, huono olo :ashamed:
Väillä nippailee mahassa, alaselässä juilii. Mut siinäpä ne, ainakin toistaiseksi :heart:
Ja tosiaan, nyt tuli mieleen, et hengästyn nopeemmin, ku yleensä, esim. portaita noustessa :whistle:
 

Yhteistyössä