Kesästä 07 yrittäneet

Heipähei! :wave:

On ollut pakollista palstataukoa kun netti oli muutaman päivän poikki! Tässä sitä nähdään miten mun elämä kaatuisi jos menettäisi mahdollisuuden netin käyttöön! :D

Suuret halit kaikille pudonneille! :hug: Ja tervetuloa kaikille uusille munkin puolestani! :heart:

Piglet: Ihanaa, toivotaan että viiva vahvistuu oikein superviivaksi! :D

On: Oviksen jälkeen ei mitään oireita mihinkään suuntaan (taaskaan) joten ei ainakaan vielä kauheesti jännitä.. Ei sillä, jos täti taas kerran kurvaa kylään, haen uuden satsin greippimehua ja vitamiineja saman tien. Periksi en anna! ..ja oikeesti se mehu ei oo enää ollenkaan niin pahaa ku aluksi. =) Miehestäni on kauheen hauskaa seurata vierestä mitä poppakonsteja milloinkin sille esittelen, tolle mehujutullekkin nauroi. Sanoinkin, että ootappa vaan....taikamehua ;)

Veena: hienoa, että ovis on ollut! (jos oikein ymmärsin) Toivottavasti muutkin tulokset tulisivat nopsaan. Odottavan aika kun tunnetusti on pitkä...

Kaikille tsemppiä kiertoon! :heart:
 
Jee Piglet! Mahtavaa, onnea! :heart: :flower:

Tiedätkö oliko sulla ovis jotenkin myöhemmin tässä kierrossa, kun melko myöhään näkyi? Onko sulla yleensä säännöllinen kierto? (kysyy nimimerkki: "Oma lehmä ojassa jo kesästä -07" :whistle: )

Täällä koitetaan vielä pari päivää kärvistellä, josko keskiviikkona tulisi jotain selvyyttä asiaan. Kiertopäivät on kyllä huikeat, kaippa tästä täytyy vihdoinkin saada itsensä tohtorisedän pakeille...
 
Onnea Pigletille!!! Mahtavaa!!

Tervetuloa Tiger joukkoomme!

Soitin tänään sen verikokeen tuloksen ja negaahan sekin näytti. Huomenna sitten lekurille saamaan lisätietoa. Aattelin samalla pyytää lähetteen labraan. Oon epäilly ittelläni kilpirauhasen vajaatoimintaa. Monta oiretta viittaa siihen. Lapsettomuus on muuten yksi niistä. Sitten on väsymys, huimaus, paleleminen, ylipaino muunmuassa noi löytyy meikäläiseltä.
Väsymyksen ja huimauksen oon laittanu matalan verenpaineen piikkiin, mutta ei ne välttämättä olekaan siitä johtuvaisia. Sittenhän sekin selviäisi. Suvussa kuitenkin on tuota vajaatoimintaa. Raskautumisen hankaluus saattaa toki johtua kohdun epämuodostumasta. Selvisi silloin aikoinaan keisarinleikkauksen aikana tuokin.
 
Täällähän ollaan aina oltu säännöllisen epäsäännöllisiä. Siksi kaikenmaailman mömmöjä joudun popsimaan, että vähän tasaantuisi.
Nyt vaan kovasti pelottaa että mitä tapahtuu, kun on ollut kauheaa poltetta masussa, jos se onkin kuitenkin merkki täti punaisesta. Mietin että sillon kun keskenmenon sain tein testin 1.10 joka nega ja km tapahtui 12.10 ja viikkoja 6+4 lekurin mukaan.
 
:heart: Haikaraa pyydystämässä :heart:

Merlin731................kp 61/26-34...............08/07.......2. toiveissa
Gilmore...................kp 57/31-35................yk 7.........1.toiveissa
Miuliini85.................kp 55/29-36................yk 9.........1.toiveissa
Piglet......................kp 40/27......................yk 6.........1.toiveissa
Miranda-81.............kp 32/28-32.................yk 9..........2.toiveissa
Toiveilija82.............kp 31/34-42.................yk 9..........1.toiveissa
Tikka81...................kp 29/29-38.................yk 9..........1.toiveissa
Jouskari-82.............kp 25/28......................yk 8..........1.toiveissa
tiger75....................kp 21/27-29.................yk 10.......1.toiveissa
Arabel.....................kp 18/26......................yk 12........1.toiveissa
Nanniina.................kp 14/31-34.................yk 8..........1.toiveissa
Joppu......................kp 13/29-33................yk11.........1.toiveissa
Mulmul....................kp 13/27-30................yk 9..........1.toiveissa
Veena.....................kp 6/24-28..................yk 12........1.toiveissa
HenLai....................kp 5/20-33..................yk 12........1.Toiveissa
Andala....................kp 1/31-41...................yk12........1.toiveissa
Lilla My........................................................yk 12........1.toiveissa
Rosetta.......................................................yk 9...........1.toiveissa?

:flower: Plussanneet :flower:
Juli.................yk9
 
Huomenta!

Täällä taitaa täti tehdä tuloaan, lämmöt alkaa olla jo laskemaan päin. Voi olla kuitenkin, että tulee vasta torstaina, koska lämmöt on kuitenkin edelleen 36.8, ja minulla on yleensä edellisenä päivänä kunnon "romahdus", ja lämmöt tippuu jonnekin 36.5 tienoille. Mutta eipä tuosta tiedä. Jotenkin tuo lämpöjen mittailu oviksen jälkeen on vielä masentavampaa kun testailu. Negasta voi aina selitellä itselleen, että eihän se vielä välttämättä näkyisi, mutta lämpöjen tippumisen jälkeen ei paljon enää ole seliteltävää.

Miltäs muilla näyttää?
 
Tulehan Piglet kertomaan meille testasitko tänä aamuna. Jännää on b:)d

Merlin: Kilpirauhasenhan saa verikokeesta testattua. Itsekin kävin työterveydessä sen tsekkauttaa ihan varmuuden vuoksi. Nyt ei tarttenut sitten testata kun lapsettomuustutkimuksia aloteltiin.

Mulla on visio meidän lapsien saannista. Kerroin sen eilen miehellekin niin jaan nyt teidänkin kanssa :D

Verikokeissa kaikki tulee olemaan kunnossa. Miehen simpat tulee olemaan ok, ei välttämättä priimaa, mutta ihan ok. Aukiolotutkimuksessa selviää että mulla on putket tukossa. Sitten punkteerataan munikset pois, ja hoidon kautta saamme kaksoset.

Miten niin kiirehdin asioiden edelle :D
 
Mahtusiko joukkoon vielä yksi epätoivoinen yrittäjä :). Heinäkuussa 07 aloitettiin yritys ja nyt yk9 meneillään. Riesana on melko pitkät kierrot 38-48. Yllensä on kuitenkin jäänyt alle 40. Tänään kuitenkin tuli mitta täyteen näitten kiertojen ja yrityksen kanssa. Soitin Neuvolaan terkkarille ja sain ajan ensi viikon tiistaille Papaan ja silloin saan sitten lähetteen myös verikokeeseeen. Ovistestejä olen tehnyt jo useamassa kierrossa ja yhtä kiertoa lukuunottamatta myöskin oviksen bongannut. Kilpirauhas arvot on myöskin tsekattu jo aikaisemmin ja ne oli ok.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jouskari-82:
Mahtuu toki Rosetta! Tervetuloa :wave: Mikäs kp on nyt menossa? Niin mulkkaan sen tuonne listaan...

*muoks* niin ja monesko on toiveissa? :)
Heh :LOL: "mulkkaat listaan"

Väsynyttä huumoria, mutta naurattaapa kuiteskin :D

muoks. Niin tervetuloa tosiaan Rosetta mukaan!
 
).( No niin, nyt mulla on sitten se kp 1, niin kuin arvelinkin. Mutta ei se mitään, koska ajoitus tosiaan meni niin pieleen, etten muuta odottanutkaan. Hyvää tässä on se, että ovis oli tosiaan silloin kuin luulinkin ja että kierto ei ainakaan alkanut turhia venymään. Jos vauva syntyy helmikuussa, niin äitiysrahakin on sitten suurempi.

Tärppipäivinä ollaan lomareissulla, joten vauva täytyy tehdä teltassa. Toivottavasti ei ole hirveän kylmää enää toukokuun lopulla =) .
 
Tervetuloa mukaan Rosetta! täällä on aina tilaa yhdelle vielä :)
Ja Andalalle halitus, mutta teltassa varmaan on taikaa, jospa sitten...
Omaa napaa sen verran, että vielä ei ole ovistuntemuksia, mutta arvelen niiden olevan muutaman päivän päästä ja sitten vaan miestä kellistämään. On tässä jo muutama harjoituskertakin otettu *hih* Ja nyt minä sain aikaiseksi tilattua itselleni lääkäriajan, haluan tietää että onko kaikki itsellä ylipäätänsä kunnossa. Ehkä on sitten hieman viisaampi. Mäkin kävin laskees että jos plussaisin tässä kierrossa niin juuri ja juuri olisi laskettu aika tammikuussa, ehkä voisi mennä helmikuulle. Mutta ihan sama millä kuulla syntyis, kun vaan syntyis...
 
Tervetuloa taas uusille!

..teidän innoittamana kävin myös laskurilla, ja meillä la olis 22.1 elikkä tammivauvaa pukkais ;)

Mua on purassu joku liikuntakärpänen! Ei ollenkaan mun tapaista... :D Kai tässä keväässä on sitä jotain?

=)
 
tiger75
iltamoi haikarakamut

täällä yksinään edelleen, mies tulee huomen illalla kotio ja sitten lähen itte työreissuun torstaina... vähän tylsää, mutta haikaran saapumiseen näillä yksinäisillä öillä ei taida olla vaikutusta, ovis oli ilmeisesti vapun tienoolla... :hug: haleja andalalle ei tainnu täälläkään olla ajoitus ihan kohdallaan tällä kympin kierrollakaan, ensi viikolla tiedämme paremmin. toi teltta kuulostaa kyllä aika eksoottiselta, toivotaan lämpimiä kelejä B)
 
tiger75
ja missä on piglet? pitää mennä toiseen pinoon kurkkaamaan...

veena sun visiot on aika kauaskantoiset ja loistavat :LOL: mitäs mies sano kaksosajatukseen? meillä mies on aina niin lohduttava, kyllä sitten keinoja on jne, jos ei luomuvauvaa tule, mutta eikös hoidoilla ole monikkovauvamahdollisuudet vähän isommat kuin yleensä? mulla on ystävä, joka sai ihan luomukaksoset esikoisinaan 34v. hänen miehellään oli pitkään jo vauvakuumetta ennen kun ystäväni innostui, olivat tosi onnessaan "tuplapaketista" Nämä kaksoset ovat vielä olleet harvinaisen helpot ja hyvin nukkuvat - täyttävät pian vuoden =) Itse ei osaa vielä visioida ees sitä yhtä omaa, mutta kai se kakskin siinä menis... kohta unta palloon ja vaikka vauvavisioita näkemään
 
Arabel: tartutas muhunkin se liikuntakärpänen.

Mä olen niin kateellinen ihmisille joiden on "pakko päästää liikkuun" tai muuten ei kestä. Mun kun ei olisi yhtään mikään pakko, sohva kelpaisi oikein hyvin rentoutumiseen :D Mun on aina pakotettava itteni liikkeelle. Eilen tosin käytiin miehen kanssa kävelyllä ja ma olin jumpalla, mutta aina se on taistelu itsensä kanssa että pääsee sohvalta ylös. Tosin jumpatkin loppuu nyt tällä viikolla, eikä kilot ole karisseet mihinkään :(

Tiger: Mun kaksosajatus lähti siitä kun yksi kaverini oli nähnyt unta että me saatiin kaksoset. Tosin ehkä se yksinkin riittäisi vallan hyvin. :D
 
:heart: Haikaraa pyydystämässä :heart:

Merlin731................kp 62/26-34...............08/07.......2. toiveissa
Gilmore...................kp 58/31-35................yk 7.........1.toiveissa
Miuliini85.................kp 56/29-36................yk 9.........1.toiveissa
Piglet......................kp 41/27......................yk 6.........1.toiveissa
Miranda-81.............kp 33/28-32.................yk 9..........2.toiveissa
Toiveilija82.............kp 32/34-42.................yk 9..........1.toiveissa
Tikka81...................kp 30/29-38.................yk 9..........1.toiveissa
Jouskari-82.............kp 26/28......................yk 8..........1.toiveissa
tiger75....................kp 22/27-29.................yk 10.......1.toiveissa
Arabel.....................kp 19/26......................yk 12........1.toiveissa
Nanniina.................kp 15/31-34.................yk 8..........1.toiveissa
Joppu......................kp 14/29-33................yk11.........1.toiveissa
Mulmul....................kp 14/27-30................yk 9..........1.toiveissa
Rosetta..................kp 8/38-48...................yk 9..........1.toiveissa
Veena.....................kp 7/24-28..................yk 12........1.toiveissa
HenLai....................kp 6/20-33..................yk 12........1.Toiveissa
Andala....................kp 2/31-41...................yk12........1.toiveissa
Lilla My........................................................yk 12........1.toiveissa


:flower: Plussanneet :flower:
Juli.................yk9

Piglet juhuu...? Saadaankos me nyt laittaa sun plussanneisiin vai mikä tilanne? *kärkkäänä kasvattamaan meijän plussapinoa*
 
Minä kans tahtoo saada liikuntakärpäsen :wave: kolmisen viikkoa sitten olin kipeänä ja vieläkin on köhää ja sitten tämä siitepölykausi vetää ihan tukkoseksi :snotty: niin ei ole tullut lähdettyä liikkuun, vaikka ihan hyvin voisi jo mennä! Meilläkin loppuu tällä viikolla jumpat, joten syksyllä sinne sitten vasta pääsee. Pitäis mennä lenkille ja tehdä itsenäisesti vatsalihas ym. liikkeitä, mutta ei saa aikaiseksi, mielummin on sohvalla ja syö herkkuja :headwall:

Lauantaina on polttarijuhlat, jee, jee ihan kiva! Tietty mulla alkaa menkat silloin, kun pitäis saunoa ym...

Missäs se Piglet luuraa, pitää meitä liian jännityksessä! :D
 

Yhteistyössä