Kesästä 07 yrittäneet

yäääääääääää |O ei ollu parku kaukan ku kävimmä miehen kotona sen äitiä moikkaamassa... mies ensin halasi äitiään ja toivotteli äitienpäivät no mie sit vierestä kasn toivottelin äitienpäivät ja halasin sitä...ku se äiti sit päästi irti musta se silitteli mun mahaa ja sano et "ihan hasuulle näyttä toi sun maha" ja hymyli silleen merkitsevästi... :'( ei olla kerrottu heille tammikuun alussa tapahtuneesta keskenmenosta mitään koska vauva piti olla iloinen syntymäpäivä yllätys molempien äideille (kummatkin tammikuun lopulla syntyneet)... nyt se sit tolleen sanoo!!! :'( |O minkäs sille voi jos on muutama kilo päässy tuleen lisää...uudesta vauvasta ei yrityksestä huolimatta ole vielä tietoakaan!! :'(
 
tiger75
heissan, työmatkat miehellä ja mulla takana, vietetty äitienpäivää ihan vaan kahdestaan, kun lopulta taas viikkoon nähdään...

pigletille iso hali :hug: ja hurjasti tsemppiä

toiveilija mielettömän upeeta, onnea :flower: näin äitienpäivänä vielä ;) tarrasukkia vaaville!

mulmul tosi ikävää, ihmiset vois olla vähän varovaisempia mitä suustaan päästää... äidit/anopit tietty nyt aina on antennit ojossa ja lastenlapsia odottavat, mutta kyllä ne muutkin tutkailee nuorten naisten vatsan seutuja ja sipisee... täällä myös ihan pikkasen nykyään löysää tuossa masun kohdalla, vaikka hölkkälenkillä käynkin kolme kertaa viikossa... herkut vaan maistuu myös ja aineenvaihduntahan hidastuu iän myötä... mitä sitä sitten enää saa syödä, kun on paljon vanhempi ?? tai liikkua ihan jatkuvasti..

tsemppiä kaikille, plussatuulia ++++ :whistle:

ja liikuntaintoa myös =)

t. piinallisia päiviä viettävä tiger, tätiä odotellessa...
 
Tämähän on hyvä pino, heti rupes plussia tuleen tänne :heart: Onne tännekkin toiveilijalle !! :flower: :heart:

Kopsaan omaa tekstiä; Täällä ollaan ihan äimän käkenä, menkat ei ole vieläkään alkaneet, kierto on vuosia ollut tasanen ja varsinkin näinä yk:na 29kp on ollut pisin.... nyt siis ööööh 31/28 :eek: En ole vielä testannut, tarttis vissiin mennä ostaa ja testaa lähi päivinä jos eivät ala. Toki olen jännittänyt alkaako ne milloin vkl, kun oli polttarit, mutta ei, eivät alkaneet.... ehkä jännitys on vain siirtänyt mensuja :|
 
Aivan hurjanpaljon onnea Toiveilija! Tarrasukkia pikkukaverille että pitää tiukasti kiinni! Pieni unelma saada plussa äitienpäivänä.

Mulmul: Nähtävästi on anopilla mieli muuttunut. Toivottavasti nyt plussaatte pian ja sitten saatte mennä kertomaan anopille niin ei tartte ihmetellä mahan muotoa :D

Jouskari: Käy nyt ihmeessä testaan! Mä olisin jo tyhjentänyt apteekin tossa vaiheessa!!!

Täälläkin on sitten äitienpäivä reissaukset saatu hoidettua ja arkeen palattua. Huomasin yllätyksekseni että äitienpäivä otti enemmän voimille kuin olisin odottanut. Kun äitiys näkyi joka paikassa niin väkisinkin kävi mielessä että tuleeko se oma vuoro koskaan..

Tänään pitäisi mennä kaverille kyläileen, jolla on reilu 4 kk tyttö. Tiedän jo että vauvakuume tulee kohoamaan todella korkeaksi vierailun jälkeen sillä niin kävi viimeksikin. Jotenkin pelkään kokoajan että ne näkee läpi että tuo haluaisi lapsen muttei saa. Kuvittelen vaan, tuskin ne nyt tollasia miettii :D
 
:heart: Haikaraa pyydystämässä :heart:

Merlin731................kp 67/26-34...............08/07.......2. toiveissa
Miuliini85.................kp 61/29-36................yk 9.........1.toiveissa
Piglet......................kp 46/27......................yk 6.........1.toiveissa
Jouskari-82.............kp 31/28......................yk 8..........1.toiveissa
tiger75....................kp 27/27-29.................yk 10.......1.toiveissa
Arabel.....................kp 24/26......................yk 12........1.toiveissa
Nanniina.................kp 20/31-34.................yk 8..........1.toiveissa
Joppu......................kp 19/29-33................yk11.........1.toiveissa
Mulmul....................kp 19/27-30................yk 9..........1.toiveissa
Rosetta..................kp 13/38-48.................yk 9..........1.toiveissa
Veena.....................kp 12/24-28................yk 12........1.toiveissa
HenLai....................kp 11/20-33................yk 12........1.Toiveissa
Miranda-81.............kp 10/28-32................yk 10........2.toiveissa
Andala....................kp 7/31-41..................yk12.........1.toiveissa
Tikka81...................kp 7/28-38..................yk 10........1.toiveissa
Gilmore...................kp 5/31-35...................yk 8.........1.toiveissa
Lilla My........................................................yk 12........1.toiveissa


:flower: Plussanneet :flower:
Juli........................yk9
Toiveilija82...........yk 9
 
Aurinkoista iltapäivää!

Jouskari: Jännääjännää... :D Nyt vaan äkkiä testiä kehiin!

Veena: Soittelin kanssa äitienpäiväonnitteluja monelle ystävälle, kaikki odottavat esikoisiaan.. Päätin etten pahoita mieltäni, mutta eihän omille tuntemuksilleen oikein mitään voi.. No, tänään taas tuntuu jo paremmalta. =)

Voi miten kivalta näyttää noi plussanneet tossa pinon jatkona! Saa hyvälle tuulelle ja tuo toivoa meille kaikille! =)

On: eilen oli PMS:ää ilmassa ja aamulla lämmöt alhaalla. Eli nyt jännään enää sitä, että onko kierto sen 24 päivää vai sen 26. Tosin "yllätysvauvakin" olisi mahtava juttu :D
 
Toiveilijalle hirmuisesti onnea, ja tarrasukkia mukaan!
Kyllä se meidänkin ketjun plussapino kasvaa pikkuhiljaa, hyvä niin.

On: Tänään kävin sitten lääkärissä tarkistuttamassa että kaikki on kunnossa ja ultrallakin katsoi vielä. Mitään ihmeellistä tai poikkeavaa ei näkynyt, eli rauhallisin mielin jatketaan. Seuraava askel onkin jossain vaiheessa saada mies testiin, niin tiedetään senkin puolesta missä mennään.
 
Veena : onhan se toki voinu muuttu mut ei se kovin kiva ollu ku tiän et olen pikkasen pyöreä jo valmiiksi niin ruveta tolleen sanoon... :ashamed: meni se kyllä hiljaseksi ku sanoin et on 2kg painoa tipahtanu ja lisä tiputus olis haaveissa... ;)
 
Oih, ihanaa plussia! Paljon onnea! :flower: :heart:

Tänne voi vaihtaa kp 5/31-35, megakierto päättyi vihdoinkin. Pitää toivoa että tämä kierto olisi vähän maltillisempi.

Joppu kävitkö yksityisellä vai julkisella lääkärillä? Ihan yleislääkärillä vai gynekologilla? Itsekin olen aikaa varailemassa niin sillä kyselen.
 
tiger75
vautsi vau jouskari tosi jännää =)

täällä väsyttää hurjasti ja tekee mieli makeeta... karkkikaupan kautta tulin kotio... eli menkat varmaan tulollaan :( arabel kohtalotovereita... tai ylläriplussaa?? we'll wait and see... nyt sohvaperunana ja aikaisin nukkumaan
 
onnea toivelija!!!! :heart: :heart:

Mulla on jo kp 10 menossa. Olimme lääkärissä ja inssi ilmeisesti tehdään ensi kierrossa. Kummempaa syytä ei löytynyt tärppäämättömyyteen ellei nyt verikokeissa jotain ole eli inssi tosiaan on suunnitelmissa yhdistettynä clomeihin.
 
Mulmul: juu tuttu tunne! Mulle tuli kanssa yksi työkaveri kahviautomaatilla kyseleen että saako onnitella. Tokasin jotta ei saa.. Niin inhottavaa varsinkin kun niin toivoisi että tilanne olisi toinen. Oli sekin nainen kyllä vähän nolona sen jälkeen :D

Eikä kyllä ollut mitenkään ensimmäinen kerta. 2 kertaa aiemminkin joku on tullut kyseleen että oonko raskaana ja mulla on tällöin ollut vielä kummallakin kerralla savuke huulessa (en siis tosin enää polta). Että tuskimpa nyt tietentahtoen myrkkyjä kiskoisin jos ois pieni mahassa.

Gilmore ja Miranda: Vaihdoin teille nuo kpt tuohon listaan!

Tulin justiinsa äsken kyläilemästä sen pikkaisen 4kk vaavelin luota. Se oli niiiiiiiiiin ihana. Mieskin sanoi kun sieltä lähdettiin että tuollainen pitäisi saada. Ja lisäsi vielä että meistä tulisi niin hyvät isä ja äiti. Se oli niin sulonen. Siis sekä mies että vauva.

Niin ja varasin muuten sen aukiolotutkimuksenkin tänään sitten. Eli seuraavassa kierrossa sitten sinne.
 
No niin testi tehty ja arvatahan sen saattoi että nega se oli :'( :ashamed: En malttanut odottaa loppuviikkoon. Noh nyt vaan odotellaan niitä mensuja.. ihmetyttää vaan miten yht'äkkiä venyy näin... Kait se jännitys on muokannut mun kiertoa...
Elämä kuitenkin jatkuu, eiköhän se pienokainen jossain vaiheessa tule, ennemmin tai myöhemmin!
 
Nyt on papassa käyty :). Se aika olikin ihan terveydenhoitajalle, joka siis otti papan ja kysyi lyhimmän ja pisiimmän kierron pituudet eli mulla kp33-48. Kovasti rauhoitteli ja sanoi että kierto on helppo saada lääkkeillä kuntoon ja sitten varmasti alkaa tärppiäkin tulla. Pissinäyte pitää viedä ensi viikolla, josta katsotaan Klamydia. Mieskin voi joutua jossain vaiheessa viemään, mutta ei vielä tarvitse kun todennäköisesti meillä vika on noissa kierroissa. Ja ajan lääkärille sain parin viikon päähän, jolloin on sitten valmiina tulokset papasta ja tuosta klamydiatestistä. Klamydiaa tuskin on koska se on testattu ennen pillerien alotusta ja sen jälkeen en ole ollut kuin oman miehen kanssa :) .

Kaiken kaikkiaan jäi positiivinen fiilis, ehkä mekin saadaan se vauva joskus =)
 
Ei hitto Jouskari! Mä olin kanssa niin varma, kun sulla on niin säännöllinen kierto. Entäs jos se ovis tosiaan on ollut vasta myöhemmin ja menkat on sen takia myöhässä. Ja silloinhan ei vielä näkyisi testissäkään!
 
Rosetta: Mulle kanssa tuli lääkärikäynnin jälkeen siinä mielessä positiivinen olo että asialle tapahtuu jotain. Tai siis että asiat etenevät. Testattiiko teiltä ihan "automaattisesti" tuo klamydia vai pyysittekä erikseen? Kun meille ei ole ainakaan sellaisesta puhuttu mitään. Mies kävi silloin joskus suhteen aluaikana testeissä ja jotenkin sitten ajattelin että kun ei sillä ollut mitään niin ei mullakaan voi olla. Vaikka eipä kai se ihan niin taida mennäkään..

Mulla on ihan hirvee tää allergia nuuskutus. Tai sitten olen kipeänä. Taidan hilppasta töistä kotiin kun ei aivot toimi yhtään, nenä ja silmät vuotaa ja ottaa hengestä.
 
Veena sekin voi olla, kun jännäsin sitä ois aikaa kun mies oli taas töissä sen ajan, niin jospa se siirtyikin muutamalla päivällä, joko myöhemmin tulee mensut tai sit olisin raskaan :whistle: Mutta ennemmin ajattelen niin että ne mensut alkaa kohta, nin ei ole pettymys sitten niin suuri....
Täällä kans kärsitään siitepölystä :snotty: ja kauheena kans yskitää, käy henkeen.

Rosetta mukavaa että oli hyvä lekuri käynti, eiköhän se siitä ja kohta tulee positiivista tulosta ;)
 
:heart: Haikaraa pyydystämässä :heart:

Merlin731................kp 68/26-34...............08/07.......2. toiveissa
Miuliini85.................kp 62/29-36................yk 9.........1.toiveissa
Piglet......................kp 47/27......................yk 6.........1.toiveissa
Jouskari-82.............kp 32/28......................yk 8..........1.toiveissa
tiger75....................kp 28/27-29.................yk 10.......1.toiveissa
Arabel.....................kp 25/26......................yk 12........1.toiveissa
Nanniina.................kp 21/31-34.................yk 8..........1.toiveissa
Joppu......................kp 20/29-33................yk11.........1.toiveissa
Mulmul....................kp 20/27-30................yk 9..........1.toiveissa
Rosetta..................kp 14/38-48.................yk 9..........1.toiveissa
Veena.....................kp 13/24-28................yk 12........1.toiveissa
HenLai....................kp 12/20-33................yk 12........1.Toiveissa
Miranda-81.............kp 11/28-32................yk 10........2.toiveissa
Andala....................kp 8/31-41..................yk12.........1.toiveissa
Tikka81...................kp 8/28-38..................yk 10........1.toiveissa
Gilmore...................kp 6/31-35...................yk 8.........1.toiveissa
Lilla My........................................................yk 12........1.toiveissa


:flower: Plussanneet :flower:
Juli........................yk9
Toiveilija82...........yk 9

Päivitimpä ajankulukseni tuon listan. Näyttää se kyllä mukavammalta kun plussapino kasvaa :) Inhottaa olla kipeänä kotona, mieskään ei ole passaamassa ja lohduttamassa kun on työreissussa ja telkusta ei luonnollisesti tule mitään.. plääh..

 

Yhteistyössä