Kesästä 07 yrittäneet

Siskonen tuo on niin tuttu tunne noiden kommenttien kanssa. Kun tän asian kanssa saa muutenkin taistella kokoajan (siis itsensä kanssa) niin ei todellakaan kaipaa enää sitä että joku jatkuvasti heittä asian naamalle. Se loukkaa niin paljon. Sillä hetkellä tekisi vaan mieli juosta kotiin peiton alle tai sitten räjähtää, mutta sen sijaan sitä on hymy naamalla ja toteaa että "ehkä sitten joskus tulevaisuudessa". Mun mielestä kaikille jotka ottaa asian puheeksi pitäisi asettaa elinkautiseen. No okei ehkä vähän rankka tuomio, mutta ottaa niin päähän. Mutta kuten Arabel totesi, me näytetään niille vielä!

Tuon on niin tuttua mitä siskonen tuossa kirjoitti!!!! :hug: Ja Tiger :hug: aina vaan se on pistettävä pää pystyyn ja luotettava siihen että suraavalla kierrolla onnistaisi, voima halit sinulle :heart:

Täällä ei edelleenkään mitään.... olen jopa tänään kuvitellut pientä etovaa oloa, mutta äh, on tämä kyllä outoa.... kohta on lauantai ja kait se on taas nöyrryttävä testaamaan ja nolostumaan kun sieltä nega napsahtaa... huoh |O

tiger75
tsemppiä jouskari, lupaavaltahan tuo vaikuttaa... =)

täällä kaikki ihan kunnossa, töissä on nyt tosi stressaavaa, vielä pari viikkoa kun menee, niin sitten helpottaa (lukuvuosi loppuu!!) Kesä otetaan rauhassa, yritän olla tuijottamatta vain omaa napaa & laskematta menkkamatikkaa... Rentoutumista ja enemmän aikaa itselle & ystäville & parisuhteelle myös :heart: kun se kauan kaivattu loma lähestyy!!

Päätin myös aloittaa syksyllä töiden ohella opiskelun, omaa työtä tukevaa juttua - saan jotain muuta ajateltavaa. Laitoin paperit eteenpäin tänään & ilmoittauduin, joten tulevaisuudessa on muutakin kuin sama vanha työ/mahdollinen vauva... Tervetullut hän on edelleen koska vaan, mutta jospa ajatukset sais toisille raiteille & kroppa rentoutuis ja raskautuis helpommin... ?? Omituisia aatoksia, näin omaa napaa siis tänään...

Tiger tuohan kuulostaa todella hyvältä!! :D Eiköhän se siitä, samaa ajattelin itsekkin että kesän otan lomaa vauvakuumeilusta :LOL: En laske enkä enää täälläkään notku niin paljoa, joten luulepa että siinä voisi olla hyvä troppi tähän raskautumattomuuteen, JOS en nyt ole paksuna, mitä vieläkin epäilen kovasti...

Mulle raskain utelu tuli mun isältä. Yksi sukulaistyttö oli saanut juuri tytön laittoi siitä mulle ilmoitus viestin ja perään kysymyksen milloin on laskettu aika? Saatte arvata että itkuksi meni, kun mitään ei niin kovasti haluaisi kuin olla raskaana ja sitten tulee tuommoinen vieti ja taisi muutenkin sattua huonoon aikaan kuusta. Isä on ainut joka tietää että yritetään, koska on ainut joka on uskaltanut suoraan kysyä =). Kovasti se odottaa lapsenlapsia meiltä ja alkuun uteli aika tiuhaankin tahtiin onneksi nyt on jo älynnyt lopettaa uteluidensa kanssa :) .

On ollut niin hirveetä haipakkaa etten ole täällä kerinnyt käymään pariin päivään. Eilen illalla olin sainaillassa ja vasta tuossa kömmin ylös sängystä hetki sitten :ashamed: Mitään oireiluja tai muitakaan ei ole havaittu, mutta ei kai niitä nyt vielä tässä vaiheessa voisi ollakaan.

Jouskari: No kyllä se sorkat jo kieltämättä alkoikin puutumaan :D Lasken ne nyt lepoasentoon. Toivottavasti jatkossa pysyvät säännöllisinä. Tai siis parempi tietty että pysyvät poissa, mutta vain yhdestä syystä.

heart: Haikaraa pyydystämässä :heart:

Merlin731................kp 74/26-34...............08/07.......2. toiveissa
Miuliini85.................kp 68/29-36................yk 9.........1.toiveissa
Piglet......................kp 53/27......................yk 6.........1.toiveissa
Stella82..................kp 35/30-32.................yk 9..........1.toiveissa
Siskonen.................kp 30/28......................yk 9..........1.toiveissa
Nanniina.................kp 27/31-34.................yk 8..........1.toiveissa
Joppu......................kp 26/29-33................yk11.........1.toiveissa
Rosetta..................kp 20/38-48.................yk 9..........1.toiveissa
Veena.....................kp 19/24-28................yk 12........1.toiveissa
HenLai....................kp 18/20-33................yk 12........1.Toiveissa
Miranda-81.............kp 17/28-32................yk 10........2.toiveissa
Andala....................kp 14/31-41.................yk12.........1.toiveissa
Tikka81...................kp 14/28-38.................yk 10........1.toiveissa
Gilmore...................kp 12/31-35..................yk 8.........1.toiveissa
Arabel.....................kp 6/26........................yk 13........1.toiveissa
Tiger75...................kp 6/27-29...................yk 11.......1.toiveissa
Jouskari-82.............kp 4/28........................yk 9..........1.toiveissa
Mulmul....................kp 1/27-30...................yk 10..........1.toiveissa
Lilla My........................................................yk 12........1.toiveissa

:flower: Plussanneet :flower:
Juli........................yk9
Toiveilija82...........yk 9

Huomenia!

Tuossa listan päivityksessä oli ollut sen verran väliä että toivottavasti meni edes sinnepäin nuo kpt. Korjakkaa tai ilmoitelkaa jos on päin honkia :D

Huoh.. maanantai. Ei kiva. Tuossa laskeskelin että ensviikon ma varmaan alkaa menkat (koska ovis oli niin aikaisin) ja se meinaa sitä että se mun aukiolotutkimusaika olisi kp 12. Sehän käski varaamaan kp 10-12 mutta pointtina kait kuitenkin se että pitää olla ennen ovista ja tässä kierrossa tuli ovisplussa tuolloin kp 12. No kattoo sitten kun ne alkaa ja soittaa jos siellä olis muita vapaita aikoja. Ei muuta kun viikon alkua kaikille!

tiger75
voi mulmul :hug:

kiitos ajatuksistanne leidit & päivityksestä Veena, mä pääsin yrityksessä jo kympin paremmalle puolelle eli oikeesti näin: kp 6/27-29 ja yk 11...

mä kans yritän olla täällä vähän vähemmän ja ajatella muita(kin) asioita, joita tässä elämässä on... plussatuulia meille kaikille :whistle: & kuulumisiin!

Tiger: Ai hitto joo unohdin nuo uudet yk:t päivittää kokonaan. Korjataanpas...

Mulmul: :hug: On se perhana että tän pitää olla näin vaikeeta. No toivotaan että kymppikierrolla tulisi sitten kympinarvoinen lopputulos :)

Hieno juttu Piglet, pääset uuteen kiertoon uusin kujein.... :saint:

Täällä kärsitään viisurin poiston jälkeisestä jomotuksesta. Ei kyllä kauheen kipee ole, mut kuitenkin... Yöllä heräsin 3:lta kun särki niin pirusti, että piti ottaa lääkettä. :kieh: Kait tää tästä, vielä tarttis toinenkin poistattaa lähi aikoina...

Hyvä Piglet että piina päättyi ja pääset taas mukaan plussan metsästykseen! Toivotaan ensi kerralla menkat jättäytyvät pois siitä toivotusta syystä.

Jouskari ota troppia jospa kipu helpotaisi. Mulle ei kuulemma ollenkaan kasva viisauden hampaita, mikä on tietty hyvä ettei niitä tartte repiä irti. Tiedä sitten mitä se musta ihmisenä kertoo :D

heart: Haikaraa pyydystämässä :heart:

Merlin731................kp 75/26-34...............08/07.......2. toiveissa
Miuliini85.................kp 69/29-36................yk 9.........1.toiveissa
Stella82..................kp 36/30-32.................yk 9..........1.toiveissa
Siskonen.................kp 31/28......................yk 9..........1.toiveissa
Nanniina.................kp 28/31-34.................yk 8..........1.toiveissa
Joppu......................kp 27/29-33................yk11.........1.toiveissa
Rosetta..................kp 21/38-48.................yk 9..........1.toiveissa
Veena.....................kp 20/24-28................yk 12........1.toiveissa
HenLai....................kp 19/20-33................yk 12........1.Toiveissa
Miranda-81.............kp 18/28-32................yk 10........2.toiveissa
Andala....................kp 15/31-41.................yk12.........1.toiveissa
Tikka81...................kp 15/28-38.................yk 10........1.toiveissa
Gilmore...................kp 13/31-35..................yk 8.........1.toiveissa
Arabel.....................kp 7/26........................yk 13........1.toiveissa
Tiger75...................kp 7/27-29...................yk 11.......1.toiveissa
Jouskari-82.............kp 5/28........................yk 9..........1.toiveissa
Mulmul....................kp 2/27-30...................yk 10........1.toiveissa
Piglet......................kp 1/27........................yk 7.........1.toiveissa
Lilla My........................................................yk 12........1.toiveissa

:flower: Plussanneet :flower:
Juli........................yk9
Toiveilija82...........yk 9

Täällä yksi..

YK 9 menossa.. Mutta mulla on ollut välillä yli kp 40 kiertoja joka selittää yk:n määrän ehkä.. Oisko meillä elokuussa ollut eka yk..

Nyt menossa joku ihme huonovointisuus..
tein äsken testin, mutta meni pieleen..
Katsotaan uudelleen huomenna tai joku toinen päivä..

KP

tiger75 ja Veena kiitos haleista! eiköhän se vois jo olla mun vuoro seukissa kierrossa... :ashamed: ja hei älkääpä luulkokkaan et mie teitä niin vain hylkään!! pakko vaan valillä koittaa pitää näpit irti näppiksestä et ei mee ihan koneella istuskeluksi päivät... :whistle: mut palailen taa kertoilemaan kuulumisia!! :wave:

Täällä on menossa nyt sitten jo kp 4/28. Tosi raskas oli tän kuukauden pettymys, paljon isompi kun pitkään aikaan. En tiiä miks. Nyt siis yk 10. Eihän se vielä paljon ole, mutta kyllä se tuntuu niiiiiiiiiiiiiin pitkälle ajalle. No, huomenna on gyne, ja toivon, että ultrassa näkyis että kaikki on ok.

Taas kyllä menkkojen aikaa ihmettelin, että ei mun vuodot oo kyllä yhtään normaalit. Kestää korkeintaan puolitoista päivää, ja vuotoa tulee niin vähän, että varmaan yks side riittäis helposti koko kuukautisten ajan! Tosi outoo. Ehkä puoli päivää vuotoo tulee kunnolla siteeseen asti ja muuten vaan pyyhkiessä. Luulen että tuo kertoo jostain häikästä, täytyy jutella sen gynen kanssa aiheesta.

Mulla alkaa perjantaina kesäloma, jee :) Tosin vaan viikko tällä erää mut KUITENKI! Täytyy yrittää olla ajattelematta ikäviä asioita ja nttauttia vapaista.

Nyt kuulkaas naiset niitä plussia kehiin yksi edes lisää! Tois jonkinlaista toivoa... Tuolla toisissa pinoissa koko ajan ihmiset plussaa just kierroista 1, 2 ja 3... niiiiiiiiiiiiin epäreiluu.

Kiharapäälle tervetuloa joukkoon!
Joo on se epäreilua että toisessa pinoissa plussataan noinkin lyhyessä ajassa.. ÄÄHH!!! miksi ihmistä pitää koetella näin. No itsellä ollut jo muutaman päivän olo että menkat alkaa hetkellä millä hyvvänsä, ja varmaan huomenna tai ylihuomenna viim saapuu paikalle. Turhahan tässä on edes jännätä kun on niin selkeät menkkaoireet ettei muuta mahdollisuutta ole. Mutta ei auta. Siskoselle hauskaa kesälomaa. Onneksi kesä on muutenkin tulossa niin saa ehkä muuta ajateltavaa kuin vauvat, vauvat, vauvat...

Yhteistyössä