Kesästä 07 yrittäneet

Täällä odotellaan edelleen ovista, vaikka kp 22 menossa, nää pitkät kierrot on ihan syvältä. Onneksi saan seuraavan kiertoon jotain tabuja. Lääkäriaika ois viikon päästä =). Tikuttelua jatkan vielä jonkun aikaa.
 
Siskonen, sanopa muuta! Kyllä olisi aika saada plussahurrikaani tänne meidänkin pinoon!

Toisaalta ois se ollut niin ihanaa jos olisi itsekin plussanut jollain yk 3:lla. Mutta ei niin ei. Sitten mennään pidemmän kaavan kautta. Itse oon koittanut ajatella niin että kun mulla on kaikki asiat niin hyvin niin en voi olettaa että tämäkin tulisi kuin manulle illallinen. Eli voi olla että mennään tässä vähän vaikeamman kautta.

Täällä ollaan taas siinä vaiheessa kiertoa että mulla on mukamasoireita mm. kylmä on kokoajan, rinnat kipeät (sattuu kun halaa), ja valkkaria on ehkä inasen enemmän kuin yleensä (niin varmastikin juu:D)

Ois se hienoa jos tästä kierrosta tulisikin plussa niin ei tarttis mennä sinne aukiolotutkimukseen. Hitto vie kun tuolla lapsettomuuspuolella justiinsa yksi kertoi että se oli sattunut niin paljon että oli itkenyt kuin pieni lapsi. Mua karmii koko homma! Miksei se pirun lussa nyt tule niin ei tartte mennä sörkittäväksi |O

Rosetalle onnea oviksen metsästykseen!

Joppu: Toivotaan parasta!!!
 
:LOL: vai on manaaja tilattu tätsykän karkoittamiseen! Täällä se on tekemässä lähtöä, enää tulee hieman länttejä sen olemassa olosta, perskele ja sai kyllä olla viiminen kerta kun tänne tuli! :kieh: Nää menkat oli kyllä harvinaisen kivuttomat :) Noh kahtellaan nyt osuuko meidän lemmiskely oikeaan hetkeen taaskaan... syksyllä viimeistään sais natsata!
 
täälä kans yks viime elokuusta asti yrittänyt. oon 17, tiedän, oon nuori mut en taho mitää tuomitsemisia ;) ja kihlattuni on 18.
mulla on ollut pillerit noin 2v ja lopetin ne noin puoltoista vuotta sitten, menkat ollu sen jälkee tosi epäsäännölliset, mut lääkäriltä sain sitte teroluttia, saa nähärä onnistaako kuurin jälkeen.

ja tsempit kaikille :)
 
tiinahuu tervetuloa minunkin puolesta :wave: Eikä täälläkään sinua tuomita! Jokainen itse tietää milloin tuntuu siltä, että on valmis perheenlisäykseen :D Tai noh, en tiedä vieläkään olenko niin valmis, hurjalta tuntuu olla vastuussa jonkin toisen elämästä pitkän aikaa, mutta eiköhän se lapsi sitten kasvata :whistle:

Jee aamulla oli jo vähän lämpimäpi keli, käsiä ei enää paleltanut fillaroidessa B) Toivottavasti lämpenisi vkl kun on kaveripariskunnan häät silloin :saint:
 
:heart: Haikaraa pyydystämässä :heart:

Merlin731................kp 77/26-34...............08/07.......2. toiveissa
Miuliini85.................kp 71/29-36................yk 9.........1.toiveissa
Stella82..................kp 38/30-32.................yk 9..........1.toiveissa
Nanniina.................kp 30/31-34.................yk 8..........1.toiveissa
Joppu......................kp 29/29-33................yk11.........1.toiveissa
Rosetta..................kp 23/38-48.................yk 9..........1.toiveissa
Veena.....................kp 22/24-28................yk 12........1.toiveissa
HenLai....................kp 21/20-33................yk 12........1.Toiveissa
Miranda-81.............kp 20/28-32................yk 10........2.toiveissa
Andala....................kp 17/31-41.................yk12.........1.toiveissa
Tikka81...................kp 17/28-38.................yk 10........1.toiveissa
Gilmore...................kp 15/31-35..................yk 8.........1.toiveissa
Arabel.....................kp 9/26........................yk 13........1.toiveissa
Tiger75...................kp 9/27-29...................yk 11.......1.toiveissa
Jouskari-82.............kp 7/28........................yk 9..........1.toiveissa
Siskonen.................kp 6/28......................yk 10..........1.toiveissa
Mulmul....................kp 4/27-30...................yk 10........1.toiveissa
Piglet......................kp 3/27........................yk 7.........1.toiveissa
Kiharapää...................................................yk9..........1.toiveissa
Lilla My........................................................yk 12........1.toiveissa
Tiinahuu.......................................................................1.toiveissa

:flower: Plussanneet :flower:
Juli........................yk9
Toiveilija82...........yk 9
 
Jos joku jaksaa niin mulle voisi päivittää kp 1... ja 12. yrityskerta lähtee siis käyntiin.. :(
Se kun on tuo kello kello ja päivät niin tarkkoja että kun oviskesta on 14 päivää niin pam, täti tulee kysymättä kylään.
 
Nyt se ovis taitaa vihdoinkin olla tulossa =) Eilen tikutin jo aika vahvat viivat testiin ja simpatkin laitettiin matkaan. Harmi vaan että just tähän saumaan tulee pari päivää taukoa kun ollaan lähdössä anoppilaan :( . Sunnuntaina vasta päästään seuraavan kerran laittamaan simpat matkaan...
 
Joppu :hug: Toivottavasti tämä kierto 12 on nyt THE kierto jolla se tuplaviivaus ilmestyy.

Rosetta: Tuo vaatii kyllä vähän luovuutta.. Meette kato miehen kanssa hakeen vaikka "siwasta maitoa" ja matkalla pysähdytte jossain mettätiellä lempimässä :D
 
B) mahtava ilma ja tosi positiivinen olo! Vkl mennään uudellemaalle taas ja häät on siellä tiedossa :heart: Puhaltelen muillekin positiivista energiaa, jos vaikka joku kaipailee ****** :whistle:
Joppu :hug:
Rosetta mutta eihän peli ole tosiaankaan menetetty, jos simpat laitoitte matkaan, siellähän ne on valmiina nyt munista vastassa pari paäivää ainakin ;)
Veena aika hurjalta kuulosti tuo aukiolo tutkimus :eek: Toivotaan nyt että ei sinun sinne tarvitsisi mennä, että plussa pärähtäisi tässä kierrossa :heart:
 
:heart: Haikaraa pyydystämässä :heart:

Merlin731................kp 78/26-34...............08/07.......2. toiveissa
Miuliini85.................kp 72/29-36................yk 9.........1.toiveissa
Stella82..................kp 39/30-32.................yk 9..........1.toiveissa
Nanniina.................kp 31/31-34.................yk 8..........1.toiveissa
Rosetta..................kp 24/38-48.................yk 9..........1.toiveissa
Veena.....................kp 23/24-28................yk 12........1.toiveissa
HenLai....................kp 22/20-33................yk 12........1.Toiveissa
Miranda-81.............kp 21/28-32................yk 10........2.toiveissa
Andala....................kp 18/31-41.................yk12.........1.toiveissa
Tikka81...................kp 18/28-38.................yk 10........1.toiveissa
Gilmore...................kp 16/31-35..................yk 8.........1.toiveissa
Arabel.....................kp 10/26........................yk 13........1.toiveissa
Tiger75...................kp 10/27-29...................yk 11.......1.toiveissa
Jouskari-82.............kp 8/28........................yk 9..........1.toiveissa
Siskonen.................kp 7/28......................yk 10..........1.toiveissa
Mulmul....................kp 5/27-30...................yk 10........1.toiveissa
Piglet......................kp 4/27........................yk 7.........1.toiveissa
Joppu......................kp 2/29-33................yk12.........1.toiveissa
Kiharapää...................................................yk9..........1.toiveissa
Lilla My........................................................yk 12........1.toiveissa
Tiinahuu.......................................................................1.toiveissa

:flower: Plussanneet :flower:
Juli........................yk9
Toiveilija82...........yk 9
 
Veena: Kuulostaa tosi romattiselta :LOL:, mei voisinkin pupuilla vaikka missä, mutta kulta on vähän ujo =).

Juu ja oikeastaa se oli tämän päivän puolella melkein ;). Limaa tulee jo tosi reilusti joten varmaan sunnuntaina on jo myöhästä, mutta jospa siellä ois joku hengissä kytiksellä :)
 
Rosetta kai sopiva hetki löytyy vaikka saunassa...Kai siellä saatte rauhassa olla... :D
Hyvää anoppila reissua :wave:

Tätiä ei näy vielä mut kai se tulee pilaamaan mun huomisen tyttöjen päivän... :kieh:

Hyvää ja aurinkoista viikonloppua kaikille B)
 
Veena manaajaa tässä olis kyllä tarvittukki mut onneksi täti on jo pakkaamassa kamojaan ennen ku löysin manaajan numeroa eli omin toimin on häipymässä ja saaki pysyä poissa ja pitkään!! :D

on: kävin eilen soppaileen...mies sit puhelimessa kysy et mitäs ostit...no totesin vaan et yhen t-paijan itelle...ostin mie muutaki mut en vaan uskaltanu tunnustaa sille et sorruin taas pieniin söpöihin vauvan vaatteisiin!ne vaan oli niin söpöjä ja vielä alessa oli ihan pakko ostaa ne... :ashamed:
sanokaa hyvät kanssasisaret et ei se haittaa et ostin TAAS vaavan vaatetta vaikka koko vaavasta ole muuta tietoa ku hyvä yritys... :ashamed:
 
Täällä toinen clomipvä alkaa olla takana. Aika ultraan on varattu kp14 eli 2.6 aikaisin aamulla meen tiiraileen tilannetta. Jännittää jo etukäteen.
Nää menkat on olleet todella runsaat ja kivuliaat, mutta onneksi jo ohi menossa.
Että tällaista tänne.
 
Mulmul, eihän se mitään haittaa koska se vauvahan on joka tapauksessa tulossa. Ni.

Itse en ole kyllä uskaltanut ostaa mitään. Luulen että tuo mies ei oikein ymmärtäisi :(

Jouskarille hauskoja häitä, toivottavasti joku juhlavieraista tartuttaa suhun jonkun raskautumisbakteerin :D

Rosetta: Mitäh? Käytte nyt kesän korkkaamassa jossain luonnon helmassa ;)

Nanniina: Toivottavasti Täti ei tule kutsumatta tyttöjeniltaan.

Mekin lähdetään viikonlopuksi yhdelle tuttavapariskunnalle kylään. Ja arvatkaas mitä??? No raskaanahan sielläkin ollaan. Niin että voin vaan veikata minkä ympärillä se puhe pyörii ja mikä on se utelun määrä miksi meillä ei ole lapsia. huh huh. No, ehkä maalailen vaan piruja seinälle. Ehkä tapahtuu ihme ja kukaan kysy mitään. :saint:

Ehkä olisi vaan parasta kirjottaa kajalilla otsaan teksti "ei, en ole raskaana".
 
Täällä taasen!!

Tervetuloa uusille!

Ei se tosiaan ikää katso se perheenlisäyksen aika. Jotkut on kypsiä nuorempina ja toiset ei koskaan. Näin kärjistettynä... :D

ON: Täti tuli sitten vihdoin ja viimein terojen kanssa, eli kiertopäiväks vois merkata kolmosen. Ja eiku uutta yritystä putkeen. Joka toinen päivä kun vällyjä liikuttaa, ni eiköhän se jossain vaiheessa ala täälläkin itämään, niinsanotusti :D
Olo on jo paljon parempi kuin mitä edellisessä viestissä. Vastaukset testeistä tuli ja kaikki on normaalin rajojen sisäpuolella.
Huomenna mennään miehen kanssa motoristireissulle Tampereelle päin ja likka saatiin isovanhempien luo yökylään. Pääsee rentoutumaan mukavassa seurassa.

Mukavaa viikonloppua kaikille!!!
 
Heippa hei!

Täällä napsahti ovisplussa ruutuun jo nyt, kp 18, ja olen onnesta ymmyrkäinen. Viime kierrossa taisi tulla kp 48, eli nytpä ei ainakaan tarvitse taas odotella iäisyyksiä. Mahtavaa! No, pienestä on ihmisen ilot kiinni.

Pohdiskelen tässä alottaisinko terot nyt ylihuomenna. Kannattaako vai eikö kannata. Toisaalta kun noita kemiallisia on ollut, niin voisi olla hyväkin. Toisaalta kierto ainakin näyttäisi rauhoittuneen itsekseenkin. En tiedä.

Veena
toivottavasti selvisit viikonlopusta ilman tenttausta. Tuo osaa olla rasittavaa. Tässä oman yrityksen aikana olen pyhästi luvannut pitää turpani kiinni kaikkien muiden vauvautelujen suhteen aina ja iänkaiken. Ikinä kun ei voi tietää miksi niitä lapsia ei vielä ole työn alla...
 
tiger75
Heissan!

Tervetuloa uusille & aurinkoista kesäsunnuntaita kaikille B) Tänään on hölkötelty naisten kymppi ihan yllättävän mukavaan aikaan vaikka treenit vähän jäikin viime viikkoina. Nyt on taas intoa urheiluun vaikka muille jakaa! Viikko on vierähtänyt, enkä oo ehtinyt vauvajuttuja miettiä, yes! ehkä tämä tästä siis... nyt mies lähti työreissuun, joten istahdin tänne koneen ääreen ja täälläkin päätin kiepahtaa - taitaa mennä ovis tässäkin kierrossa ohi, mies tulee takaisin keskiviikkoiltana.. blaah! eli mun elämän keskiössä&ajatuksissa saa tosiaan olla aurinko, lähestyvä loma & vaikka se kuntoilu... tsemppiä kaikille & mieletön plussapuhuri , plussia pinoomme, eikös vaan!































=) =) :) =) :whistle:
 
Veena ei tullut täti iltaa pilaamaan eikä koko viikonloppuna ole näkynyt..Missä lie viipyy...Tulis sitten pian jos on tullakseen että pääsis uuteen kiertoon...La tein negatestin ja niin arvelinkin tuloksen olevan. 4 siideriä tuli juotua ei sen enempää. Tädillä taitaa olla vaan mutkia matkassa.
 

Yhteistyössä