POIS

Onnea kukka88, millimenninkäinen ja tuisku84!!! Tulihan tähänki pinoon plussauksia =)

Tippuneille vielä halauksia ja voimia. Kyllä meki jossain vaiheessa plussataan, sehän on selvä.

Hauskaa lauantaita! Ihanaa ku on vapaata :wave:
 
Moi!

Onnea kukka ja millimenninkäinen! Ihanaa, pitäkää hyvää huolta sisällänne kasvavista taimista, hyvää ruokaa, liikuntaa ja rentoutumista :heart: :heart:

Nyt mullakin alko ne menkat kp 40/27. Eli siirryn tonne jonnekkin missä vasta haaveillaan toisesta lapsesta..

Mites johanna83, ootko raskaana ;)

 
voi ina21, täti päräytti tänään kovan migreenin saattelemana :kieh: on vaan jotenkin oudon superniukka vuoto -->täti kaasuttaa yleensä täysillä päin näköä!

noh, uusi kierto ja ollaan nyt viisaampia. vapun jälkeen taas jännitystä. :hug: sullekin, pitkään jaksoi täti jallittaa ;)
 
Johanna: Kävin urkkimassa toisesta ketjusta sun kuulumisia, ja paljon :hug: :hug: :hug: , onnea uuteen kiertoon!! Olit siinä viestissä minkä luin miettinyt ovis asioita, ja mulle esikoisen kohdalla toimi oviksen bongailussa hyvin se lämpöjen mittailu. En nyt muista ihan tarkkaan miten se meni, (fertilyfriendien sivuilta varmaan saa hyvin tietoa) kai niin että mittailee koko kierron aamulämmöt ja sitten kun aamulämpö pomppaa n. 0,5astetta ylöspäin ois oviksen aika...ja jos se lämpö pysyy ylhäällä yli kuukautisten alkamispäivän on luultavasti raskaana, muutoin se laskee ennen kuukautisten alkua..

Mites kassu: Vieläkö jännäilet?
 
ina21: halit otettu vastaan =)
kyllä mä tämän kierron koitan mennä viel ilman mittailuja. koitan bongailla sitä ovista ja eihän siinä muu auta kun vaan paneloida joka toinen päivä sen kahden viikon aikajaksolla mille mul oli annettu niitä mahollisia ovispäiviä :D
saattaa vaan olla että kohta mulla kuitenkin on mittari kainalossa ja ovistikut sun muut systeemit jos sille päälle satun...
 
Johanna: Joo tää vauvakuume on kyllä niin hassua, mäkin yritän ajatella että sitten kun ruvetaan oikeasti yrittämään, niin pystysin pitämään tjot aattelun mielessä, mutta helposti se lipsahtaa sinne toiseen ääripäähän :headwall:

Onnea sulle jatkoon! :heart:
 

Yhteistyössä