Hakutulokset

  1. W

    ***Epäsäännöllisen kierron piinaamat***

    :attn: Vieläkö tämä ketju on hengissä?
  2. W

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Täälläkin odotellaan yhä... kp 32, ennen viikonloppua pitäis koittaa testata jollain herkällä testillä, mut se voi vielä olla liian aikaista... mut alkuviikosta sit viimeistään tarttis olla tilanne tiedossa.. :)
  3. W

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    Täällä olisi vielä yksi yrittäjä ketjuun mukaan. Yritys on aloitettu heinäkuussa ja nyt on siis toinen yrityskierto menossa. Alla tiedot. wind...kp30/35-41...yk2....ensimmäisestä haaveillaan
  4. W

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

    Täällähän näyttää pian olevan monella testausaika.. :) Itsellä kierto on taas varmaan pidempi eli mulle voisi ehkä päivittää tuohon listaan kierton pituudeksi 36-41, on ehkä todenmukaisempi...
  5. W

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

    Joko Katarinaa uskaltaa onnitella.. :) Itsellä kp 16/30-40 eikä mitään oireita mihinkään... eli siis oviksestakaan ei ole siis mitään hajua onko ollut vai ei... No eipä auta kuin odotella, koska ovistestejä ei ainakaan vielä halua käyttää... Plussatuulia kaikille!!
  6. W

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    jep, tiedot meni oikein. Kiitos kun päivitit noin nopeasti! =)
  7. W

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Mäkin varmaan kuulun tähän joukkoon.. eli toinen yrityskierto menossa kp 3/30-40 ja ensimmäistä toivotaan.
  8. W

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

    kp 3/30-40. Oli kyllä kerrankin kiva asia että menkat alkoi, koska tiesin etten raskaana ole (pari testiä tehtynä) joten oli vaan kiva yllätys kun aloin jo pelätä että kierto menee todella pitkäksi.. Tämän jälkeen tietty menkat vois jo jäädä tulematta ;) Näin erään tuttuni viikonloppuna ja...
  9. W

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

    jippii, täällä kp2/30-40?. eli toiseen yrityskiertoon mennään. Pitäisköhän nyt oikein tilata ovitikkuja että vois kokeillä että mahdanko ollenkaan ovuloida.. hmm. :whistle:
  10. W

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

    Tervehdys kaikille, mäkin ilmoittaudun uutena haaveilijana mukaan, olen 29v ja samoin mies. Pillereitä syöty suunnilleen 10 vuotta ja nyt ne jäi pois kesäkuussa. Hormononit näköjään sekoittaneet kropan kokonaan koska ekaa yrityskiertoa mennään ja kp 39 menossa (ja menkkoja ei näy ei kuulu)..
  11. W

    Kokemuksia eri e-pillereistä kaivataan

    Mulla ollut Femoden 10 vuotta ja mitään huonoja puolia en ole löytänyt, nyt juuri tosin itse lopetin koska vauvaa toivotaan. =)

Yhteistyössä