Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

buffo ja päppä :hug: tädistä.

Täällä on ihan pirun kylmä aamu!! Vain 4 astetta mittarissa! Pitääkö tässä kaivaa talvivaatteet esille kun viime viikolla sai pitää vielä shortseja?? Outoa on, ilmatilojen muutos...
Omaan napaan ei mitään.. tänä aamuna ei oo paha olo, niin kuin eilen.. eli krapulahan se mulla vielä eilen oli. Harvoin kun juhlii niin ei paljo tarttee... Tosin vatsa on löysällä..


näistä onkin sitten mukava toivottaa teille hauskaa tiistaita!!!

:wave:
 
Tiistai!
Tiistai 28.8.2007

*Esikoisesta Haaveilevat*

Diarmuid.............kp. 3/30-35......................yk.3
Tinttara84............kp. 11/16-29...................yk. 54
Tähtisilmä79.........kp. 14/36........................yk. 7
Rhino...................kp. 15/27-28...................yk. 3
Hilipati..................kp. 18/27-35...................yk. 5
Sydänkäpynen......kp. 18/30........................yk. 2
Kylli-täti................kp. 19/25-29..................yk. 6
Suikale..................kp. 19/26-29..................yk. 4
nea85...................kp. 20/28.......................yk. 3
katrinainen.............kp. 21/28-31.................yk. 2
mouku80..............kp. 23/23-40..................yk. 4
Kaa.......................kp. 23/28......................yk. 1
rina82...................kp. 23/??.......................yk. 28
wind.....................kp. 30/30-40..................yk. 2
piksu....................kp. 35/28-29..................yk. 3
gataa...................kp. 39/(24)31-39.............yk. 6
Bumba................kp. 53/31-34 ...................yk. 3

* Toista toivovat *

buffo....................kp. 2/30..............................yk. 9
Pixie.....................kp. 19/24...........................yk. 3
Caffee81...............kp. 19/28...........................yk. 6
äippä67.................kp. 19/28-32.....................yk. 8
Vilinäiti..................kp. 20/36..........................yk. 16
balou....................kp. 21/19...........................yk. 1
weiss....................kp. 21/27-30......................yk. 3
miiskamuuska........kp. 21/28...........................yk. 1
sinuhe..................kp. 25/27............................yk. 2
Summer81............kp. 26/28............................yk. 3
Äityli -84...............kp. 28/31-40......................yk. 12
Poni06..................kp. 35/28-39.......................yk. 2
Venla-05...............kp. 37/30............................yk. 2
Hilbert..................kp. 37/?...............................yk. 1
Äippä2006............kp. 40/28.............................yk. 1

* Kolmatta kaipailevat *

Red Dragon...........kp. 9/34..............................yk. 3
Carla.....................kp. 14/25-28.......................yk. 3
aurinkoenergiaa.....kp. 16/28............................yk. 7
singa....................kp. 23/28-34........................yk. 3
jane70..................kp. 49/28.............................yk. 1
khalawah..............kp. 57/28.............................yk. 1


* Neljättä toivovat *

Päppä...................kp. 2/27-30.......................yk. 6
pikkumyy42..........kp. 17/28...........................yk. 2
äiti-1966...............kp. 27/26-30.....................yk. 6

*Viidennestä Haaveilevat*

mymmy myy........kp. 12/??............................yk. 3


*Haamuilijat*


* Plussanneet *

iida83..................................................................... ........12/07
Pikkueppu, Afu-82..........................................................01/ 08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva,
nipsuli, hannipupu..........................................................02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda.......................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus,
Emminmamma, Nenya.....................................................03/08
mussu81, Joanna, Aina-Ilona, rakastava äiti, Mavi,
siksakki, pipar, Heikko-Peikko, Jopa73, Ellen83, pikkuvaemo,
MOLLAKKA, juuri, Tinkatar...............................................04 /08

 
Oli kyllä tosiaan kylmä aamu.. Viime viikolla sai töihin lähteä t-paidassa ja nyt oli sitten varustauduttava vähän runsaammalla vaatetuksella...
Johtuukohan palstan hiljaisuus siitä, kun monella on täti kadoksissa, en tiedä... itse ainakin käyn täällä lueskelemassa pitkin päivää, mutta jotenkin ei jaksa kirjoitella, kun itsellä ei mitään tapahdu... pikkasenko tuijotan omaa ).( :eek: No joo...
Aivan ihanaa on kuitenkin ollut lukea plussanneista ja kaikille joille täti on tullut :hug: . Ei muuta kuin greippimehua kitusiin ja pupuileen!
meillä on tulevana viikonloppuna isännän firman isot pippalot ja sitten siitä parin viikon päästä taas pippalointia. Kaippa sitä voi vähän juhlia, kun negaa testit näyttää.. Jos sais vaikka jotain muuta ajateltavaa :|
Joops, taidanpa keskittyä vähäksi aikaa työntekoon, niin en ole täällä möllöttämässä :x
 
Huomenta!
Kyllähän hiukan vilpoisaa oli lähteä pyöräilemään, mutta siitä se sitten lämpeni :D .

Itselläni on ainakin niin, että kun kierto on vasta alussa, ni ei tuu pahemmin kirjoiteltua.. Ja on kiire. Mutta päivittäin käyn lueskelemassa.

Itsellä on ihan mieletön väsymys.. Kunpa ei tarviis aina herätä niin aikasin..
 
vaan kaikille, oon kyllä lukenu teidän juttuja, mutta en ole kirjoitellu ku ei oo ollu mitään kertomista...

Mulla ja mun miehellä alkoi eilen loma(mulla 4vkoa ja miehellä 2vkoa), ja ollaan kyllä pupuiltu oviksesta riippumatta, ku mun ovis olisi pitäny loppua La tai Su, mutta tuntuu siltä että se edelleen jatkuu...eli en sitte jaksanu rupee ajatteleen et onko ovista ollu ollenkaan ku on aivan sama fiilis kun mulla yleensä on oviksen aikana...ja halut ollu ihan siis jaa-a, en voi sanoin kuvailla :LOL:

Noh eipä tässä oikein muuta...to-pe minä olen työporukan kanssa hesassa virkistys-reissulla, käydään serenas ja lintsillä... =)

Plussa tuulia :whistle: ....testaan kyllä ennen ko. reissua...pakko ettei sielä sitten vaivaa päätä...
 
Tännepäin ei mittää uutta. Ukko lähti nyt viikoksi työhommiin niin että jos se ovis on nyt sit myöhemmin niin eipä mahda sit mitään :( Toivotaan kovasti, että tästä kierrosta tärppäis monella niin päästäs sit porukalla odottajien puolelle :p
 
Huomenta vaan! Kiva kuulla monien kuulumisia, jotka ei oo ihan päivittäin kirjoitellu (ja tietty myös ahkampienkin ;) ).

Mulla on ollu nyt pari päivää vatsa turvoksissa, en tiedä mistä johtuu. Yleensä ei oo ollu mielestäni tässä vaiheessa kiertoa. Mut ehkä oon vaan syöny jotenkin huonosti...
 
Huomenta!

Maha jatkaa juilimistaan... Tuntuu ihan siltä, että supistelisi. Ja täällä myös palellaan, mutta luulisin sen johtuvan siitä, että ulkona lämpötila laski ihan pirusti yhtäkkiä. Vähemmästäki tulee vilu.

Pms-finnit ilmestyi eilen, joten eiköhän se täti kurvaa paikalle viikonloppuna. Olin eilen ukon kimpussa niin innolla, että tuo kysyi ovuloinko. Mietin ihan samaa... Jotain limojakin tuli, mutta niin oli sillon alkukierrossakin kun kuvittelin ovuloivani. Perhana. Luteaalivaihe on taas ihan liian lyhyt jos nyt vasta on ovis. Mä epäilen etten tuu nyt kyllä raskaaks ilman jotain lääkeapuja.

Red: Kaksoset hedelmöittyy silleen, että saman kierron aikana irtookin 2 munasolua, joista molemmat hedelmöittyy. Silleen tulee tavalliset kaksoset, joilla ei oo samat geenit. Jotka ei oo siis identtiset. Identtiset kaksoset tulee yhdestä hedelmöittyneestä munasolusta, joka jostain syystä jakautuu kahtia ihan alussa. Tahtois kaksoset, mut kun siihen ei oiken voi vaikuttaa! Harmi. Mutta sais nyt ees yhden... :headwall:
 
Moikat pitkästä aikaa!Ei vaan oo kerinny käymään täällä!Noh,nytpä näköjään kp:t jo sen verran että pitäs hypätä ukon kera vällyihin :p Toissapäivänä vähä jo harjoteltiin,mutta tänään pitäis saada mies innostumaan.Tuntuukin jo ovis-nippailuja oikeella puolella.Oon tässä viime aikoina laittanu merkille,että tunnen oviksen joka kierrossa oikeella puolella?!En edes muista millon viimeks ois vasemmalla tuntunu?Voiko se sit heijastua toiselle puolelle voimakkaammin,eikä sitä sitten oikeastaan tiedä kummalla puolella se oikeesti tapahtuu?Eikai sentään?Silloin kun kävi munatorvienaukioloultrassa,niin vasemmassa torvessa oli pieni tukos,joka silloin aukes,mutta oiskohan se voinu tulla uudestaan?Mutta eikös oviksen pitäis tapahtua joka toinen kierto toisesta ja joka toinen kierto toisesta munasarjasta?Mulla on jo monta kiertoo siis tuntunu vain oikealla..Omituista?

Pupuilu intoa,ovisplussia,ja raskausplussia kaikille!! :heart:
 
Älä vaivu epätoivoon carla! Vaikka turhauttavaahan tämä välillä on. Eilen olin toiveikas et tärppi olis käyny, tänään taas tuntuu ettei varmasti ole. Ja nää on kaiken lisäks pelkkiä tuntemuksia vailla todellisuuspohjaa.. Kaverini oli tullu heti ekasta yrityskierrosta raskaaksi. Kumpa seuraisimme kaikki pian perässä!

Öitä.
 
eli tänään tein viimeisen ovulaatiotestin.. kertaakaan en positiivista tulosta saanu eli en sit ovuloinu tässä kierrossa. kerranki ku tuli ukin kans touhuttua joka toinen päivä kahden viikon ajan..

elä carla luovuta.. yritetään vaan kaikki ottaa rauhallisemmin ens kierto.. ärsyttää ku lupasin itselleni että en ala hössöttämään tän vauva asin kans ja nyt kuitenki hössötän.. oli ukon kans puhe että tulee jos on tullakseen ja mulla on hirveet kierrokset päällä ja masennus kun en nyt ovuloi.. eihän kaikki välttämättä ovuloi joka kuukausi.. saisin jo rauhoittua.. mut tsemppiä muille!!
 
eli tänään tein viimeisen ovulaatiotestin.. kertaakaan en positiivista tulosta saanu eli en sit ovuloinu tässä kierrossa. kerranki ku tuli ukin kans touhuttua joka toinen päivä kahden viikon ajan..

elä carla luovuta.. yritetään vaan kaikki ottaa rauhallisemmin ens kierto.. ärsyttää ku lupasin itselleni että en ala hössöttämään tän vauva asin kans ja nyt kuitenki hössötän.. oli ukon kans puhe että tulee jos on tullakseen ja mulla on hirveet kierrokset päällä ja masennus kun en nyt ovuloi.. eihän kaikki välttämättä ovuloi joka kuukausi.. saisin jo rauhoittua.. mut tsemppiä muille!!
 
Bumba, onpa oudon pitkä kierto! Ehkä se täti sit vaan tosiaan unohti viimeksi poiketa. Ei se O-testi varmaanka turhaan plussaa näytä, joten käyttäkää nyt tilasuus hyväksi! =)

Tinttara84 niinhän se on, että ovulaatio tapahtuu vuoroin oikeasta ja vuoroin vasemmasta munasarjasta. Ja sitä kun nea85 stressaa ovuloimattomuutta, niin voihan se tosiaan olla, että joka toinen kierto munasolu irtoaa ja joka toinen ei. Ja kai mun käsittääkseni on ihan normaalia että ei aina ovulaatiota tapahdu. Joten älä nea sinäkään vaivu epätoivoon!

Missähän Rhea piileksii, ja Papagena?? Ei oo pitkään aikaan täälä käynyt kuulumisia kertomassa. :/ Odottajien puolelle on muuten perustettu jo toukokuisten pino! :p
 
Keskiviikko 29.8.2007

*Esikoisesta Haaveilevat*

Diarmuid..............kp. 4/30-35......................yk.3
Tinttara84............kp. 12/16-29...................yk. 54
Tähtisilmä79.........kp. 15/36........................yk. 7
Rhino...................kp. 16/27-28...................yk. 3
Hilipati..................kp. 19/27-35...................yk. 5
Sydänkäpynen......kp. 19/30........................yk. 2
Kylli-täti................kp. 20/25-29..................yk. 6
Suikale..................kp. 20/26-29..................yk. 4
nea85...................kp. 21/28.......................yk. 3
katrinainen.............kp. 22/28-31.................yk. 2
mouku80..............kp. 24/23-40..................yk. 4
Kaa.......................kp. 24/28......................yk. 1
rina82...................kp. 24/??.......................yk. 28
wind.....................kp. 31/30-40..................yk. 2
piksu....................kp. 36/28-29..................yk. 3
gataa...................kp. 40/(24)31-39.............yk. 6
Bumba................kp. 54/31-34 ...................yk. 3

* Toista toivovat *

buffo....................kp. 3/30..............................yk. 9
Pixie.....................kp. 20/24...........................yk. 3
Caffee81...............kp. 20/28...........................yk. 6
äippä67.................kp. 20/28-32.....................yk. 8
Vilinäiti..................kp. 21/36..........................yk. 16
balou....................kp. 22/19...........................yk. 1
weiss....................kp. 22/27-30......................yk. 3
miiskamuuska........kp. 22/28...........................yk. 1
sinuhe..................kp. 26/27............................yk. 2
Summer81............kp. 27/28............................yk. 3
Äityli -84...............kp. 29/31-40......................yk. 12
Poni06..................kp. 36/28-39.......................yk. 2
Venla-05...............kp. 38/30............................yk. 2
Hilbert..................kp. 38/?...............................yk. 1
Äippä2006............kp. 41/28.............................yk. 1

* Kolmatta kaipailevat *

Red Dragon...........kp. 10/34..............................yk. 3
Carla.....................kp. 15/25-28.......................yk. 3
aurinkoenergiaa.....kp. 17/28............................yk. 7
singa....................kp. 24/28-34........................yk. 3
jane70..................kp. 50/28.............................yk. 1
khalawah..............kp. 58/28.............................yk. 1


* Neljättä toivovat *

Päppä...................kp. 3/27-30.......................yk. 6
pikkumyy42..........kp. 18/28...........................yk. 2
äiti-1966...............kp. 28/26-30.....................yk. 6

*Viidennestä Haaveilevat*

mymmy myy........kp. 13/??............................yk. 3


*Haamuilijat*

* Plussanneet *

iida83.............................................................................12/07
Pikkueppu, Afu-82..........................................................01/ 08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva,
nipsuli, hannipupu..........................................................02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda.......................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus,
Emminmamma, Nenya.....................................................03/08
mussu81, Joanna, Aina-Ilona, rakastava äiti, Mavi,
siksakki, pipar, Heikko-Peikko, Jopa73, Ellen83, pikkuvaemo,
MOLLAKKA, juuri, Tinkatar...............................................04 /08

 
Päivityksestä taas, mitä sydänkäpyselle kuuluu kun melkein samoja päiviä elellään? =) --Täällä vaan odotellaan, mitä tuleman pitää..menis vaan pvt nopsaan ja kyllä ne meneekin, kun töiden jälkeen aina väsy ja nukkumaan jo viim 22.00 =)

Moikka kaikille ja ihanaa keskiviikkopäivää kaikille haaveilijoille ja plussanneille paljon, paljon onnea! :flower:

Heippa =) , :wave:
 
pikkumyy42, täällä kanss odotellaan...ja lomaillaan...hih, tänään käyn apteekista ostaas yhden testin ja testaan huomen aamulla, kun me mennään sinne virkistys reissulle työporukan kanssa, ni ei tartte jännittää siel...hih..

Ei kyllä oikein tunnu että olis tärpänny, alavatsaa edelleen nippailee...mutta niin se on tehny ennenki, aina menkkoihin asti, blääh
 
Täälläkin odotellaan yhä...
kp 32, ennen viikonloppua pitäis koittaa testata jollain herkällä testillä, mut se voi vielä olla liian aikaista... mut alkuviikosta sit viimeistään tarttis olla tilanne tiedossa.. :)
 
Aikapas menee nopeasti, kun mulla on jo kp 20! Tais ovulaatio olla eilen, sillä ainakin sellaiset limat tuli että huh huh...(teitä varmaan kiinnostaa ihan liikaa, mut kerronpa kuiteskin). No, onneksi tuli puuhailtua maanantaina ennen ukon työreissulle lähtöä. Harmittaa vaan, kun ovis sit tulikin niin myöhään, ettei voinu "tärppiaikaan" touhuta :/
 
Huomenta! Monilla jännät paikat, testionnea! Rhino: vaikea sanoa mistä oli kyse. Olisiko se voinut vasta olla ovulaatio? Tai jos ovulaatio olisi ollut jo poikkeuksellisen aikaisin ja nyt olisi hyviä uutisia tulossa? Heh, en tiedä, parempi kai olla nostattamatta liikaa toiveita. ;)
 
Kiitokset päivityksestä! :flower:
Tänä aamuna aloitin sitten sen Clomi-kuurin, pikkasen jännitti mitä oireita se pukkaa päälle, mut vielä ei ole ollut mitään erikoista. Vähän olo on uninen, mut se saattaa johtua siitä kun tuli illalla valvottua lähes kahteen asti ja pää tuntuu olevan jumissa,aavistus jomotusta joka sekin voi johtua valvomisesta tai sit olen nukkunut huonossa asennossa ja on vaan niskat jumissa, ota ja tiedä.
Toivotaan, että nyt sitten jo tärppi tulisi ja saisimme terveen vauvan ja sen jälkeen taitaa lapsi lukumme olla täysi, tosin vannomatta paras, mutta kyllä neljä olis ihan hyvä luku...tosin onhan tässä pieni riski saada kaksoset ja miehen suvussakin on sitä taipumusta ollut.
Se uutinen olisikin sitten kyllä aika pysäyttävä... Pitäis varmaan hetki sulatella.
Terkut kaikille :wave:
 
En tiedä Rhino kiinnostaako sua yhtään, mutta mulla oli keväällä kahdessa kierrossa niin kovat ovulaatiokivut, että meinasi taju mennä. Siis ihan oikeesti menasin pyörtyä sillon monta kertaa ja se oli kamalaa ja peläytti. Kävin sen jälkeen gynellä, joka totesi, että ovulaatio se todennäköisesti oli.

päppä oletko aikaisemmissa raskauksissa syönyt clomeja? Tai siis raskautta yrittäessä.

wind johan se plussa voi alkuviikosta näyttäytyä, toivotaan! =)
 

Yhteistyössä