Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Hilipati, mulla valkovuodon määrä lisääntyi hurjasti tärpin jälkeen. Tai no silloinhan en vielä tiennyt tärpänneeni, mutta... ;) Ja mukavilta kuulostaa nuo sinun haikara-tarinat myös, joten peukkuja nyt hurjasti pystyyn kaikki Hilipatin puolesta ja hurjat plussatuulahdukset sinne!! Kp:t sillä mallilla että viikon päästä on jo hyvinki jännää! =)
 
Muakin alkoi kiinnostamaan nuo oireet ennen plussausta. Kauheasta nipistelee masussa koko ajan ja nyt on kaksi vuorokautta tuntunut silta, etta tati tulee mutta mitaan ei ole kuulunut. Vain minimaalisen vahan paperivuotoa, joka tosin melko kirkasta (huono merkki?). Mulla on tanaan kaytossa vain ulkomaalainen nappis, siksi ei siis tietyt kirjaimet nay.

Tuo huostaanottojuttu oli aivan hirvea. Kuinka kukaan voi tehda noin?

Ja oman miehen saa kylla tarvittaessa jopa lievalla vakivallalla raiskata =) .
 
Alkuperäinen kirjoittaja katrinainen:
Muakin alkoi kiinnostamaan nuo oireet ennen plussausta. Kauheasta nipistelee masussa koko ajan ja nyt on kaksi vuorokautta tuntunut silta, etta tati tulee mutta mitaan ei ole kuulunut. Vain minimaalisen vahan paperivuotoa, joka tosin melko kirkasta (huono merkki?). Mulla on tanaan kaytossa vain ulkomaalainen nappis, siksi ei siis tietyt kirjaimet nay.

Tuo huostaanottojuttu oli aivan hirvea. Kuinka kukaan voi tehda noin?

Ja oman miehen saa kylla tarvittaessa jopa lievalla vakivallalla raiskata =) .
Tuohon lisäten, että jos ei ukolta noita haluja pikku hiljaa ala löytyä.. Niin minä rupean niin ilkeäksi, että etsin kunnon köyttä ja sidon kädet sängyn päätyihin ja sitten pitäisi minne sidon jalat siksi aikaa..

Ja "raiskaan" sit toisen noin. Pitää härnätä oikein pitkään..

Mutta kukas lapset ottais six aikaa hoitoon


 
Alkuperäinen kirjoittaja Papagena:
Hilipati, mulla valkovuodon määrä lisääntyi hurjasti tärpin jälkeen. Tai no silloinhan en vielä tiennyt tärpänneeni, mutta... ;) Ja mukavilta kuulostaa nuo sinun haikara-tarinat myös, joten peukkuja nyt hurjasti pystyyn kaikki Hilipatin puolesta ja hurjat plussatuulahdukset sinne!! Kp:t sillä mallilla että viikon päästä on jo hyvinki jännää! =)
Kiitos Papagena!! :D Jotenkin tärppiolo kyllä nyt on..maha ollut tänään kipeä, vihlaisuja, särkyjä. Sit on se maaginen päivämäärä, 16.4. joka kummittelee joka paikassa. Sehän oli sen Ennustaja-Ellin huuhaa ennustus, mutta tosiaan jos nyt tärppäis niin LA olis se 16.4. Jännää, jännää... =) Eli kuten mun tekstistä nyt voi päätellä, tipahdan varmaan lujaa pilvilinnoista kun täti kurvaa paikalle tai nega paukahtaa ruutuun. No, toivossa on hyvä elää.. ;)

Muutamalla alkaa olla kp:t aika hyvällä mallilla! mouku80:lla, jopa73:lla ja khalawahilla näköjään jännät päivät käsillä. Mitähän heille kaikille kuuluu!?

katrinainen sullahan aikaisin täti tunkee paikalle jos sitä on! Itse asiassa mullakin oli eilen sellasta menkkamaista särkyä jonkin aikaa, tänään ei oo ollut. Jospa me vaikka kumpikin tästä plussattais, jos oliskin siitä oire!? =)

Voih, mä oon nyt aivan liian optimistinen... :ashamed:
 
weiss
Terveisiä marjapuskien seasta! Nyt on talveks mehua ja selkä aivan pask.. Että raivostuttaa nuo huostaanotto jutut! Sellaset lapsia saa, joilla ei rakkautta riitä ja sellaiset ei, joille sen sydämestään sois! Enkä enää itekkään tiiä, pää hajoo miettiessä oviksia ja limoja ja lämpöjä ja... Taitaa olla vaan vitutus päöivä muutenkin. :kieh: .. luulin, et ovis olis jo ollu, mutta en enää tiiä, limoja on ja taas ei ole, menkkamaisia oloja on ollu pari päivää, vaikka tätin pitäs tulla vasta parin viikon päästä. Oon kyl lukenu, et ehkäsyn lopettamisen jälkeen saattaa esiintyy myös yli lyhyitä kiertoja ja ovis voi olla jo kuukautisten kanssa päällekäin, silloinhan ei limoja huomaa.. No, ehkä huomena on parempi päivä, kun vähä nukkuu..
 
iltaa! nyt voin oikeesti vähän perehtyä näihin viesteihin...
nauroin makiasti ku oli tuo ukon raiskausjuttu :LOL: :LOL:
Mie teen sillein jos ei ala ukkoo kuulumaan vällyjen väliin, Otan kaapista värinä-dildon ja alan surruttelee pitkin reittäni..johan saa ukon kipittään makkariin... :LOL:
 
onnittelut suuresti plussanneille :flower: :flower:

Täällä joku jo kyselikin, itse vasta tänään huomasin että kiertopäivät on noin kivalla mallilla, ei tosin ole yhtään semmonen olo että ois tärpänny. Tosin omituisia vihlaisuja on ollut tuolla alapäässä, tiedä sitten mistä johtuu.. Pitää vissiin myöhemmin tutkailla tuota kohdunnipukkaa, luulis että ois jo tässä vaiheessa ois jo pehmennyt..?

Pitää näköjään selata pari sivua taaksepäin, aika on mennyt kokonaan töissä ja tänään käytiin Ikeassa, oli muuten ihania vauvajuttuja :whistle: :whistle: Mutta en ostanu mitään sellasta, pois se minusta :D :xmas:
 
khalawah Kuulostaa ihan alkuraskauden kivuilta.
Mulla ainaki niitä tuli kun esikoista odotin.
Toivotaan parasta :heart:

Päättelin noita omia tuntemuksiani että olisko nyt sitten ovis? Vaikka nyt on kp11..
Kaikkia varmaan kiinostaa ihan sikana, mutta mies meinas että nyt parina päivänä maistunu eriltä :LOL: :kieh:
 
Plussatuulia kaikille joilla alkaa olla päivät täynnä :heart:
Kiva jännäillä muiden puolesta, kun omassa kierrossa niin tylsä vaihe menossa. No täti ymmärsi häipyä ja toivottavasti nyt pidemmäksi aikaa :) . Ukko oli siitä myös kovin hyvillää :). Toivottavasti into säilyy.
 
Hilipati Nyt vaan sormet ristiin, että plussattaisiin. Luulen kyllä, että se täti perhana oikeasti porhaltaa mulla ihaan väärään aikaan paikalle. Tänään tuli muuten jotain ruskehtavaa vuotoa ihan vähän. Vieläkin odottelen, että kohta sitä vuotoa tulee ihan kunnolla ja joudun seuraavan kierron puolelle. Toisaalta tätä alkaako eikö ala-oloa on nyt kestänyt jonkin aikaa. Mutta pidän peukkuja pystyssä kaikille, joilla saattaisi tärpätä. Ja Hilipati, jännäilen täällä vahvasti puolestasi. mulla on kyllä semmoinen tunne, että täällä useampikin plussaa tästä kierrosta.

Plussatuulia siis kaikille! :hug: :heart:
 
Tiistai 31.7.2007

*Esikoisesta haaveilevat *


wind......................kp. 3/30-40...............................yk. 2
Tinkatar.................kp. 4/28.................................. yk. 1
piksu.....................kp. 7/28/29.............................yk. 3
juuri......................kp. 8/28-30.............................yk. 3
Tinttara84.............kp. 9/16-29.............................yk. 53
gataa....................kp. 11/(24)31-39.......................yk. 6
sh07......................kp. 12/28................................. yk. 5
Suikale..................kp. 17/29.................................yk. 3
Kylli-täti.................kp. 17/25-29............................yk. 5
Diarmuid................kp. 17/35-40............................yk.2
Sydänkäpynen......kp.19/24-28.............................yk. 1
nea85...................kp. 19/40..................................yk. 2
Hilipati.................. kp. 21/27-35............................ yk. 4
Tähtisilmä79..........kp. 21/31-33............................ yk. 6
Bumba...................kp. 25/31-34 ........................... yk. 3
katrinainen............kp. 25/28-31............................ yk. 1
mouku80.............. kp. 35/24-39.............................yk. 3


* Toista toivovat *

weiss....................kp 19/30................................yk. 2
Poni06..................kp 7/28-39............................yk. 2
Hilbert..................kp. 9/?...................................yk. 1
Venla-05...............kp 8/30.................................yk. 2
Äippä2006..............kp. 12/28..............................yk. 1
Pixie......................kp 14/32.................................yk. 2
Ellen83..................kp 17/26...............................yk. 4
Caffee81...............kp. 19/26-28.........................yk. 5
äippä67.................kp. 20/28-32.........................yk. 7
sinuhe..................kp. 24/21-31..........................yk. 1
Heikko-Peikko.........kp. 25/35 (35-45)................yk. 2
Summer81.............kp 26/28-30..........................yk. 2
Vilinäiti.................kp. 27/29...............................yk. 15
Äityli -84...............kp. 30/34-40.........................yk. 11
Aina-Ilona.............kp. 30/29..............................yk. 5
Jopa73.................kp. 47/26 (23-38)...................yk. ?
Nenya..................kp. 55/41................................yk. 0


* Kolmatta kaipailevat *

Carla....................kp. 13/25-28.........................yk. 2
Red Dragon..........kp. 14/21..............................yk. 2
aurinkoenergiaa...kp. 14/28..............................yk. 6
jane70..................kp. 21/28..............................yk. 1
khalawah..............kp. 29/28.............................yk. 1


* Neljättä toivovat *



pikkumyy42..........kp. 15/28-30.............................yk. 1
äiti-1966...............kp. 24/28-30.............................yk. 5
Päppä...................kp. 25/26-30.............................yk. 4


* Haamuilijat *

* Plussanneet *

iida83 ........................................................................... 12/07
Pikkueppu, Afu-82............................................................01/08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu.....02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda.............................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus, Emminmamma................................................................. 03/08
mussu81, Joanna.............................................................04/08
rakastava äiti...................................................................??/08
 
Red Dragon, meinasin alkaa päivittää listaa, mutta huomasin että olit eilenkin aikaisin liikkeellä. Päättelin siis siitä että päivitys ehkä on jo meneillään, kuten olikin. Kiitos taas. =)

Enpä tiiä..tulikohan liian aikaisin liputettua plussan puolesta. Tänään vähän sellainen olo. Pinna kireellä, kaikki ärsyttää. Limaa kyllä aamulla taas tuli, KN eilen illalla kova ja kiinni, hieman menkkamaista särkyä alapäässä ja vähän vatsakipua alavatsalla. Siinä tämän hetkiset tuntemukset.

khalawahilla tosiaan kuulostaa hyvältä oireet ja päivätkin näyttää siltä! Toivottavasti olis kolmonen matkassa =)

katrinainen koitetaan pitää toivonkipinää yllä! :hug:

Mitähän Emminmammalle kuuluu! Olis mukavaa kuulla vointeja ym. :wave:
 
Voi että näitä ilmoja |O Ei huvita kyllä mikään -siis kirjaimellisesti :ashamed: ! Eilen kuukahdin aivan täysin illalla, en edes jaksanut ajatella mitään pupuilua (huolestuttavaa). No, täytyy kerätä voimia, täytyy varmaan pistää urakaksi torstaina, ennenkuin isäntä lähtee sinne Jyskyn ralleihin viikonlopuksi -oviksen kun pitäisi olla viikonloppuna.. sitten taas kun isäntä tulee sunnuntaina kotiin, niin... :whistle:

Tuli eilen mieleen, kun esikoista yritettiin (meni 8 kk), niin kun sitten vihdoista ja viimein tätiä ei kuulunut ja tein raskaustestin, niin se oli isännän syntymäpäivä! Oli mies mieluissaan lahjastaan silloin :D

Nyt on pakko jatkaa hommia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hilipati:
Red Dragon, meinasin alkaa päivittää listaa, mutta huomasin että olit eilenkin aikaisin liikkeellä. Päättelin siis siitä että päivitys ehkä on jo meneillään, kuten olikin. Kiitos taas. =)

Enpä tiiä..tulikohan liian aikaisin liputettua plussan puolesta. Tänään vähän sellainen olo. Pinna kireellä, kaikki ärsyttää. Limaa kyllä aamulla taas tuli, KN eilen illalla kova ja kiinni, hieman menkkamaista särkyä alapäässä ja vähän vatsakipua alavatsalla. Siinä tämän hetkiset tuntemukset.




Mullakin on kyllä olot vaihdellut päivä päivältä, joten eipä kai mitään perustilaa tässä odotustilassa ole. =) Tänään tuli taas muutama tippa sitä rusehtavaa vuotoa aamulla herätessä. :eek:
Mitä ihmettä tämä nyt oikein on?
 
Heips, täälläkin ollaan kovasti jo jännäilemässä, kuin tämän kierron kanssa kävi...tosin tämä oli pitkästä aikaa ensimmäinen kierto, että en tuntenut kipua oviksen aikoihin...yleensä on niin kipeä että ei pysty nopeita liikkeitä tekemään ja nyt ei sitten mitään moista...rupee jo oikeen huolestuttaan missä vika...kyllä ovis kaiken järjen mukaan on pitänyt jo mennä...

Noh onneks on se gyne parin viikonpäästä tai tietysti toivon, että huomaisin raskautuneeni ennen sitä.... ;)

Tsemiä kaikille! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
iltaa! nyt voin oikeesti vähän perehtyä näihin viesteihin...
nauroin makiasti ku oli tuo ukon raiskausjuttu :LOL: :LOL:
Mie teen sillein jos ei ala ukkoo kuulumaan vällyjen väliin, Otan kaapista värinä-dildon ja alan surruttelee pitkin reittäni..johan saa ukon kipittään makkariin... :LOL:

Ei onnistu meillä noin.. Ei ukko pistä huomioon ollenkaan..
Mut kyl mie viel kokeilen tuota sitomishommaa..

Itsellä koskee tällä hetkellä ihanasti päähän.. Ja eilen tuntui, että eikai jo nyt ala menkat, ku alavatsaan koski välillä.
 
Hilipati mulla on ollut molemmissa aiemmissa raskauksissa just tuollasia kipuja ja menkkamaista oloa aluksi, ihan hyvältä kuulostaa :D

Omaa napaa. Ei vieläkään tuntemuksia puoleen tai toiseen, luulen että pillereiden vuoksi kierto sekaisin tms. Jonkun verran edelleen niitä vihlaisuja alapäässä, siis ei mahassa vaan siellä itsessään :D tosi mielenkiintoista. Kohdunnipukka kiinni ja takana. Pitää varmaan tänään hakea varmuuden vuoksi testi, jos vaikka uskaltais kohta testata. Ei kyllä oo paljon oireita, minkä vuoksi epäilenkin negaa.

tervetuloa wind ja toivotaan niitä plussia kaikille :) :)
 

Yhteistyössä