Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Hilipati mulla oviksen aikaan kipeytyi rinnat, eikä se mennyt sen jälkeen ollenkaan ohi. Siitä silloin vähän uskalsinkin plussaa odottaa. Mutta nyt plussan jälkeen kipu on vaan kasvanut ja kasvanut ja kasvanut... epäilin jo tänään et mulla on joku nänni tulehdus tai vastaava. Mut tuskin kai sentään... ehkä tää jossain vaiheessa vähän helpottaa =)
Ja kovasti kuulostaa sun oireet hyvältä, toivottavasti ensi viikolla voit tulla ihan "oikeesti" tonne huhti-hippuihin =)
 
Mullakin on joskus oviksen aikaan kipeytynyt rinnat kovasti, mutta nyt ei kyllä ole minkäänlaisia tuntemuksia ollut...ja muitakaan oireita ei ole ollut kuin tämä mahakipu... :|

No parin viikon "piina" on nyt edessä kun ootetaan taas sitä pettymyksen päivää kun täti tulee vierailemaan...hitsi että tää oottaminen on niin inhottavaa...

En hokannutkaan että mennään samoissa lukemissa Hilipatin kanssa :)

Toivottaan parasta ja pelätään pahinta, niinkai se menee--- ;)
 
Kävin pikaisesti lukemassa viestit ennen pehkuihin painumista. Ollaan kitattu seiniä koko ilta, joten olo on aika puhki :kieh:. Oli vain pakko kirjoittaa, et Hilipati sun oireet kuulostaa kyllä tosi hyviltä. Kovasti peukutan plussan puolesta. :wave:

 
Melkeen oksensin lenkille. Kyllä kaveri vähän katsoi ja kysyi, että etkai vaan pieniin päin. Iski itsellekin sellainen pieni toivon kipinä, että jos sittenkin. Tosin tuota merkillistä pikku vuotoa on tullut tänäänkin. Tätiä tai vauva-uutisia odotellessa. :ashamed:

Koskakohan uskaltaa testata?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Diarmuid:
Täälläkin haaveillaan kevätvauvasta. Josko vaikka saisi äitienpäiväksi nyytin :heart: Kp 17/35-40 Yk 2 ja ensimmäistä yritetään!
Toivottavasti tuli tiedot oikein =). Tarkistahan viel tarkasti ;). Kun näkyy tulevan aina välillä virheitä. Ku viel oon peukalo keskellä kämmentä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Jos joku korjais listaan kp 26 tilalle 27/29
Menkkaoireet ilmassa, alavatsaa nipistelee, veetuttaa, syöpötyttää.... :kieh:
Anteeksi, että olin laittanut tietosi väärin! :/ Mitenkähän se nyt noin.. Olinkohan aamulla hypännyt vahingossa siun yli :ashamed: .

Kunpa olis jo itsellä kierto niin pitkällä, että tietäisi alkaako menkat vai ei.
 

Keskiviikko 1.8.2007

*Esikoisesta haaveilevat *


wind......................kp. 3/30-40...............................yk. 2
Tinkatar.................kp. 5/28....................................yk. 1
piksu.....................kp. 8/28/29...............................yk. 3
juuri......................kp. 9/28-30...............................yk. 3
Tinttara84.............kp. 10/16-29.............................yk. 53
gataa....................kp. 12/(24)31-39......................yk. 6
sh07.....................kp. 13/28..................................yk. 5
Suikale..................kp. 18/29..................................yk. 3
Kylli-täti.................kp. 18/25-29............................yk. 5
Diarmuid................kp. 18/35-40............................yk.2
Sydänkäpynen......kp. 20/24-28.............................yk. 1
nea85....................kp. 20/40..................................yk. 2
Hilipati...................kp. 22/27-35.............................yk. 4
Tähtisilmä79..........kp. 22/31-33.............................yk. 6
Bumba...................kp. 26/31-34 ............................yk. 3
katrinainen............kp. 26/28-31.............................yk. 1
mouku80.............. kp. 36/24-39.............................yk. 3
Kaa......................kp. 1/?................................yk. Kohta Puolin :)


* Toista toivovat *

weiss...................kp. 20/30..............................yk. 2
Poni06.................kp. 8/28-39...........................yk. 2
Hilbert..................kp. 10/?................................yk. 1
Venla-05..............kp. 9/30................................yk. 2
Äippä2006...........kp. 13/28...............................yk. 1
Pixie.....................kp. 15/32..............................yk. 2
Ellen83.................kp. 18/26..............................yk. 4
Caffee81..............kp. 20/26-28.........................yk. 5
äippä67............... kp. 21/28-32.........................yk. 7
sinuhe..................kp. 25/21-31.........................yk. 1
Heikko-Peikko.......kp. 26/35 (35-45).................yk. 2
Summer81............kp. 27/28-30.........................yk. 2
Vilinäiti.................kp. 28/29...............................yk. 15
Äityli -84...............kp. 31/34-40.........................yk. 11
Aina-Ilona.............kp. 31/29..............................yk. 5
Jopa73.................kp. 48/26 (23-38)..................yk. ?


* Kolmatta kaipailevat *

Carla....................kp. 14/25-28.........................yk. 2
Red Dragon..........kp. 15/21..............................yk. 2
aurinkoenergiaa...kp. 15/28..............................yk. 6
jane70..................kp. 22/28..............................yk. 1
khalawah..............kp. 30/28.............................yk. 1


* Neljättä toivovat *


pikkumyy42..........kp. 16/28-30..........................yk. 1
äiti-1966...............kp. 25/28-30..........................yk. 5
Päppä...................kp. 1/26-30..........................yk. 5


* Haamuilijat *

* Plussanneet *

iida83 ....................................................................................12/07
Pikkueppu, Afu-82..................................................................01/08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu....02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda...............................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus, Emminmamma, Nenya.....................................................................................03/08
mussu81, Joanna....................................................................04/08
rakastava äiti..........................................................................??/08
 
Alkuperäinen kirjoittaja lemmenlaiva:
onko red dragon hoitanut pitkään tätä ketjua? eikös joku muu tän alunperin alottanut?
28.7.07 vasta ensimmäisen päivityksen tein.. Oonko mie tehnyt jotain väärin?! Jos jollain on jotain asiaa vastaan, ni kyl mie voin pakittaa tehtävästä.. Itsellä, kun ei ole mitään tekemistä ollut, niin olen ajatellut tehdä tuon listan päivityksen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
kiitos päivityksestä, joko olet dragon töissä ja menikös päänsärky jo ohitse? :flower:
Ole hyvä. En ihan vielä =). Kohta lähössä.
Päänsärky onnex meni ohi.. Kunhan ei taas tänään ala.. Sen verran mukavat urakat töissä.. Joihin pitäisi keskittyä 100%.. Mutta eilen onneksi kerettii tehä LVI:n urakat ennen kuin alkoi pahemmin koskee. Olin kuin toisella planeetalla.. :LOL:

Pitäis uskaltautua kokeilee akupunktioo, mut miten mie saan itseni varaa ajan..
 
eilen sitten oli ovis...en kyllä hokannu limoja, mutta kivut oli aivan järkyt!
simppojen kanssa tehty temppuja, mutta eilen sitten vaikka kuin olisin halunnu ni yhesti vaan sain...
mie en ymmärrä...ukko kyllä puhuu koko ajan että "tehdään" vauvaa mutta kun ovulaatio tulee niin..... sitten on tekosyitä miksei jaksa...
Itkin eilisen illan/alkuyön ku mies antoi kirjaimellisesti pakit! :'(
tuntuu että vaan silloin on jotain ku mies haluaa, mutta silloin ku mie ni ei! :'(

anteeksi vuodatus! :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
Red: Tännään on KESKIVIIKKO 1.8. :D
Meijän Poijan 3v.päivä! :D
Yritäpä nyt saada poika sanomaan ja näyttämään se 3v. ku kovasti väittää vastaan että hää on 2v. :LOL:
:LOL: :LOL:
Tuota kirjoittaessa koko ajan ajattelin, että keskiviikko.. Mutta sormet kirjoittaa ihan mitä haluaavat :whistle: .
Ja itsekin olen jo keskiviikossa, koska lupasivat, että viikkoon tulee uudet rillit.. Ja tänään tuli viikko täyteen.. Katsotaan saanko uudet lasit noutaa.

Paljon Onnea Pojalle! :flower:

 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
tai Dragon hierojalla, jos kävisit?..Itse kävin toukokuussa, auttoi tosi paljon,miulla niin jumissaniska-hartiat, ettei kääntynyt pää mihinkään..jasärki kovaa! :|
No mulla on muutaman kerran lukittunut niskat niin, että pää ei oo kääntynyt mihinkään.. Se ei tunnu yhtään kivalta.

Hieroja ois ihan kiva kanssa, mutta kuka haluis sen mulle kustantaa.. Akupunktioon pääsisin ihan tk:n päivystysmaksulla..

 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
eilen sitten oli ovis...en kyllä hokannu limoja, mutta kivut oli aivan järkyt!
simppojen kanssa tehty temppuja, mutta eilen sitten vaikka kuin olisin halunnu ni yhesti vaan sain...
mie en ymmärrä...ukko kyllä puhuu koko ajan että "tehdään" vauvaa mutta kun ovulaatio tulee niin..... sitten on tekosyitä miksei jaksa...
Itkin eilisen illan/alkuyön ku mies antoi kirjaimellisesti pakit! :'(
tuntuu että vaan silloin on jotain ku mies haluaa, mutta silloin ku mie ni ei! :'(

anteeksi vuodatus! :'(
Tänne saa vuodattaa! Ja hyvähän se on vain purkaa tunteitaan..
Ihan kuin minä oisin kirjoittanut tuon tekstin..
Mutta nyt on onnex oma mieheni vähän erilailla suhtautunut sänkypuuhiin.. Mutta ei se vieläkään niin usein halua kuin mitä minä itse haluaisin :whistle: ..
Ku hälle riittäisi kerta per viikko, ku o siihe tottunut..

 
moikka :wave:
tulin tänne kurkkiin, kuinka teillä menee ja onko plussatuulia liikenteessä... :)
itellä ollu samaa liikenteessä, kun Joannalla... eli rinnat välillä tosi kipeet..
viikko oviksen jälkeen se alko ja se olikin eka "oire" mistä epäilin raskaana olleeni... ja siitä sitten oliko 3-4päivää kun ekan haamun testiin sain..
etovaa oloo on jatkunu ainaki 2viikkoo ja ei meinaa millää helpottaa... vessanpönttöö en oo kertaakaa joutunu halailee, mut tosi ällö olo muuten... syömällä se tosin menee vähäks aikaa ohi...
parin tunnin välein pitää syyä, muute heti tulee huono olo...
ah tätä odottamisen iloa :LOL:
ens viikolla ma neuvola ja sitten ke ultra :D

äiskä äiskä ja taavi 7+5 :heart:

plussatuulia puhaltelen teille!!! :whistle:
 
Dragon ei hieroja kovin kallis ole.. mä käyn kans.. mulla menee nikamia myös pois paikaltaan ja sit oon tosi kipee.. oli ihan jatkuvat ja kovat päänsäryt joiden takia kävin lääkärissä.. lääkäri huolestui ja lähetti aivokuviin.. koko päivän siellä sit ootin ja pelkäsin (klo10-20) onneks ukko oli koko ajan vieressä.. ei sieltä onneksi mitään löytynyt, oli kyllä hirvein päivä kun yks hoitajakin pelotteli et saattoi jotain löytyä kun jouduin ihan varjoaineen kans pääkuvaan vielä.. kamalaa.. ois pitäny sekin hoitaja suunsa kiinni ni en ois niin pelännyt.. no niin siis hierojalla sit käyny ja ei pääkipuja enää oo.. tosissaa helpottanu.. suosittelen.. ja mäkyl ihmettelin tota lemmenlaivan viestiä.. tottakai sä saat sen päivityksen mun mielestä hoitaa.. virheitä saattaa tulla alussa mut nehän saa korjattuu :)

oma ).( ukko eilen halus harrastaa rakkautta :D hauskasti sanottu.. mut tuntui ilmeisesti kohdunnapukka yhessä asennossa eikä tuntunu kovin hyvältä mut korjaantu asennon vaihtamisella.. kellään muulla tuntunu? voiko se merkitä sitä et ovis ois kun oli niin alhaalla? oon kyl ihan tumpelo näis asioissa.. jospa sitä kohta unohtais kaikki ja tulee jos tulee.. en usko yhtään et se nytkään ois tärpänny :(
 
Red dragon:Tais olla toi lemmenlaiva joku puupää vaan,älä välitä siitä.Mukava,kun oot tehny päivitykset.Mä en ainakaan sais kun listat täysin sekas,kun en edes osaa kirjottaa oikein :LOL:
Mä olen myös kärsiny aina kovista päänsäryistä ja migreenistä ja tytön kanniskelun myötä mielettömistä selkävaivoista.Hierojalle pitäis taas mennä ja nikamat myös aina välillä laitettava manipulaatiohoidoissa.Tosiaan,sitten kun on raskaana,niin nikamanniksautusta ei tehty.Ekat 20 raskausviikkoa särki päätä :kieh:

Ja nyt taas vapaaehtoisesti hakeutumassa samaan jamaan.Kyllä aika kultaa muistot ja ei kyllä minkään muun kuin vauvan takia kukaan kärsisi sellasia vaivoja mitä raskaudesta voi tulla =)

Mukavaa lukea jo raskatuneiden juttuja, onnittelut kaikille :heart:

Oma ).(.En uskalla testata.Nyt vielä toivoa,mutta siitä negasta masentuu täysin..yritän täällä kotona olla ihan rauhallinen,kun toi isäntäkin lomalla.Mutta tosiasiassa tässä on rauhallisuus kaukana :eek:
Kokoajan odottaa jotain selvää oiretta raskautumisesta,että uskaltais testata.Aika raukkis oon..
 
Heippa!

Rakastava äiti Paljon Onnea :flower:

Rhea ja Aina-Ilona teijän "kannustuksesta" päätin vielä tehdä yhden raskaustestin. Alunperin aattelin odotella ens vkon lääkärikäyntiä ilman sitä.

Tänä aamuna sitten testasin ja alle minuutissa ilmestyi vahva plussa :heart:

Nyt sitten vaan neuvolaan soittelemaan. Lasketusta ajasta ei oo hajuakaan, kun viimeisimmät menkat alkoi 5.6. Kierto siis pitkä 41 pv. 21.7 testasin raskaustestillä negan. Mutta kaikista ihaninta tietenkin on, että vahva plussa tuli =) . Täytyy vaan pitää jäitä hatussa, että kaikki menee hyvin...
 
lemmenlaiva
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja lemmenlaiva:
onko red dragon hoitanut pitkään tätä ketjua? eikös joku muu tän alunperin alottanut?
28.7.07 vasta ensimmäisen päivityksen tein.. Oonko mie tehnyt jotain väärin?! Jos jollain on jotain asiaa vastaan, ni kyl mie voin pakittaa tehtävästä.. Itsellä, kun ei ole mitään tekemistä ollut, niin olen ajatellut tehdä tuon listan päivityksen..
eikun ihan uteliaisuuttani kysäsin. mulle ihan sama kuka tekee ja mitä... en itse kuulu näille listoille. sillontällön käyn vain kattelee kuis haaveilijoilla menee. ja huomasin vain että dragon on viime kertoja päivitelly.

nou hätä! jatkakaa samaan malliin...
:wave: siirtyy taustalle :wave:

 

Yhteistyössä