Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Paljon onnea plussanneille :heart: :flower:

Onhan täällä ollu juttua, mut aiheuttaako ovis nippailua alavatsalla? mulla pari päivää nyt nippaillu, mut päivät ei olis viel lähelläkään ovista.Täytyy vissiin vaan pupuilla ahkeraan, ettei mee ohi ;)

No onhan täällä peitot viuhunnukin :p

Kyllä sun Hillbert pitäis se ukko pyytää käymään. Voishan nuo kaverit hieman ihmetellä, että minne tuolla miehellä nyt kiire tuli :LOL:
 
Mie päivittelen tätä listaa ihan mielellään. Yleensä aina aamusta päivittelen. Viimeistään sitten, kun pääsen töihin.
Minusta täällä on mukava kokeilla jotain ja toivoa, että minusta on jotain hyötyäkin.
Ilmoitan kyllä, jos en jostain kumman syystä pystykään päivittää.. Sen kyllä huomaa siitä viimeistään, jos en ole päivittänyt klo 9 mennessä..
(jos en viikonloppuna nuku pidempään =))
 
Onnea plussanneille!!!!! Miljoona kiloa!

Itsellä on alkanu nippailemaan alavatsasta, kp on tänään 24 eli vajaan tunnin päästä 25. Päätin tätä raskautta suunnitellessa, etten sorru nyt taas siihen jatkuvaan itseni tarkkailuun ja oireiden etsintään...Ja kuikas sitten kävikään. Koko ajan huomaan ajattelevani raskautta, sekstailukertoja, oviksen ajankohtaa jne. Sitten ostaa testin ja testaa; nega. Ja kappas, kuukautiset alkaakin heti saman päivän iltana, hermoilun päätyttyä!

Niinpä niin. Ovulaatiolaskureita on jälleen tutkittu ja olen saanut aika monta erilaista tulosta! Noh, peiton alla touhuttiin ihan suht hyvinä aikoina, kaikkiin noihin ovispäiviin katsottunakin...

Ehkäpä sitä viikonloppuna tehdään testi ja purraan sitten hampaita yhteen, vaikkei tulos miellyttäisi. Tai jos tulee vieraita, niin säilyy testi seuraavaan kiertoon,jep jep.

Oottekos muuten miettiny, millon kevät päättyy?? Toukokuu taitaa olla vielä kevätkuukausi? Pitääkö sit vaihtaa tän ketjun nimeä, kun elokuu on eletty...
 
jaa, mulla edelleen outoa pikku vuotoa ja nippailua masussa. Hiukan yokotystakin. Tuskin mitaan vauvan kanssa tekemista, mutta onhan sita kivaa jannailla, kun pian on kierto lopuillaan.

Onnea kaikille plussanneille, me muut tulemme kylla perassa. Nyt vaan ahkerasti pupuilemaan. Ja jos joudutaan ketjussa siirtymaan toukokuun yli niin sitten vaihdetaan kesa-vauva ketjuksi.

Hyvaa yota kaikille! :heart:
 
Torstai 2.8.2007

*Esikoisesta haaveilevat *


wind.....................kp. 4/30-40........................yk. 2
Tinkatar................kp. 6/28.............................yk. 1
piksu....................kp. 9/28-29........................yk. 3
juuri.....................kp. 10/28-30......................yk. 3
Tinttara84............kp. 11/16-29......................yk. 53
gataa...................kp. 13/(24)31-39................yk. 6
sh07....................kp. 14/28............................yk. 5
Suikale................kp. 19/29.............................yk. 3
Kylli-täti...............kp. 19/25-29.......................yk. 5
Diarmuid..............kp. 19/35-40.......................yk.2
Sydänkäpynen....kp. 21/24-28.......................yk. 1
nea85..................kp. 21/40...........................yk. 2
Hilipati.................kp. 23/27-35.......................yk. 4
Tähtisilmä79........kp. 23/31-33.......................yk. 6
Bumba.................kp. 27/31-34 .....................yk. 3
katrinainen..........kp. 27/28-31.......................yk. 1
mouku80.............kp. 37/24-39.......................yk. 3
Kaa......................kp. 2/?................................yk. Kohta Puolin


* Toista toivovat *


weiss...................kp. 21/30...............................yk. 2
Poni06.................kp. 9/28-39............................yk. 2
Hilbert..................kp. 11/?.................................yk. 1
Venla-05..............kp. 10/30...............................yk. 2
Äippä2006...........kp. 14/28...............................yk. 1
Pixie.....................kp. 16/32...............................yk. 2
Ellen83.................kp. 19/26..............................yk. 4
Caffee81..............kp. 21/26-28.........................yk. 5
äippä67............... kp. 22/28-32.........................yk. 7
sinuhe..................kp. 26/21-31.........................yk. 1
Heikko-Peikko.......kp. 27/35 (35-45).................yk. 2
Summer81............kp. 28/28-30.........................yk. 2
Vilinäiti.................kp. 29/29...............................yk. 15
Äityli -84...............kp. 2/31-40...........................yk. 12
Jopa73.................kp. 49/26 (23-38)..................yk. ?


* Kolmatta kaipailevat *

Carla.....................kp. 15/25-28.........................yk. 2
Red Dragon...........kp. 16/21..............................yk. 2
aurinkoenergiaa...kp. 16/28...............................yk. 6
jane70..................kp. 23/28...............................yk. 1
khalawah..............kp. 31/28...............................yk. 1


* Neljättä toivovat *


pikkumyy42..........kp. 17/28-30...........................yk. 1
äiti-1966...............kp. 1/26-30............................yk. 6
Päppä...................kp. 2/26-30............................yk. 5


* Haamuilijat *

* Plussanneet *


iida83...............................................................................12/07
Pikkueppu, Afu-82..............................................................01/ 08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu.....02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda...............................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus, Emminmamma, Nenya................................................................................03/08
mussu81, Joanna, Aina-Ilona..............................................04/08
rakastava äiti......................................................................??/08
 
Dragon päivityksestä taas! :flower: . Oletko sinä aamuihminen, pirteänä jaksat nousta aamuisin? minä yleensä olen, mutta tänään herätyskello ehti ennen minua =) . Huomenna onkin sitten pakko herätä 5.20-5.30, kun työt alkaa. Pyöräilykausi siis alkaa yhteen suuntaan 14 km ja pyöräilyt työpaikalla asiakkaalta toiselle ja tietty kiva päästä kotiokkin työpvn jälkeen! =) .. Aina vähän jännittää tuo eka pv loman , ym jälkeen =) . Mukavaa ja toivottavasti aurinkoista päivää kaikille! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
Dragon päivityksestä taas! :flower: . Oletko sinä aamuihminen, pirteänä jaksat nousta aamuisin? minä yleensä olen, mutta tänään herätyskello ehti ennen minua =) . Huomenna onkin sitten pakko herätä 5.20-5.30, kun työt alkaa. Pyöräilykausi siis alkaa yhteen suuntaan 14 km ja pyöräilyt työpaikalla asiakkaalta toiselle ja tietty kiva päästä kotiokkin työpvn jälkeen! =) .. Aina vähän jännittää tuo eka pv loman , ym jälkeen =) . Mukavaa ja toivottavasti aurinkoista päivää kaikille! :flower:
En kyl yleensä olen. Vähän tälläkin hetkellä väsyttää, mutta ei ylivoimaisesti. Niskojen takia oikeastaan tämä olotila onkin.
Herätysklo soi 6.15 ja tänä aamuna nousin pitkästä aikaa ylös ilman, että jatkoin herätystä =). Pitäis itsenikin lähteä 20 minuutin päästä pyöräilee töihin, ku on hyvä ilma eikä sada vettä. On onneksi vain 5 km suuntaansa =).

Käytettii ukon kanssa eilen esikoista kolmannen kerran neuvolassa näkötarkastuksen takia.. Ensimmäisellä kerralla kahtoi oikealla silmällä reippaasti kaikki kuvat.. Toisella kerralla ei ruvennut sitä vasenta ollenkaan.. Ujostelee neuvolatätiä sen verran ja kun toinen ei viel hirveän hyvin osaa puhua.. Tulis vain se aika sinne puheterapeutille... Ni eilen sit otin ukon mukaan, jos se vaik auttais asiaa :D . Neiti sanoi ihan reippaasti. Ja myös oikeankin. Ni neiti sai itse käydä ostamassa maxista itselleen repun ja myös siskolleen. Hienot reput valitsi!

Pikku hiljaa pitäis itselleni alkaa tätioireet tulee.. Yleensä alkaa tulee menkat ja ne jumalattomat mahakivut..
 
Huomenta kaikille! Red Dragon kiitos päivityksestä. pikkumyy42 kiitos plussatuulien puhaltelusta ja kiitos vastauksesta myös äiti-1966
. Meillä tuo toisen lapsen haaveilu on ollut ilmassa jo pidempään mutta aina on ollut jotain olevinaan sellaista, että yrittäminen on siirtynyt. Ja mokoma aika ei ole kuitenkaan pysähtynyt vaan ikää on tullut ihan huomaamatta lisää ;) Hilbert
, pojalle pikaista paranemista. Ja hyvää päivää kaikille :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Tuo tämän ketjun nimen muutos vois olla kohillaan ens kuun alussa. Mikäs olisi hyvä muuttaa ketjun nimeksi?
Kesävauvasta haaveilijat -2008?



Kannatana lämpimästi! Minkä ikäisiä lapsia sulla on red dragon?
Täällä ei edelleenkään ole muutosta suuntaan eikä toiseen, mutta pianhan tuo ratkeaa. :)

Töihin pitäisi mennä. Pääsee hoivaamaan kaikkia niitä kymmentä sijaislasta, jotka kyllä lisäävät vauvakuumetta (päiväkodin pienten ryhmä).
 
jaa-a ota nyt sit selvää, eilen tuli kyllä niin kunnon lima pöksyihin että jäin vähän aikaa miettimään että oliko se , se ovis klöntti...hmm :/ kun mulla oli jo ovis viikko sitte...mutta mulla siis edelleen alavatsa vihloilua...eli ajattelin sitte kun kerran mua halutti niin, pupuiltiin viel eilen varmuuden vuoksi...ja kyllä se hyvää tekikin...saas nähdä tuleeko täti sunnuntaina vai ens torstaina..
Ja muuten eilen mua oikeesti ällötti, ei siis oksettanu vaan etos ja huimas...

Eli ota nyt itsestäs selvää...
 
Kaa
Nyt pitää tarkistaa yksi asia;

otin eilen viimeisen e-pillerin (Jee!), mutta vuoto ei ole vielä alkanut. Onko tuo viikonloppuna tuleva ensimmäinen vuotopäivä sitten se ensimmäinen kierron päivä? Eli siis kp. 1/~28. Jos on, niin laskuri on hieman edellä aikaansa mun tapauksessa. Täti ei ole vielä tullut vierailulle. Viikonlopputreffit meillä sitten on.
 
Red dragon ja katrinainen:Toivottavasti tulee vaan tätioireita ilman oikeeta tätiä =) Jännät päivät käsillä!!(ja jaloilla :LOL: )
Täällä ei tätiä eikä mitään oireita..eli täti tulossa joskus,raskauden jo huomaisi jostain varmasti
:/
Mukavaa päivää kaikille :flower:
 
Mikäs täällä kotona sairaan pojan kanssa ollessa, kun saa olla koneella rauhassa :whistle: Poika nukkuu vielä, hyvä niin.
Tuli tuossa mieleen, kun oli aikaisemmin puhetta hieronnasta/akupunkitiosta, niin itsellä kun tuo selkä reistailee ja lukkoja tulee selkärankaan usein, niin olen pyrkinyt käymään epäsäännöllisen säännöllisesti hierojalla ja naprapaatilla. Meillä on siitä onnellinen tilanne, että firma maksaa puolet hierojasta ja naprapaatin. Esikoista kun odotin, hierojalla kävin loppuun saakka. Manipulointia ei enää silloin voitu tehdä, joten sain akupunktiota ja pidin kyllä siitä, eli suosittelen kaikille.
Taidanpa hörpätä aamukahvit ennen kuin poika heräilee..
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä67:
Ja sellaista aattelin vielä tyhmänä kysyä, että mistä tulee tämä täti nimitys?
Olikohan tähän vielä kukaan vastannut?

Mä muistelen lukeneeni, että englanniksi menkkoja kutsutaan myös "aunt flow", nimikkeellä, eli tätivuoto. Siitä tuo täti siis tullee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja Diarmuid:
Täälläkin haaveillaan kevätvauvasta. Josko vaikka saisi äitienpäiväksi nyytin :heart: Kp 17/35-40 Yk 2 ja ensimmäistä yritetään!
Toivottavasti tuli tiedot oikein =). Tarkistahan viel tarkasti ;). Kun näkyy tulevan aina välillä virheitä. Ku viel oon peukalo keskellä kämmentä.
Red Dragon meni just nappiin, kiitos :flower:
 

Yhteistyössä