Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Alkuperäinen kirjoittaja lemmenlaiva:
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja lemmenlaiva:
onko red dragon hoitanut pitkään tätä ketjua? eikös joku muu tän alunperin alottanut?
28.7.07 vasta ensimmäisen päivityksen tein.. Oonko mie tehnyt jotain väärin?! Jos jollain on jotain asiaa vastaan, ni kyl mie voin pakittaa tehtävästä.. Itsellä, kun ei ole mitään tekemistä ollut, niin olen ajatellut tehdä tuon listan päivityksen..
eikun ihan uteliaisuuttani kysäsin. mulle ihan sama kuka tekee ja mitä... en itse kuulu näille listoille. sillontällön käyn vain kattelee kuis haaveilijoilla menee. ja huomasin vain että dragon on viime kertoja päivitelly.

nou hätä! jatkakaa samaan malliin...
:wave: siirtyy taustalle :wave:

No, mie jo aattelin, että: apua! Mitä mie oon tehnyt :whistle: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nenya:
Heippa!

Rakastava äiti Paljon Onnea :flower:

Rhea ja Aina-Ilona teijän "kannustuksesta" päätin vielä tehdä yhden raskaustestin. Alunperin aattelin odotella ens vkon lääkärikäyntiä ilman sitä.

Tänä aamuna sitten testasin ja alle minuutissa ilmestyi vahva plussa :heart:

Nyt sitten vaan neuvolaan soittelemaan. Lasketusta ajasta ei oo hajuakaan, kun viimeisimmät menkat alkoi 5.6. Kierto siis pitkä 41 pv. 21.7 testasin raskaustestillä negan. Mutta kaikista ihaninta tietenkin on, että vahva plussa tuli =) . Täytyy vaan pitää jäitä hatussa, että kaikki menee hyvin...
Paljon Onnea täältäkin. Jokos siirrän sinut tuonne plussanneisiin? Ilmoitathan sitten sen la?

 
Mitenkähän sitä itsellä käy tämän kierron kanssa.. Huomenna jo ois 16/21.. Eli viisi päivää aikaa, että tädin pitäisi tulla kolkuttelee ovelle :whistle: .

Jokohän nää keskimahan vihlaisut ennustaa tädin saapumista..
Odottavan aika on pitkä.. Pitänee käydä tänään kysyy, että saapuvatko tänään lasit vai ei..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aina-Ilona:
Red dragon:Tais olla toi lemmenlaiva joku puupää vaan,älä välitä siitä.Mukava,kun oot tehny päivitykset.Mä en ainakaan sais kun listat täysin sekas,kun en edes osaa kirjottaa oikein :LOL:
Mä olen myös kärsiny aina kovista päänsäryistä ja migreenistä ja tytön kanniskelun myötä mielettömistä selkävaivoista.Hierojalle pitäis taas mennä ja nikamat myös aina välillä laitettava manipulaatiohoidoissa.Tosiaan,sitten kun on raskaana,niin nikamanniksautusta ei tehty.Ekat 20 raskausviikkoa särki päätä :kieh:

Ja nyt taas vapaaehtoisesti hakeutumassa samaan jamaan.Kyllä aika kultaa muistot ja ei kyllä minkään muun kuin vauvan takia kukaan kärsisi sellasia vaivoja mitä raskaudesta voi tulla =)

Mukavaa lukea jo raskatuneiden juttuja, onnittelut kaikille :heart:

Ilmoitahan sitten, miten käy ;). Niin päästään lisäilee sinutkin tuonne plussanneiden puolelle ;). Pidän peukkuja pystyssä! :wave:

Oma ).(.En uskalla testata.Nyt vielä toivoa,mutta siitä negasta masentuu täysin..yritän täällä kotona olla ihan rauhallinen,kun toi isäntäkin lomalla.Mutta tosiasiassa tässä on rauhallisuus kaukana :eek:
Kokoajan odottaa jotain selvää oiretta raskautumisesta,että uskaltais testata.Aika raukkis oon..
 
IIIISO :hug:
Oli sulla niin selvät oireet :heart:

Red dragon:kiitti tsempistä.Huolettaa vaan,kun noi kierrot ollu aikasemmin 56,42 ym.ja viimesin kierto oli ns. normaali 29
:eek:
Taitaa täti pitää mua vaan pilkkanaan :LOL:
Mutta pidä sä nyt täti loitolla
=)
 
Nenya: Rohkeasti toimituu!! Ja kyllä kannatti, eikö!!? :hug: Onnea plussasta ja tarrasukkia matkaan! Mulla menkat alko viimeks 4.6, joten ne varmaan aluksi antaa sulle suunnilleen saman LA:n ku mullekki, eli maaliskuun puolivälin lähettyville.

Red: Eihän se ketjun aloittaja oo ite edes tsiljooniin vuosiin täällä kirjoitellu, joten hyvä vain, että olet ottanut listan päivityksen tehtäväkses! Hyvin se on sujunut!

Hirveen hitaasti päivät kuluu kun aina vaan kaikilla on jännäilypäivä vasta PARIN päivän päästä. Mä en malta odottaa teidän plussa uutisia! :heart:

suikale: Hyvinkin voi olla ovis nyt ja siksi kn alhaalla. Edelleen siis uimareita matkaan vaan!! Ja lopputulosta mietitään vasta sitten parin viikon kuluttua!! Stressaamisella on negatiivinen vaikutus! :hug:
 
Kaa
Heips!

Olen pyörinyt jo jonkin aikaa tuolla liki kolmekymppisten ketjussa, ja nyt ajattelin ilmoittautua tännekkin. Olen siis vm. 78 esikoistaan toivova yrittäjä. Tänään otan illalla viimeisen e-pillerin ja sitten odottelen vain kp1:stä. Sen jälkeen alkaa sitten se "oikea" yritys. Ilmoittelen siitä sitten tarkemmin, kun aloitellaan. Pelkään vaan pahoin, että keväälle tulokas ei ainakaan ehdi, mutta enstäs jos alkukesälle?

:wave: kaikille!
 
Kaa tervetuloa vaan tänne..

Nenya onnea paljon ja tarrasukia pussillinen :D täytyy kyllä myöntää että olen hieman kateellinen :ashamed: mutta tietenkin onnellinen sun puolesta.. toivottavasti kaikki menee hyvin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaa:
Heips!

Olen pyörinyt jo jonkin aikaa tuolla liki kolmekymppisten ketjussa, ja nyt ajattelin ilmoittautua tännekkin. Olen siis vm. 78 esikoistaan toivova yrittäjä. Tänään otan illalla viimeisen e-pillerin ja sitten odottelen vain kp1:stä. Sen jälkeen alkaa sitten se "oikea" yritys. Ilmoittelen siitä sitten tarkemmin, kun aloitellaan. Pelkään vaan pahoin, että keväälle tulokas ei ainakaan ehdi, mutta enstäs jos alkukesälle?

:wave: kaikille!
Tervetuloa joukkoomme!
Lisään sinut listaan, ku lähen kohta kotio.. Tai kohta lisäilen jos ei mittää muuta työtä töihi tuu :)
 
Heippa vaan kaikille!
Lomalla ollaan oltu ja koneelle ei ole päässyt ja sillä välin on tullut niin tajuttomasti tekstiä, etten niitä nyt ainakaan jaksa käydä läpi, joten ihan näin yleisesti vain:
Onnittelut plussanneille :flower:
Tervetuloa uusille :wave:
Ja suuren suuret :hug: :hug: kaikille joille on täti pahus tullut kylään.
Siitä sitten omaan napaan.. Täti tuli tänä aamuna kylään, joten kuka mahtaa päivitellä niin se taitais olla kp 1 ja oliko yk 5? Ei jaksa muistaa..
 
Jep, täällä vettä piskoo aina välillä..Huomenna pitäis kait sään selkiintyä.

ÄIPPÄ:pahoittelut tädin tulosta!Olitkin vissiin mun kans melkein samoilla päivillä!?

Oman kropan tuntemukset sellaaset jotta menkat alkaa hetkellä millä hyvänsä. :(
Aamulla sain siivousvimman ja se on kans ensioire ennen menkkoja. :eek:
Edelleenkin hieman ihmettelen tuota eilistä ovistikkua joka näyttihaaleen viivan.Oon täs ny kolmen kuukauden ajan ovista tikutellu ja viimeksi sain viivat (vahvat)21.7.
Ei mun ällin mukaan pitäis taas oviksen tulla... :eek:
Ukko sanoi jotta "heitä vesilintua tuallaasilla ovistikuulla!"
En kyllä tiedä miksen oikeen sata varmasti luota noihin ovistikkuihin. :(

Mutta katellaan täs ny kaikes rauhas loppuun asti menkat tuloo jos tuloo...Sille en voi mitään.. :kieh:
Pari päivää sitte olin kuin maani myyny kun ajattelin jotta menkat alkaa ku sitä outoa tuhrua hetken tuli...Mutta ny ihan hyvillä mielin... =)
Päivän jatkoja ja plussia kehiin!Mä painun tästä pikkuhiljaa hoitelemaan noita tuotantoeläimiä!! B)
 
Mie päivitän tuota listaa, mutta se taitaa näyttää plussanneiden kohdalla ihan miltä sattuu??

Pitäis saada uudet näytön ajurit tähän läppärille.. Näyttää ihan kummalliselta, ku sen on lähettänyt.. :headwall:

Mutta nyt käymään mökillä..
Näyttää tällä toisella koneella suht. koht. normaalilta. Pyydän kaikkia tarkistaa tiedot :)
 
Nenya onnea!

Kauheaa, kun listaa katselin pitkästä aikaa kunnolla, niin tuntuu siltä että kaikki ne joiden kanssa listan alkupäässä rupateltiin ovat jo siirtyneet plussaajien puolelle. :eek: No onneksi uusia liittyy pinkkaan koko ajan :heart:

Täältä suunnalta tuskin on plussaa odotettavissa. Niinkin varmana asiasta olen, että pikkulauantaita uskallan lähteä pidemmän kaavan mukaan juhlimaan :D

Omaa vauvakuumetta toivottavasti lievittää -hetken aikaa- seuraavien viikkojen aikana uusi pieni karvainen kisuvauva :heart: joka lähipäivinä muuttaa meille! Ei se kuitenkaan vauvakuumetta poista, päinvastoin taitaa tuo pieni otus nostattaa kuumetta entisestään :whistle:

Red Dragon - ja muut jotka jaksatte listaa päivittää -niin oikein iso kiitos! :flower: Kyllähän sitä tulee siitä usein vilkuiltua nopeasti missä mennään. Itse olen niin tumpelo noissa asioissa, etten ole rohjennut listaan koskea :ashamed:
 
Nenyalle suuren suuret ONNITTELUT!!! :flower: :flower: Toivottavasti kaikki sujuu hyvin! :heart:

Itsellä ei sit enää olekkaan niin tärppiolo.. :( Töissä oli niin kiireinen päivä, että ei ehtinyt keksimään mitään oireita, niin ei siltä sitten tunnukkaan. Noh, pinna on tosi kireellä, mutta se vaan ennustaa tätiä, joten se taas vissiin siitä...:kieh: Jep, ja ilmavaivoja..:ashamed: Ai niin, ja KN:ssa olen huomannut muutoksen: se on tullut enemmän ulos, siis on isompi ja kovempi kuin koskaan. Joo..kyllähän niitä oireita taas kehittelee kun oikein miettii..huoh..

Listan aloittanut Alicia ilmoitteli jossain vaiheessa jättävänsä vauvaprojektin, joten jäi silloin myös keskusteluista pois. Tähän asti ollaan päivitetty vähän niin ketä ekana ehtii, ja ihan kiva kun Red Dragon on viitsinyt hommaa hoitaa!=) :flower:

Bumba saman olen pannut merkille, että alkupään tuttavat ovat jo siirtyneet pinosta seuraavaan. Sama toisessa pinossa jossa keväällä olin mukana, tosi moni on plussannut! Hilipatin testit ne vaan näyttää negaa...
 
Joanna ja äiskä äiskä oliko teillä rintojen kanssa siis sillä lailla, että oviksen aikaan nänninseutu oli kipeä ja se jatkui, normaalista poiketen, senkin jälkeen? Juu, yritän keksiä taas raskausoireita omasta kropastani! :ashamed:

Mulla kyllä on ollu kahden viime oviksen aikaan nännit kipeät ja turvonneet. Ekalla kerralla oviksen jälkeen kipeys loppui ja turvotus laski - ihmettelin suorastaan, minne mun rintavarustus hävisi, kun turvotuksen poistuttua jäljelle ei näyttänyt jäävän mitään! Tämän oviksen jälkeen nännien turvotus ei ole laskenut ollenkaan, tai no pariksi kolmeksi päiväksi kosketusherkkyys lähti pois, mutta tuli takaisin. Ei niin vahvana kuin oviksen aikaan, mutta kuitenkin normaalista poikkeavana. Alamahaa kipristelee, kuten viimekin menkkoja ennen, joten odotan todellakin niitä menkkoja, mutta teidän kirjoitukset sai taas toivomaan raskautta, turhaan luultavasti.
 
Onnea kovasti kaikille plussanneille ja tervetulotoivotukset uusille :hug:
On tämä ihmisen mieli ihmeellinen, ennen toivoi, että kestäisipä kierto mahdollisimman pitkään ja nyt ei millään malttaisi odottaa, että alkaako menkat vai ei. Ja kyllä tulee kovasti tarkkailtua kaikenlaisia oireita. Ja ennenkaikkea mua mietityttää, että tekeekö ikä jo mahdottomaksi raskautua. Millä mielellä muut ikätoverini? Onko täällä edes kovin montaa neljässäkymmenissä olevaa? Plussatuulia puhaltelen kaikille :wave:
 
:wave: , täällä yli 40v,en ole vielä ehtinyt pohtimaan, onko herkkyys raskautua vähentynyt jo , koska elämme yk 1:stä tällä hetkellä. Minäkin viime viikolla ihmettelin, että, mikä "ihmeen täti tullee käymään", en tiedä, mistä sanonta täällä on tullut, joku muu varmaan tietää?Onnea sinullekin plussautumiseen! :flower:
 
Niin, mähän tossa loppu vuodesta täytän 41.Eli samaan "kastiin" kuulun ÄIPPÄ67 ja PIKKUMYY42 KERA.. :wave:

Kyllä mä voin omasta ittestäni sanoa jotta kyllä ikä mulle varmaan vaikuttaa tähän raskautumiseen :p
Kolme lasta ekalla kierolla ja nyt ei vaan millään... :kieh:

Mutta jotenkin mä uskon jonkinlaiseen stressiin kun mulla ainakin tuloo "paineita" tuosta iästä koska me on ukon kans herrasmies-sopimus jotta joku takaraja laitetaan tän nelosen yrittämiseen ja se takaraja alkaa häämöttämään... :whistle:
Menin tekemään ukon kans "sopimuksen" kun luulin jottei tarvi kauaan yrittää... :LOL:
Ja tietty tätä työtä on jo nyt vaikka muille jakaa... :p Elikkä kait joku korkeempi taho on päättäny jottei me lisää lapsia tarvita :eek:

Ja kovasti oonkin näistä kolmesta kiitollinen =)

Illan jatkoja!!
 
Kauhia, kun oli paljon tullut viestejä siitä, kun viimeksi kävin...No, mukavahan näitä on lueskella :)
Kaikille plussanneille :flower: :heart: ja rutkasti tarrasukkia!
Poika on kuumeessa ja menee kohta hermot -ollaan varmaan kohta 10 Tomi Traktoria katteltu peräperään... Tomi Traktori tulee pian mun uniin...
Oliskohan oviksen aika (laskeskelin kyllä, että olisi tulevana viikonloppuna), nimittäin rinnat on arat ja tuntuu olevan kuin ilmapallot (luomusilikonit... :LOL: ) sekä välillä on alavatsasta nipistellyt. Pillereiden aikana ei moisia tuntunut.
Isäntä oli hauska eilen, kun sanoi, että no niin, tehääs vauva! Sanoin, että ovis vasta viikonloppuna.. Niin se oli ihan, että "MITÄ! JA MEIKKIS RALLEISSA!? TUUNKO TAKSILLA KÄYMÄÄN KOTONA!?" Heh, mitäköhän olisi sanonut, jos olisin vaatinut tulemaan...
 

Yhteistyössä