***Epäsäännöllisen kierron piinaamat***

  • Viestiketjun aloittaja Mammukka81
  • Ensimmäinen viesti
Heiputi hei, kuten esikkomme sanoo :)
Vai että alkoi sinulla sitten Satku vuoto, melkoinen kierto kyllä tosiaan taasen oli sinulla.
Minä yhä vain odottelen josko täti tulisi kylään mutta eipä ole minkäänlaisia tuntemuksia.. Turvottaa vaan ihan sikana ja tulee kuumia aaltoja ja vilun väristyksiä vuorotellen. Ihan ku olis kipeeks tulossa. Eilen illal ku petiin menin niin eka tuli ihan hirvee hiki ja si kohta piti vetää peitto korville :)
Hilbert Toivotaan että täti tulee sinulle nyt luomuna.
Mutta, nyt sitä on mentävä pukee lapset ja lähdettävä humputtelee kaupungille. Jospa vaikka pukin konttiin jotain löytyisi samalla.
 
Moikka teillennii! :wave:
Piiiitkästä aikaa :ashamed: :whistle:
Mulla on asiat silläviisii jotta nyt on kp 1-27/65.Ja yk 11.
Olen syönyt 2 "Primolut" kuuria,joilla koitetaan saada kierrot kohilleen.
Nyt alkaa jännittäminen että kuinkahan kiertojen käy kun ihan itekseen koittavat tahtia pyörittää.Ku ei tuu hormoonia avuks...
Hirmuinen pelko kyllä on että kun alkaa kp 27 läheneen niin mulla vattassa myllää ja sitten varmaan kohta huomaan että onki jo kp 50 eikä oo menkkoja tullu...Ja raskaana en siis olisi tietenkään...
No,nyt pitäs kai yrittää ajatella positiivisesti niin jospa se täti sieltä tulisikin ihan itekseen silloin k-päivänä 28...

No juu,hyviä jatkoja.Mä tuun sitten taas joskus....
Kun en näköjään saa luitani tänne sännöllisesti vedettyä :snotty:

Haleja ja plussaisia tuulia kaikille :heart:
 
morjens

Ihka ensimmäinen ovis bongattu ja kyllä sitä tuli pupuiltuakin :LOL: No, jos sitä vaikka jouluksi saisi ihanan pienen lahjan, jotenkin vain on sellainen olo etten edes uskalla ääneen sitä sanoa..
Kuinkas teillä muilla? Oltiin näemmä aikas etäälle tipahdettu, voihan himskattilainen.
Kiki80 Toivotaan että nyt täti sitten tulisi ihan ajallaan.. Olisihan se mukavaa kun olisi se "normaali kierto", tulisi kerran kuussa ihan ilman mitään lääkkeit tms. Mutta meitä mahtuu moneen junaan ja hyvä niin.
 
Moron!
Tännekki kopsaan ton mun kirjotuksen tuolta syysvauva pinosta.

PLÄÄÄÄH!!!!
Ei hitto näistä mun tätien kyläilyistä ei tu yhtikäs mitään
Ku nyt ei tuu menkat ees noilla primoluteilla
Perjantaina otin vimpan primon,Sunnuntaina alko menkat,oli mahaki vähä kipee.Tuli pari tippaa päivän mittaan,ja Maanantainakin tuli pari tippaa...Siinä ne sitte oliki Sillon tällön on paperiin jääny vähän punasta mutta siteitä ei tarttenu käyttää.Ei ees pikkuhousunsuojia.
On tää nyt v***u sitte ihan sika ärsyttävää.
Äsken tein varuiks testinkin,mutta negaa tuo näyttää,enkä kyllä edes uskonutkaan olevani raskaana.
Tosin mä onnistuin ton testinkin kans vähä ryssiin kun kusemisen jälkeen länttäsäsin sen väärte päin pöydälle.Siis testi-ikkunan alas päin.
Kyllä taas ottaa kaaliin tätä mammaa.
Huomenna soitan neuvolaan ja kysyn että onkos noi vuodot normistikkin tommosia primojen kans vai mitä tässä sitte tekis.
AAARGH!!!!!
Mä e jaksa ny kirjottaa enempää.
Pah
:kieh:
 
Heipparallaa piiitkästä aikaa!!
Eilen kävin gynen juttusilla ja tarkastuksilla. Vaikka imetän tuota vauvelia 1v3kk enää vähän illalla ,mutta joillakin hyvin pienetkin maitohormonipitoisuudet saa kierrot sekaisin. Mutta mikä oli käynnissä positiivista ultrassa pongattiin mahtava munasolu ,joka ei ollut vielä irronnut. Uskon ,että se sitten irtosi eilen, kun niin masu kipuili. Täsmäistu toki suoritettiin :D . Se munasolun kohta oli niin pulloinen ,että se pystyi tunteman ihan mahan päälle asti (olen nyt melko kuivassa kunnossa :) ). Ovis testi tänään nega. Oireiden perusteella en ole aikaisemmissa kierroissa ovuloinnut tai ei ainakaan kunnon ovista ole tapahtunut. Nyt tuo ovis kp 15 eli normi kierto olisi sen mukaan tulossa. Ei voi olla muutakuin iloinen :D .
 
No heipsan taas..
Meillä elellään jänniä aikoja - en oikein uskaltais tuota testiäkään tehdä vaikkakin oireita on alkanut ilmenemään.. =) Pitäisi malttaa mieli ainakin vielä huomiseen, ellei jopa ensi viikkoon. Pihkura että jänskättää.
Poni06 - näkivätkö silmäni oikein että kerroit plussanneesi?? Onneksi olkoon oikein hirmuisesti :hug:
Mitenkäs teillä muilla joulun valmistelut ym sujuu? Mä onneksi saanut kaikki lahjat hankittua ja jopa kinkku saatiin eilen haettua - hih. Vielä olisi se hirmuinen joulusiivous edessä, tosin on sitä jo hiukan onneksi saatu aloitetuksi - iski alkuviikosta hirmuinen siivousvimma :LOL:
Mutta, tässäpä pikaiseen taasen kuulumisia.

Plussatuulia kaikille..
 

Yhteistyössä