Sannan hallitus kurjistaa jo keskituloisten arkea – ”Itkettää ja kurkkua kuristaa”

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pahoitteluni kahdesta kirjoitusvirheestäni edellisessä viestissäni.
Naputtelen polvellani lepäävällä iPadilla etusormella.
Kävin suihkussa eikä siellä näkynyt suihkuhävittäjää. Viittaan vitsilläni toiseen ketjuun tällä palstalla. Ismo Leikola tuskin pysyisi jutuissani kärryillä vaikka huumotimiehiä onkin.
 
vierailija
Mikä ihmeen päähänpinttymä vaivaa tämän palstan kahta rekisteröitynyttä kirjoittajaa?He ovat jatkuvasti kimpussani kuin takiaiset. Olen saanut molemmista kirjoittajista erittäin ikävän vaikutelman ja pysyttelen heistä erossa. Reilu hajurako tekee kaikille osapuolille hyvää.
Jos kotitaustani teitä kiinnostaa niin voi elämän kevät. En enää viitsisi palata menneisiin.
Rauha vanhempieni sieluille. Ei 9 lapsen kasvatus toisesta masilmansodasta traumatisoituneina aina herkkua ollut. Työteliäitä ja körttiseuroissa ahkerasti käyviä inhmisiä, joila oli savolainen huumorintaju vallitsevina luonteenpiirteinä.
Saatte vapaasti pilkata ja ivata juuriani joista olen aina ollut erittäin ylpeä.
Tämä palsta on hiljainen ja kärttyinen. Luen mieluinen palstan vanhoja ketjuja. Niissä meno vaikuttaa suhtkoht normaalilta keskustelulta.
Olen valinnut osani elää yksin. Seuraan huvittuneena ihmisiä joille tämä elämäntapa on kauhistus. Eroja tulee ja menee. Kirjoitusteni tarkoitus ei ole saada lukijoita kehräämään kuin kissa. Asioita pitää katsoa monelta kantilta.
Joku lukija varmaan tuntee sukulaiseni. Kaksi sisaruksistani on ollut melko paljon julkisuudessa. En minäkään sina ole muistanut ja jaksanut pitää kynttilääni vakan alla.
Eivätkö he huomaa vastata?
 
vierailija
Mikä ihmeen päähänpinttymä vaivaa tämän palstan kahta rekisteröitynyttä kirjoittajaa?He ovat jatkuvasti kimpussani kuin takiaiset. Olen saanut molemmista kirjoittajista erittäin ikävän vaikutelman ja pysyttelen heistä erossa. Reilu hajurako tekee kaikille osapuolille hyvää.
Jos kotitaustani teitä kiinnostaa, niin voi elämän kevät. En enää viitsisi palata menneisiin. Rauha vanhempieni sieluille. Ei 9 lapsen kasvatus toisesta maailmansodasta traumatisoituneina aina herkkua ollut. Työteliäitä ja körttiseuroissa ahkerasti käyviä inhmisiä, joilla oli savolainen huumorintaju vallitsevina luonteenpiirteinä. Saatte vapaasti pilkata ja ivata juuriani, joista olen aina ollut erittäin ylpeä. Tämä palsta on hiljainen ja kärttyinen. Luen mieluinen palstan vanhoja ketjuja. Niissä meno vaikuttaa suhtkoht normaalilta keskustelulta. Olen valinnut osani elää yksin. Seuraan huvittuneena ihmisiä, joille tämä elämäntapa on kauhistus. Eroja tulee ja menee. Kirjoitusteni tarkoitus ei ole saada lukijoita kehräämään kuin kissa. Asioita pitää katsoa monelta kantilta.
Joku lukija tuntenee sukulaiseni. Kaksi sisaruksistani on ollut melko paljon julkisuudessa. En minäkään aina ole muistanut ja jaksanut pitää kynttilääni vakan alla.
Korjasin pahimmat virheeni. Oli aikoinaan typerää tulistua rekkautuneiden provoiluun. Nykyään osaan jo välttyä joutavilta kahnauksilta.
Totean aamun uutisannin jälkeen, ettei Suomessa ole sota menossa. Uskokaa minua älkääkä höynäyttämällä itsensä EU:hun kyydittänyttä Toverin Pekkaa vai Pekan Toveriko on kyseessä?
Ps. En enää palaa ketjuun lisävirheiden välttämiseksi ja rauhan ylläpitämiseksi netissä ja livessä.
 
vierailija
"Sannan hallitus kurjistaa jo keskituloisten arkea – ”Itkettää ja kurkkua kuristaa”"

Yritysten ahneusinflaatioko hallituksen syytä? Sen sijaan ALV:n nosto on joka näyttää romuttavan mm. Fazerin 0,5 miljardin euron jätti-investoinnin.
 
vierailija
Taantuma on varma ja lama todennäköinen.
Taantuma tuli kuitenkin vasta tämän nykyisen hallituksen aikana talousoikeistoekonomistien pelottelusta huolimatta, joiden talouskasvulukemat olivat kuinkas ollakaan koko ajan toteutunutta negatiivisempia Marinin kaudella. Ja työllisyysastekin saatiin tuolloin reivattua mittaushistorian korkeimmaksi.
 
vierailija
"Sannan hallitus kurjistaa jo keskituloisten arkea – ”Itkettää ja kurkkua kuristaa”"

Yritysten ahneusinflaatioko hallituksen syytä? Sen sijaan ALV:n nosto on joka näyttää romuttavan mm. Fazerin 0,5 miljardin euron jätti-investoinnin.
Niinpä, ahneusinflaation vuodesta 2022 tähän päivään aiheuttivat ahneet, moraalittomat ja yhteiskuntavastuuttomat kaverikapitalistit. Marin huomautti jo 2020 elinkeinotteluelämän omistajien yhteiskuntavastuusta ja täysin asiasta.


INFLAATION SYY
Palkansaajaa syyllistetään palkankorotuksista, mutta todellinen syy nykyinflaatioon on muualla – ekonomisti Anni Marttinen haastaa puhumaan greedflationista
Usein sanotaan, että korkeat palkankorotukset ajavat inflaatiota ylös. Ekonomisti Anni Marttisen mukaan nyt pitäisi puhua siitä, miten paljon yritysten voittomarginaalit ja hintojen nostaminen vaikuttavat inflaatioon.
 

Yhteistyössä