Hakutulokset

  1. ristiriita

    GAlluB: Kuuluuko Juhannukseei alkomahooli?

    Kuuluu. Ostoslistalla pari pulloa punkkua, kori olutta ja sekalaisa siidereitä ja lonkkuja. Mukava maistella siinä grillailun ohessa.
  2. ristiriita

    Vauvat äitien statussymboleita

    Heti vedettiin kateuskortti esiin. Sanotaanko vaikka näin, että luultavasti suurimman osan mielestä tuollainen on täysin turhaa ja rahan haaskausta (ehkä myös jonkin sortin luulottelua ihmisille). En mene sanomaan etteikö kateellisiakin voisi löytyä, mutta vähemmistössä ovat varmasti. Itse en...
  3. ristiriita

    Onko oikein syöttää lapselle LIHAA?

    Minusta on ihan oikein syöttää sekasyöjälle sekaravintoa.
  4. ristiriita

    Jos kaipaat muutosta aselakiin, käy allekirjoittamassa adressi!

    Kannattaa toki muistaa että ne aseet ei tapa, ihmiset tappaa :whistle:
  5. ristiriita

    Hyvinvointivaltio *viheltelee*

    Huomenta Suomi, hyvin pyyhkii.. :whistle:
  6. ristiriita

    huomenta!

    On se mukavaa herätä miehen vierestä pitkästä aikaa :) Tosin olin kuulemma nähnyt pahaa unta ja potkinut toisen ihan mustelmille :D Noh, oli kuulemma pitänyt vain söpönä ja rauhoitellut ja olin taas nukkunut. Miekkonen lähti juuri töihin ja itse jäin juomaan ja syömään miehen laittamaa kahvia...
  7. ristiriita

    anoreetikot

    Vähän niinkuin skitsofrenia olisi elämäntapa. Pro-skitso? Menkää hoitoon.
  8. ristiriita

    En ois ikipäivänä uskonut...

    Täälläkin ollaan huppelissa! :wave: Ja ei täälläpäin vain tähän aikoihin olla oltu kylillä hummamassa, eihän juuri mikään menomesta ole edes auki vielä eikä ihmiset liikkeellä!
  9. ristiriita

    Kyllähän se niin vain on, että..

    Todellakin!
  10. ristiriita

    Vihdoinkin valkoinen katto!!!!!!

    Ihan totta kyllä tuokin, se on todella V****maista hommaa, niskat ja hartiat kipeänä saa sutia maalit naamalla/hiuksissa. Nimim. muutaman katon itsekin maalannut. :D
  11. ristiriita

    Vihdoinkin valkoinen katto!!!!!!

    Miksi ette maalannut alkuperäisiä paneeleja? Itse tykkään kovasti puisesta paneelikatosta, mutta makuasia tietty, ja kun tummuvatkin aikaa myöten niin voivat saada tilan näyttämään ikävältä :)
  12. ristiriita

    Käyttääkö kukaan bentsoja? kokemuksia?

    No kato ku huomasit, taidat olla aika nokkela.
  13. ristiriita

    Käyttääkö kukaan bentsoja? kokemuksia?

    Riippuvuus on se pahin. Väsymys on myös ajoittain kova, ja muistihäiriöitäkin on tullut. Vakikäyttöön ei periaatteessa koskaan määrätä, mutta käytännössä itselläni ovat vakituisessa käytössä kun en voi oireiden takia lopettaakaan. Aina välillä annosta kuitenkin pienennetään ja katsotaan...
  14. ristiriita

    Käyttääkö kukaan bentsoja? kokemuksia?

    Tenoxia menee lähes joka ilta se 2x20mg unettomuuteen, eli se on nukahtamis/unilääke. Xanoria tai pamia yksi nappi suunnilleen kaksi kertaa päivässä ahdistukseen, joskus harvemmin, todella harvoin useammin. Tenox on itselläni ollut tehokas nukkumiseen, ja ahdistukseen taitaa tuo Xanor olla...
  15. ristiriita

    Käyttääkö kukaan bentsoja? kokemuksia?

    Bentsot tosiaankin koukuttavat pahasti, itse pyristelen tässä pikkukoukussa koko ajan. Jos lääkettä ei ota, alkaa tärisyttää, palella ja hikoiluttaa. Ja tietty ahdistus pahenee.
  16. ristiriita

    Käyttääkö kukaan bentsoja? kokemuksia?

    Tenox siinä olikin, ja tarvittaessa otan jotain noista, en tietenkään kaikkia kerralla :D Xanor 0,5mg, Diapamit ja muut vastaavat 5mg.
  17. ristiriita

    Käyttääkö kukaan bentsoja? kokemuksia?

    Bentsodiatsepiinit, esim. Diapam, Medipam, Tenox yms. Pääasiassa keskushermostoon vaikuttavia lääkkeitä, eli PKV-lääkkeitä. Itse syön 2x20mg Tenoxia iltaisin sekä Diapam/Medipam/Oxepam/Xanor tarvittaessa.
  18. ristiriita

    Miksi muovi ei mene kaupaksi

    Ja se meinaa sitä että silloin muovi on parempaa? Keramiiksasta on tuhansien vuosien käyttökokemus ilman sen suurempia vaikutuksia ihmisten terveysteen, muoveista ei. Ota sinä riski että lapsistasi tulee lapsettomia tai saavat syövän mahdollisesti herkemmin, minä en mielelläni ota. Pyrin siis...
  19. ristiriita

    Miksi muovi ei mene kaupaksi

    Hormonaalisia muutoksia. Hormonit? Muutokset? Ymmärsitkö? Muoveissa, kosmetiikassa ja monissa muissa aineissa on mahdollisesti(jopa todennäköisesti) ihmisen hormonitoimintaa häiritseviä aineita. Hirvittää katsoa kun ihmiset esim. lämmittävät ruokaa mikrossa muoviastioissa. Tässä ensihätään...
  20. ristiriita

    näin äsken läskin juoksemassa meidän talon ohi!

    Jumaliste, että olet tarkkanäköinen! Vai menitkö pysäyttämään läskin ja tutkimaan suupielet ja haistelemaan kainaloita? Kai tökit kepillä sitä vielä?

Yhteistyössä