näin äsken läskin juoksemassa meidän talon ohi!

  • Viestiketjun aloittaja met
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jazz71:
ja sä olisit halunnut päästä perään mutta et taivu sen vertaa että saisit kengät jalkaasi ja pelkäät että mahdutko edes ovesta ulos joten päivystät sit sipsi pussien kanssa ikkunassa
en, olen menossa kuntosalille ja uimaan. :) kuha ihmettelin miten voi ihminen olla niin ahne et pitää juosta pullaa syömään. :/
 
niinkö
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jazz71:
ja sä olisit halunnut päästä perään mutta et taivu sen vertaa että saisit kengät jalkaasi ja pelkäät että mahdutko edes ovesta ulos joten päivystät sit sipsi pussien kanssa ikkunassa
en, olen menossa kuntosalille ja uimaan. :) kuha ihmettelin miten voi ihminen olla niin ahne et pitää juosta pullaa syömään. :/
ja sinä siis seurasit et juoksi sen pullan perässä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja niinkö:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jazz71:
ja sä olisit halunnut päästä perään mutta et taivu sen vertaa että saisit kengät jalkaasi ja pelkäät että mahdutko edes ovesta ulos joten päivystät sit sipsi pussien kanssa ikkunassa
en, olen menossa kuntosalille ja uimaan. :) kuha ihmettelin miten voi ihminen olla niin ahne et pitää juosta pullaa syömään. :/
ja sinä siis seurasit et juoksi sen pullan perässä?
en. mut olin oikeessa, nyt just se löntystelee taas mun talon ohi, ja sillä on laurellin paperipussi kädessä ja näköjään sokeria huulipielissä. hikoilee tossa kun kävelee, säälilttävää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja niinkö:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jazz71:
ja sä olisit halunnut päästä perään mutta et taivu sen vertaa että saisit kengät jalkaasi ja pelkäät että mahdutko edes ovesta ulos joten päivystät sit sipsi pussien kanssa ikkunassa
en, olen menossa kuntosalille ja uimaan. :) kuha ihmettelin miten voi ihminen olla niin ahne et pitää juosta pullaa syömään. :/
ja sinä siis seurasit et juoksi sen pullan perässä?
en. mut olin oikeessa, nyt just se löntystelee taas mun talon ohi, ja sillä on laurellin paperipussi kädessä ja näköjään sokeria huulipielissä. hikoilee tossa kun kävelee, säälilttävää.
Jumaliste, että olet tarkkanäköinen! Vai menitkö pysäyttämään läskin ja tutkimaan suupielet ja haistelemaan kainaloita? Kai tökit kepillä sitä vielä?
 
laiheliini
huomasin juuri kaksplus palstalla niin ääliömäisen aloituksen..mietin että taas on joku sahanpurua pää täynnä oleva eksyny palstalle.

mielummin vaikka lihava, entä kuin ääliö.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mene mukaan:
Ajattele se kuitenkin spurttasi juosta sinne, sai ulkoilmaa tämän tunnin ajan, sinä vain istut siellä tunkkaisessa kämpässä ja kyttäät ikkunassa
ei se paljoa hyödytä jos mässää tunnin pullaa ja vielä ostaa kotiinkin. :/ ja näin hyvin koska meni ihan mun ikkunan vierestä kun siinä on kävelytie.
 
kolmen äiti
Ja mitenkähän se sua liikuttaa/ kuuluu sulle? Mulle on aivan se ja sama paljonko muut painaa, kunhan oon itseeni tyytyväinen. Taitaa olla sulla taistelu menossa painos kanssa, ku noin henk. koht. kolahtaa
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Ei se nyt ihan hirveän läski voi olla, jos se juostakin jaksaa :D.
matka ei ole pitkä, kai 200 kilonenkin jaksaa juosta jos oikein himoaa rasvaista sokeripullaa. :/ eikä jaksanu näköjään takasin juosta kun käveli hitaasti ikkunan edestä ja puuskutti. otsakin ihan hiestä märkä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja laiheliini:
huomasin juuri kaksplus palstalla niin ääliömäisen aloituksen..mietin että taas on joku sahanpurua pää täynnä oleva eksyny palstalle.

mielummin vaikka lihava, entä kuin ääliö.
niin... lihavuuelle voi tehä jottain mutta entäs sille ääliöpäisyyelle... :whistle:
 

Yhteistyössä