Vihdoinkin valkoinen katto!!!!!!

Nyt huomenna aletaan laittamaan kattoon uusia paneleita..on tässä 3 vuotta jo kateltu tota karseeta 80 luvun lakattua mäntykattoa :snotty: :snotty: Jospa valaisis kämppää samalla :whistle:

Paaljon kyllä kirosanoja tiedossa mieheltä,mutta on se ihan varppina sen arvoista :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:
Miksi ette maalannut alkuperäisiä paneeleja? Itse tykkään kovasti puisesta paneelikatosta, mutta makuasia tietty, ja kun tummuvatkin aikaa myöten niin voivat saada tilan näyttämään ikävältä :)
Mä maalasin yhden huoneen katon ja toiste en siihen rupea,meni hermo :xmas: maalia valu ja valu ja paikat ihan kipeenä..

Toi katto on just sellainen tummunut,kamala.

Harmi kun on kattolämmitys,täytyy kiskoa vanhat alta pois,muuten ois voinut laittaa päälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:
Miksi ette maalannut alkuperäisiä paneeleja? Itse tykkään kovasti puisesta paneelikatosta, mutta makuasia tietty, ja kun tummuvatkin aikaa myöten niin voivat saada tilan näyttämään ikävältä :)
Mä maalasin yhden huoneen katon ja toiste en siihen rupea,meni hermo :xmas: maalia valu ja valu ja paikat ihan kipeenä..

Toi katto on just sellainen tummunut,kamala.

Harmi kun on kattolämmitys,täytyy kiskoa vanhat alta pois,muuten ois voinut laittaa päälle.
Ihan totta kyllä tuokin, se on todella V****maista hommaa, niskat ja hartiat kipeänä saa sutia maalit naamalla/hiuksissa. Nimim. muutaman katon itsekin maalannut. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
valkosella kuultolakalla vois voinu tulla tosi hienot
Miksei valkoisilla kattopaneleilla vois tulla hieno? :D
Maku asia =) Itse en tykkää valkoisista laudoista katossa, mut kuultomaalatuista kyllä, tulee kivasti ne puunsyyt esiin ja eloa kattoon.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
valkosella kuultolakalla vois voinu tulla tosi hienot
Miksei valkoisilla kattopaneleilla vois tulla hieno? :D
Maku asia =) Itse en tykkää valkoisista laudoista katossa, mut kuultomaalatuista kyllä, tulee kivasti ne puunsyyt esiin ja eloa kattoon.
Noi meidän on siis just sellaisia kuultomaalattuja joissa näkyy puunsyyt:)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
valkosella kuultolakalla vois voinu tulla tosi hienot
Miksei valkoisilla kattopaneleilla vois tulla hieno? :D
Maku asia =) Itse en tykkää valkoisista laudoista katossa, mut kuultomaalatuista kyllä, tulee kivasti ne puunsyyt esiin ja eloa kattoon.
Noi meidän on siis just sellaisia kuultomaalattuja joissa näkyy puunsyyt:)
No hienothan ne sit on =D
 

Yhteistyössä