Hakutulokset

  1. S

    Maistraatti häät

    Heips :) Suunnittelemme pienimuotoista vihkitilaisuutta,maistraattissako vaikko kirkollinen toimitus,missä se sitten voisi olla muualla kuin esim.kirkossa? Kyselenkin nyt teidän muiden hää juhlistanne: Miten juhlistitte häitänne esim.maistraatissa käynnin jälkeen,kertokaa mitä järjestitte...
  2. S

    Antakaa neuvoja!!!

    Kaksi vuotta ollaan avopuolisoni kanssa oltu yhdessä,kihloihin menimme tammikuussa ja virallisesti emme asu yhdessä vieläkään! Hän ei ole kääntänyt osoitettaan meille,mikä helpottaisi kyllä toimeentulotuen ja asumistuen saannissa paljon. Yritystoiminnan hän lopetti juhannukselta,lupasi...
  3. S

    Lapsen ja isän tapaamiset

    Lasteni isä muutti keväällä n.600km.n päähän,lapseni on 9-vuotias,eikä ole ollut yötä isällään viimeksi kuin kevät-talvella,silloin kun hän asui täällä lähellä. Tuolloinkin yökyläilyt olivat vain yhdenyön ja satunnaisia,lapsi halusi aina itse heti kotiin. Nyt eksä haluaisi lasta luokseen,noin...
  4. S

    Viikon jälkeen

    Sattumaa,edellisestä kerrasta vierähti viikko! Kunnes illalla lämmettiin tässä tietsikalla istuissamme vierekkäin,rakkaan käsi alkoi hyväillä paljasta reittäni,hamonen kohosi ja käsi löysi kostuneen pimpan. Avasin hänen shortsien vetskarin,enään ei odoteltu vaan kulta pyysi siirtymään sängylle...
  5. S

    ELATUSMAKSU TAKAUTUVASTI???

    Hei, Helmikuussa tehtiin sossun tädin kanssa elatus-sopimukset porukalla,isälle määrättiin kolmesta lapsesta yhteismaksuksi 138?/kk. Kaupunki maksaa lopun minimin elatuksesta elatustukena. Isä ei ole maksanut omaa osaansa kertaakaan,rahoja on minun kuulemma turha häneltä odottaa!. Nyt on...
  6. S

    Menetänkö elatustuen yhteenmuutossa?

    Kysyn teiltä jotka olette asian käyneet läpi ja tedätte,vastailkaa ja kertokaa minulle asiasta tietämättömälle. Saan lapsista (3kpl) kaupungin kautta elatustukea,minimimäärän. Elämääni on astunut reipas 7kk. sitten ihana mies,minä ja lapset olemme hänen elämää ja hän meidän. Mietin kuinka...
  7. S

    Tyttöystävyys syveni uudelle asteelle

    Olimme olleet Annan kanssa parhaat kaverit ihan pikku tyttösistä asti,kasvaneet ja varttuneet nuoriksi naisiksi yhdessä. Muistan kuinka ala-aste ikäisinä jo kävimme karran viikossa yökylässä toinen toisillamme,se oli mukavaa aikaa. Leikimme saunassa räsypokkaa,silloin jo tuntui jännittävältä...
  8. S

    Elämys vanhemman miehen seurassa

    Olin vastikään eronnut pitkästä liitosta,toistaiseksi en kaivannut vakiintumista ja miestä jalkoihin pyörimään.Olin ollut uskollinen vaimo miehelleni kaikin puolin ja mieheni oli se joka aikoinaan vei neitsyyteni,ensirakkauteni silloin 15-v.Kokemus miesrintamalla oli siis jäänyt yhteen...
  9. S

    Käyttekö yöelämässä yksin,kaksin?

    Mua painaa aina mielettömästi kun puoliskoni on käynyt ravintelissa yksin jonku kaverinsa kanssa,vaikka tiedän että siellä puhutaan miesten kesken paskaa tuopposet nokan alla koko ilta pöydässä!. Miten teillä käyttekö yksin ja haittaako se toista vai aina yhdessä? Mun puolisko tietää etten...
  10. S

    avioeron kakkosvaihe?

    Olen jättänyt vireille,kauanko kestää saada lopullinen ero hakemuksen jättämisestä? Vaihteleeko aika paikkakunnittain?

Yhteistyössä