Tyttöystävyys syveni uudelle asteelle

Olimme olleet Annan kanssa parhaat kaverit ihan pikku tyttösistä asti,kasvaneet ja varttuneet nuoriksi naisiksi yhdessä. Muistan kuinka ala-aste ikäisinä jo kävimme karran viikossa yökylässä toinen toisillamme,se oli mukavaa aikaa. Leikimme saunassa räsypokkaa,silloin jo tuntui jännittävältä riisuutua toisen tytön vieressä vaatekappale kappaleelta aivan alasti. Yleensä leikimme tätä riisuutumisleikkiä saunaa odotellessa,alastomana olikin nopsa siirtyä saunaan ja pesuhuoneeseen jatkamaan leikkejä. Muistan aina katselleeni Annaa sillä silmässä,olin aina halunnut koskettaa häntä edes aavistuksen verran.

Välillä rakentelimme patjamajoja Annan huoneessa,saimme käsiimme hänen isän miestenlehtiä. Niitä lueskelimme yhdessä ja katselimme kuvia,kiihotuin lehdistä aina valtavasti. Muistan kuinka ajattelin miltä Annasta tuntui ja ajatteliko hän samoin kuin minä,minun teki aina vain mieli koskettaa Annaa.

Niin vuodet kuluivat,yläaste vei meidät erilleen omien uusien kavereiden mukaan. Lähdimme opiskelemaan,Anna lukioon ja minä ammattiopistoon,seurustelimme pian jo vakavissa suhteissa. Menimme molemmat naimisiin ja perustimme perheen,asustelimme ihan eri päässä suomenmaata kumpainenkin.

Muutama kesä taaksepäin hetken mielijohteesta aloin etsiskellä Annaa,taisin kuunnella radiosta ohjelmaa"mitä kuuluu Marjaleena".
Soitin Annan äidille ja sainkin kuulla lapsuusajan parhaan kaverini nykyiset kuulumiset pikaiseltaan.
Taisin soittaa samalta seisomalta eteläsuomeen ja sainkin Annan puhelimeen,se oli yhtä ei voi olla totta ja meillähän riitti asiaa. Erillään eletyt vuodet haihtuivat hetkessä ja olimme kuin eilen nähneet,sama Annahan se siellä oli edelleen!.

Anna kertoi olevansa tulossa tuona kesänä tänne pohjoiseen kotiinsa lomailemaan perheen kanssa,sovimme alustavasti että Anna soittelee kunhan on täällä ja siitä sitten tarkemmin missä nähdään ja milloin. Ehdottomasti halusimme ja vaihtaa vuosien kuulumiset vielä kertaalleen nokatusten. ja olihan se jännittävää nähdä miltä toinen näyttäisi vuosien jälkeen,itse ainakin olin omasta mielestäni muuttunut aivan eri ihmiseksi.

Anna soittikin varsin pian olevansa tutuissa maisemissa,sovimme tyttöjen illan luokseni.
Saunoisimme kesäillassa,ottaisimme pikkuisen rinksuja ja suunnistaisimme jatkamaan iltaa paikalliseen.

Laittelin pientä suolaista meidän iltaan,viiniä ja makeaa,pukeuduin huolellisen naisellisesti,käytin aikaani erityisen paljon esim.alapään fiksaamiseen. Kiihotuin valtavasti jo höylätessäni ja muotoillessani alapään karvoitusta,tuntui etten malttaisi olla millään hyväilemättä itseäni. Maltoin kyllä mieleni,ajattelin olla tänään rohkea ja tehdä sen aloitteen minkä nuorempana aina vain siirsin ja siirsin tuonnemmas.

Anna soitti ovikelloa,halattiin ja itkettiin liikutuksesta,niin ihana oli nähdä. Annahan ei ollut näöltään juurikaan muuttunut,mitä nyt ulkoisesti. Hänen rintansa olivat paljon kookkaammat mitä olin muistellut ja muutenkin olipas hän naisellinen,samaa taisi voida arvella minusta.

Istahdimme viinilasin äärelle ja napostelimme antimiani,saunakin odotti kylpiöitään.
Kävimme lämpimään löylyyn,istuskelimme linnunlaulussa,ilta-auringossa ja katselimme toisiamme vain kietaisupyyhkeet ympärillämme. En tiedä mitä Anna minusta ajatteli mutta minä veisin tuon naisen nyt kylpyyn ja tiesin mitä tekisin.

Lotrasimme ammeen täyteen vettä, Annalla oli mukana jos minkälaisia kylpysuoloja yms. annoin hänen tuunata meille kylpyveden ja siirryin itse ammeen lämpöön. Sanoin Annalle että mahtuu tänne hyvin yhtäaikaa ja hän tulikin istumaan vastapäätä minua,molempien jalat oli rinnusta vasten koukistettuna.

Puheen soljuessa ikäänkuin vahingossa aavistuksen verran ojensin jalkaani niin että varpaani koskettivat ohimennen Annan pimppiä,odotin hänen reagoivan jotenkin. Anna oli kuin ei olisi huomannutkaan,mutta ihan varmasti tiesin hänen tunteneen kosketuksen.
Rohkenin ja siirsin jalkani uudelleen hänen jalkojensa väliin,annoin varpaiden tunnustella pimppiä.
Anna ei säikähtänyt vaan katsoi tummin silmin suoraan silmiini,rohkaistuin ja ajattelin että nyt tai ei koskaan tämä on menos / kokeilua.

Annoin itseni liukua vedessä Annan paalle ja suutelin varovasti häntä,Anna vastasi suudelmaan varovasti,aavistuksen verran varautuneena. Selvästikkään hänellä ei ollut kokemusta naisista kuten ei minullakaan,suutelimme niin ihanan pehmoisesti toisiamme suulle.
Väistämättä käteni siirtyi Annan pimpille ja hän levitti jalkojaan ikäänkuin tehden minulle esteettömän pääsyn pimpille.
Hiljaa painoin sormeni menemään syvälle hänen sisälleen,miten rypyläiseltä ja kiihottavalta toisen naisen emätin tuntuikaan.
Otin sormeni pois muutaman työnnön jälkeen Annan sisältä ja aloin hyväillä häpyhuulien ulkopuolelta,tunnustelin sormellani pimpin ympärystä ja lopulta aloin hellästi niin höyhenenkevyesti hyväillä sormenpäälläni Annan klitorista. Samalla suutelimme jo täyttä päätä kiihkon vallassa,hyväilin Annaa ja annoin suukottelun siirtyä hänen koville tisuille. Voi kuinka ne nöpöttivätkään veden rajassa,suutelin,näykin ja pyörittelin kieltäni nänneillä,samalla hieroen Annan klitorista.
Tunsin Annalla olevan vaikeaa allani,orgasmi taisi lähestyä. Työnsin sormeni jälleen pimppiin,työnsin niin että vähitellen sain mukaan kolme sormea työntymään Annan sisuksiin. Peukalolla pyörittelin turvonnutta klitorista ja niin Anna alkoi vikistä,niin ihanasti tunsin hänen pimpin alkavan puristella sormieni ympärille.
Lopetin työnnöt ja hiljaa pyörittelin peukalolla klitorista,sormien ollessa Annan sisällä.

Olin itsekkin kiihottunut niin että pimpissä tuntui ja se janosi naisen kosketusta!.

Annan posket punastuivat hieman hänen katsoessa nyt minua,samalla hän kysyi haluaisinko kokea saman mitä hän tunsi hetki sitten. Nyökkäsin ja pyysin että siirtyisimme makuuhuoneen sängylle. Nappasimme pyyhkeet mukaan,allemme ja pian makasimme vierekkäin suudellen parisängyllä.

Anna ei odotellut vaan siirtyi lattialle kontalleen ja pyysi minua siirtämään itseni niin että alapääni oli Annan kasvojen edessä,jalat levällään makasin selällään sängyllä ja odotin.

Pian tunsinkin pehmoisen kielen maistavan varovaisesti toisen naisen makua,maistuin varmaankin hyvälle sillä samassa Annan kieli painui syvälle sisälleni.
Anna lipitti kielellä sisälle ja ulos,samalla hän niplasi klitoristani. Tunne oli sairalloisen hyvä!.

Anna liikutteli kieltä taitavasti pimpin aukolla,välillä paineli sillä klitorista ja haukkasi sen kokonaankin suuhunsa.
Tuntui taivaalliselta,minun oli aivan pakko saada sisälleni jotain suurta ja paksua.
Sanoin Annalle että avaa yöpöydän laatikkoni,sieltä löytyy meille yllätys!.

Anna otti käteensä taikasauvani,väänsi sen päälle ja alkoi hyväillä alapäätäni sauvalla.
Vei sen varovaisen hitaasti sisälleni ja samalla silitteli pimppiäni ympäriltä,otti sormeen kosteutta ja painoi sen hiljalleen peppuun.
Luoja että tuntuu hyvältä sanoin,otin sauvan itselleni ja aloin hieroa klitoristani sillä.
Anna painoi pitkät hoikat sormensa pimppiini kaikki kerrallaan,samalla hän nuoleskeli lämpimällä kielellään välilihasta kohti peppua ja pian pehmeä kieli vaelskin pepussa villisti tanssien.

Nyt tuntui kuinka aloin tulemaan,Annan käsi alkoi tekemään tiukkaa pimpissä ja niin se sai valtaisan sykkeen sormiensa ympärille.

Anna piti kättään sisälläni ja antoi minun rauhoittua,hiljaa hän antoi sormien valahtaa ulos. Lämmin märkä käsi silitteli pimppiäni ja Anna kääntyi päälleni niin että hänen kaunis,turvonnut alapää kiilteli houkuttelevana edessäni.

Päätimme että seuraavaksi tulisimme yhtäaikaa ja niin molemmat keskityimme toisiimme ja annoimme parastamme,näin puuhastellen iltamme jatkui niin että unohdimme koko lähdön paikalliseen.
 

Yhteistyössä