Hakutulokset

  1. K

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Onnea Ekalle poikavauvan johdosta! :flower: :flower: Suomessa onneks on ennenaikaisten vauvojen hoito niin korkealaatuista, että kaikki varmaan menee hyvin. Tietysti sitä itsellä on huoli, kun katsoo pikkuistaan, ja näkee ne kaikki piuhat ja laitteet. Nyt vain päivä kerrallaan, kyllä se...
  2. K

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Heippa kaikille! Oon ollut ns.taustallaroikkuja jo pitkään tällä palstalla, mutta melkeinpä päivittäin on käynyt lukemassa kokemuksianne ja mielenkiintoisia juttujanne. Paljon oon saanut vinkkejäkin!!=) Ensinnäkin naurukohtaukselle isot onnittelut tyttövauvan syntymän johdosta!! :flower...
  3. K

    SOKERIT SEKAISIN -Pino kaikkeen raskausdiabetekseen liittyvään

    Heippa kaikki! Onkohan tällä palstalla ketään, joka miettii seuraavia asioita... pystyis jakaa kokemuksia.. Mulla on nyt menossa rv 33+3, ja olis iso vauva tulossa! Raskausdiabetes todettiin rv 26 ja pitkävaikutteinen insuliini on ollu nyt menossa n.kolme viikkoa. Kävin viime ma...
  4. K

    ***LOKAMASSUT 2008 Maaliskuussa***

    Matonna :hug: :hug: !! Epäreilua tällainen!! Jaksamista sinulle!! :heart:
  5. K

    ***LOKAMASSUT 2008 Maaliskuussa***

    Dasale ja Julietta!! Se on niin väärin... Yrittäkää jaksaa!! :hug: :hug: Ei löydä sanoja... Ja anteeksi sekoiluni, olihan se minunkin la oikein!?! Sekoitan välillä, kun kirjoittelen lapsettomuuspuolelta plussaneisiin myös...
  6. K

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Heippa kaikille! :flower: Itse jäin saikulle maanantaina, kun olo on ollut niin hutera, ja töissä tappotahtia...Lauantaina olin illassa, ja 8 tuntia koko ajan menossa, peräti 5 min ruokatauon ehdin häthätää pitää. Sitten olikin WC:hen mennessä ruskehtava läikkä pikkuhousuissa. Päätin, etten...
  7. K

    ***LOKAMASSUT 2008 Maaliskuussa***

    Halauksia sinulle lutumutunen!! :hug: :hug: Koeta jaksaa!! :heart: Itse olen nyt pari viikkoa saikulla. Olo on sen verran väsynyt ja kuvotus vaan voimistuu... Töissä tappotahtia, lauantainakin olin 8 tuntia koko ajan menossa. 5 min ruokatauon ehdin pitää. WC:hen mennessä olikin sitten...
  8. K

    ***LOKAMASSUT 2008 Maaliskuussa***

    Heippa kaikille! :flower: Siitä on mennyt monta päivää, kun olen ehtinyt tänne palstailemaan... Töissä on ollut hirveän raskasta, ja kun olen päässyt kotiin, väsy on ollut niin kova, että olen vain halunnut lepäillä... Myös kuvotusta on ollut mukana jo jonkin aikaa. Ei ainakaan päse paino...
  9. K

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Heippa kaikille! :flower: Siitä on mennyt monta päivää, kun olen ehtinyt tänne palstailemaan... Töissä ollut tosi raskasta, ja kun olen päässyt kotiin, väsy on ollut niin kova, että on vain halunnut lepäillä.. Myös kuvotus ollut jo mukana jonkin aikaa. Ei ainakaan pääse paino nousemaan, kun...
  10. K

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Heippa kaikille! :flower: Olinpa iloisesti yllättynyt, että täällä oli näin moni palstaillut viime käynnistäni. Kiva, kun tännekin palstalle saadaan juttua... :flower: Olen kirjoittanut jonkin verran lokamasu-palstalle, mutta koen tämän vielä enemmän omakseni, koska meillä kaikilla on...
  11. K

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa vol 2***

    Ehdin taas lukemaan tänne palstalle pitkästä aikaa. Paljon on tullut tekstiä muutamassa päivässä.. Menin ihan sanattomaksi luettuani Lissun kuulumisia.. Se on niin väärin, että sinulle kävi näin!!! :'( :hug: Voi vain toivoa, että toivut tästä suuresta pettymyksestä ja surusta nopeasti, ja etkä...
  12. K

    IVF/ICSI tammi/helmikuu Part III

    Pitkästä aikaa täällä lueskelemassa... PeePee:tä ja Popsy:ä halaten! :hug: Sanat ei riitä kuvaamaan, kuinka pahoillani olen..Toivotaan PeePee, että huomenna kuitenkin olisi plussatuuliawer: Ihanaa oli lukea myös plussatuulista: Raitis ja Löllykä :flower: ONNEA!! Kaikille muille myös...
  13. K

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa vol 2***

    Sorry kovasti! :flower: En katsonut riittävän tarkasti. Kyllähän se minunkin nimi siellä komeilee... Kiitos! Laskettu aika varmistuu 6.3 UÄ:ssä.. Kirjoittelen lisää, kun kerkiän, iltavuoro kutsuu... :flower: :flower: :flower: :flower:
  14. K

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa vol 2***

    Nanna81, lisäätkö minutkin etusivun listalle?! :flower: Kirjoittelin lauantaina... Kiitos!
  15. K

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Miikkis ja Habanero,tervetuloa mukaan jännittämään! :flower: Täällä on ihan samanlaiset fiilikset sen suhteen, ettei oikein uskalla tästä raskaudesta vielä iloita. Minulla on ollut ihmeellistä vihlontaa munatorven kohdalla, ja pelkään kauheasti kohdunulkoista raskautta. Olisin halunnut...
  16. K

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa vol 2***

    Ja sairaala olis KSKS. Viikot nyt punktiosta ja hedelmöityksestä laskettuna 5+3.
  17. K

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa vol 2***

    Heippa kaikille!! :flower: Olen jo jonkun aikaa lueskellut tätäkin ketjua. Olen vähän kirjoitellut lapsettomuuspuolelle ja nyt uskaltauduin muutama päivä sitten kirjoittamaan myös lapsettomuus-plussaneille. Hinku on kova myös liittyä tähän ketjuun, koska maha-asukki syntyisi lokakuussa, jos...
  18. K

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Minä en oikein ainakaan osaa... ;)
  19. K

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Hei kaikille! :flower: Saanko liittyä seuraan iloiseen!? Olen kovasti ollut mukana, lähinnä taustalla, lapsettomuuspuolella, ja ajattelin, että nyt uskaltaudun liittymään jo tähän ketjuun.. Alusta asti olen seurannut tasutalla tätä ketjua, mutta sen verran epävarma olen vielä ollut...
  20. K

    IVF/ICSI Tammi/helmikuu Part II

    Mitä Päivi68:lle kuuluu?? Olet mielessä...

Yhteistyössä