*** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa vol 2***

Naurukohtaus ihana kuulla että saitte puhuttua asiat!! :)
Mullaki tissit on ku viiden kilon vesimelonit :ashamed: muutenki jo on aika kookkaat ja nyt ku kasvaa vaan nii ei saa normaali kaupasta enää liivejä :(
ja tuntuu että painaa niin paljo että ihan kippeästi käy ku ottaa rintsikat pois!!
ja pahoinvointi vaan jatkuu 24/7.. :x Koko ajan ois kauhea nälkä mutta ku ei voi syyä ku tekkee nii pahhaa..huhhuh.
 
Naurukohtaus: Hyvä kun saitte puhuttua ja taisi "uhkailu" auttaa tässä tapauksessa ;) Niin ne miehetkin voi panikoida ja miettiä vastaavia asioita kun naisetkin :heart:

Ei munkaan mies kysele miten voin ym. Kerron kuitenkin ite kokoajan mihin sattuu tai ei satu, niin ei sen tarvi kysellä :LOL: No, ei ny ihan kokoajan, mut kai jo kahden raskauden kokeneena ei tarvi niin paljoa tukea ja kyselyjä... Ekassa raskaudessa oli mieskin mukana hyvinkin tiiviisti, kävi mukana neuvolassa ja ultrissa. Nyt en oikeestaan tarvikaan sitä neuvolaan, ultriin se olis mukava saada mukaan, jos vain suinkin pääsee =)

nuorityttö: Täällä sama vika, rinnat painaa ja on kipeet kun ottaa liivit pois. Tosin mä en ole löytäny tavallisesta kaupasta oikeestaan koskaan sopivia vaan aina on pitäny visiteerata erikoisliikkeessä. Isot kun on luonnostaan :LOL:

Angel Eyes: Eikö olekin positiivista, et paino ei heti lähde nousuun? Itsekin pohdiskelin, et toivottavasti ei paino nouse yli 10kg (ekasta 20kg ja tokasta 14kg). Pudotin painooni juuri vuosi sitten 13kg enkä haluaisi ainakaan enempää lisää... :ashamed:
Jostain neuvolan esitteestä lueskelin, et painonnousun suositus on jo valmiiks ylipainosilla (eli painoindeksi yli 25) 7-11kg eli melko vähän.

jasmara ja masuasukki 8+1
 
Meidän suhde on vasta kuudennella kuulla... Joo aika nopeeta toimintaa kun jo vauvaa odotellaan, mutta jo ensi tapaamisesta lähtien meillä molemmilla oli tosi turvallista ja hyvä olla toisen kanssa. Meillä oli saman tapaiset tulevaisuuden haaveet ja pidin tärkeänä sitä, että mies pitää eläimistä, eikä ole mikään kaupunkityyppi.

Ihan tuttuja juttuja nuo riidat... Mulla ollut aina aika hektiset mielialat, eli saatan yht'äkkiä olla tosi loukkaantunut tai vihainen jostakin vaikka hetki sitten olin hyvällä tuulella. Eli miehellä on kauheasti kestettävää mun kanssa. Ei tämä raskaus ole niitä mielialoja muuttanut mihinkään suuntaan, mutta kyllä sitä tarvii enemmän huomiota kun aiemmin ja kiukku purkaantuu kaksi kertaa pahempana, mutta ehkä ne purkaukset ei kestä niin kauaa. Ja meillä nämä keskusteluasiat varsinkin riidan purkutilanteissa tuntuu menevän helposti niin, että minä en osaa tuoda esiin omia tuntemuksia enkä puhua asioista, kun taas mies ehkä helpommin puhuu...
Olen kamalan herkkä ollut aina, liikutun tosi herkästi kaikesta iloisesta. Viime kesänä olin tosi herkillä, kun kaveri sai vauvan. Sitä mä sitten koko vierailun siellä pillitin miten ihanaa oli nähdä ystävä oma vauva sylissään ja niin hyvävointisena hehkuen :)

Mutta joo, lähinnä tulin tänne purkautumaan,Naurukohtauksen innoittaman, kun hän kirjoitteli tänne omia tuntemuksia.
Tosi nopeesti me päätettiin lopettaa ehkäisy ja alkaa haaveilee yhteisestä vauvasta. Siinä kun pari kuukautta meni, että mulla alkoikin kuukautiset ja olin siitä vähän surullinen, niin ei se miestä mitenkään hetkauttanut. Ei hän sitä niin ajatellut, että se on niin pirun iso asia ainakin minulle, sanoi vaan että onhan tässä aikaa ja oikeasti sitähän meillä kyllä on vielä :)
Plussauksesta hän oli iloinen, meni vähän paniikkiin kun soitin sille töistä ja sanoin mitä olin aamulla tehnyt ja mikä oli tulos. Tuli mua töihin tapaamaan sinä iltana ja voi miten sitä jännitti. Ilme oli niin samaa luokkaa kun silloin kun ekaa kertaa tavattiin, sano vaan että nyt ois sitten varmaan hommattava isompi auto :)
Alkuun hän ei puhunut asiasta juuri mitään, eikä tuntunut olevan yhtään läsnä kun minä asiasta puhuin. Olin sen ekan viikon itse ihan sekaisin asiasta, tuntui että kaikki nyt muuttuu ja kesän kilpailusuunnitelmat kaikki kariutui. En meinannut uskaltaa nousta hevoseni selkään kun pelkäsin kokoajan pahinta ja tuntui, että en saa tukea asiaan häneltä ollenkaan (kas kun en ollut puhunut asiasta hänelle...). Hän ei myöskään pitänyt tärkeänä sitä, että kerroin vauvauutisista ystävilleni ja muutamalle tallin tytölle. Sanoin sitten, että mä vaan en pysty olemaan asian kanssa yksin, kun tämä on niin suuri juttu. Mainitsin myös että olisi kiva jos sitäkin vähän edes kiinnostais tää asia, mut hän sanoi vaan että ehkä sitä sitten alkaa enemmän kiinnostaa kun maha kasvaa ja synnytys lähenee, kun siitä tulee konkreettisempi asia...
Alkuviikosta meillä oli taas riitaa jostain, mikä saatiin onneksi selvitettyä... Sitten kun aloin itse puhumaan tästä vauva-asiasta enemmän, ja kerroin huolistani, mitkä askarruttavat minua jne... Kerroin miten mua pelottaa tämä oireeton raskaus ja kaikki ratsastamiset ym, niin olen ehkä itsekin päässyt sinuiksi asian kanssa paremmin. Nyt on mieskin paljon enemmän innoissaan asiasta ja kun sanoin sille että sillä kehittyy jo pienet aivot ja sen sydänkin sykkii, niin se ei ollut uskoa korviaan; "Eihän sillä vielä semmosia ole". Mut jotenkin sen jälkeen se on alkanut tajuamaan sen, että se tosiaan on tulossa meille lokakuussa ja se kasvaa jo kovaa vauhtia. Se jopa luki tänään vauvalehden kannen, kun kävin ostamassa semmoisen ärrältä ja tutustui isyysvapaaesitteeseen :) Ja tosiaan kun olin tuossa jo varaamassa aikaa varhaisultraan, niin oli ihanaa kun se oli mun tukena...

Ostin muuten eilen ensimmäisen asian meidän tulevalle vauvalle :) Semmoisen puisen nuuskamuikkusen, jonka jalat ja kädet sätkii kun vetää narusta.. miksi niitä semmosia sanotaan? Kumminkin, joku opiskelija-kaupustelija kävi ovella puhumassa huonoa suomea ja ja myi joitain tommosia, mä sit hellyin ihan täysin niihin juttuihin ja ostin yhden. Ei muuten ole yhtään mun tapaista osaa tommosilta kaupustelijoilta yhtään mitään!!

Ollaan myös mietitty nimiä lapselle. Toissa ilta meni sängyssä nauramiseksi kun mietittiin mitä kummallisempia yhdistelmiä. Petteri muuten sopii jokaisen nimen perään!! Eli siitä kaikkien poikien toiseksi nimeksi :D Kyllä oli hauskaa, mut saatiin me jotain aikaiseksikin. Nimet ollaan jo päätetty, tosin voihan ne vielä ajan kuluessa muuttuakin :) Tytön nimi oli paljon helpompi päättää kuin pojan.

No johan oli asiaa taas tänään.... Jos tästä menis vaihteeksi tuulettumaan tuonne pimeään talvisäähän koiran kanssa. Pistäis liukuesteet kenkiin ettei pääse kaatumaan, on muuten tosi liukasta lumen alla!!

Terveisin Lissu + PerttiAnneli 6+6
 
Naurukohtaus olen iloinen että saitte asiat puhuttua. Joskus miehet vaan tarvii vähän omaa aikaa ja omia konstejaan (kalja :LOL: ) selvittääkseen päätään.
Meillä täällä on vähän samaa ongelmaa. Avopuoliso on ollut plussan jälkeen tosi etäinen eikä muutosta näy hyvällä eikä pahallakaan. Puhuttu on mutta peruspohjalaisena miehenä tokaisee vaan "mä nyt oon tällänen juro pohjalainen joka ei paljo puhu" (eikä liiemmin pussaakkaan enää. :kieh: )) Ymmärrän kyllä että hän on hiukan ahdistunut, itsekkin olin kun plussan testissä näin. Olemme vielä nuoria ja minulla opinnot aivan kesken ja joutuisimme siis elämään mieheni rahoilla. Ahdistaa se ajatus yhtä jos toistakin. Molemmat meistä pelkää sitä ollaanko valmiita. Itse olen henkiseltä tasolta varmasti valmiimpi lapsen saantiin kun mieheni mutta jotenkin tunnen että kyllä selvittäisiin. :) Yritä nyt sit sille jurolle sanoa se niin että hänkin ymmärtäisi.
Romaania pukkaa. :LOL: Sain viime yönä taas sellaisen tosi kovan mahakipu kohtauksen. Niin kuin menkkojen aikaan mutta kovemman ja kestoltaa pitkän. Meinasi taas epätoivo iskeä. Vuotoa ei onneksi tullut, tarkistuksella piti käydä tunnin välein melkein. Inhottavaa. Välillä tuntuu muutenkin että kaikki raskausoireet häviää. :/ Pelkään kauheasti ekaa ultraa, koska se sitten ikinä minulta otetaankaan. Siskollani todettiin ekassa ultrassa aikoinaan tuulimuna ja hän silloin kertoi että hänestä aikasemmin jo tuntui että raskausoireet katoaa, kuin mitään ei enää olisi. Pelottaa. :ashamed:

toiveikas ja kirppu 6+5
 
Tervetuloa uusille, täällä oli taas monta tulokasta. Erityisesti kulti tervetuloa, ollaan sitten samalta suunnalta ja esikoista odotetaan molemmat. Kiva kun tulee lisää porukkaa täältä päin.

Olipa paljon tekstiä taas. Oireista sen verran, että mulla tuntuu vaihtelevan aika paljonkin. Alkuviikosta oli lähes jatkuvaa honteloa epämiellyttävää oloa, mutta se on vähitellen helpottanut. Voisikohan sitä uskaltaa toivoa, että se menisi jo pois kokonaan näin pian? Tänään siis rv 7+1. Pelkäänpä, että ihan niin hyvin ei käy, mutta täytyy nauttia jokaisesta päivästä, kun on suht normaali olotila. Rinnatkin aristaa enää paljon vähemmän kuin joskus pari viikkoa sitten. Toivottavasti oireiden väheneminen ei tiedä mitään huonoa. Ekaan ultraan on aikaa vielä kolmisen viikkoa, voi tätä jännitystä.
 
Lissuli-81: sun alkutarina on kuin mun oma. Tosin me oltiin vielä nopeempia ;) 2,5kk tapaamisesta mentiin kihloihin ja n.4kk päästä olin raskaana. Meillä kun oli periaate, et tulen raskaaks sit kun tulen ja se tärppäskin melko pian :LOL: Sit kun pikkuneiti synty ja oli 2kk vanha mentiin naimisiin eli tänä vuonna tulee naimisissa oloa täyteen 6 vuotta (ja siis kolmas lapsi tuloillaan myös)...
Kaikki on sanonu, et ollaan oltu tosi nopeita käänteissämme, ensin kihloihin meno, lapsen saanti, naimisiin meno ja sit vielä muutettiin tytön ollessa 6kk Helsingistä Tampereelle.
Meillä myös heti tiedettiin, et tässä se sit on eikä vaihtamalla parane :D
Ja kun toista ei tunne kuitenkaan vielä hyvin muutaman kuukauden tutustumisen perusteella, väkisinkin otetaan välillä yhteen. Kriisejä on ollut, mut niistä on selvitty ja yhteiselämä maistuu taas :heart:

toiveikasodottaja: toivottavasti olisi viattomia oireita ja kaikki olis hyvin :hug:
 
FPI
Heippa vaan kaikille ja tervetuloa uudet! :heart:

Tosi paljon tekstiä on tullut viikonlopun aikana, ei pysty kaikkeen kommentoimaan, mutta päällimmäiseksi jäi tuo Narukohtauksen tarina ja tosi hyvä, että saitte asiat sovittua! ;)

Olo on oikeestaan vaan huonontunut ja migreenikin tuli, oikein sahalaita näköhäiriön kera ja kun äitini kanssa juttelin niin sanoi, että juu siitä ne minunkin migreenit alko, kun olin raskaana, hänellä on tosi usein migreeni, että kiitti vaan, no ei vaan, toivottavasti ei pahene!

Huomenna ois lähtö Venezuelaan ja mitään ei olla pakannu, koirat vietiin koirahoitolaan, mutta muuten on kaikki rempallaan, heh.

Poistun siis kanavalta 4.3 asti ja toivon teille kaikille oikein mukavia odotuspäiviä siihen asti!

FPI & pikku-pörris rv 7+6 :heart:
 
Lissuli

Me olemme olleet yhdessä reilun 3kk josta asuttu yhdessä se n. 3kk :D Kihloissa tuli oltua esikoisen isän kanssa, joten olen miehelle sanonutkin että jonain päivänä kun kosii, niin se tarkoittaa sitä että sitten se hääpäivä on vuoden sisään - ei mitään turhaa, vuosien roikkumista kihloissa enää, kiitos. Ennen kuin olin raskaana, hän totesi aiheesta että sitten joskus kun yhteinen lapsi syntyy, ei välttämättä menisi kauaakaan kun mennään naimisiin, että saa nähdä milloin :D Häitä on toki jo suunniteltu :whistle:

 
kiitos tervetulotoivotuksista kaikille :flower:
ihanaa onkin vihdoin päästä kirjoittelemaan tänne odottajiin :heart:

adette - täällä itte asiassa ollaan huomattu sitä kuuluisaa hehkeytymistä jo vähäsen, mulla on muutoin ihan ok iho, mutta aina ennen mensuja iho alkaa poskista ja otsasta kukkimaan ja tulee hormonifinnejä, jotka sit tasoittuu ja häviää taas viikon päästä mensujen loputtua. mutta nyt mulla ei tullukkaan näitä näppyjä naamaan ennen menkkoja ja iho on mennyt tosi heleään kuntoon nyt :) toivottavasti kestäis nyt tätä hehkeyttä loppuun saakka :D

kukkis2 - täällä asutaan siuntiossa, eli ihan naapurikuntalaisia ollaan! :) mietitään juuri miehen kanssa että mentäisiinköhän sitä sitten lokakuussa tammisaareen vai lohjalle. miehen veljen vaimo sai esikoisensa tammisaaressa vuosi sitten ja silloin sain kyllä hyvän kuvan siittä paikasta, siellä oli sillon ihan mielettömän vähän synnyttäneitä, joten rauhaa ja hiljaisuutta kyllä oli! lohjastakin oon kuullu hyvää, joten käyään varmaan tutustumassa molempiin ja kattellaan sitten :heart:

toiveikasodottaja - toivottavasti sinun kipuilut ovat täysin normaaleja ja ekassa ultrassa kaikki menisi oikein hyvin :heart: itekkin oon aina tosi peloissani kun mahaa nippailee ja on menkkamainen olo ja tuntuu että jos vähän "äkistäis" niin menkat alkais.. aina saa sit mennä vessaan tsekkaamaan etteihän mitään vaan tuu, mutta samoin kuin sinulla, kaikki ollut kuitenkin hyvin :) mielenrauhaa sinulle kovasti ja toivottavasti pääset pian ensimmäiseen ultraanne!

FPI - rentouttavaa reissua venezuelaan! :heart:

nanna81 - kiitos päivityksestä, mukavvee olla täällä!

:heart:Kaikille muillekkin leppoisaa sunnuntaita ja odotuksen ihmeitä:heart:

~amalia ja pikkuinen 4+4~


 
Jasmara ja Emilyn: Mukava kuulla, että täällä on muitakin "ei turhia vitkastella"-tyyppejä :D Täällä on ollut kihloihin meno puheessa ja kerran käyty sormuskaupoilla, mutta ei löytynyt sopivaa silloin... Saas nähdä milloin tuo taas muistaa mua viedä alan liikkeisiin :) Oon joskus siitäkin jo motkottanu että mitäs puhuu kihloihin menosta jos ei saa aikaiseks sormuksia, mut tää laps on kyl paljon isompi yhdistäjä kun se sormus, että antaa sen tehdä se sit kun sen mielestä on aika. Yhdessä ollaan asuttu sama aika kun ollaan oltu yhdessäkin :)
Sullahan on Emilyn sitten tapahtumarikas vuosi, jos häitäkin meinaatte suunnitella :) No ei käy aika pitkäksi! Onnea! :flower:

FPI: Mukavaa reissua!! Täällä yksi kateellinen...

Marza1970: Juu nimi tuli sillon kun niitä yksi väsynyt perjantai-ilta keksittiin :D
 
täälläkin vietellään kiiruista vuotta :D uudenvuoden yönä mies kosi viiden ja puolen vuoden seurustelun ja yhdessä asumisen jälkeen tulevan talomme yläkerrassa tuhansien kynttilöiden, takkatulen ja shampanjan kera - ja todella kauniin timanttisormuksenkin oli salaa hankkinut :heart: nyt siis pikkuinen (todella odotettu) ilmoitti meille tulostaan ja taloa rakennetaan :D onneks talo jo tosi hyvällä mallilla, huhtikuun lopulla pitäis jo päästä sinne asumaan, nyt päästäänkin sitten tuota vaavin huonetta sisustamaan, oonkin siitä haaveillu jo jonkin aikaa :heart: meillä häitä suunnitellaan tanssittavaksi sitten reilun vuojen päästä kesällä! onnea emilynille häiden suunnitteluun odotuksen ohella! ja se on täysin totta lissuli-81, että mikään ei tässä maailmassa voi yhdistää kahta ihmistä niinkuin yhteinen pieni ihme :heart:

nyt vauva lehden lukuun ja unten maille - god natt på alla!

~amalia ja pikkuinen 4+4~
 
Siis Kääk..! Ei me sentään vielä käytännön tasolla olla häitä suunnittelemassa :LOL: Mutta ollaan puhuttu aikamme kuluksi. Ajankohtahan on sitten joskus jonain päivänä, kun mies kosii ja itse olen varautunut siihen että siinä voi mennä vielä useampi vuosi.. :D
 
Huomenta!
Ja taas tekstiä oli tullu mahottomasti :D !

kulti laitoin jo sut su aamuna listalle kohtaan 20.10 , onko päivä oikea?

naurukohtaus hyvä että saitte asiat puhuttua!

Ja minä kun ajattelin, että meillä on ollu nopeaa toimintaa, mutta näköjään jotku on vieläki nopeempia :D ! Yhdessä ehdittiin olla noin vuosi ennen kuin muutettiin yhteen (eri paikkakunnilla asuttiin ja vain viikonloppuste nähtiin). Samoihin aikoihin kun muutettiin yhteen niin jätettiin ehkäsykin pois, mutta tämä vaavipa ei niin nopeesti halunnut tullakkaan vaan 1,5 vuotta ehdittiin tosissaan yrittää.
 
Olipas viikonlopun aikana tullut paljon tekstiä. Millään ei muista mitä ja kuka kirjoitti.
Uusia odottajiakin oli tullut mukaan. Tervetuloa
No ilmeisesti muutkin on nopeita niinkuin me aikoinaan. Kihlaudittiin 2kk ensitapaamisesta ja meillä sentään 300km välimatka niin ei montaa kertaa ehditty tavata. No puhelinlaskua kertyi. Kihlauksesta 2kk muutettiin yhteen. Seuraavana kesänä n. puolivuotta myöhemmin. Oli häät ja esikoinenkin potkiskeli jo mahassa :D
Nyt yhteistä taivalta on takana 13 vuotta ja viidettä odotellaan. Eli meidän mielipide on aina ollut ei se miettimällä parane.
Nyt vanhempana olen tosin alkanut miettiä että mahtoi vanhemmat olla kauhuissaan kun 18v tyttö yhtäkkiä ampasee kihloihin miehen kanssa jota vanhemmat ei ole edes nähnyt :LOL:
No rehellisesti on kyllä äiti näin jälkeenpäin sanonut että kyllä hän mietti miten tuossakin käy, mutta viisaana piti suunsa kiinni.
 
Huomenta =)

Jassoo,ihanaa kun täällä on muitakin jotka ovat vähän nopeita käänteissään :D Mä olin myös raskaana neljän kuukauden päästä ensitapaamisesta :heart: Kaikki oli ihan kauhuissaan mutta tässä sitä vaan edelleen ollaan ja rakastetaan ja kolmas lapsi tulossa :heart: Kaikki ovat muuten jo siitäkin järkyttyneitä että meille tulee kolmas lapsi.Mä olen varmasti kymmenen kertaa viikon sisällä kuunnellut ihmettelyjä kun "teillähän on jo tyttö ja poika".

( . )Eilen illalla oli hirveitä repäisykipuja :( Onneksi ne meni ohi mutta kipeää teki..

Eilen illalla mä myös laskeskelin että hyvänen aika,tässähän ollaan jo yhdeksännellä viikolla :D Mihin ne päivät oikein katoaa..?

t.satu ja möykky 8+jotain :heart:
 
Huomenta!

Ompas taas ankee ilma ulkona,että ihan alkaa nyppimään tää vesisade :/
Tulis nyt äkkiä kesä ja aurinko..ensi kesänä sitä ollaankin maha pystyssä..siskolle kun kerroin tulevasta toukasta niin oli innoissaan kun pääsee shoppailemaan mamma vaatteita mulle:) tuossa viikonloppuna mietin että eikös se ole niin että saa olla 4kummia? mutta jos joku on jo ennestään kummi toiselle lapselle niin voiko olla kahden lapsen kummi? tulipas epäselvä selostus :D

Tuossa miehen kanssa alustavasti kummeja mietittiin ja tuli mieleen mitenkäs se kummi asia menikään:) Onko teillä miehet kokoajan teidän mahassa kiinni? Meillä mieheni kokoajan kun ohitse menee niin silittelee masua ja alkaa jutteleen jotakin pienestä:) aluksi se tuntu tosi oudolta..mutta onhan se ihanaa että huomioi.
Kovasti ollaan kaikenlaista mietitty,toivottavasti ei kukaan tule ja tiputa meitä pilvistä;)

rv6 (torstaina alkaa rv7)
 
Toiveikasodottaja toivotaan että siellä masussa kaikki ois kuitenki hyvin!! :heart:

Marza1970 onnea ultraan,kerrothan heti mitä sinne kuuluu :)

Meilläki ukkeli silittelee mahaa ja juttelee Touholle, sano tosiaan että kyllä se isin äänen kuulee :D Me alettiin seurustelemaan syksyllä -05 ja sitte melkeen heti ukkeli lähti eri paikkakunnalle töihin(hän meni ensin työharjotteluun ja sitten keväällä valmistu ammatiin ja jatko töitä samassa paikassa) ja välimatkaa meillä oli 150km..Se tuli joka viikonloppu kotiin(molemmilla siis koti samalla paikkakunnalla) tai minä tulin tänne..
Sitte se meni inttiin -07 tammikuussa ja tuli heinäkuussa pois,ja sitte minä muutin tänne sen luokse :) Lopetin entisen koulun ja siirryin tänne samalle alalle viimeseksi vuodeksi.
Sitte mentiin kihloihin elokuussa -07 ja nyt ootellaan Touhoa :heart: Lapsi on siis todella toivottu vaikka näin nuoria ollaanki..

Tänään 7+3
 
Pidetään peukkuja varhaisultraan:) kyllä siellä kaikki on hyvin,usko pois:) hei ilmotappa sit paljon makso siellä diacorissa..ite oon kans harkinnu sitä tai suomen terveystaloa varhaisultra paikaksi.
Voi vitsi mäkin haluun varhais ultraan,mutta joku siinä pelottaa:/ ehkä mietin vielä muutaman päivän ja sitten rohkasen itteni:) vähän kyllä stressaa välillä että kun on niin oireeton tää raskaus ja ensimmäinen kun on.
Ja selvää sain kummi asiasta:)
 
amalia: Voi miten kiva tarina tuo teidän kihalutuminen :) Ja tsemppiä häiden suunnitteluun! On varmasti ihanaa päästä laittaman omaa taloa ja suunnitella vauvan huonetta. Täällä kans ollaan haaveiltu omakotitalosta ja talopaketteja kateltu, mutta ei taida vielä uskallus riittää. Minulla ei ole vakituista työtä, niin lainan saaminen voi olla sitten hankalampaa.
Tein semmoisen liikkeen tuossa pari viikkoa ennen kun sain tietää olevani raskaana, että irtisanouduin vakkaripaikasta ja muutin tuohon lähemmäs kauppaan töihin määräaikaiseen suhteeseen, joka loppuu 30.9. Tavallaan harmi, kun tulevaisuus on nyt vähän turvattomampi töiden suhteen :eek: Mut pitää luottaa että asiat järjestyvät.

ninnis86 Tuo minun mies ei kyllä ole raskausuutisen jälkeen uskaltanut koskea mun mahaan :D Ennen sitä se saattoi sitä silitellä ja pussailla ja kehua miten kiva maha mulla on?? Mutta ei enää. Ehkä se sitten tosiaan kun se kasvaa niin uskaltaa sitä jo vähän koskeakin. Veikkaan että ultran jälkeen se alkaa, kun nähdään onko siellä kaikki paikoillaan
:heart:
Etkä ole ainut joka sitä varhaisultraa mietti oireettomuuden takia. Kyllähän se pelottaa kun ei ole raskaudesta aiemmin kokemusta, ei pysty vertailemaan... Mutta siitä jo tuossa perjantaina kirjoittelinkin pitkät tarinat, että ehkä mä kumminkin jaksan odottaa sinne 10viikolle tavan ultraan.

Marza: Onnea ultraan!

Emilyn: No saahan sitä onnitella vaikka päiviä ei ole lyöty lukkoon :p :)

Ja taas (.) Tylsää mennä töihin 11:00. Siellä sitten istun kassalla koko valosan ajan ja todennäköisesti haukottelen kokoajan... Edelleenkään ei ole oireita ilmassa. Vatsan nipistelytkin ovat harventuneet huomattavasti alkuviikoista. Rinnat ovat ihan niinkuin ennenkin. Ruoka maistuu, kahvi maistuu, uni maistuu mutta vain aamulla... Unta ei meinaa illalla saada ja yö tulee nukuttua aika levottomasti. Jep, mutta lisää kahvia sisuksiin ja pakkelit naamaan ja menoks :) Hyvää päivää kaikille!!
 
Huomenta! Pikaisesti...

Tällä on ihana auringon paiste! Täytyy varmaan kohta lähtä ulos!

Me ollaan jo päätetty kummit tulevalle vauvalle! Löytyy lähipiiristä.

Mä sain ajan Hcg-verikokeeseen! Pitäkääs peukkuja 12 aikoihin, että tulee hyvä tulos. Tuloksen saan tänään tai huomenna.

nyt äkkiä syömään tai lähtee taju

J+pm 5+0
 
Huomenta ja hyvää alkavaa viikkoa kaikille :hug:

Vitsit kun mäkin haluisin mennä yksityiselle ihan ylimääräiseen ultraan.. Mutta oon niin pihi... Paljonko suurinpiirtein nuo ultrat maksavat yksityisillä?

En malta odottaa että tulee kutsu Kättärille... Saisi tulla jo.

Me ollaan kans miehen kanssa oltu aika pikasia... Tavattiin neljä vuotta sitten tammikuun lopulla ja ensimmäisestä yhteisestä yöstämme ystävänpäivänä sai alkunsa esikoisemme.. :D Ei oltu siis suunniteltu asiaa ihan näin. Päätettiin muuttaa yhteen ja katsoa miten hyvin kestetään toisiamme.. Ja hyvin kävi. Vuosi sen jälkeen mentiin kihloihin ja häitä piti viettää tänä kesänä, mutta siirrettiin vuodella tän uuden tulokkaan vuoksi.

Kati ja Tahvo 8+4
 

Yhteistyössä