Hei, vielä onnittelen ja toivottelen uudet tervetulleiksi.
Onnea plussista! :flower:
Annimaria72: Mulla tuo pistävämpi kipu tai vihlaisu on ollut enemmän vasemmalla alavatsassa. ...nyt jo rauhoittunut, mutta ollut kuitenkin. Siitä aikaisemmin joltain täältä kyselin ja muillakin on ollut. ...eli lienee ihan normaalia ja kai se vaan on niitä kasvukipuja.
Ja sitten omaan napaan.. :ashamed: Ajattelin jakaa teille hiukka tämän hetken "huvituksiani". Mä nääs en ehkä olekaan ihan niin varma enää tuosta lasketusta-ajasta saatikka kirpun iästä kuin aiemmin :snotty: Huomasin just, että heitto onkin aika suurta riippuen siitä, minkä hedelmöittymispäivän mukaan laskee.
Tarkalleen sitä ei varmasti kukaan osaa sanoa tässä vaiheessa, mutta yhtään ei auta mun suht' epäsäännöllinen kierto 24-28 päivää. Eli en voi sanoa tarkalleen, kuinka pitkä tässä kierrossa olisi ollut, mutta yleisin kiertoväli mulla on ollut 27 päivää. Mutta silti laskin sen aiemmin tuon 28 päivän mukaan semmoisen terveydenhoitajien kiekon mukaan. ...mutta kun se laskee aina ja vaan 28 päivän kierrolla, koitin huvikseni nettilaskurilla, että missäköhän muuten menis tuon 27 päivän kierron mukaan. Sainkin lasketuksiajaksi n. 25.10. aiemman 28.10. sijaan.
...no... tämähän varmistuu ajallaan, mutta tällä hetkellä voin luvata, että heittoa on varmasti..
Mutta entä sitten raskauden kesto. Saattaa hyvinkin olla, että hedelmöittyminen on tapahtunut (ainakin) päivää aikaisemmin kuin oletin eli jo 2.2. Kirpun viikot olisi näin ollen hurjat 4+7.
Eli emminä tiiä, harvinaisen epätietoinen olo...
Raskaana ollaan, se on pääasia. Isänkin tiedän.
Muut vahvistunee joskus.