IVF/ICSI Tammi/helmikuu Part II

Voi ei ronttuli - olen pahoillani :hug: Jaksamista jatkoon :heart: Onneksi pääsette samantien tekemään pas:in, ei tarvitse odotella sitä yhtään ylimääräistä.

Päivi, edelleen pidetään peukkuja pystyssä - toivotaan, että huomisaamun testissä olis kuitenkin se toivottu tulos :heart:

Kovasti onnea PeePeen ja löllykän matkalaisille :) Popsylle onnittelut hyvin menneestä punktiosta ja tsempit vielä huomiselle, kuten myös Kamillalle ja Taivaansilpojalle! Miten Kuunkullan punktio meni?

Kävin lukemassa riston kuulumisen vanhasta ketjusta - kuulostaa tosi rajulle... Onneksi alkaa mennä jo parempaan suuntaan, maltahan ottaa rauhallisesti!

Stellaa....? :heart:

Hyvää ystävänpäivää siskot kalliit :heart:
 
Mikäkähän muhun on iskenyt. Eilen särki niin vimmatusti lihaksia ja kaikkia paikkoja ja palelsi niin ettei ikinä ole niin paljon paleltanut. Tänään sitten töissä mittasin lämmön ja se oli 37,5. Meinasin pyörtyä kun kävelin pitkin käytävää töissä...siitä keksin mitata lämmön. Siis tälläinen flunssa sitten iskee perhana :headwall: Ei tarvisi nyt tulla tähän saumaan mitään kuumetta sun muuta kun eletään kriittisiä aikoja.
Kai sitä pitää mennä lepäilemään ja toivoa parasta että pikkuinen takiainen olisi lujaa kiinnittynyt :heart:

Sellainen tuli vielä mieleeni että eihän tämä voi enää viime keskiviikon punktiosta johtua? Sanoivat että pitää ottaa yhteyttä jos tulee kuumetta. Mutta siitä on jo niin kauan että ei kai nyt enää voi sellaista tulla! Mitä mieltä olette? Ei kai kannata huolestua turhaan?
 
Samat sanat Sahrami, oli todella hienoa tavata sinut, Kati ja Inari! :heart: Juttua riitti, en olisi uskonut että meillä niinkin myöhään menee! Todellakin ISO HALI teille :LOL: Olette ihania!
Siisami+ muut olette tervetulleita seuraavaan tapaamiseen, yritetään järkätä sellainen piakkoin.

Ronttulille :hug: negasta, tiedän hyvin tunteen. Mutta yritetään jaksaa uskoa, että vielä me onnistutaan!
Onnea siirrossa ja punktiossa olleille ja hyvää ystävänpäivää kaikille :heart:
 
Ronttuli; Supermega pahoittelut sinulle ja miehellesi... Lohduttakaa toisianne...täältä myös lohdutus :hug: :heart:

Annuli;Sulle huomiseen lääkäriin tsempitykset... :heart: :heart: :heart:

(.) Joopa joo, tää on niin mun tuuria...tänään oli eka seuranta UA neljättä IUI:ta varten ja tilanne ei ollut mitenkään loistava...muniksia oli kehittynyt aivan liikaa kummallekkin puolelle, himpuran himpura |O. Mullahan taustalla on endo ja pco niin kaikki menee aina päin *..tt..*
mut lekuri oli silti sitä mieltä, et pistän viel tänään ja huomenna menopurin ja toivotaan et max. kaksi johtofollikkelia ottas loppukirin ja pääsis siihen inssiin. Muussa tapauksessa hoito keskeytetään riskien vuoksi ja IVF hoidoksi eivät tätä hoitokiertoa muuta, sillä heidän kokemuksensa mukaan ns. päivystys IVF:t ovat tuottaaneet huonoja tuloksia raskautumisen näkökulmasta katsottuna...mun kohdalla nää hoidot junnaa ja junnaa...ei voi mitään, mut nää jatkuvat pettymykset nakertaa sisältäpäin ja tekee olon niin voimattomaksi...saas ny nähä miten eukon jatkossa käy...Sorry tää purkaus...

Kaikesta huolimatta kaikille oikein mukavaa ystävänpäivän jatkoa...
 
Ronttulille pahoittelut negasta!! Voi kurjuuden kurjuus... :'( :'(

Olikos teillä muilla tullut Lugeista kuumia aaltoja? Mulla alkoi tänään.. Ihan kuin Clomeista aikanaan. :kieh:

Ai niin.. Mut on bannattu Ruotsissa.. :LOL:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t970771
 
Hyvää ystävänpäivää kaikille!

Onnittelut ensinnäkin [u]Löllykälle ja PeePeelle [/u]hienoista punktioista ja siirroista. Toivon sydämestäni, että tulosta syntyy... Kuin myös kaikille muille!!

Ronttulia täältä halaten... Sanat ei riitä kuvaamaan, kuinka pahoillani olen... Nyt vaan katse kohti PAS:a, toivotaan parasta!!

Raitapaitainen: kyllä mulla on ollut kuumia aaltoja lugien aikana, mutta on niin paljon muutakin pikkuoireilua..kuten päänsärkyä, unettomuutta jne

Huh.. Itse tein puoli tuntia sitten pissatestin, vaikka pp vasta 13, ja se oli PLUSSA...En uskalla kuitenkaan luottaa siihen, koska IVF-lääkitys voi antaa virheellisen tuloksen. Sisimmässäni toivon, että se olisi totta, mutta en uskalla luottaa... Teen huomenna aamulla uuden testin..
Onko teillä kellään kokemusta, kuinka luotettavana tulosta voisi pitää, kun käytössä on luget x3 pv ja pregnyl pistetty 28.1. Viimeiset Gonal-F ja Getrotiden pistin 27.1....

Varmuuden asiasta saan vasta luultavasti maanantaina, kun soitan lapsettomuuspolille keskukssairaalaan. Täällä ei varmaan ole tapana verikokeella katsoa tulosta, koska ei siitä ole mitään mainittu..PIINAA!!!

Olen niin vähän aikaa ollut tällä palstalla, etten oikein kehtais tuoda julki iloani.. Monella on ollut surua ei toivotun tuloksen takia..
 
).( Punktio takana. Tämä oli kyllä kaikkein pahin operaatiokokemus, mikä mulla on ollu.
Laparoskopia ei ollu mitään tähän verrattuna. Onneksi tosiaan nukuttivat mut, muuten ei olis varmasti tullut mitään koko toimenpiteestä. Ne kivut punktion jälkeen oli aika järkyt, mutta sain nopeesti niihin troppia. Ongelmana oli, että mun vasen munasarja on jostain syystä kohdun takana :eek: Miten lie sinne joutunu. Lääkäri epäili, että viime laparoskopia on aiheuttanut sinne jotain kiinnikkeitä..voihan kökkö :( No jokatapauksessa lääkäri joutui jotenkin eritavalla kohdun läpi pistämään sen munasarjaan, kun ei normaalisti päässyt sinne. Onneksi olin siis nukutuksessa ja en tajunnut tuosta mitään. Mulle jäi nyt vähän epäselväksi, että miten ja mistä ne "normaalikautta" menee niihin munasarjoihin? Osaisko joku selventää?
Jotenkin aika järkky kokemus ja ne kaikki riskit, mitä tähän punktioon sisältyy pelottaa ja kun se munasarja on vielä oudossa paikassa. En tosiaan tiedä uskallanko lähteä tähän rumbaan toista kertaa ja selviinkö tuosta enää hengissä. Että taitaa jäädä tämä meidän yritys tähän, jos ei nyt onnistu. Tietty ois hyvä jos saatais jotain pakkasenkiin, niin siinä ei ole näitä riskejä.
Positiivista oli, että sieltä löydettiin jopa 19 munasolua! Vaikka folleja oli 15...oli kai sitten jossain folleissa ollut kaksi sisällä tai jotain.
Nyt vaan jännätään huomista hedelmöitystulosta ja toivotaan parasta :heart:

Montako munista sulla oli Popsy?
Toivottavasti sulla Taivaansilpoja on menny kaikki hyvin?

ronttuli, voi ei ! :'( Suuren suuri voima :hug: Hyvä kuitenkin, että pääset heti passiin.
Toivottavasti pas:ista tärppää :heart:

Päivi68voima :hug: lähetän täältä. Toivottavasti huominen testi näyttäis kuitenkin toista ja olis vaan harmitonta vuotoa.

Angelinallepikaista paranemista! :wave:

puoli-enkelille munisten kasvustoppia ja loppukirejä johtaville folleille :attn:

nyt alkaa taas huimaus kun istun tässä koneella...Äkkiä takas petiin. Olo on vielä aika hutera nukutuksen jäljiltä.
 
Pikaisesti lomamatkalta / vihdoinkin nettikahvilassa!!!!!!

Kannykasta olen pystynyt (kiitokset nykytekniikalle) lukemaan Gerin ihanaakin ihanammat uutiset ja Ronttulin huonommat. Molemmille lammin halaus - niita ei koskaan tule, edes virtuaalisesti, liikaa. Ja hirveesti onnea Kulti - sua en viikon takaa muista (olen siis ollut pimennossa kohta viikon..kaameaa :) Niiinhan ne sanoo, etta virheellisia plussia ei ole. Virheellisia haamuja kyllakin...Ja siita aasin sillan kautta omaan napaan.

Testasin sitten 13.2 yolla n. klo 02 (en todellakaan siis kyennyt odottamaan aamuun). Noh, ensin siihen klinikan antamaan 25 hcg/tarkkuuden mittaavaan tikkuun. Ei mitaan. Ennen kuin edes kyyneleet tulivat, tein saman tien noin 39 sek sisalla acon10:n. Noh, siihen tuli pienen pieni viiva. Yunnistettava, mutta kovin kapea. Noh, ma olin aivan maani myynyt, heitin molemmat tikut roskiin viiden minsan sisalla ja menin nukkumaan. Hah, arvatkaa kestiko 4 aamulla, ennen kuin nukahdin. Noh, noin 6.30 herasin uudestaan ja heratin miehenkin itkemalla ja kertomalla, etta nega sielta rapsahti. Sitten kaivettiin testit roskiksesta. Ja hurjaa: ekassa testissa oli ihan selkea punanen viiva, mutta kapea sekin. Ja Acon10:ssa edelleen nakyi se kapea viiva, minka kieltamatta nain jo yolla.

Joojoo, tiedetaan, tikkuja ja niiden tuloksia ei saisi tulkita enaa jalkikateen, mutta vasta aamulla aloin miettimaan, etta voisko naa nyt olla niita kuuluisia haamuja...Katsokaas, kun mulla ei ole viela KOSKAAN ollut sita luksusta, etta oisin voinut edes testata, koska menkat on AINA tulleet ajallaan ja sita paitsi tiputelleet n. viikon ennen kunnon vuotoa. Ja nythan mulla ei ole mitaan vuotoa, paitsi (lugeista johtuvaa...) runsasta nestelorahtelua pikkupoksyihin jatkuvasti. Kun mies nyt sitten oli taysin sita mielta, etta viivat niissa testeissa oli, niin soitin klinikalle, ja vastaus oli, etta ehdottomasti haamuja kohdellaan kuin plussaa PAITSI jos alkaa lahipaivina runsas vuoto tai "kunnes toisin todistetaan" eli kunnes verikoe muuta osoittaa. ELI jatkan nyt sitten lugeja ja maanantaina menen verikokeeseen....

Eli sain lisa-aikaa toivoa parasta mutta kieltamatta juuri nyt toiveet ei ole kovin korkealla edes sen verikokeeseen asti menemisen suhteen koska mahassa juilii just nyt (matkalla tanne kahvilaan) ekaa kertaa pikkasen menkkamaisesti sitten viime menkkojen ja asken vessassa lugevuodossa oli ihan snadisti ehka rusehtavaa savya.

Joka tapauksessa, tassa mun kuulumiset...Palaan kuvioihin aktiivisemmin sunnuntaina...SUURET pahoittelut, etten pysty nyt kommentoimaan kaikkien uutisia ja huomioin ainoastaan mun aivan lahipaivien pp-siskot.

Halauksin,
ajoittain huikean iloinen mutta koko ajan epatietoinen ja samaan aikaan negatiivisen tuloksen jo (aikalailla) hyvaksynyt
Stella

 
Ronttulille halihaleja :hug:
kulti ja Stella onnea kauheesti! :flower:
Kuunkulta: On sulla ollu rankka reissu, toipumisia.

).( Onko kukaan ollu passissa luomuna? Miten se käytännössä tapahtuu, ku mun ovikset osuu melko varmaan tohon pääsiäiseen, ni en viittis pumpata itteeni niitä lääkkeitä (+heittää rahaa hukkaan), jos sit kuitenkin menee siirto ohi sen pääsiäisseisakin takia. Ja sit seuraava osuu kai viikonlopulle (jos vanhat merkit paikkansa pitää).

Ja taas toi silmänisku roikkuu mussa!
 
Paljon onnea Kultille plussasta :heart: Ja Stellalle myös, peukkuja pidetään että haamut olisivat ihan oikeita!
Kuunkulta on saanut hienon saaliin, vaikka toimenpide ollutkin rankka. Pikaisia toipumisia sinne päin! :hug:
Huomenna aamulla tosiaan taas vaihteeksi lääkäriin, kiitoksia tsempityksistä puoli-enkeli. Toivottavasti kaikki menee sinulla hyvin, ja pääset sinne inssiin normaalisti, tsemppiä!
Alkaa tulla Felicitas ja odotustilat todellakin tutuksi... Nyt hieman masentaa, kun miettii että parhaimmassa tapauksessa menisin huomenna alkuraskauden ultraan. Pitää toivoa etten ala pillittämään siellä lääkärin vastaanotolla huomenna.

 
Apua, taas koko tekstinpätkä hävis...

Kultu - onnea ihan hirmuisesti!!!! :heart: Montako teille siirrettiin?

Ihanaa kuulla siusta Stella - ja hyviä uutisia!!! Tulkitaan ehdottomasti testit plussiksi, eikä tarvii edes tulkita kun kerran klinikaltakin niin sanottiin! Noi pissatestit on ihan pyllystä (hyvä sanoa kun ei oo omakohtaista kokemusta ollenkaan, perustuu pelkästään ovistestikokemuksiin..), mutta kyllähän KAIKKI ammattilaiset sekä amatöörit sanoo että plussa on plussa vaikka olisi haaleampi. Ja joku varmaan jo kyllästyy toisteluuni, mutta tuo menkkajuilinta ei tosiaan oo huono merkki; näin sanoi oma hoitajani ja niin tuntuvat kuvailevan myös monet aiemmin raskaana olleet :) Koita nauttia loppulomasta :heart:

Angelina ja Kuunkulta, toipumista molemmille - harmi, että siun punktio oli niin vaikea Kuunkulta, mutta fyysisesti vaikein osuus on nyt takana :)

Puoli-enkeli - voit olla varma, että kaikki täällä toivotaan kovasti siun hoitojen onnistumisen puolesta :heart: Sie olet niin mahtavasti jaksanut valaa uskoa meihin muihin hyvissä kuin vaikeissa paikoissakin, että toivottavasti edes pikkusen pystytään tsemppaamaan siuta!
 
Hyvää Ystävänpäivää kaikille


Ronttulille voima :hug:

Kultille, Gerille ja Stellalle Onnea plussasta. Saitte kaikki aivan ihanan Ystävänpäivä lahjan. :)

Finttu Mulle on kaikki Passit tehty omaan kiertoon. Kun menkat alkaa niin soitto ivf hoitajalle ja he antavat ajan ultraan. Lääkäri sitten sanoo milloin alat tekemään ovistestejä. Ja kun se on positiivinen niin taas soitto ivf hoitajalle joka antaa sulle siirto ajan.

Mulla on tänään väsyttäny aivan älyttömästi ja välillä vihlaisee vasemmalle puolelle tosi kipeesti. Punktion jälkeen ei ole tuollaista kipua ollut. Pääasiassa massu ollu aikas tulessa. Mutta olen tuon vihlonnan laittanu lugejen piikkiin. Kuin teillä muilla?

 




IVF-hoitolaiset YSTÄVÄNPÄIVÄNÄ 14.2


Päivi68: 1.ICSI, 1.IVF-hoito ollut syksyllä pp 14, testipäivä 14.2


Ulpulummukka: 2. IVF/ICSI, pp 9 testipäivä ?


onneliina: 1.IVF, pp 7 testipäivä ?


Angelina: 2.IVF/ICSI, pp 6, testipäivä 22.2


Raitapaitainen: 1. IVF, pp3, testipäivä 25.2


PeePee77: 1.IVF, pp 1, testipäivä 27.2


Löllykkä: 1.ICSI, (1.IVF.n 1.PASsista tyttö/06), pp 1, testipäivä 27.2

Taivaansilpoja: 1.ICSI, yritystä takana 6v., siirto 15.2 pp


Popsy: 1.IVF, siirto 15.2 pp


Kuunkulta:1.IVF/ICSI, punktio 14.2, siirto ?


Kamilla: 1. ICSI, punktio 15.2, siirto 18.2


Lumienkeli2007: 2.ICSI, punktio ja siirto vko 7


Casa: 2.IVF, pistospäivä 9, punktio vko 8


Hapsu: 1.IVF, pistospäivä 9, punktio vko 8


Kurreliini: 1.IVF, pistospäivä 6, punktio ja siirto vko 8


marica: 1. IVF, pistospäivä 2, punktio vko 9


puoli-enkeli: 1.IVF tulossa, kp 9, 4 IUI odottaa




PLUSSANNEET


Tyyne (6. ICSI)

Miikkis (1.IVF)

Pillipiipari (1.ICSI)

geri (1.IVF)

Stella75 (1.IVF)

kulti (1.IVF)



OMAA NYYTTIÄ ODOTTAMAAN JÄÄNEET


kati 231 ( 1.IVF )

Chambon ( 2.ICSI )

Saana79 ( 1.IVF)

Annuli81 (1.ICSI)

Lenaki (4.IVF)

Finttu (1.ICSI)

Siisami (2.ICSI) km 5+1 :ashamed:

ronttuli08 (1.ICSI)

 
Kahden ihanan plussa-uutisen kunniaksi päivitin listan vielä tälle päivälle!!! :heart: :heart:

Kyllä me Stella luotetaan et viiva vahvistuu ja se on PLUSSA!! Hienoa!! Ja onnea myös paljon kultille!!!!! :heart: :flower: :heart: :flower:

(.) Koko päivän on tehnyt vähän häjyä, sellainen ihme kuvottava olo, nyt illalla varsinkin. Kymmenen jälkeen sit huomenaamulla punktioon, iiiiiiiiik!!! Pitäkää mulle peukkuja ettei olis kovin kauhukokemus....
 
Kamillalle onnea huomiseen punktioon. Kyllä se hyvin menee! Huomenna tähän aikaan saat jo sanoa, että se on ohi... :heart:

Stella, me uskotaan vahvasti, että viiva vahvistuu, ja saat kohta olla rauhaisin mielin. Yritä olla liikaa huolehtimatta... (tiedän, että se on helpommin sanottu, kun tehty...) :flower:

Löllykkä , vatsan vihlonta kuuluu mielestäni asiaan, älä ole huolissasi! :flower:

Geri, lämpimästi onnea myös sinulle plussasta. Kysyit, montako siirrettiin... yksi.. kolme meni pakkaseen. :heart:

Kuunkulta, kertomuksesi punktiosta kuulostaa hurjalta.. Pikaista toipumista! Minulla itsellänikin vasen munatorvi oli jotenkin erikoisessa asennossa/paikassa, ja joutuivat runnomaan sitä, että neula saatiin oikeaan kohtaan. Muistan, että kätilö joutui painamaan kovasti (kertoi sormiensa puutuvan), että lääkäri sai hyvän asennon, ja sai munarakkulat kerätyksi. Sattui ihan pirusti... Vasen puoli olikin sitten kipeämpi ja turvonneempi toim.piteen jälkeen, ja parani hitaammin, kuin toinen puoli. Mutta siitäkin selvittiin. Sinäkin selviät! :hug:

Kiitos kaikille onnitteluista!Toivotaan, että plussa pysyy...
 
Ronttuli, voi harmin paikka, että sullekin tuli nega. Halaukset :hug: , jos se mieltäsi yhtään parantaisi.

Onnittelut plussasta, Kulti! Kyllä se vaan on aina yhtä ihanaa kuulla jonkun plussaamisesta!

Stella, varovaiset onnittelut myös siihen suuntaan jo tässä vaiheessa. Toivotaan, että se oli todellinen haamu, joka ymmärtäisi muuttua selkeeksi plussaksi.

Annuli, Inari ja Sahrami, oli tosi mukavaa tavata eilen! Otetaan vaan uusiksi milloin vaan. Siisami ja muut pk-seutulaiset, mukaan vaan! Meillä oli oikein hauskat keskustelut eilen.

Siisami, meillä kans vastaava tilanne kuin teilläkin eli pakkasessa ne 2 alkiota ja tähtäimessä tosiaan maaliskuun PAS. Pitäisikö tosiaan perustaa oma PAS maaliskuussa -pino. Saako asia kannatusta?

Oma (.) täällä menossa jo kp15 ja ovista koitan metsästää toistaiseksi huonolla menestyksellä. Tikkuun ei oo tähän mennessä tullut yhtään mitään. Toivon kuitenkin, että viim. kp20 vaiheilla jotakin voisi alkaa tapahtumaan. Nyt vaan ahkeraa pupuilua.

Annuli, tsemppiä sulle huomiselle suunnittelukäynnille. Tulethan kertomaan, mitä kaikkea siellä puhuitte?
 
Ronttuli, voi harmin paikka, että sullekin tuli nega. Halaukset :hug: , jos se mieltäsi yhtään parantaisi.

Onnittelut plussasta, Kulti! Kyllä se vaan on aina yhtä ihanaa kuulla jonkun plussaamisesta!

Stella, varovaiset onnittelut myös siihen suuntaan jo tässä vaiheessa. Toivotaan, että se oli todellinen haamu, joka ymmärtäisi muuttua selkeeksi plussaksi.

Annuli, Inari ja Sahrami, oli tosi mukavaa tavata eilen! Otetaan vaan uusiksi milloin vaan. Siisami ja muut pk-seutulaiset, mukaan vaan! Meillä oli oikein hauskat keskustelut eilen.

Siisami, meillä kans vastaava tilanne kuin teilläkin eli pakkasessa ne 2 alkiota ja tähtäimessä tosiaan maaliskuun PAS. Pitäisikö tosiaan perustaa oma PAS maaliskuussa -pino. Saako asia kannatusta?

Oma (.) täällä menossa jo kp15 ja ovista koitan metsästää toistaiseksi huonolla menestyksellä. Tikkuun ei oo tähän mennessä tullut yhtään mitään. Toivon kuitenkin, että viim. kp20 vaiheilla jotakin voisi alkaa tapahtumaan. Nyt vaan ahkeraa pupuilua.

Annuli, tsemppiä sulle huomiselle suunnittelukäynnille. Tulethan kertomaan, mitä kaikkea siellä puhuitte?
 
Geri; Täytyy myöntää et sun sanat kosketti mua niin paljon, et täällä kyyneleet valu pitkin poskia...kiitos... :heart:

Kultille ja Stellalle hurjasti ONNEA :heart: Plussat vaan vahvistukoon... :D

Annuli; Jos sua huomenna lääkärissä itkettää niin anna tulla vaan syvältä sydämen sopukoista... :heart:

Finttu; Sul on toi uskollinen ihailija aina mukana...se mitä mä oon luomu passista ymmärtäny on, et kun oma ovis löytyy niin siirtoon pääsee, jotkut tosin käyttävät limakalvoa tukemaan estradot laastareita tai/ sekä Zumenon tbl tai divigel geeliä, noi edellä mainitut lääkkeet sä varmaan tiesitkin, mut tulipahan listattua...jaksuja sullekkin ja toivottavasti pian pääset sulattelemaan huuruniitiäiskyytiläisiä....

Kiitos teille kaikille kun jaksatte täällä palstalla jakaa kokemuksianne, se helpottaa... :heart:
 

Yhteistyössä