IVF/ICSI Tammi/helmikuu Part II

gerille ja miehelleen OIKEIN PALJON ONNEA, MAHTAVA JUTTU!!!!!

:heart: :heart: Aina yhtä ihanaa lukea onnistumisista!!

Tervetuloa Kuunkulta!! Minä päivänä teillä on siirto kun punktio torstaina?

Stellalla huomenna jännä päivä!! :wave:
 
Gerille :flower:
Annuli, kerrotko vähän, että miten ne tekis sulle nyt jo tähän kiertoon sen passin? Kun mulle sanottiin, et yhdet menkat pitää olla välissä. Kattelin tossa mun kiertoa ja totesin mun melko varmaan ovuloivan just pääsiäistorstaina tai perjantaina. Ja maanantaina on tietty klinikka kiinni, eli ohi menee ens kuussa. En ainakaan sillon suostu lähtemään lääkkeelliseen passiin, luomuna vois miettiä. Kyllä tää henkinen olo tästä kummasti pikkuhiljaa alkaa helpottamaan, kun negasta kuluu aikaa.
Onnea kaikille huomisiin koitoksiin!
 
Tervetuloa Kuunkulta! :wave:

Voi tätä iloa ikilaihduttajalle! Painoa on tippunut jo 2,7kg punktiopäivästä!! =)

Sit yks vähän hassu kysymys.. Jos punktio oli vime perjantaina niin onko virallinen hedelmöittymispäivä pe vai la?

nim. Laskettua aikaa laskeva.. :D
 
Geri, mahtavat onnittelut sulle plussasta! :flower: :flower: Kerrotko lyhyesti, millaisia oireita sulla on ollut viime päivinä ihan jatkoakin ajatellen? Jotenkin mulla on ollut koko ajan sellainen tunne, että sä plussaat!

Annuli, mullekin sanottiin, että yksi kierto pitää olla välissä ennen PAS:ia. Harmi vaan! Koska mulla on epäsäännöllinen kierto, niin me ainakin mennään lääkkeiden voimin eteenpäin. Ne kuulemma aloitan kp 2 ensi kierrossa. Onneksi nyt mennään jo kp 13 tässä kierrossa ja vielä pikkuisen toivon, josko ovis voisi tulla kyläilemään ihan luomusti - tuskinpa kuitenkin niin.

Kuunkulta, tervetuloa mukaan. :)

 
Se menkoista laskeminen ei meillä hoitolaisilla kannata kun tarkka hedelmöityspäiväkin on tiedossa. On tarkempaa sillä tavalla.
Enkä malta tietenkään odottaa neuvolaan asti vaan lasken eri laskureilla ja huvinvuoksi päälle vielä aikoinaan äitiyshoitotyön tunneilla oppimallani naegelen kaavalla. :D
Se perustuu kuukautisten mukaan laskemiseen.
 
Onnea gerille plussasta.

Meille kans sanottiin silloin aikoinaan ( ensimmäisessä hoidossa ja pas siirtojen yhteydessä ) Että jos ei onnistu niin yks luomu kierto odotetaan ja sen jälkeen uuteen passiin.

Jos meillä laskettaisi tämän hoitojen mukaan kuukautisista la niin aika metsään menisi... Mun täytyis jo odottaa. Ja siirto vasta huomenna... Jossain sivuilla oli sillain että pystyy laskemaan la.n hedelmöittymis päivästä.. Mutta nyt en kuolemaksenikaan muista mistä se sivu löytyy..

Huominen odotuttaa kun siirto on 13.40. Vielä ei tietoa siirretäänkö yksi vai kaksi. Ainakin sanoivat että jos top alkioita on niin "vain" yksi siirretään... Mutta me haluttaisi itse että kaksi.. Omasta mielestä ei välttämättä top alkion siirtokaan tuo aina odotettua tulosta. Kun aikoinaan yksi top alkio siirrettiin ( tuoresiirto ) eikä onnistunu ja kun ensimmäiseen passiin lähdettiin niin siirrettiin kaksi ei top alkiota ja tytär syntyi.

Olipas taas selitystä kerrakseen... :ashamed:
 
Löllykkä! Koita jaksaa huomiseen!! Toivottavasti saatte kaksi.

Ainakin googlella "raskauslaskuri" löytyy sellainen Nalle Puh-laskuri mihin voi ite muokkailla päivän sopivaksi. Jos meidän kaverit on hedelmöitttyny lauantaina niin la on 1.11. :heart: :heart:
 
Gerille :heart: :heart: Mielettömästi onnea

Raitis: Mä ainakin laskin hedelmöittymispäiväksi punktiopäivän mutta ihan varma en ole asiasta. Toisaalta eipä se la heitä kuin päivällä.

ja kaikki punktioon menijät :attn: Ei ne munikset sieltä mihkään karkaa :D

Annuli: mä olen kanssa siinä uskossa, että yhdet luomumenkat pitää olla välissä.

Kuka puhui siitä pääsiäisestä :headwall: Hitto vie, nyt mäkin tajusin, että pahimmassa tapauksessa osuu kierto just siihen päälle. Mä oikeesti hajoon ihan lopullisesti jos en pääse äkkiä uudelle kierrokselle.

Nyt kun ei osaa arvioida kauan kierto kestää. Yleensä mulla on aika säännöllinen kierto mutta keskenmenon jälkeen ilmeisesti saattaa kestää pidempään. Senkin takia mulle iski hätä kun luin jostain, että keskenmenon jälkeen 1-3 kk olisi otollisempia uudelle raskaudelle. Pakkasukkojen olisi siis syytä selviytyä.

Aika paska olo vieläkin. Ihan mieletön väsymys ja itku meinaa tulla heti kun on jotain vauvajuttuja. Aamulla oli vielä koko aamu alle 1-vuotiaiden kanssa. Sitkeesti olen kuitenkin töissä ollut. Toisaalta olis ihana vaan jäädä makaamaan himaan mutta velvollisuudentunne ajaa eteenpäin ja toisaalta töissä on pakko ajatella jotain muuta.

Täälläkin taisin puhua siitä tukiperhekuviosta mutta sekin ajatus nyt haudattiin koska mies ei koe olevansa valmis siihen. Parempi ehkä niin.



 
Niinpä se kai sitten on, että pitää se yksi kierto odotella. Elelen vaan toivossa, ettei tarvitsisi. Vihaan odottamista, ja sitähän se on näiden hoitojen kanssa jatkuvasti :headwall:
No ei ole siisami ihme, että on vielä huono olo. Minä olisin jäänyt saikulle sinun tilanteessasi mitä luultavammin. Toisaaltaan niitä ajatuksia saa ehkä helpommin muualle töissä, riippuen kyllä aikapitkälti mitä työtä tekee... Jaksuja sinne edelleen :hug:
 
Kiitoksia teille kultaiset :heart: Vieläkään ei oikein pysty sisäistämään asiaa ja jalat ei kosketakkaan maahan... Vaikka malttavainenhan tässä täytyy olla, kun kaikki on vielä niin alussa.

Siisami - voimia jaksamiseen :hug: Siun työ ei todellakaan ole helpoin tällä hetkellä.

Kati - noista oireista: viime viikkonloppuna varsinkin olin ihan tajuttoman väsynyt ja nukuin paljon, vähän menkkamaista juilintaa viime viikosta alkaen sekä pari vikaa päivää erilaista nippailua/pientä vihlontaa vatsassa (repäisykipuja?). Nuo ovat ehkä päällimäiset. Vilpittömästi toivon teillekin onnistumista PAS:ssa - toivotaan, että pääsette mahdollisimman pian!
 
Kamilla, voisitko muutta ICSI:n IVF:ksi seuraavan kerran kun päivität listaa. Meillähän ei sitten yksikään ICSI alkio selvinnyt loppuun saakka, vaan molemmat selvinneet on hedelmöittyneet IVF:sta.
 
Huomenia:)
Kukapas olikaan muuten seuraava testaaja. Stella, Ronttuli?
Tänään sitten tavataan Helsingissä, meitä onkin mukava porukka tulossa :wave: Mulla on olo, että kunnon flunssa olisi iskemässä, mutta tapaamista en aio jättää väliin. Särkylääkkeiden voimalla pärjää hyvin.

Mukavaa päivää kaikille!
 




IVF-hoitolaiset keskiviikkona 13.2


Stella75: 1. IFV, punktio 28.1. pp 14 , testipäivä 13.2.


ronttuli08: 1.ICSI, IVF takana marraskuussa, pp 13


Päivi68: 1.ICSI, 1.IVF-hoito ollut syksyllä pp 13, testipäivä 14.2


kulti, 1.IVF, siirto 1.2, pp12, testipäivä 17.2


Ulpulummukka: 2. IVF/ICSI, pp 8 testipäivä ?


onneliina: 1.IVF, pp 6 testipäivä ?


Angelina: 2.IVF/ICSI, pp 5, testipäivä 22.2


Raitapaitainen: 1. IVF, pp2, testipäivä 25.2


PeePee77: 1.IVF, siirto 13.2 pp


Löllykkä: 1.ICSI, (1.IVF.n 1.PASsista tyttö/06), siirto 13.2 pp


Taivaansilpoja: 1.ICSI, yritystä takana 6v., punktio 13.2, siirto 15.2

Popsy: 1.IVF, punktio 13.2 ja siirto 15.2


Kuunkulta:1.IVF/ICSI, punktio 14.2, siirto ?


Kamilla: 1. ICSI, punktio 15.2, siirto 18.2


Lumienkeli2007: 2.ICSI, punktio ja siirto vko 7


Casa: 2.IVF, pistospäivä 8, punktio vko 8


Hapsu: 1.IVF, pistospäivä 8, punktio vko 8


Kurreliini: 1.IVF, pistospäivä 5, punktio ja siirto vko 8


marica: 1. IVF, pistospäivä 1, punktio vko 9


puoli-enkeli: 1.IVF tulossa, kp 8, 4 IUI odottaa




PLUSSANNEET


Tyyne (6. ICSI)

Miikkis (1.IVF)

Pillipiipari (1.ICSI)

geri (1.IVF)



OMAA NYYTTIÄ ODOTTAMAAN JÄÄNEET


kati 231 ( 1.IVF )

Chambon ( 2.ICSI )

Saana79 ( 1.IVF)

Annuli81 (1.ICSI)

Lenaki (4.IVF)

Finttu (1.ICSI)

Siisami (2.ICSI) km 5+1
:ashamed: [/quote]

 
Onnenpotkuja PeePee:lle siirtoon!!! :heart:

Stellaaaa??? Tänään testipäivä, täällä malttamattomana odotellaan uutisia ++++++?

Onko ronttuli jo testannut..??

Harmi, kun asun niin kaukana Helsingistä, muuten tulisin oitis tapaamiseen! :wave: :heart:
 
Stella75 Onnea testaukseen. Toivottavasti saadaan hyviä +++++ uutisia.

Taivaansilpojalle ja popsylle Onnea punktioon.

Mitä Lumienkeli2007lle kuuluu? Joko punktio on ohi? Milloin sinulla siirto?

Täällä ite malttamattomana odotan siirtoa. Täytyy keksiä tekemistä niin aika kulkee nopeammin.
 
Onnea punktioon ja siirtoon menijöille!!

Stellan ja Ronttulin tulokset kiinnostaa täälläkin kovasti! :attn: :attn:

(.) Siisamihan lähetteli Raidalle ja Paidalle jotain miniatyyrikokoisia hakkuja siirtopäivänä, että pääsevät kaivamaan itsensä kohdun limakalvoon.. Viime yönäkö kaverukset olivat töissä vai mistä mahtoi johtua vartin yli kahdesta kolmeen kestänyt kohdun vihlonta?? :LOL:
 
Itsellä tänään pp13 ja aamulla alkoi ihan selvät menkkaoireet ja ajattelinkin että tässäkö tämä taas on. Mutta verta ei ainakaan ole tullut että positiivisella mielellä vielä ollaan. Mulle ei ainakaan Tayssissa ole puhuttu mistään muusta kuin testata virtsasta pp 14. Veritestistä ei ole mainittu. Ihan pelottaa jo etukäteen noi menkkaoireet.
 
Onnittelut plussasta Gerille!
testasin jo toissapäivänä illalla (hyi minua :ashamed: ) ja negaahan se näytti. Vuoto ei ole alkanut, joten teen huomenna virallisen aamutestin, mutta tulos on luultavasti sama. Toivottavasti ei kuitenkaan olisi. Tänään soittelin kuitenkin jo Taysiin ja siirrymme sinne icsi jonoon, oli jo hoito suunniteltunakin maaliskuulle, mutta onneksi rentoudun silloin kanarian lämmössä. ;)
 
Olen jo muutaman viikon lueskellut viestejänne mielenkiinnolla ja ollut mukana iloissa ja suruissa...

Itse olen Jyväskylässä hoidoissa. 1. IVF oli 1.2. eli oiskohan mulla nyt pp 12-13.. Takana vauvanyritystä n. 3.5 vuotta, inseminaatioita kaksi, joista ei tulosta. Mitään syytä ei oe meistä kummastakaan löydetty...

Päivi68 viestistä... Myös mulla on ollut maanantaista lähtien menkkaoloa, ja olenkin ollut melkoisessa tunteiden vuoristoradassa... Välillä olen ollut sata varma, ettei tästä taaskaan tullut mitään ja välillä taas ajatttelen, että olenkin raskaana... Henkisesti tämä touhu on kyllä tosi raastavaa...Onko teillä muilla plussaneilla ollut menkkaoloa... Rinnatkin olivat paljon aremmat punktion aikaan, nyt ei enää arista niin kovasti...En usko kyllä, että raskaus olisi alkanut...Naistensidettä on jo joutunut varulta pitää, kun ei tiedä, milloin vuoto alkaa...

Jyväskylässä ei ole verikokeestä ollut mitään puhetta. Käskettiin vain tehdä raskaustesti pissasta, ja heti sitten soittaa polille, oli se positiivinen tai ei. Mulla olisi testipäivä sunnuntaina, mutta sen verran repivää on, että testaanjo aiemmin...
 
Oon vähän myöhässä toivotuksineni, mutta PeePeelle ja löllykälle kovasti lykkyä siirtoihin! Tulkaa kertomaan kuulumisia :)

Raitapaitanen, pidetään peukkuja että hakut olis heiluneet ja urakka hyvällä mallilla :D

Päivi, kiitokset! Älä masennu niistä menkkaoireista, ne ei tarkoita vielä mitään. Miekin oon kuunnellut niitä jo viikon verran ja ne voi plussasta huolimatta jatkua muutaman viikonkin... Täällä on peukalot ihan puuduksissa peukutuksesta, toivotaan parasta!!! Samoin kuin Stellan ja Ronttulin kohdalla; Stellahan oli siirrossa päivää aiemmin ja tänään olis virallinen testipäivä. Täällä odotellaan ihan täpinöissään...

Ronttuli - ei uskota vielä tuota negaa!! Miullekin nimittäin sanoi hoitaja silloin maanantaina eli samana päivänä kun oot testannut, että ei se välttämättä vielä virtsatestissä näykään.

Mukavaa Hesan tapaamista :heart:
 
Kulti :wave: Miullakin oli rinnat tuolloin piikitysten/punktion aikaan paljon "oireilevammat", nyt ne on selkeesti rauhoittuneet ainakin hetkeksi, joten ei tuokaan välttämättä mitään tarkoita. Peukkuja pitelen myös sinulle Kulti!
 

Yhteistyössä