Hakutulokset

  1. T

    Synnytyskertomuksia?

    ups tulipa pitkä stoori vaiks koko kesto olikin vaan 10h 45 min :ashamed:
  2. T

    Synnytyskertomuksia?

    on ihana huomata, kuinka paljon erilaisia kokemuksia täällä on ollut. Minun tarinani on tälläinen. Edellisenä iltana jo olin huomannut että alapäästä hulahteli vähänväliä kirkasta limaa, tosin ihan pieniä määriä. Seuraavana päivänä alkoi tulla rusehtavan punaista limaa housuihin. Kuitenkaan...
  3. T

    Kuinka kauan olitte imettänyt lasta?:)

    hih kyselin tuota aiemmin tänään jo, että vastauksia löytyy hiemaan taaemmas mentäessä, mutta meillä tyttö 10 kk yhä tissillä =)
  4. T

    minä täytin tänään pyöreitä...

    :flower: hyvää synttäriä
  5. T

    Vinkkejä miten reilu 2 v:ltä saisi leikattua hiukset

    rusinat houkuuttimiksi tai kasa leluja käteen. myös yksi hyvä keino on sanoa että kone on ruohonleikkuri ja tukka on nyt niitettävä, myös parturin suojakaapua sanotaan batmaninviitaksi, niin johan poika pullistelee ylpeyttä, toimii täällä
  6. T

    Onko sikiön/vatsan tärinä normaalia?

    hei mullaki tuli mieleen et munki masu joskus heilu niin et housun narut heilu =) sillon vauva tuntui möyrivän pitkin masun pintaa, liikkeet tuntuivat hyvin koska olin aika ohkaisessa kunnossa, mutta muista soittaa viimeistään huomenna neuvolaan, niin saat neuvolantätiltä varmasti selityksen...
  7. T

    Mitkä ovat luotettavimpia raskaustestejä???

    mulla ainakin apteekin puhtaat testi näytti plussan, silloin kun odotin, et se ainakin toimi omalla kohdallani. luulisin et clearblue kans olis hyvä, niin ja terveyskeskuksessa saa tehdä ilmaisen testin, sen luulisi olevan ainakin luotettava
  8. T

    Onko sikiön/vatsan tärinä normaalia?

    onko jo raivotarjonnassa, ettei vaan yrittäis kääntyä, laskeutua alaspäin... mut aina voi soittaa äitipolille kysyä ohjeistusta ja varmistusta, niin ei jää sit turhaan mietityttään ja saa varmuuden asiaan
  9. T

    siis millä kanavalla

    subilla vissiin maksuttomana ja jollain toisilla maksullisina
  10. T

    Onko sikiön/vatsan tärinä normaalia?

    potkiiko vaan kovaa? tai sitten hikka myös mahdollinen!
  11. T

    kenen muun mies puhuu tai käyttäytyy erilailla kun on kavereita lähellä

    siis miehet ikuisia pikkupoikia... :laugh: aina tietysti täytyy kehuskella taidoillansa
  12. T

    Apua kaipaan!!Millä aineella/tavalla saikaan tiskialtaan tummentumat pois??

    konetiskiaine, ja hei toinen kokeilemisen arvoinen ja ei niin myrkrllinen on ruokasooda
  13. T

    Missä olette tavanneet miehenne?

    minut bongattiin suojatieltä.
  14. T

    kenen muun mies puhuu tai käyttäytyy erilailla kun on kavereita lähellä

    rupes kyllä niin naurattaan ku ukko puhuu aina eri äänen sävyllä kun on kaverita lähellä, ja melkein aina voi arvata kuka kaveri on vieres :laugh:
  15. T

    nyt iski kuume

    tsemppiä yritykseen ja "kalaonnee"
  16. T

    nyt iski kuume

    iiks nyt tuli hirvee vauvakuume kun pulttibois oli saanut plussan ja itsekin haluaisin taas pienen nyytin.kauanko muilla on kestänyt raskaaks tulo, kun meillä meni ekan kans vuosi ja 2 kk... kai sitä sit kohta täytyis aloitella jos mainaa et sais seuraavan ennen kuin pimu täyttää 3, nyt 10 kk
  17. T

    kotona ollaan odotetun PLUSSAN kanssa :)

    :flower: ihunaa ihunaaa!!! onnea paljon, tiedän tunteen, monta seuraavaa viikkoa masuliasukki mielessä.... tulinpas hyvälle tuulelle, kun jollain käynyt hyvä onni!!! siis superhalitukset :heart:
  18. T

    g:minkäikäiselle olette antaneet karkkia?

    kyllä se on niin että äiti saa päättää mitä sille lapselle syötetään. mua ärsyttää ku mummu koko ajan pitää peliä et kyl tyttö niin tykkäs makkarasta, tai pullasta. ku tietää et mä en oo viel antanu, niin haluu vaan kiusia. mut siis et oo ollu hullu etkä inhottava, kylhän sitä ehtii myöhemminkin...
  19. T

    niistä pilaantuneista leluista

    kuka tietää mitä kaikkia leluja niihin jotka vedettiin pois markkinoilta sisältyi? kun joka paikassa vain luki sillain yleisesti, et mattelin niitä ja näitä

Yhteistyössä