Onko sikiön/vatsan tärinä normaalia?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Olen loppusuoralla raskaudessa ja viime yönä heräsin kovaan tärinään vatsassa :eek:. Mitä ihmettä se voisi olla? Ihan semmoista nopeaa ja koko vatsan seudulla tuntuvaa tärinää...? Esikoista odotan, ja tämmöistä on tapahtunut kerran aikaisemmin tässä raskaudessa.
 
onko jo raivotarjonnassa, ettei vaan yrittäis kääntyä, laskeutua alaspäin... mut aina voi soittaa äitipolille kysyä ohjeistusta ja varmistusta, niin ei jää sit turhaan mietityttään ja saa varmuuden asiaan
 
metsänpeitto
Esikoisen kohdalla ei tärissyt, mutta kuopuksen kohdalla tärisi. En tiedä mitä oli, pissaamista ne neuvolassa ehdotteli. Tällä kolmannella ei ole ainakaan tähän mennessä vielä tärissyt.

Ja esikoinen poika, kuopus tyttö.
 
hmm
mulla myös ollut tommosia tärinöitä, nyt rv 39. Ja sitten yks päivä ihmettelin että hengittääkö mun maha tai vauva, tasaiseen tahtiin vatsa nousi ja laski puolen tunnin ajan.
 
hei mullaki tuli mieleen et munki masu joskus heilu niin et housun narut heilu =) sillon vauva tuntui möyrivän pitkin masun pintaa, liikkeet tuntuivat hyvin koska olin aika ohkaisessa kunnossa, mutta muista soittaa viimeistään huomenna neuvolaan, niin saat neuvolantätiltä varmasti selityksen tärinään
 
Mä ihmettelin tuota tärinää esikoisen kohdalla, mutta syy selvisi kun poika syntyi.. Herätessään nimittäin venytteli itseään ja raajat, varsinkin jalat tärisivät ihan hassusti =)
Muutkin meillä ovat tuota tehneet ja ihan terveitä ovat.
 

Yhteistyössä