Missä olette tavanneet miehenne?

  • Viestiketjun aloittaja mansikkavaahto
  • Ensimmäinen viesti
ellukka1
Alkuperäinen kirjoittaja mansikkavaahto:
Miten teidän juttu sitten lähti etenemään? Eli kumpi teki aloitteen? :)
no mieheni lähti tämän kaverin luolta pois ja mä laitoin pikku sievissä hänelle viestiä ja hän soitti sitten seuraavana päivänä että onko tarjous vielä voimassa.. siittä se sitten lähti :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mansikkavaahto:
Miten teidän juttu sitten lähti etenemään? Eli kumpi teki aloitteen? :)
mies pyyti kahville mua ja mun kaveria..sit pois lähtiessä sano mun kaverille,et haluais tavata mut yksin :D joten tavattiin sit seuraavana päivänä uudestaan kahdestaan ja siitä päivästä on 11 vuotta..

 
Autossa :D Pummasin nuorena tyttönä (17v) kyytiä kaupungilta kotiin ja mies oli samassa autossa. Yritti iskeä, muttei napannut yhtään.

Meni toista kymmentä vuotta ( molemmille ehtinyt tulla jälkikasvua ja kaikenlaista muutakin tapahtumaan siinä välissä ) ja törmättiin uudelleen kaupungilla. Siitä se sitten lähti, ensin tekstareita ja sitten toimintaa :LOL:
 
Sannuli
Tavattiin tv:n deitti-palstan kautta, kun miehellä oli siellä ilmoitus johon vastasin. 1 kuukausi viestiteltiin ja soiteltiin, lopulta tavattiin Mikkelin torilla. Aloite oli kummankin! Siitä lähtien ollaan oltu yhdessä eli 2v 3kk.
 
meiät alunperin esiteltiin yhden ravintolan baaritiskillä, ihan vain ohimennen. Samoissa Karaoke piireissä sitten molemmat pyörittiin ja välillä jotain juteltiin, mutta mitään sellaista ei ollut..... luulin että mies on naimisissa ja hän luuli että minä olen varattu. (totuus oli että mies oli jo tuolloin eronnut ja minä en sillä hetkellä varattu)...
Sitten eräänä ihanana perjantaina kaikki muuttui.......... :heart:
 
harmaana
Yläasteella. Miehen kavereita oli mun luokalla ja se oli niiden kertoman mukaan heti ihastunut. Sitten sovittiin discossa, että viimeiset hitaat tanssitaan yhdessä, ja koulussa seuraavana maanantaina mä sitten kysyin, et alatko olemaan :) Vuosi oli 1992. Ihan yhtäjaksoisesti ei tosta olla oltu, mutta yli 11 vuotta kuitenkin.
 
vieras79
Baariss tapasin. Törmäsin sanan mukaisesti ukkooni joka pyys mut jäämään siihen.
Sen illan jälkeen menimme kumminkin omiin koteihimme mutta viestiteltiin ja soiteltiin,seuraavana viikkona tavattiin uudestaan mun luona ja siitä oikeestaan vasta lähti...
 
Teksti-tv:n deitti-ilmotuksella :D Mies vastasi miun viestiin. 3 viikkoa soiteltiin ja sitten tavattiin. Pari viikkoa meni vielä lämmitellessä, mutta sen jälkeen oltiin erottamattomat. 3kk ensitapaamisesta muutin tulevan mieheni luo. Yhdessä ollaan oltu 2,5v, josta naimisissa viikon päästä tasan vuosi :heart: Esikoista odotellaan syntyväksi helmikuussa.
 

Yhteistyössä