g:minkäikäiselle olette antaneet karkkia?

Molemmat lapset on olleet vähän päälle vuoden ikäisiä, kun ovat alkaneet kerjäämään ja kähveltämään karkkia.
Esikoisella (3v8kk) on nykyään karkkipäivä, nuoremmalla (1v8kk) ei ole vielä, vaan hän saa karkin tai kaksi satunnaisesti.
 
sonica harmaana
Poika on nyt 1v2kk ja jos näkee meillä karkkia,tulee kerjäämään sitä. Ja on saanut maistella,harvoin meillä karkkia syödään. Suklaata kerjää erityisesti,liekö äitiinsä tullut kun niin suklaa maistuu:)
 
Tytölle (11kk) olen antanut leipomisieni ohella antanut maistella kaikkea mihin en ole itse sokeria lisännyt (vaniljakastike, kermavaahto, mousset) ja karkkia ihan tosiharvoin. Esikoiselle on karkkipäiväsysteemi ja tottakai äidin leipomuksia jonkin verran syö -oli lisättyä sokeria tai ei. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
2v mua pidettiin hulluna ja inhottavana kun en antanut vauvalle namia ja kielsin muitakin antamasta.
kyllä se on niin että äiti saa päättää mitä sille lapselle syötetään. mua ärsyttää ku mummu koko ajan pitää peliä et kyl tyttö niin tykkäs makkarasta, tai pullasta. ku tietää et mä en oo viel antanu, niin haluu vaan kiusia. mut siis et oo ollu hullu etkä inhottava, kylhän sitä ehtii myöhemminkin syödä hyviä!
 
sonica harmaana vielä
Niin ja saa kahvipöydässä pullaa tai keksiä jos on tarjolla. Ei niitäkään kuitenkaan joka päivä ja vain yhden keksin tai pienen palan pullaa. Jäätelöä ollaan nyt kesällä syöty jonkun verran...
 
olen antanut 1v2kk tytölle pullaa ja marie-ja kaurakeksiä sekä jäätelöä silloin tällöin.
Eilen mokoma kähvelsi isompien namipussista salmiakki karkin ja suuttui valtavasti kun kaivelin sen suusta pois, tais maistua hyvälle
 

Yhteistyössä