kotona ollaan odotetun PLUSSAN kanssa :)

turkista viime yönä kotiuduttiin ja kovasti odotetun plussan saattelemana :heart: :heart:

kuten eräs ihana palstalainen, "ennustajaeukko" tiesi- me ollaan tovottavasti ensi vuonna 5 henkinen perhe. (terveiset naapurille) :)

jännittää miten tämä raskaus tulee sujumaan, pitäisi nyt vaan relata ja nauttia tästä.

oikein ihanaa sunnuntain jatkoa kaikille. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
oliko sinulla muuten ne maksa-arvot koholla viimeksi heti? muistanko väärin? Onnea paljon plussasta :heart: :heart:
oli juu.
huomenna soitan heti terv.asemalle- pääsen kokeisiin ja saan tod.näköisesti lääkityksen tällä kertaa.
kiitos!
No hyvä, itse täällä hermoilen keskiviikkoa ja sitä seuraavaa pe/ma kun saan tulokset rv30 sappihappokokeista...keskiiviikkona otetaan ne, toivottavasti ei ole nousussa, katottiin pari viikkoa sitten niin oli vielä normaalit mut mitä sitä ikinä tietää :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
oliko sinulla muuten ne maksa-arvot koholla viimeksi heti? muistanko väärin? Onnea paljon plussasta :heart: :heart:
oli juu.
huomenna soitan heti terv.asemalle- pääsen kokeisiin ja saan tod.näköisesti lääkityksen tällä kertaa.
kiitos!
No hyvä, itse täällä hermoilen keskiviikkoa ja sitä seuraavaa pe/ma kun saan tulokset rv30 sappihappokokeista...keskiiviikkona otetaan ne, toivottavasti ei ole nousussa, katottiin pari viikkoa sitten niin oli vielä normaalit mut mitä sitä ikinä tietää :/
toivottavasti olisi normaalit. oikein ihanaa odotuksen jatkoa :wave: :hug:

 
Paljon onnea plussasta =) :heart: Oonkin välillä ajatellut että mitähän sulle kuuluu,kirjoteltiin joskus jossain ketjussa keskenmenosta(mulla oli edellinen rypäleraskaus)

Meillä on nyt rv 12+3 menossa ja ultrissa on todettu kaiken olevan hyvin. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rohmutti:
Paljon onnea plussasta =) :heart: Oonkin välillä ajatellut että mitähän sulle kuuluu,kirjoteltiin joskus jossain ketjussa keskenmenosta(mulla oli edellinen rypäleraskaus)

Meillä on nyt rv 12+3 menossa ja ultrissa on todettu kaiken olevan hyvin. :hug:
kiva kuulla että mennyt kaikki hyvin. toivotaan että menee loppuun asti :heart: :D
voihan paksusti ;)

 

Yhteistyössä