Hakutulokset

  1. T

    POJALLE PALJON VAATETTA 56-74

    Huutonettiin laitoin paketin, yksärillä saa mun tunnuksen, jos kiinnostaa :) tuttaa, bogia, h&m,name it, olikohan joku benettonkin..
  2. T

    Huutonetistä kysymys!!!

    Te jotka lisäilette sinne kuvia huutoon, niin miten onnistuu... Oon nyt kioettanut aijaa.com, mutta tulee vaan linkit, eikä kuvaa :/
  3. T

    konstan siskolle nimi?

    ehdotuksia, ottaa vastaan :)
  4. T

    kuinka nopeasti saa vuokra-asunnon

    eli siis kuinka nopsaa saa vuokra-asunnon tuolta yh:ltä??? meillä oma asunto myynnissä ja nyt pitäs kai nopsaa löytää uusi, niin vuokra-asuntoa olemme miettineet...
  5. T

    menkoista kysymys

    Te jotka olette lopettaneet imetyksen ja te joilla on ollut imetyksen aikana menkat, niin onko imetyksen loputtua menkat jatkuneet samalla tavalla, mitä imetyksen aikanakin?? Mulla nimittän on nyt niin, että imetyksen aikana menkat tuli säännöllisesti ja nyt ei kuulu :headwall: lopetin...
  6. T

    maidon pakastaminen

    te jotka lypsätte ja laitatte maidon pakkaseen, niin jäähdytättekö maidon ennen pakkaseen laittoa? vai pistättekö suoraan pakkaseen? meneekö maito pilalle jos sen laittaa suoraan pakkaseen? rintapumpun ohjeissa ei sanota että pitäisi jäähdyttää ennen pakkaseen laittoa..tuli nyt vaan mieleen...
  7. T

    lisälyönti sikiöllä

    elikä olin viikonloppuna sairaalassa yötä vauvan lisälyöntien takia. onko kellään kokemuksia noista lisälyönneistä? kätilö ja lääkäri vakuuttivat ettei niistä ole vaaraa, mutta kuitenkin mietityttää..ovat kuulema aika yleisiä ja menevät ohi. ensi viikolla on aika äitipolille. neuvolassa...
  8. T

    patjan paksuus -gallup..

    kuinka paksuja on teidän pinnasängyn patjat? kartoittaa...
  9. T

    pinnasuojasta...

    laitatteko pinnasänkyyn pinnasuojan? niin koko sänkyyn vai vain pää puoleen? onko sillä merkitystä? tietysti jos vauva vähän isompana potkii, niin meneekö jalat pinnojen väliin...nämä kai makujuttuja..mut aatteli kysästä, miten ootte laittaneet.
  10. T

    millä perusteella turva EI myönnä "vatsavakuutusta"

    hain Turvasta vakuutusta syntymättömälle lapselle ja kysynkin nyt että millä perusteella turva ei myönna vakuutusta? kävin vatsakipujen vuoksi lääkärissä ja sieltä laitettiin lähete sairaalaan äippäpolille ("kasvukipuja" ).sen jälkeen normaaliseuranta neuvolassa ja mitään akuuttia ei ole ollut...
  11. T

    vinkkejä äitiypakkauksen laatikon verhoiluun

    vinkkejä vinkkejä... laittakaa....
  12. T

    sairaslomasta...

    auttakee..mulle ehdotettiin loppuun asti sairaslomaa, mutta mietityttää tuo rahapuoli?? kelako maksaa jotain, kun jää sairaspäivärahalle..?? entä vaikuttaako tuo äitiyspäivärahaan jollain lailla? tietysti raha on pieni seikka ja tärkeysjärjestys on kyllä vauvan hyvinvointi..mullakin raskas työ...
  13. T

    kipeä häntäluu

    onko muilla häntäluu kipeä? istuminen tekee kipeää ja samoin yöllä herään, kun vaihtaa kylkeä..särkenyt oikeastaan koko raskausajan..enemmän tai vähemmän, nyt näyttää siltä, että särkee enemmän, ennen ei nimittäin ollut makuulla kipua.. onko kellään muulla talläistä vaivaa? rv 19+5
  14. T

    rv 17+6 ja tippa verta

    eilen vessassa käydessä huomasin että paperiin tuli 3 tippaa verta ja sen jälkeen ei ole näkynyt. onkos muilla vastaavanlaista näillä viikoilla? soitin äitipolille ja sieltä sanoivat ettei ole hätää, huolestuttaa kumminkin.. potkuja oli illalla kyllä...
  15. T

    kotidopplerista

    ajattelin, että voisiko joku vuokrata meille ko. laitetta? laita yv:tä tulemaan.
  16. T

    spinningin jälkeen...

    kävin spinningissä äskettäin ja sen jälkeen alkoi vatsaan sattumaan. onko kellään vastaavanlaista? luulisin että johtuu siitä että vatsalihaksia kuitenkin joutuu pikkasen jännittää.. viikkoja 14+1
  17. T

    yötyöt

    teen 3vuorotyötä, ja kysyisinkin niiltä jotka tekevät öitä raskausaikana, miten vaikuttaa kroppaan? ja kuinka jaksaa? epäilen, että en jaksa valvoa 10 tuntia. sain ensi viikolla neuvolalääkäri ajan, kuinkahan nuo kirjoittaa ettei tarvitse valvoa? kuinka palautuu, kun nyt jo vaikeata.. osaston...
  18. T

    million mies mukaan neuvolaan?

    mulla nyt yksi neuvolakäynti takana ja mietinkin, että koskahan ton ukon pitäs tulla mukaan? Koska aiotte/olette ottaneet miehenne neuvolaan?
  19. T

    tamperelaisia odottajia??

    yks täällä la 26.1, eka tulossa
  20. T

    mrsa??

    mieheni tädillä on mrsa..no onko kokemuksia voiko vauvaa viedä hänen luokseen? itselläni on sellainen kuva, ettei kannata, koska saattaa tarttua pieneen helposti, mutta jos jollain on kokemusta ko. aiheesta, niin kirjota.

Yhteistyössä