Hakutulokset

  1. R

    Onko hyvä vai huono KIRPPISSALDO kahdelta viikolta

    No mä olisin pettynyt ihan sen vuoksi, et on kova vaiva hinnoitella ja kuskata tavaraa ees taas. Toisaalta oon tyytyväinen jos plussalle jää, sillä kaikki ne tavarat mitä kirpparilla myyn on itselle tarpeettomia. Mulla saldo yleensä 200e/viikko. Myyn merkkitavarat huutonetissä, h&m-vaatteet...
  2. R

    Hirvittää, miksi lapsista ei huolehdita?

    Neljän lapsen äitinä voin rehellisesti todeta, että aika monta vahinkoa olisi vältetty jos lapsia olisi vain yksi ja ehtisin pitää jatkuvasti silmällä. Taaperolta juuri varvas murtui, kun kiipesi vaatekaappiin sillä aikaa kun syötin vauvaa toisessa huoneessa. Toki joskus tunnen syyllisyyttä...
  3. R

    Hirvittää, miksi lapsista ei huolehdita?

    Ap:lla on varmaankin vain se yksi taapero. Tervetuloa meille, 5v, 3v, 2v ja 3kk ikäiset lapset, myös kotityöt on hoidettava ja ruokaa laitettava. Lapsia ei myöskään saa sitoa kiinni siksi aikaa kun tekee jotain tärkeää, kuten syöttää vauvaa.
  4. R

    G: Leikkivätkö lapsesi mamujen ja/tai mustalaisten kanssa?

    Enpä ole tullut ajatelleeksi koskaan minkä rotuisia kavereita lapsilla on, tosin meillä ei ole yhtään romaniperhettä tässä lähellä tai päiväkerhossa tms. Eikä lapsenikaan ole kavereitaan erotellut. Jos jotain välttelen, niin huonosti käyttäytyviä lapsia vanhempineen
  5. R

    Äiti on jo iso tytto (ei asiaa lihoamisesta, vaikka sitäkin havaittu)

    Mä en kyllä alle kouluikäistä jättäis yksin kotiin. Jokainen tyylillään ;)
  6. R

    millaisia sisarusrattaita teillä on?

    Brio Double Wave tällä hetkellä kytössä. Muuten tosi kivat, mut rattaiden kangas on musta heikompaa kuin Emmaljungissa tai Herqules-vaunuissa. Kokemusta myös Carena Doumle Swingeistä. Halvat ja kestivät kovassa käytössä vuoden, mut talvipakkasilla kaikki muoviosat murtuu iham älyttömän helpolla.
  7. R

    Oliverille toinen nimi?

    Oliver Elliot
  8. R

    HURRIKAANI HEITTELYT KOOLLE XS-TOISTA TILAISUUTTA EI TULE!

    Mun mielestä aika mauttomia vaatteita :/ Vähän sellaisia "tää on melkein muotia"-paketti. Mut tyylinsä kullakin :)
  9. R

    Mitä kaipaat kauppoihin, joita ei enää myydä????????????

    Nää oli ihania! Pirkka-merkkisiä.
  10. R

    paljon tämmöisestä takista voisi pyytää?

    En mäkään valitettavasti maksais kymppiä enempää. Käytetty on käytetty ja vaikka oisit ite maksanu 50e uutena, niin se ei oo enää uusi. Huutiksessa voit saada ens syksynä parikymppiä siitä :)
  11. R

    Tein mahtavan löydön!!!

    tää on niin mun lempparimyyjä. kaikki myynnissä ihanaa, uutta ja ah-niin-oikein-hinnoiteltua
  12. R

    Mitä vauvalle päälle hautajaisiin?

    Meillä ollut kesähautajaisissa vauvalla valkoinen mekko.
  13. R

    Metsolan froteehousujen koot, millaisia kooltaan?

    Meillä pojalla sellaiset ruskeat kokoa 86 ja poika on 79cm pitkä. Hiukan reilut on,mut siellähän on se kuminauha..
  14. R

    Jäin miettimään, Millainen työ on vaativaa ja stressaavaa?

    Työ, jossa on jatkuva väkivallan uhka (sosiaalialalla ainakin tosi yleistä)
  15. R

    Mitenkäs ne suviseurat meni?

    Mä en oo kuullutkaan? Nyt suviseuroissako?
  16. R

    Avuton olo, perheväkivallasta asiaa.

    menee vaitiolovelvollisuuden edelle lastensuojelutapauksissa!
  17. R

    Avuton olo, perheväkivallasta asiaa.

    voit tehdä nimettömän lastensuojeluilmoituksen kuntasi sosiaalityöntekijälle. Eli missään ei tule ilmi että sinä olet ilmoituksen tehnyt, ellet niin halua. Mikäli asut esim naapurissa tms tiedät milloin väkivaltatilanne on päällä, voit myös soittaa poliisit, jotka ovat velvollisia lsilmoituksen...
  18. R

    Menisittekö te päivystykseen?

    Ja kai sä voit mennä ilman miestäkin?
  19. R

    Menisittekö te päivystykseen?

    Kuule, 1-vuotias on tosi pieni! Ja jos sen henki ei kulje kunnolla niin menisin jo lujaa. Saatte päivystyksessä spiiraa ainakin. Menin aikinaan oman 1,5-vuotiaan kanssa vähän "onkohan tällä ees mikään hätänä" asenteella kun hengitys rohisi. Hämmästys olikin suuri, kun jäätiin osastolle...
  20. R

    minkä ikäisenä on kummallista jos on yhä neitsyt/poikuus tallella?

    Toisilla on sellainen vakaumus, että seksi kuuluu vasta avioliittoon, eli ehkä se ei ole mitenkään kummallsita missään iässä.

Yhteistyössä