Äiti on jo iso tytto (ei asiaa lihoamisesta, vaikka sitäkin havaittu)

mä en varmaan ikinä uskalla jättää lapsia yksin kotiin :ashamed: ehkä sitten 18v...
Me juostiin keskenään kerrostalojen pihoilla ja tehtiin vaikka mitä,avaimet vaan roikku jokaisella kaulassa,eikä ollu kännyköitä tms. ja normaaliks on kasvettu :D Silti mä tiedän et mulle tulee oleen tosi vaikeeta jättää lapsia hetkekskään yksin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
mä en varmaan ikinä uskalla jättää lapsia yksin kotiin :ashamed: ehkä sitten 18v...
Me juostiin keskenään kerrostalojen pihoilla ja tehtiin vaikka mitä,avaimet vaan roikku jokaisella kaulassa,eikä ollu kännyköitä tms. ja normaaliks on kasvettu :D Silti mä tiedän et mulle tulee oleen tosi vaikeeta jättää lapsia hetkekskään yksin...
Mä ajattelin rohkaistua pojan 6v neuvolan kunniaksi :D
Moni pojan samanikäisistä kavereista painelee jo pihalla yksiksteen... Siihen mä en ole vielä tarpeeks iso...

Mekin muksuna mentiin avaimet kaulassa pitkin pihoja, saatiin tarhaiässä jopa lupa nukkua kaverin kanssa läheisessä metsässä (vanhemmat tais tietää, ettei kuitenkaan uskalleta ja palataan nukkuma-ajaksi kotiin :D , mut lupa oli silti).

Mä en kyllä vanno, että musta tuli normaali :eek:
 

Yhteistyössä