Vaativa työ missä pitäisi keskittyä ja ottaa monta asiaa huomioon, virheen sattuessa kyseessä muukin kuin raha, esim ihmishenki, lisättynä kiireeseen on aika varma yhdistelmä. Jos johtajuus työpaikalla ei toimi, se aiheuttaa yleensä että työnkuvat ovat epäselvät, töitä jää tekemättä mikä haittaa kokonaisuutta, tulee riitaa ja kireyttä ilmapiiriin. Jso kiire on jatkuvaa eikä vain johonkin sesonkikauteen liittyvää, työntekijät ovat ärtyneitä ja väsyneitä, se tuo haastavuutta hyvän työtuloksen saamiseen. epäsäännölliset työajat mitkä haittaavat perhe-elämää ja esim perustarpeiden ,ruuan tai riittävän levon saamista. Hankalat asiakkaat. Epäkohdat järjestelmässä mille eivät työntekijät voi tehdä mitään. Esim liian vähän henkilökuntaa että työt voisi tehdä edes teoriassa hyvin.