Onko hyvä vai huono KIRPPISSALDO kahdelta viikolta

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tuosta vähennetty jo pöytävuokra?

Riippuu ihan, mitä oot myynyt. Mulla on kirppissaldo viikolta yleensä tuollainen, koska myyn siellä vain sellaista tavaraa ja vaatetta, joka vaatii sen, että ostaja itse näkee livenä tuotteen kunnon. Huutikseen laitan tavarat, joilla on arvoa, koska kirppikseltä varastetaan paljon tavaraa ja huutikseen taas ei postikulujen takia kannata laittaa 20cnt kotihousuiksi kelpaavia verkkareita.
 
No mä olisin pettynyt ihan sen vuoksi, et on kova vaiva hinnoitella ja kuskata tavaraa ees taas. Toisaalta oon tyytyväinen jos plussalle jää, sillä kaikki ne tavarat mitä kirpparilla myyn on itselle tarpeettomia. Mulla saldo yleensä 200e/viikko. Myyn merkkitavarat huutonetissä, h&m-vaatteet kirppareille.
 
"vieras"
No juu.. Mä sain 450e kahdelta viikolta ja tuosta on pois jo pöytävuokra ja 8%provisio.
Myynnissä mulla oli lastenvaatteita, hiukan omia, leffoja, kirjoja. Hinnat oli alhaisia, tarkoitus oli päästä eroon, mut tulikin tienattua ihan hyvin.
 
viipuli
Vaikea sanoa, mutta kaverin kanssa justiin tänään kirppiksellä käymässä ja hänellä siellä ollut pöytävaraus vasta kaksi päivää ja nyt jo saldo yli 200, kun ottaa pöytävarauksenkin summasta pois!! :O
 
"vieras"
no täytyy myöntää, että pettynyt olin minäkin, hiukan :(.
Tosiaan bensat, hinnoittelu, pöydän siistiminen.
En koskaan ymmärrä, miten joku saa kirppiksellä satoja euroja, ellei myy jotain Arabiaa tmv...
 
No ei tuo kyllä hyvä ollut. Harmi, ettei myynti nyt jostakin syystä vetänyt.

Jos mun myynti viikkoa kohden jää alle 100€, niin olen kyllä pettynyt. En nyt varmaksi sano, mutta muistaakseni se ei ole koskaan kuitenkaan niin huono ollut. Jos mulla on ollut pöytä jo useamman viikon, on myynti viikkoa kohden noin 120€, mutta jos mulla on vain kahden viikon yksittäinen pätkä, niin kyllä se myynti tuonne 300 euroon ja ylikin kohoaa.
 
[QUOTE="vieras";23040728]Tuosta vähennetty jo pöytävuokra?

Riippuu ihan, mitä oot myynyt. Mulla on kirppissaldo viikolta yleensä tuollainen, koska myyn siellä vain sellaista tavaraa ja vaatetta, joka vaatii sen, että ostaja itse näkee livenä tuotteen kunnon. Huutikseen laitan tavarat, joilla on arvoa, koska kirppikseltä varastetaan paljon tavaraa ja huutikseen taas ei postikulujen takia kannata laittaa 20cnt kotihousuiksi kelpaavia verkkareita.[/QUOTE]

joo ei varsinkaan nyt kun sadan kaupan jälkeen alat maksaan niitä provikoita
 
"tiina"
[QUOTE="vieras";23040704]76 €...[/QUOTE]

no on todella surkea. Itse oli 2 pvää myymässä ja sain 780euroo voittoa. Suurin osa lastenvaatteita, leluja, DVD-leffoja ja Pleikka-pelejä.
 
"vieras"
Meidän kylän kirpparilta "tienaa" kuukaudessa lastenvaatteilla ja koristeroinalla yleensä n 30e. Kaupungissa olen saanut 10pv 150e, joulun alla viikon myynti oli jotain 30e... Riippuu niin monesta asiasta kuinka menee kaupaksi.
 
"kai"
ihan ok. Itse pidän sen 2vkoa kahdesti vuodessa. Noin 150 euroa olen saanut kerralta. Lähinnä lastenvaatteita. Leluja ja lastenkirjoja en myy koskaan, niillä saisi kyllä hyvin.
 
[QUOTE="tiina";23041593]no on todella surkea. Itse oli 2 pvää myymässä ja sain 780euroo voittoa. Suurin osa lastenvaatteita, leluja, DVD-leffoja ja Pleikka-pelejä.[/QUOTE]

No mut toi nyt ei kuitenkaan oo mikään perus 2pvä saldo.

Ihan sairaa hyvin kylläkin.
 
[QUOTE="vieras";23041639]Meidän kylän kirpparilta "tienaa" kuukaudessa lastenvaatteilla ja koristeroinalla yleensä n 30e. Kaupungissa olen saanut 10pv 150e, joulun alla viikon myynti oli jotain 30e... Riippuu niin monesta asiasta kuinka menee kaupaksi.[/QUOTE]

:LOL:Sori mutta ei oo mikään huikea kuukausisaldo.
Vitsi mä haluisin kiertelemään noita pikku-kylien kirppiksiä..Sieltä löytyis vaikka mitä aarteita.Mä tykkään kaikesta vanhasta rojusta mutta täällä kaupungissa niistäkin pyydetään ihan hirveitä hintoja...Ihmiset on tullut niin ahneiks,vaikka ei mitään tietty millään pilkkahinnalla tarvi myydä mutta jotain rajaa silti.Esim. just näin kirppiksellä ihan hirveet kasariverhot 15 euroa koska ne oli myyjän mukaan retroa..jepjep.
 
yx
Mä oon ollu kaks kertaa MLL kirppiksellä myymässä sen kolme tuntia kerrallaan. Molemmilla kerroilla on jääny yli 200e voitolle. Mutta oon myyny siis isompiakin juttuja kuten turvakaukalon, matkasängyn yms. Pelkkiä kuluneita vauvanvaatteita ei kannata edes lähteä kauppaamaan.
 

Yhteistyössä